Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

46 minutes ago, DinDiin said:

Sam pa lupjo za gel....a ebay nima cnej? Drgac pa ja....rit je hvalezna gelu,vsaj moja :) Sam bi pa vseeno se dodal kaksen cm pene,pa se visje bi sedel,mi pac.sede :) sedez pa res zgleda,kot da ima 2cm pene gor...heh

Gel je res drag. Na ebay nisem niti iskal, ker nikoli ne veš čemu je gel namenjen-oziroma kakšna je kvaliteta. Sicer se ne spoznam full, vem pa da ga visoka temperatura stopi-upam, da moj ni tak :O

 Je pa gel isti kot "balistični gel", ki ga uporabljajo v strelstvu...itd...

To kar je na sliki, je to kar u bistvu dobiš iz luisa. Moj je vdelan v sedež zato je na sliki samo 1 kom. Čez celotno površinino sedeža je napeta še 1cm pena.

 

48 minutes ago, Texo said:

sliši se kot dieta+"rekreativna" pavza .. ;)

ql ql .. poročaj, kako se kaj obnese pri daljši vožnji .. čak, si oba gela nabasal v voznikov sedeža ali samo enega, za drugega/za sopotnico pa še ni bilo "časa"? a ona ima tudi težave na zadnjem sedežu? moja se čisto nič ne pritožuje zadaj, oziroma ji je ćist kul .. voznikov pa je res neprijazen ..

Rekreativna pavza. Pravjo, da pred športnim nastopom ni dobro sex-at. Tko da oktobra ko bom šel na polmaraton bom max pripravljen.:D

Ne res. Glede na to da sem ta teden 4 x šel na kolo po 2 h, pa me ni  nič bolela rit, na motorju me pa vedn po 1h, mi je kapnilo, da sedež ni pravilno ergonomsko narejen, zato tudi predelava. Dal sem 1ga v moj sedež. Za druzga ni blo časa... vsi 3-je tapetniki, ki jih poznam so trenutno na dopustu. Sem uspel eno prepričat, da mi je po hitrem postopku nardila moj sedež. Bog je najprej sebi naredu brado!!  Čeprav kaže, da bom moral kmal tole zrihtat...za ženo...pa kakšne vrtnice kupt, pa kakšno svečo...sam ne za na grob ;)...pa tud šampanjc. A ga imajo v TC-ju, al pa v KMC!? Ah sej ni treba odgovorit, bom šel sam gledat, pa če ga nimajo bom pa nove rokavice zase kupu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, skalar36 pravi:

mi je kapnilo, da sedež ni pravilno ergonomsko narejen, zato tudi predelava.

Jaz sem po testni vožnji dobil občutek, da stopake niso postavljene ergonomsko. Preveč nazaj so in so preveč obremenjena notranja dela stegen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sami problemi s tem motorjem? ...wobla, vzmetenje slabo, sedež slab, stopalke nerodne... 

O nobenem drugem se ne bere, da bi imel toliko pomanjkljivosti. Je res ta tako nerodno narejen? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, vandrovec said:

Sami problemi s tem motorjem? ...wobla, vzmetenje slabo, sedež slab, stopalke nerodne... 

O nobenem drugem se ne bere, da bi imel toliko pomanjkljivosti. Je res ta tako nerodno narejen? :hmm:

Its only one way to find out...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je prispel Puig Touring vizir z distančniki za sčitnike rok. Sama namestitev vizirja je otročje lahka, kar se pa tiče namestitve distančnikov, je pa stvar popolnoma nedodelana.

Kot prvo sem zraven dobil XY vijakov, ki jih sploh nisem rabil in so me samo zmedli v izbiri kateri je pravi, distančnika pa nimata nobene dodelane pozicije, saj ju moraš namestiti v ustrezen položaj, kar po občutku. Prilepim povezavo do navodil, da vam bo bolj jasno (korak 4): http://www.puig.tv/descargas/PUIG23355.pdf Kot drugo, glava vijaka namenjena privitju zgornjega dela ščitnika (srebrn) je premajhna, podložke pa niso priložene. Še dobro, da imam nekaj robe doma. O.k., ko vse to na oko lepo namestim in zategnem ugotovim, da položaj distančnikov (bolj gor, dol, po sredini ali xy položaj) ni pomemben, saj se spodnji del ščitnikov rok (črn-fiksen) v skrajnem položaju krmila ne dotika vizirja samo v najvišjem položaju. V srednjem in najnižjem, pa tolče po njem. WTF?!? :huh:

Naj bo. Vizir namestim v najvišji položaj in se odpravim na pot. Najprej izven naselja, kjer takoj ugotovim, da je v najvišjem položaju vizir optimalen (merim 182cm), piš vetra pride samo do zgornjega zračnika na čeladi, kar občutim s pretokom svežega zraka po mojem lasišču. Preklopno čelado lahko imam brez problema odprto tudi pri hitrosti nad 100km/h. Srednji položaj mi že "seka" v obraz, spodnji pa lahko povem nudi le zaveterje za trup.

Avtocesta. V najvišjem položaju do 150km/h sploh ne veš, da se pelješ, prvič sem pa zdaj spoznal tako imenovano "woblanje" in sicer pri hitrosti nad 170km/h. Probal sem še srednji in najnižji položaj vizirja, kar je pa samo preložilo "woblanje" na višjo hitrost. V najnižjem položaju mir skoraj do 200km/h, nato "woblanje". Hmmmm... ustavim se na počivališču in premišljujem kaj še nisem probal in ugotovim, da sem se pred namestitvijo tega vizirja s tako hitrostjo vozil samo sključen na motor. Probam še tako, enkrat, dvakrat, trikrat, do blokade, nobenega "woblanja". Zanimivo. :?

To je nekaj opazk, ki sem jih opazil po prvi vožnji, nimam pa še nekega sklepa v glavi, če vizir JA ali NE. Ko pridem do tega, bom sigurno poročal, prilepil še kakšno sliko.

Lp, A.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Andrejcer said:

Danes je prispel Puig Touring vizir z distančniki za sčitnike rok. Sama namestitev vizirja je otročje lahka, kar se pa tiče namestitve distančnikov, je pa stvar popolnoma nedodelana.

Kot prvo sem zraven dobil XY vijakov, ki jih sploh nisem rabil in so me samo zmedli v izbiri kateri je pravi, distančnika pa nimata nobene dodelane pozicije, saj ju moraš namestiti v ustrezen položaj, kar po občutku. Prilepim povezavo do navodil, da vam bo bolj jasno (korak 4): http://www.puig.tv/descargas/PUIG23355.pdf Kot drugo, glava vijaka namenjena privitju zgornjega dela ščitnika (srebrn) je premajhna, podložke pa niso priložene. Še dobro, da imam nekaj robe doma. O.k., ko vse to na oko lepo namestim in zategnem ugotovim, da položaj distančnikov (bolj gor, dol, po sredini ali xy položaj) ni pomemben, saj se spodnji del ščitnikov rok (črn-fiksen) v skrajnem položaju krmila ne dotika vizirja samo v najvišjem položaju. V srednjem in najnižjem, pa tolče po njem. WTF?!? :huh:

Naj bo. Vizir namestim v najvišji položaj in se odpravim na pot. Najprej izven naselja, kjer takoj ugotovim, da je v najvišjem položaju vizir optimalen (merim 182cm), piš vetra pride samo do zgornjega zračnika na čeladi, kar občutim s pretokom svežega zraka po mojem lasišču. Preklopno čelado lahko imam brez problema odprto tudi pri hitrosti nad 100km/h. Srednji položaj mi že "seka" v obraz, spodnji pa lahko povem nudi le zaveterje za trup.

Avtocesta. V najvišjem položaju do 150km/h sploh ne veš, da se pelješ, prvič sem pa zdaj spoznal tako imenovano "woblanje" in sicer pri hitrosti nad 170km/h. Probal sem še srednji in najnižji položaj vizirja, kar je pa samo preložilo "woblanje" na višjo hitrost. V najnižjem položaju mir skoraj do 200km/h, nato "woblanje". Hmmmm... ustavim se na počivališču in premišljujem kaj še nisem probal in ugotovim, da sem se pred namestitvijo tega vizirja s tako hitrostjo vozil samo sključen na motor. Probam še tako, enkrat, dvakrat, trikrat, do blokade, nobenega "woblanja". Zanimivo. :?

To je nekaj opazk, ki sem jih opazil po prvi vožnji, nimam pa še nekega sklepa v glavi, če vizir JA ali NE. Ko pridem do tega, bom sigurno poročal, prilepil še kakšno sliko.

Lp, A.

 

kako maš pa sedež nastavljen? gor, dol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista distančnika, ki naj bi preprečila dotik ščitnikov do vizirja sta bolj za okras. Sicer se brez teh distančnikov malo dotakne, a jaz se ne sekiram. Bo pa kakšna praska. Moj motor jih ima že nekaj, od peska in makedama. Sej v končni fazi ga mam za vozit ne za gledat. Men ne wobla nč...ne tko ne drgač.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Texo pravi:

kako maš pa sedež nastavljen? gor, dol?

Sem zdaj še s sedežem probal v nižjem položaju, zadeva je popolnoma enaka. Probal tudi izven naselja (nagibi), po prehitevanju pri višji hitrosti postane zadeva moteča. Stvar je v tem, da sem pri standardnem vizirju čutil zračni upor v trup in se avtomatsko sklonil, z Puig Touring pa tega upora ne čutim, ostanem pokončno in takrat se začnejo nevšečnosti. Kot pravim, če se sklonim, je zadeva ok.

Pa da ne bo samo negativa. Fantastično se je peljat po avtocesti 150, z odpetim zgornjim delom jakne in dvignjenim vizirjem. :cool:

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, Andrejcer pravi:

Ta tip je potestiral "wobblanje" v nulo, pa ugotovil to kar jaz:

 

nisem niti pogledal, ampak že vem, nč ne vobla, enako je pri marsikaterem mopedu, ki ima nastavljiv screen. Visoke brzine so veliko bolj mirne, če je screen čimnižji. 

Sorri Nearrain, ker sem spet neki na pamet napisal...al pa tut ne, je isto na SXu, pa na GTju, nižja kot je šipca, mirnejši je moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

nisem niti pogledal, ampak že vem, nč ne vobla, enako je pri marsikaterem mopedu, ki ima nastavljiv screen. Visoke brzine so veliko bolj mirne, če je screen čimnižji. 

Sorri Nearrain, ker sem spet neki na pamet napisal...al pa tut ne, je isto na SXu, pa na GTju, nižja kot je šipca, mirnejši je moped.

Sorchi Damchi . . . ker za Sx-a in Gt-ja ne vem in ti bom na besedo verjel.

Vem pa da na GSA, XR, RT, GTL,FJR in na Ducatijevem Multustrudlu (na zadnjih dveh modelih) nic ne vobla ne glede v keri visini je nastavljiva sipca.

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Sorchi Damchi . . . ker za Sx-a in Gt-ja ne vem in ti bom na besedo verjel.

Vem pa da na GSA, XR, RT, GTL,FJR in na Ducatijevem Multustrudlu (na zadnjih dveh modelih) nic ne vobla ne glede v keri visini je nastavljiva sipca.

:smoke:

to je zato, k ne čutiš razlik :D...sicer pa nisem o voblanju govoril, ampak bolj o mirnosti mopeda. 

Recimo ko prideš za kamion...a se ne dogaja nekaj čudnega z mopedom, kar naenkrat je lažji, pa malce ga premetava...to je to, zrak drugače kroži, aerodinamika se spremeni. Šipce, sploh tiste ki nimajo spodaj zajema ali delnega propusta so pa na sploh zajebane v pokončnem položaju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

to je zato, k ne čutiš razlik :D...sicer pa nisem o voblanju govoril, ampak bolj o mirnosti mopeda. 

Recimo ko prideš za kamion...a se ne dogaja nekaj čudnega z mopedom, kar naenkrat je lažji, pa malce ga premetava...to je to, zrak drugače kroži, aerodinamika se spremeni. Šipce, sploh tiste ki nimajo spodaj zajema ali delnega propusta so pa na sploh zajebane v pokončnem položaju.

Ok...parafraziram

Navedeni motorji so popolnoma mirni ne glede v keri visini je nastavljiva sipca.

Kar je naravnost neverjetno, sploh pri GSA, kateri ima z aerodinamiko lih tok veze kot fasada od parlamenta.

Nekako se mi dozdeva, da ima dodelan okvir in dobro vzmetenje vec veze z mirnostjo/nemirnostjo,  voblanjem in nevoblanjem kakor aerodinamika. Ka pa vem... zdi se mi  :smoke:

bos ti povedal

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Ok...parafraziram

Navedeni motorji so popolnoma mirni ne glede v keri visini je nastavljiva sipca.

Kar je naravnost neverjetno, sploh pri GSA, kateri ima z aerodinamiko lih tok veze kot fasada od parlamenta.

Nekako se mi dozdeva, da ima dodelan okvir in dobro vzmetenje vec veze z voblanjem in nevoblanjem kakor aerodinamika. Ka pa vem... zdi se mi  :smoke:

bos ti povedal

prou..ti že veš :D

verjetno pa oblika in razni spojlerčki na GSA so zaradi okraskov in lepšega :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, DAMI34 said:

prou..ti že veš :D

verjetno pa oblika in razni spojlerčki na GSA so zaradi okraskov in lepšega :P

 

men so rekl, da je to vetrna zascita...une dve tresoce polprosojne plastike, kao spojlercka pa da sta deflektorja zracnega toku... mal presvoh in prenikakva sta, da bi motor v tla tiscala...pa mislim, da sta celo tko obrnjena, da je cist skregan s funkcijo spojlerja

77338545881.jpg

ka pa vem

bos ti povedal

:smoke:

21 minutes ago, DAMI34 said:

to je zato, k ne čutiš razlik :D...sicer pa nisem o voblanju govoril, ampak bolj o mirnosti mopeda. 

Recimo ko prideš za kamion...a se ne dogaja nekaj čudnega z mopedom, kar naenkrat je lažji, pa malce ga premetava...to je to, zrak drugače kroži, aerodinamika se spremeni. Šipce, sploh tiste ki nimajo spodaj zajema ali delnega propusta so pa na sploh zajebane v pokončnem položaju.

Tole s kamionom...   a se ne rece temu turbulenca? Neki kao zvrtincen zrak, kerga je kamion iz relativno linearnega strujanja zjebal z svojo obliko pri prebijanju skozenj? 

Verjetno, da se res neki dogaja z mopedom pri voznji za kamionom, ce vzames v obzir, da se je prej skozi linearne struje zraka prebijal, za kamionom pa se bori z zrotiranim brzicam zraka. Aerodinamicna oblika je najbolj ucinkovita v linearnem strujanju. Se mi zdi.

Ka pa vem

A ni to to?

:smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Nearrain pravi:

men so rekl, da je to vetrna zascita...une dve tresoce polprosojne plastike, kao spojlercka pa da sta deflektorja zracnega toku... mal presvoh in prenikakva sta, da bi motor v tla tiscala...pa mislim, da sta celo tko obrnjena, da je cist skregan s funkcijo spojlerja

77338545881.jpg

 

:smoke:

deflektor, ki usmerja zračni tok, pa si se kdaj vprašal zakaj ma šipca zavihke, no ja brezveze lih ne, in ne gre se za tišanje k tlom, temveč da pri določeni brzini ne pride do resonanc, ki vplivajo na tresenje ali potresavanje krmila...sicer pa zmagu si, klanjam se, zmišljujem si, hepi nau? :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Andrejcer said:

Ta tip je potestiral "wobblanje" v nulo, pa ugotovil to kar jaz:

 

Nisem še uspel pogledat videa. Sem pa včeraj motor večkrat pognal do brzine 200 ( v nemčiji seveda, če ne verjamete poglejte moj prispevek v "vtisi dnevnih voženj" od včeraj) Sem ugotovil, u bistvu prej opažanje, da pri tej brzini in normalnem sedenju, vizir prednji konec motocikla potiska k tlom. Sam nimam nikakršnega voblanja nikoli nikdar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

deflektor, ki usmerja zračni tok, pa si se kdaj vprašal zakaj ma šipca zavihke, no ja brezveze lih ne, in ne gre se za tišanje k tlom, temveč da pri določeni brzini ne pride do resonanc, ki vplivajo na tresenje ali potresavanje krmila...sicer pa zmagu si, klanjam se, zmišljujem si, hepi nau? :D

 

Nc bl kt prej.

Je pa pohvalno, da si sam uspel pridet do tega.

BTW: ko se prvic vidmo, oz. ko bos imel priloznost potipaj GSA ta dva (al pa enga) deflektorja in bos verjetno ugotovil, da sta tko nasajena, da se lastne resonance ne dohajata. Zdi Se mi, da nimata nikakrsne zveze z resonancami katere omenjas.

Bos po slatanju povedal.

Luv Ja :inlove:

PS: pa nasega vrlega, nepristranskega moderatorja Bikerja77 tudi, k Je tok vesten, da bo dans vse teme uredil in nasel na backupu vse kao "po pomoti zbrisane objave v temi BMW XR in jih vrnil nazaj v doticno temo :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no prou, zmagu si...voblajo/ potresejo sam jajca, k sm jih jaz vozu, SX pri polnem pospeševanju nekje med 150-200km, dobi za odtenek lahek prednji konec (pa se čuti na balanci), GT pa pr 265km/h...ja, na slovenskih cestah, kje pa... :D

je pa vse skupaj zanemarljivo, že sam malce spremembe drže telesa (navzdol), pa se umiri (al pa šipce v najnižji položaj)

Ampak, kaj pa jaz vem, mogoč sam nabijam :P

Tracerjev vizir je pa na vrhu razširjen, kar pomeni da vogali dodatno zaradi gibanja/upogibanja/plapolanja skozi zrak vplivajo na nihanje celotnega motorja. Od pritiska zraka se uvijejo, ko dosežejo določeno silo, pa udarijo nazaj.

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

no prou, zmagu si...voblajo/ potresejo sam jajca, k sm jih jaz vozu, SX pri polnem pospeševanju nekje med 150-200km, dobi za odtenek lahek prednji konec (pa se čuti na balanci), GT pa pr 265km/h...ja, na slovenskih cestah, kje pa... :D

je pa vse skupaj zanemarljivo, že sam malce spremembe drže telesa (navzdol), pa se umiri (al pa šipce v najnižji položaj)

Ampak, kaj pa jaz vem, mogoč sam nabijam :P

Tracerjev vizir je pa na vrhu razširjen, kar pomeni da vogali dodatno zaradi gibanja/upogibanja/plapolanja skozi zrak vplivajo na nihanje celotnega motorja. Od pritiska zraka se uvijejo, ko dosežejo določeno silo, pa udarijo nazaj.

 

 

Da ti lahek prednji konec rata pri polnem pospesevanju nima veze z voblanjem in ne z Slo cestami. Ko/ce bo imela cesta kaj s tem bos po veliki verjetnosti en lep tank-slapper dozivel.

 S telesom zajemas zrak in motor je skoraj na zadnjem kolesu, ker so se vilice/vzmeti razbremenjene. Ko se sklonis je tega efekta bistveno manj (ne zajemas zraka z zgornjim delom telesa (oz. bistveno manj) in je prednji konec spet bolj obremenjen in s tem stabilnejsi.

Tacerjev problem je cist druga zgodba. Njega resnicno zacne vooblat. To se nebi smelo dogajat ne glede kaj pocnes z svojim kadavrckom in ne glede kje je spica. Pa tudi, ce je sipca taksna zvaka kakrsno si opisal ne bi smelo zanihat celga motorja. 

Tko se men zdi

:smoke:

 

PS: a je kdo od lastnikov Tracerjev resil  ta problem z zamenjavo sipe?

Naj se oglasi in pove. Informacija iz prve roke bi bila vec kot dobrodosla.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp , pisal sm o podobni zadevi le pri tracerju je bolj izražena....ampak:

pust me pr mer :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

jp , pisal sm o podobni zadevi le pri tracerju je bolj izražena....ampak:

pust me pr mer :P

Aaaaahhhaaaaaaaa

tko se torej temu rece.... "Podobna in bolj izrazena"

Mislim, da se bojo troubleshooting knjige na novo pisale.  :smoke:

Kaj sploh midva diskutirava o tem... Naj to pocno podobni (lastniki Tracerjev recimo) z bolj izrazenim podobnim problemom.

 

oprosti k te vzemirjam

Ce bos tok onaniral na to kar ti napisem bos oslepel. Tko pravjo uni podobni s podobcami.

pazi nase. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS veliko vec kot 200 niti ne gre. Enkrat mi pri 200 ni woblalo, z vsemi kovcki, zadnjic pa mi je ze kar nekaj prej, se mi zdi, da sem imel samo vzmetenje bolj na mehko nastavljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, vandrovec said:

GS veliko vec kot 200 niti ne gre. Enkrat mi pri 200 ni woblalo, z vsemi kovcki, zadnjic pa mi je ze kar nekaj prej, se mi zdi, da sem imel samo vzmetenje bolj na mehko nastavljeno

 XR, GTL,FJR in Ducatijev  Multistrudel grejo mal vec od GSA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Nearrain pravi:

Aaaaahhhaaaaaaaa

tko se torej temu rece.... "Podobna in bolj izrazena"

Mislim, da se bojo troubleshooting knjige na novo pisale.  :smoke:

Kaj sploh midva diskutirava o tem... Naj to pocno podobni (lastniki Tracerjev recimo) z bolj izrazenim podobnim problemom.

 

oprosti k te vzemirjam

Ce bos tok onaniral na to kar ti napisem bos oslepel. Tko pravjo uni podobni s podobcami.

pazi nase. 

srček, vedno začneš ti name onanirat....skriti fetiš? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!