Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

rešitev ? distančnik vmes pa 12.9 vijak skoz in skoz.. tko po kmeč poveda ga mal zategneš..

pa še nekaj - leva in desna polovica okvirja na drugi sliki nista poravnana .. sta se premaknili ali je tako po novem japonsko natančno ? 

 

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, thumper said:

rešitev ? distančnik vmes pa 12.9 vijak skoz in skoz.. tko po kmeč poveda ga mal zategneš..

pa še nekaj - leva in desna polovica okvirja na drugi sliki nista poravnana .. sta se premaknili ali je tako po novem japonsko natančno ? 

 

Zelo pomembna je tudi razdalja med usesoma, katera je Tracerju zal zelo nikakva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Matej207 pravi:

180kg :)

Sam Dl ti dam za peljat :) boš videl da tega problema "navadni" smrtniki ne občutimo :D

Ne, saj ni panike. Se pa strinjam, da  " civilni " motorji popolnoma zadostujejo za navadno rajo. Vse, kar ljudje obešajo na motorje je pa samo "must have" oprema, na kateri pač proizvajalci mastno služijo. Naj omenim, da je to moje osebno mnenje. 

Dokaj mala obremenitev, moja ima na NC-jki : voznik+sopotnik+prtljaga = 209kg

Na mojem pa moram preverit, se mi zdi, da je 220kg, moram preverit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 1 uro, Nearrain pravi:

Popravi me, ce vidim narobe.

Zadnja nihajka je navijacena  odzunaj na okvir na ena dva boga usesca in nima osi in zaradi tega vse ovija.

Potem je pojem "togost", pa se kaj druzga ostalo nekje  v "Dark side "in" Japan"

 

pred eno uro, Lipstick pravi:

:004, končno, bravo, s tem, da je še gištel v poziciji pritrditve nihajke še dodatno zožan in izveden iz dveh delov, vmes je pa  n i č :blush:.

 

Sta sigurna, da nihajka nima osi?

Tole je shema nihajke:

tracer nihajka.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Jure said:

 

 

 

Sta sigurna, da nihajka nima osi?

Tole je shema nihajke:

tracer nihajka.jpg

 

Najdi jo na fotkah. Jaz Je nisem.

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Nearrain pravi:

Najdi jo na fotkah. Jaz Je nisem.

No poglej, tole je tovarniško zrisana shema za naročanje original nadomestnih delov. Če je tu gor narisana osovina, potem motor oz nihajka to osovino imata, neglede na to kaj na tistih slikah je ali pa ni videt :) Brezpredmetno sploh razpravljati o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je vijak skozi - tam gre ko je tista pravokotna luknjica na geštelu .. ti dve ušesi sta pa pritrditev za centralca ??

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Beseda "malo" ni bila mišljena, kot malo, ampak sem mislil glede na okoliščine, da ima motor 900ccm in , da leta 2016 so materiali dosti boljši, kot na moji stari karjoli, ki ima skupno obremenitev 420kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

850ccm ima :)

mimogrede, GS ima 212kg nosilnosti, tak da.

tu gre bolj za homologacijske zadeve, kot pa koliko res vse skup zdrži

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na račun "lahkotnosti" je verjetno manjša nosilnost... V istem segmentu je vsaj 20kg lažji od konkurence...

Vsak vidi kar hoče videt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, thumper said:

res je vijak skozi - tam gre ko je tista pravokotna luknjica na geštelu .. ti dve ušesi sta pa pritrditev za centralca ??

Mogoce.

Bi blo treba v zivo videt.

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

2 minutes ago, Nearrain said:

Mogoce.

Bi blo treba v zivo videt.

 

sem ravnokar gledal in je, ja .. žal slikat ne gre nič pametnega ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Texo said:

 

sem ravnokar gledal in je, ja .. žal slikat ne gre nič pametnega ..

Potem je os dosti visje, kar se ne fotki ne vidi in gre skozi blok motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na skici je os na vpetju vilice in konec.  Kot je nekdo omenil je prilepil skico rezervnih delov, tako da je ta os tam in se jo da naročit po kat. številki. 

Dejstvo je, da slabih motorjev ni in , da preden gredo motorji iz tovarn, so izpostavljeni ogromnim testom, tako, da .... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če slučajno kdo portugalsko razume .. :D

Untitled-1.jpg

service manual mt09 tracer

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DL650 said:

Na skici je os na vpetju vilice in konec.  Kot je nekdo omenil je prilepil skico rezervnih delov, tako da je ta os tam in se jo da naročit po kat. številki. 

Dejstvo je, da slabih motorjev ni in , da preden gredo motorji iz tovarn, so izpostavljeni ogromnim testom, tako, da .... 

Ocitno os je..ce je na shemi, potem je.

 

Kar se pa slabih motorjev tice. So dobri in so boljsi. Ko peljes boljsega spoznas slabe. Modeli motorjev se tok hitro spreminjajo, da so na prvem pravem resnem testu sele pri koncnem uporabniku. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lovsko zelena :P

 

Moja se ne počuti dobro na FZ1, na traceru pa pravi da še gre :) Pa kaj midva mava skupaj z opremo 130kg... :) 

Yamaha-900-Tracer-2017-fiche-1.jpg

Popravljeno . Popravil blindek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, blindek pravi:

Ja lovsko zelena :P

 

Moja se ne počuti dobro na FZ1, na traceru pa pravi da še gre :) Pa kaj midva mava skupaj z opremo 130kg... :) 

Yamaha-900-Tracer-2017-fiche-1.jpg

Uuu, svetovno zgleda. Tudi meni je všeč ta kombinacija, pa te okrogle luči spredaj ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, blindek pravi:

Ja lovsko zelena :P

 

Moja se ne počuti dobro na FZ1, na traceru pa pravi da še gre :) Pa kaj midva mava skupaj z opremo 130kg... :) 

Yamaha-900-Tracer-2017-fiche-1.jpg

js sm iskal nekaj podobnega...tracer mi je bil sicer všeč, pomisleke sem imel in imam glede moči in še posebej navora pri vožnji v dvoje, saj sem bil navajen obilice obojega pri z1000...našel sem dobrega ktm smt...včasih pogrešam kakega vranca...navora ne...ima super vlek od 3500 rpm naprej...tracerja pa bom probal drugo leto stestirat...da vidim,če wobla :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, blindek said:

Ni kaj slabe motorje imate... dam vam štroma pa 3k in roka :P 

Kero roko daš? Levo, desno? S sekiro ali žago?:jezik:

 Zgleda da se ti full dopade, če daš roko.

No zdej pa eno vprašanje za vse "veleume". Smo prebrali v nekaterih temah, da vobla tudi, KTM 1290 ADV, tudi nekdo je zapisal Versys 1000. Lahko tudi sam povem, da je XT660R rada voblala že pri 130 kmh.

A je potem tam tudi vpetje zadnje nihajke, al je le  šparanje pri vzmetenju?

Ter zakaj je meni zagotovil serviser , da mi z Wilbersi ne bo woblala-zgleda da le zato, da je prodal!?

Glede na to, da dobiš 2 TRA , pa še fejst € ostane za benz in gume, za ceno 1. GSA, ki ma ravno tako napake-vpoklice. Pelješ se pa tud kar dobro na TRA. Potem je TRA čista zmaga. :cool:

,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!