Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

pred 13 urami, sbp pravi:

Kupiš probaš eno sezono in če ni top prodaš naprej.Jaz sem probal gs in se nikakor nisem mogel navezati nanj.Pa je super motor.

Jz tud ne in kot praviš motor top. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Pirelli scorpion trail 2 ali metzeler tourance next 2, vozil kdo oboje? Kakšni posebni + ali - ? Predvsem spredaj ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scorpion po 9000km zgubil oprijem a sem jih zvozu do 13000km.Metzeler imam sedaj so ok. Dvomim pa da bojo zdržale 9000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 6. 2023 ob 20:51, Tex pravi:

Pirelli scorpion trail 2 ali metzeler tourance next 2, vozil kdo oboje? Kakšni posebni + ali - ? Predvsem spredaj ..

Men se je Scorpion trail 2 olupila kot banana po ene 5000 km.  Vrgel dol in nikol več gor. Ave Mitas! 🙄

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...pol si imel pa smolo.... Imel Scorpion Trail II na 990 ADV, naredil nekje 5K in je bila šele na pol obrabe, ali pa še več, pa jih nisem šparal. Res pa, da je nova držala že mrzla, po 1 letu, pa je rabla delovno temperaturo, da je limala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ZED pravi:

Hmm...pol si imel pa smolo.... Imel Scorpion Trail II na 990 ADV, naredil nekje 5K in je bila šele na pol obrabe, ali pa še več, pa jih nisem šparal. Res pa, da je nova držala že mrzla, po 1 letu, pa je rabla delovno temperaturo, da je limala.

Identično pri meni. 

Zame ok pnevmatika. 

Res pa da nisem divjak😇

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Frenk 67 pravi:

Men se je Scorpion trail 2 olupila kot banana po ene 5000 km.  Vrgel dol in nikol več gor. Ave Mitas! 🙄

zlo pomembna je info kteri mitas. Trenutno je na 1290adv prvovgradnja Mitas Terra force.

fantastična za asfalt in lep makedam 10:90 guma

Je pa mitas "izvrgel " še eno za težke motorje:

Enduro trail, ki v veliki meri oponaša Pirelli STR

 

recmo temu 80:20. Vsaj Pirelijeva (prvovgradnja na T7, pa Husi901) mi je tak delovala. Dobra, čist dovolj dobra za zlorabe na asfaltu, malce manj na brezpotju. Zamere...zadnja ma smerni grip, pri bočnem počepne. Prva, je nekak za silo na brezpotju ko je nova, ma izrabljena drsi v vse smeri. Na asfaltu pa deluje že skoraj kot čist cestna guma. 10 kek in več gre s prvo..na utrjeni podlagi. Dejansko sem se je prej naveličal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Frenk 67 said:

Men se je Scorpion trail 2 olupila kot banana po ene 5000 km.  Vrgel dol in nikol več gor. Ave Mitas! 🙄

A res? Tudi jaz bil razočaran (po celotnem profilu take zaplate - glej sliko), pa sem mislil, da sem pač naletel na tako .. glede na to, da ima kar dobre komentarje ..

20211015_135241.thumb.jpg.b8031ccff96e78039eda41785a4b73da.jpg

Ok, torej trail 2 odpade. Thnx.

 

Ps: mitas imam sedaj gor, pa tudi nisem preveč zadovoljen, OK, ima sicer 10k ampak profila je še kar nekaj, shimmy pa je že tako izrazit da bo šla dol ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 1290 SAS odpeljal tri komplete Pirelli Scorpion Trail 2, po različnih cestah in temperaturah, vsi kompleti bili OK, zdržale tam cca. 12k km, menjal nad markerjem, prva vgradnja bi se še dala nekaj več odpeljat, potem pa dal gor Conti TA 3 in bile po cca. 8k km vse bulaste in čudno obrabljene, pri podobnem načinu vožnje in obremenitvah. Sem pa opazil, da se je na enem kompletu bolj obrabila prednja kot zadnja, kar se mi je zgodilo tudi na 1190 pri Conti TA 2. Bom ugotovil kako bodo preživele Pirelli Scorpion Trail 2, prva vgradnja, na Duceju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo!

Sem zvozil 4 ali 5 kompletov Trail 2 pa še moja draga 3 in ni bilo prav nobenih težav, nobene slabe izkušnje. Niti se mi ni zdelo, da bi se vozne lastnosti drastično spreminjale z obrabo pa tudi kilometrina je bila podobna kot pri Contiju ali pa prvovgrajenem Michelinu. Sicer sem prej prisegal na Conti ampak se mi je Pirelli zdel hudo podoben za občutno manj denarja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni trail 2 zdrži ca. 9kkm, kolikor mi ni še nobena guma. Nikoli nobenih presenečenj, dobra na mokrem, zelo agilna, lepo vodljiva, hitro na delovni temperaturi imam občutek, da daje dobre povratne informacije, skratka zelo zadovoljen. Za primerjavo z Michelin road 5 trail slabih 8kkm na dosti šibkejšemu stroju. Sem želel ob dunlop akciji probat meridian, pa je s popustom vred dražja od Pirelli. Ostajam na njej. Zelo zelo všeč mi je bila pilot road 5 trail, a jo je težko dobiti in je draga. Touring force mi pa ni sedla najbolj.

Ob menjavi prvovgradnje se mi je isto luščila, Širnik je rekel, da naj bi bilo to rešeno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Sem lastnik letnik 2018 1290SAS (3 mesece 11000 km), sama vožnja in agregat vrhunski edino kar moti je zaviranje. Trese krmilo pri zaviranju. Pri pregledu zavor, diskov in vilic vse ok.

Ima kdo podoben primer in ali je to normalno. Najprej sem vozil na street, sedaj na sport tresenje ostaja.

Sedaj imam na motorju 50000 km ali je že čas za servis vilic?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste preverili če so vilice dovolj stisnjene na ležajih.To bi znalo biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je znana težava pri KTMih....Tvoj model bi načeloma moral to imeti odpravljeno.  Če trese krmilo zna biti kaj drugega kot diski. 

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si imel kakšne balansirne uteži na prednjem platišču? Meni je 1x odpadla pa mi je motor pol tresel seveda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a potrese samo ob počasnem nežnem zaviranju? Če ja, je normalno. Nekaj je na strani zavor in nekaj prilagajanje semiaktivnega vzmetenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni na mojem nič ne trese, ne pri nežnem, ne pri umirjenem, ne pri agresivnem zaviranju. Je pa pri prejšnjem - 1090 treslo pri umirjenem zaviranju, najbolj med 80 in 120 kmh...ampak, to je znan problem pri KTM...ki ga na žalost tovarna zeloooo težko prizna pod garancijo...meni je celo seleš prijavil da sem narobe bremzal 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Je kdo montiral in testiral te gume od Bridgestone  Battlax-adventure-trail-at41, ker moram zamenjati tovarniske A41, na KTM 1290 SAR katere so super za po asfaltu ?

alternative so

Continental TKC 70

Continental TKC 70 rocks

Pirelli Scorpion Rally STR

 

slika.png.5c9fb0125e912eb17d3ccaedbc15d95a.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrostni razred ne ustreza,če se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj kar sedaj dajo: Mitas terra force. sicer so pa str ke čisto fine za asfalt in limarce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijske a41 na 1290 sar so presenetljivo dobre tudi na kaksem makadamu, so pa izredno mehke in  imajo zelo malo profila (zadnja samo dobrih 6mm nova) zato jih pobere v par tisoc km.

A41t mislim da jih ni v sar dimenziji? Jih pa menda tudi zelo hitro pobere.

Str so zelo dobre, zadnja sicer nima nekega izrednega bocnega gripa na terenu. Zivljenska doba solidna, najprej jo zelo hitro pobira potem pa cedalje pocasneje. Zadnja mi je zdrzala 5600 km (original a41 samo 3700).

Trenutno imam zadaj haidenau k60 scout. Po izgledu zelo terenska vendar povsem ok tudi na asfsaltu, zivljenska doba/cena je pa sigurno najboljsa. 147 eur zadnja, trenutno prevozenih 1800km in ima se 10mm profila. 

Dunlop, continental...predraga...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!