Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Ko sem se razgrel za tracerja, sem povprašal o popustu/ugodnosti...

Seveda sem dobil nekaj "bonbončkov" v opremi... Kaj več bi bilo mogoče nekorektno do prodajalca, da omenjam na forumu....

Moje mnenje.. Blindek kupi motor pri trgovcu, pove o popustu itd... Janez pa ga leti takoj stiskat..daj še meni... Pa gotovinskega pa itd....

A je kdo razmišljal da ima trgovec z gotovino (10.000€) večje stroške kot pa denar na trr? :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepa reklamica pri našem zastopniku

Citiraj

Kot lastnik Yamahe MT-09 Tracer apeliram na vse lastnike modelov MT-09, naj se odločijo za menjavo vzmetenja. Osebno sem se odločil za vzmetenje Wilbers, katero je tovarniško nastavljeno načinu vožnje in teži voznika. Glede na dolgoletno motoristično kariero lahko trdim, da je omenjeni motor v vseh pogledih na zelo visoki ravni, manjka mu le boljše vzmetenje.

Menjavo sem opravil pri ............ Zadevo sem cel teden testiral po Dalmaciji in se vseskozi vozil z nasmeškom na obrazu. Nič več ni odnašanja in poskakovanja motorja v ovinkih, med močnim zaviranjem pa ti motocikel daje varen občutek. Pri hitrostih nad 200 km/h je smerna stabilnost na mnogo višji ravni kot pri originalnem vzmetenju. V kolikor ste lastnik MT-09 ne razmišljajte preveč, odločite se za menjavo.

tovarniško ti nastavijo ja...lepa komericalna poteza, da javiš gor težo in ti oni zategnejo ali odtegnejo fedro :) če imaš na kolešček itak sam potem nastaviš, rebound pa je na default. folk verjetno misli, da v tovarni posebej vlivajo in stiskajo fedro glede na voznika in stil vožnje :) lepa top shop poteza

še vedno potem sam nastaviš, če ne drugo rebound

pred 3 minutami, DinDiin pravi:

Ze nad RS3 bo navdusen :)

za njegovo divjanje so po moje manj primerne kot mitas :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Investicija v vzmetenje je vsekakor bolj smiselna kot v razne zumote, razne izpuhe, belly pane, odrivalce mušic itd itd

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@skalar36 verjetno si vzel amortizer brez hidravličnega zategovalca, ali? veš mgoče, če je v tem akcijskem paketu možno doplačati za ta španner?

no, sicer je na wilbers spletni strani razlike med obema 180€ .. 

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se voziš različno, torej sam ali otovorjen, sopotnica, si v startu omisli kolešček.

Verjetno se da naknadno "dodat", ampak to ni samo nalepka, vse dol, vse razstavit itd... kar zna biti bistveno dražje kot doplačilo v štartu in imaš potem mir

razen če boš vozil sabo ključ in boš na roko zategoval/odtegoval...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolešček je fajn zadeva, med drugim lahko na hitro, celo med vožnjo prilagodiš prednapetost situaciji, sploh če zalezeš na kak makedam.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

Kolešček je fajn zadeva, med drugim lahko na hitro, celo med vožnjo prilagodiš prednapetost situaciji, sploh če zalezeš na kak makedam.

Res je! Gospodsko brez truda koleščak par krat obrneš, pa že šibaš ...
Je pa res, da imaš na motorju itak čas, tako, da tudi štelanje z ključem ne vzame ogromno časa, tako, da ... preveč smo razvajeni. :whistle:

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, DL650 pravi:

Res je! Gospodsko brez truda koleščak par krat obrneš, pa že šibaš ...
Je pa res, da imaš na motorju itak čas, tako, da tudi štelanje z ključem ne vzame ogromno časa, tako, da ... preveč smo razvajeni. :whistle:

ne vzame, res ne, moraš pa vedno ključ s seboj tovoriti, pa nekje spodaj pod mašino tlačit roke, ponavadi se umažeš, pa še kak prst razbiješ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, DL650 pravi:

Res je! Gospodsko brez truda koleščak par krat obrneš, pa že šibaš ...
Je pa res, da imaš na motorju itak čas, tako, da tudi štelanje z ključem ne vzame ogromno časa, tako, da ... preveč smo razvajeni. :whistle:

Zakaj bi bil razvajen , če si lahko privoščim da z komandno ploščo nastavljam vzmetenje ......veliko potujem in se mi res ne da vlačit ključe pa odtegovat pa zategovat ...to je za mano ,sedanjost in prihodnost vzmetenja mi je bolj všeč , pa pustimo kaj se komu kvari , največ tistim , ki tega nimajo :P

Če si želim komfortne vožnje klik in to med vožnjo ,če želim športno spet samo gumbek klik pa je ......všeč mi je da sem razvajen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, Snecer said:

Lepa reklamica pri našem zastopniku

tovarniško ti nastavijo ja...lepa komericalna poteza, da javiš gor težo in ti oni zategnejo ali odtegnejo fedro :) če imaš na kolešček itak sam potem nastaviš, rebound pa je na default. folk verjetno misli, da v tovarni posebej vlivajo in stiskajo fedro glede na voznika in stil vožnje :) lepa top shop poteza

še vedno potem sam nastaviš, če ne drugo rebound

za njegovo divjanje so po moje manj primerne kot mitas :) 

Ni samo zategovanje, če nisi čist serijske teže, ali pa obkrožiš da več voziš v dvoje, dobiš močnejši feder. Za isti sag imaš manj našponanega. To pomeni da se vrača malo manj  nervozno. 

 

 

20 hours ago, Snecer said:

Pri meni se je pozna tudi pri obrabi gume, ker vzmetenje deluje boljše in pravilno, se guma manj obrablja.

torej stock vzmetenje ni delovalo pravilno? :eek:

 

 

me pa čudi Wilbersova popularnost v Sloveniji. Če klepetam s taljani, to je pač samo še en feder. Pr nas pa je bol pop kot Ohlins, Bitubo, mupo, k tech, hagon  redko vidim. Wilbers se je nekako zelo prijel, no. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez dvoma drži, da je boljše z koleščkom ..

ker pa niti osnovni model (600€) ni bil planiran v letošnjemproračunu, je sedaj malo tako-tako .. od teh 14k letošnjih prevoženih je blo verjetno 13k z 2 gor + 3x kovček - vem ja, kaj čem, če pa je ne morem dol dobit, bi se kar cele dneve vozila okoli .. v glavnem. ko enkrat naštimam ni potrebe po pogostem spreminjanju .. je pa res, da če najdem v proračunu teh 600, bom pa verjetno še tistih 180 za kolešček, saj sem slovenec in ne jamram .. :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ps/off.: kruh zdaj pred poletjem?? no way, treba hujšat .. :twak:

23 minutes ago, Cartman said:

Ni samo zategovanje, če nisi čist serijske teže, ali pa obkrožiš da več voziš v dvoje, dobiš močnejši feder. Za isti sag imaš manj našponanega. To pomeni da se vrača malo manj  nervozno. 

 

a to res drži?

@skalar36 si ti moral dat kaj od teh podatkov, da bi dobil custom feder ali pa je zadeva pač samo prednastavljena glede na posredovane podatke? ker jaz velikokrat (vedno?) vozim točno na tistih max predpisanih 180kg (nikoli čez - garancija pa to ) in bi mi prav prišel najmočnejši feder .. :P 

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, Texo said:

 

@skalar36 si ti moral dat kaj od teh podatkov, 

Ja. Nekaj me je spraševal o teži, koliko se vozim sam, koliko v dvoje, prtljaga...

Se pa skor strinjam s Snecerjem, da je to bolj trgovska finta...vem pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Kmet2 pravi:

Zakaj bi bil razvajen , če si lahko privoščim da z komandno ploščo nastavljam vzmetenje ......veliko potujem in se mi res ne da vlačit ključe pa odtegovat pa zategovat ...to je za mano ,sedanjost in prihodnost vzmetenja mi je bolj všeč , pa pustimo kaj se komu kvari , največ tistim , ki tega nimajo :P

Če si želim komfortne vožnje klik in to med vožnjo ,če želim športno spet samo gumbek klik pa je ......všeč mi je da sem razvajen :)

da se strinjam, vendar, vsa elektronska pomagala, z vključno mojim vzmetenjem semi activ na GTju (Nearrain nč ne hvalim, ne se bat) so neko povprečje in približek idealu. Tako, da gumbki so fajn, če nisi preveč fin in razvajen, bi si pa včasih konkretno na mojem želel za odtenek višji zadnji konec (za mišjo dlako bi rekli), pa comfort mejčkn manj komfort, tako da se nebi pretirano zibal. ampak to so že nianse, ki jih pa občutim v primerjavi s klasiko. Verjetno čistega ideala res ni, nastavitve so včasih celo stvar počutja in gumbki sigurno najhitrejši način za dosego cilja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj naj bi pomenilo custom oz. stock feder? Ko kupiš zadnji amortizer, te povprašajo po tvoji teži,.... in ti dajo ustrezen feder not. Seveda feder ni narejen posebej zate, pač pa ga vzamejo iz košare tistih, ki optimalno pokrivajo določeno območje teže, tisto v katero spadaš. Je pa amortizer, s svojo hidravliko, narejen zate. Ko ga dobiš, je nastavitev hidravlike vedno na srednji nastavitvi. Načeloma je na fedru označen koeficient, na amortizerju pa vgraviran datum izdelave.

Pri sprednjih fedrih pa tega ni.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dl... Mim nas vsak dan pelje kruh :D sam vrečko nastavim na "plot"... 

Vzmetenje ja... Za normalno vožnjo so kar tovarniške fedre ok... Pri iskanju "nianse" pa verjetn niti "blazina" od tovornjaka nebi zadostovala... 

Dobr amortizer te še dodatno vzpodbudi k "drznejši" vožnji skoz ovinek...

Jaz sem spredaj TRA nižal za 2cm, zadaj na hard zategnil... Sam zdaj pa ne plava več tako lepo.... 

Ovinki pa po tračnicah :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Matej207 said:

Vzmetenje ja... Za normalno vožnjo so kar tovarniške fedre ok... Pri iskanju "nianse" pa verjetn niti "blazina" od tovornjaka nebi zadostovala... 

Dobr amortizer te še dodatno vzpodbudi k "drznejši" vožnji skoz ovinek...

Jaz sem spredaj TRA nižal za 2cm, zadaj na hard zategnil... Sam zdaj pa ne plava več tako lepo.... 

Ovinki pa po tračnicah :D

 

kaj pa vem. nič hitreje ne grem, se pa v ovinkih tud čez 3 ure še vedno dobro peljem, kar s stock amortizerjem (po 90 000km) ni blo možno. Se res dobro spomnim, kako sem se jugal na pavličevo sedlo. dušenja je blo za vzorec.  

 

2cm? Precej radikalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, dlicen said:

Ne vem, kaj naj bi pomenilo custom oz. stock feder? Ko kupiš zadnji amortizer, te povprašajo po tvoji teži,.... in ti dajo ustrezen feder not. Seveda feder ni narejen posebej zate, pač pa ga vzamejo iz košare tistih, ki optimalno pokrivajo določeno območje teže, tisto v katero spadaš. Je pa amortizer, s svojo hidravliko, narejen zate. Ko ga dobiš, je nastavitev hidravlike vedno na srednji nastavitvi. Načeloma je na fedru označen koeficient, na amortizerju pa vgraviran datum izdelave.

Pri sprednjih fedrih pa tega ni.

to sem mislil, sem se narobe izrazil .. prvo sem razumel, da dejansko prilagodijo oziroma ti vgradijo feder na podlagi tega, kar jim sporočiš (ali solo vožnja ali na polno naložen), ampak sem potem prebral komentarje, da je to krneki in sem potem sklepal, da vsi dobijo enak amortizer z enakim fedrom, pa na tvoje podatke samo našpanajo feder in nastavijo povratek ..

no, če je res, da lahko dobiš močnejši feder v amortizerju je to big :OK:

17 hours ago, Snecer said:

kaj pa na avtih mate aktivno al polaktivno vzmetenje? Al zategujete na kanalu fedre, ko se gre na morje?

aktivno adaptivno .. razlika med različnimi nastavitvami je ogromna, si nisem predstavljal, dokler nisem probal .. tudi na mopedu verjamem, da je elektronsko fajn imeti, če pa odtehta znesek doplačila (tam, kjer se to pač da), pa je stvar posameznika .. na super tenereju je 1.5k€ .. je pa dovolj enostavno iztegnit roko do onega koleščka in ročno obrnit, ja ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 10. 2016 at 13:58, DL650 pravi:

Res je! Gospodsko brez truda koleščak par krat obrneš, pa že šibaš ...
Je pa res, da imaš na motorju itak čas, tako, da tudi štelanje z ključem ne vzame ogromno časa, tako, da ... preveč smo razvajeni. :whistle:

jp .. kaj pa ko imaš dva za naštelat - levega in desnega? prav želim si kolešček s katerim bi nastavljal oba sinhrono .. 

Ob 20. 10. 2016 at 15:00, Cartman pravi:

Ni samo zategovanje, če nisi čist serijske teže, ali pa obkrožiš da več voziš v dvoje, dobiš močnejši feder. Za isti sag imaš manj našponanega. To pomeni da se vrača malo manj  nervozno.

me pa čudi Wilbersova popularnost v Sloveniji. Če klepetam s taljani, to je pač samo še en feder. Pr nas pa je bol pop kot Ohlins, Bitubo, mupo, k tech, hagon  redko vidim. Wilbers se je nekako zelo prijel, no. 

razlike so med podatki , ki jih posreduješ in vzmetmi , ki jih potem v tovarni zmontirajo na amortizer .. mogoče je toleranca na določeni vzmeti +- 10 kg..več pa ne .. rvno to je čar izdelave vzmeti po meri voznika , obteženosti motorja in stilu vožnje..

debelina same "žice" vzmeti , sestava materiala ki določa trdoto/mehkobo vzmeti in razdalja med navoji ter razmerje med številom ovojev progresivnega in linearnega dela vzmeti določajo karakter oz. delovanje vzmeti..

zakaj so pri nas tako priljubljeni? verjetno zato , ker pokrivajo naječji obseg same uporabe motorja in želja lastnikov - roko na srce je pri nas glede na tujino finančno stanje tisto , ki ne dovoljuje imeti v garaži dva ali tri motorje višjega cenovnega ranga z različnimi namembnostmi in potem to kompenzirajo z wilbersom , ki za svojo ceno nudi najboljše razmerje med kvaliteto , ceno in vsestransko prilagodljivostjo .. pa suport je dober..

pred 6 urami, Texo pravi:

to sem mislil, sem se narobe izrazil .. prvo sem razumel, da dejansko prilagodijo oziroma ti vgradijo feder na podlagi tega, kar jim sporočiš (ali solo vožnja ali na polno naložen), ampak sem potem prebral komentarje, da je to krneki in sem potem sklepal, da vsi dobijo enak amortizer z enakim fedrom, pa na tvoje podatke samo našpanajo feder in nastavijo povratek ..

pomoje  se nam še sanjat ne more , koliko različnih kombinacij imajo na voljo glede na to kakšen razvoj in vizijo imajo pri tem proizvajalcu , ki se je odločil za malo drugačno pot kot ostali proizvajalci , ki jih je naštel cartman ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je bil vzporedni test Versys-Tracer na Golico, smo se malo gor pa dol vozili :)

Tracer:

agregat brezhiben, desetka, tu ni kaj dodati, voziš v katerikoli prestavi in gre

vzmetenje: brezhibno, nobena menjava ni potrebna

lega v ovinkih ja malenkost bolj toga kot na versaču, tracer gre kot po tirih, ni dovolj povratne informacije (kot da vse dela elektronika), versač je na takšnem terenu malenkost bolj vodljiv, bolj zabaven za vozit, ne potrebuje nobenih pomagal

vetrna zaščita stock je ok (zadnjič sem zvišano vozil)

sedenje na traceru je po občutku bolj naprej in višje, kot da bi na kladi sedel, ni tiste fuzije, zlitja z motorjem, ko si zliman

zavore: ni bilo potrebno uporabljati, ustavijo

par screenshotov:

zaključek: če imaš versača za solo in ne potrebuješ močnejšega agregata, je menjava nesmisel ...

 

bscap0000.jpg

bscap0001.jpg

bscap0002.jpg

bscap0003.jpg

bscap0004.jpg

bscap0005.jpg

bscap0006.jpg

bscap0007.jpg

bscap0008.jpg

bscap0009.jpg

bscap0010.jpg

bscap0011.jpg

bscap0012.jpg

bscap0013.jpg

bscap0014.jpg

bscap0015.jpg

bscap0016.jpg

bscap0017.jpg

bscap0018.jpg

bscap0019.jpg

bscap0020.jpg

bscap0021.jpg

bscap0022.jpg

bscap0023.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo video materiala, posneto iz dveh kamer sočasno.

Oba daš play pa je kot split screen :) 

snemalni pogoji

graf-temperatura.jpggraf-hitrost.jpg

Pa še iz ogleda trase z izvornimi šoferji

 

testna primerka, noben ne wobla

 

WP_20161022_016.jpg

WP_20161022_019.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!