Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

jebeš ceno JIHAAAA

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
33 minutes ago, Mitja-P said:

Super Adventure .........ampak tudi z super ceno:mad:

Mitja-P, dobre stvari imajo super ceno...:smoke:

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porno romantika :) se opravičujem sm prepozn porajtov da je že objavljeno

Popravljeno . Popravil Hrusti
opravičilo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Scarabeo 500 pravi:

Na 8 in 50 minut. 

Super motor, samo sistem pritrditve kovčkov pa je sramota za enduro v takšnem cenovnem razredu.

Majster...  vpeti so plavajoče.. ne fiksno!  Mišljeno je da se nekoliko "majejo".

Kaj boš šele rekel za vpetje kovčkov pri Triumphu!? :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, kasti pravi:

Majster...  vpeti so plavajoče.. ne fiksno!  Mišljeno je da se nekoliko "majejo".

Kaj boš šele rekel za vpetje kovčkov pri Triumphu!? :)

 

Saj se vidi, da vredu plavajo levo in desno. :) Sicer sistema nisem videl, a mi takšen sistem ne vliva nekega zaupanja. Če bi že imel takšen motor, sigurno ne bi imel plavajočih kovčkov.:)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plavajoči kovčki naj bi oblažili sile in občutke pri bočnem zdrsu zadnjega kolesa, ker naj bi kovčki s svojo težo pri zdrsu nekoliko zamujali pri premikih za togo vpetimi masami.

Pri Triumphu se teh premikov niti ne opazi, vsaj jaz jih nisem, pa sem kar veliko prevozil za kolegom, ki ima tako vpete kovčke. Tudi sam pravi, da jih ne čuti, da bi "migali", sicer pa tudi ni voznik, da bi slajdov.

Sam tega sistema nisem preizkusil, na svoj moped sem pa namestil togi hitro snemljivi Givi sistem( vzrok = cena)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, kasti pravi:

AXLE ima verzijo S že na zalogi!!!

17098211_1234905316629810_8220144119397569147_n.thumb.jpg.3c14250ffcf3427fc13f7dadc06b8cf2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Privoščil sem si test Super adventure T. (Paklenica-Marija Magdalena)

Na izgled mi je velik, glomazen, a že ko sem sedel nanj sem bil pozitivno presenečen, saj se sedi dokaj nizko, pravzaprav ni bilo neke razlike z mojim GT. Povsod pač stojim na prstkih in to je to.

Nisem človek, ki ima rad pokončno sedenje niti preveč komot, rad sem sklonjen rahlo naprej, da mam boljši filing z motorjem, ampak tuka, po par kmjih privajanja je bilo tako WOOOHOOO.

Zadeva je igriva, lahka, isto kot 1050 ali 1190 (kateri mi je višji), ampak agregat, 160 konjičev je ravno pravih, da ga odpuliš ven iz ovinka. Lepo enostavno se ga da metat levo desno, takoj sem dobil zaupanje v moped, vse mi je bilo nekak domače.

Vzmetenje, skoraj bi rekel, še za odtenek bolje požira kot moj, al je pa to pač filing zaradi daljšega hoda le tega. Moj je bolj neposreden, bolj direkten.

Izredno me pa moti šipca, namreč pred motorjem ne vidim 10m nič, kar pomeni, da v kolikor bi ga mel, bi ga moral voziti brez šipce. Verjamem pa da je zadeva dobra za AC in pozimi, namreč v čeladi mi je postalo takoj vroče, da sem vozil z malce odprto šipco.

Zavore in ostala navlaka je podobno mojemu, torej nič posebnega, ročica menjalnika je tako kot se za terenca spodobi preveč stran od tačke in moram nogo premikat, kar mi je moteče, saj na mojmu šaltam velikokrat tudi v ovinku ali samem izhodi, kjer samo rahlo premaknem prste pa že mašina menja.

V osnovi pa, qul agregat (z izrednim navorom skozi celo območje vrtljajev in dokaj linearno podajanje moči), lahek in igriv, pa dokaj športen, če je potrebno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2/25/2017 ob 13:50, DAMI34 pravi:

menjavo zavornega olja (večini počrni na zadnji zavori, predvsem ADV)

To je standard KTM fora. Jaz mam na EXC-ju po eni sezoni zavorno tekočino (oz okence za kontrolo le-te) čisto črno na sprednjem in zadnjem master cilindru. Zavorni učinek pa ne trpi - zadnji disk je po kakih zajebanih spustih večkrat vijolčen, bremza pa ne popušča niti za milimeter. Isto velja za sprednjo bremzo - večkrat resno gara na spustih, nikol problema s popuščanjem. Mašina je 2T, tako da se pri spustih zanašam zgolj na zavore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jskrablin pravi:

To je standard KTM fora. Jaz mam na EXC-ju po eni sezoni zavorno tekočino (oz okence za kontrolo le-te) čisto črno na sprednjem in zadnjem master cilindru. Zavorni učinek pa ne trpi - zadnji disk je po kakih zajebanih spustih večkrat vijolčen, bremza pa ne popušča niti za milimeter. Isto velja za sprednjo bremzo - večkrat resno gara na spustih, nikol problema s popuščanjem. Mašina je 2T, tako da se pri spustih zanašam zgolj na zavore...

..ko smo menjali sem jaz imel v zadnji enako črno olje, , v okencu se ni zdelo tako črno,...učinka na zavori pa tut ni blo...z zamenjavo zadnja prime bolj, kot na kateremkoli mopedu do zdaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jskrablin pravi:

To je standard KTM fora. Jaz mam na EXC-ju po eni sezoni zavorno tekočino (oz okence za kontrolo le-te) čisto črno na sprednjem in zadnjem master cilindru. Zavorni učinek pa ne trpi - zadnji disk je po kakih zajebanih spustih večkrat vijolčen, bremza pa ne popušča niti za milimeter. Isto velja za sprednjo bremzo - večkrat resno gara na spustih, nikol problema s popuščanjem. Mašina je 2T, tako da se pri spustih zanašam zgolj na zavore...

tudi pri mojemu je bilo hitro črno, vendar sedaj že 8kkm ostaja svetlo (po menjavi)

Da je pa disk vijoličen, pa ni prav. Enako sem videl pri Kmetovem 1050.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Citiraj

gre za 1.301-kubični dvovaljnik v obliki črke V, ki zmore kar 160 'konjev'. Da, prav ste prebrali. Če nas vprašate, ali jih potrebuje, je odgovor jasen: Ne!

Moči in navora je toliko, da brez podpore odličnega nadzora proti zdrsu pogonskega kolesa vožnja ne bi bila več najvarnejša. 

Če gre v ovinek prehitro ali če je treba reševati kritično situacijo, je tu tudi cornering ABS oziroma napredna različica zavornega sistema ABS, ki preprečuje, da bi kolo med nenadnim zaviranjem zablokiralo in zdrsnilo, ko je motocikel v nagibu.

Elektronika dovoli več stopenj drsenja, ki poskrbi za nasmešek pod čelado ob vsakem izhodu iz ovinka.

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar namontiru Pirelli Scorpion Trail 2 KTM edišn :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Frenk 67 pravi:

Pravkar namontiru Pirelli Scorpion Trail 2 KTM edišn :D

Tops pnevmatika:OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
On 3/25/2017 at 10:07 PM, Snecer said:

:slap:

 

On 3/25/2017 at 10:16 PM, DinDiin said:

Kaj ne štima?

Da nas test je narejen za 5 letnika. Kako lahko reces da nerabis 1301ccm, pa 160hp? 

Aja pa to.. v obliki crke V.. ajoj joj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ukica pravi:

 

Da nas test je narejen za 5 letnika. Kako lahko reces da nerabis 1301ccm, pa 160hp? 

Aja pa to.. v obliki crke V.. ajoj joj..

Zakaj rabiš 1301ccm in 160hp, ki ju ju roka brez elektronike ne obvlada?

To je samo tržna poteza, češ, najjaći boš v ulici, ker če bi ftaknili not 1000ccm, ne bi bilo nič "ekskluzivnega".

Fopanje za ovce

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!