Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

Tale topic se nanaša na novico o "limited-edition" Banditu (../news/10063_novice.asp, Alcatrazu, ki je bil v Franciji hud prodajni hit...

Ocitno je tudi proizvajalcem kapnilo, da želimo motoristi imeti karseda unikaten motocikel, pa ce je to kakšen naked Bandit, coper, kroser ali pa Tomos APN6 (se spomnite kaj vse se je dalo vgradit noter, od pete prestave do nevemcesa še vse)...

Ducati je to že pred casom noro dobro izkoristil, ko je izkljucno preko interneta prodal limited edition MH900e-jev ("spakov"), pa tudi Monsterja Fogarty, kot smo porocali pred kratkim (../testi/ducati_s4fog.asp ), bodo po enakem distribucijskem kanalu ponudili v omejeni kolicini.

Trženjski koncept, ki bo znacilen za preživele v neusmiljeni konkurencni borbi, in za katerega je znacilna popolna osredotocenost na kupca, predvsem z izdelavo izdelka "po narocilu", se je že zdaj prerinil tudi v motociklisticno branžo.

In tega smo lahko le veseli... Ceprav obstajajo tudi drugacna mnenja: "kupiti moram standardni motocikel, ki ga moram predelati v hudo neprepoznavnega -- limited edition je le za pozerje najhujše vrste"...

No, jaz sem bolj za ta prvo varianto (unikatne serije so full ok), kaj pa vi

(PS: Komaj cakam, da si kupim BMW-ja R1150R ali R1150GS s podpisom Jožeta Popotnika, ki bo imel vgrajen GPS, potovalni racunalnik, trpežne alumijaste stranske kufre in top-case ter dodatne šcitnike okrog in pod agregatom... )

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Men osebno se zdijo vse te "limited edition" variante noro drage. Absolutno predrage. Ziher je kul met tak bike ampak raj mam dva al pa tri razlicne kot pa dam celo premoženje za enega. Konec koncev vec kot po cesti se ne moreš peljat tiste razlike 0,2 s pa 0,35 s pri pospeških pa zaviranjih pa to to je tako mala razlika, da prevec košta. Sploh na naših cestah. Je že vcasih mal bolj po pameti treba mislt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 4 let pozneje...

ena zanimiva predelava .... vsaka stran je drugačna desna je slečena, naked .. leva pa futuristična

... FC2 => Ferruccio Codutti iz pokrajne furlanije, je avtor tega .. poznan bolj po tisti čudni stvaritvi iz ducati monstra predstavljeni pred nekaj leti v padovi na Chopper & Custom Show

post-1823-1139748564_thumb.jpg

post-1823-1139748588_thumb.jpg

post-1823-1139748691_thumb.jpg

post-1823-1139748742_thumb.jpg

post-1823-1139748756_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

In od nastanka te teme pa do danes je preteklo ža veliko časa, mogoče pa ima kdo od Motosvetovcev v lasti kakšno ''limited edition'' varijanto v posesti? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

nisem niti točn vedu v katero temo bi dal to fotko, ...no v glavnem zanimiva predelava Honde CR500 čisti "cafe racer suicide machine" :D

post-1406-1229360556_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Švedi so glavni na evropski custom sceni !!!

Vseeno ali gre za motor ali avto, imajo zelo dobre in izvirne predelave. Na tekmovanjih njihovi izdelki pobirajo lovorike.

Izdelujejo tudi reprodukcije agregatov (Flatheadpower) za HD WL in knucklehead, ki po kvaliteti močno presegajo originale.

Dejansko so veliki entuzijasti, ki dobesedno živijo old style custom življenje. Mraz jih pretirano ne moti, tako , da svoje motorje in hot-rode uporabljajo celo leto.

Kapo dol in :worship: !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te, brez špic, sem gledal na Faaku 1998. Mater, smo se čudili....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biker build-off. Je pa zadnja feltna k boben od pralnega stroja, pismo je široka. :naughty:

Popravljeno . Popravil bass
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cicara, fine Japaneze art !!! :worship:

Chicara, fine Japaneze art !!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Predelujem motor Triumph Bonneville 750, v hardtail Bobberja. Rabil bi kak nasvet glede varjenja, in prodobitve a testa. Načeloma je treba predelati le zadnji del (glej sliko). Rabil bi tudi kontakt nekoga, ki se ukvarja s tovrstnimi predelavami, in kontakt serviserja Triumph motorjev.

post-24501-1246276649_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis je v Depali vasi - Jerman, za predelavo bi pa lahko vprašal Smodiš Staneta, ki se ukvarja z izdelavo traikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

al pa uzi-ja iz ljubljane

on pač predeluje motorje

040345688

drugač pa :worship: :worship:

moja velke želja je met čoperja s staro triumphovo mašino

povej kej več glede motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!