Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

pred eno uro, SiM pravi:

V petek dopoldne sem testiral to čudo tehnike od BMWa. Navdušenje je še vedno neizmerno.
Boljšega motorja še nisem vozil. Edina moja kritika je položaj sedenja - malo preveč pokončno se sedi.

Dami a si ti testiral XRja? Lahko narediš primerjavo GT/XR? Pa pusti zunanji izgled zaenkrat :)

A GTja se da testirati v SLO?

Nisem vozil XRa, vendar vem po merah, da je višji. (tut multistrada je višja in pokončnejša drža, kot na GTju) To je bolj rang potovalnih endur. 

GT je pa nižji (do sedeža 83,5cm), istih mer kot superduke (ki je nagec ampak z zelo komot merami v primerjavi z ostalimi nageci), razen da je 1,5cm višji, je sedenje zlo podobno kot na kawi SXu.

Tak da s primerjavo ne bo nič, pravzaprav je pa niti ne rabiš, XR je zlo uglajen agregat, ki od spodaj do vrha enakomerno in močno vleče, GT pa dvovaljnik, z ožjim razponom obratov, ampak ko zapoje je pa veselje. GT trese nekje do 3 jurje obratov, Xr naj bi nekje pri 5 jurjih nekoliko mikro vibracij dal od sebe. Drugo je pa več al manj isti qurac.

Aja, pa GT je trenutno samo eden v Sloveniji. (poznam lastnika :P )

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V XRa ne gre več kot 3,5l olja. Če vam zaračunajo 4l, potem naj vam dajo kantico s pol litra v roko! Vedno prinesem 4l in dobim pol litra nazaj. Naslednji servis prinesem 3,5litra in je ravno v redu. Potem spet 4l in tako naprej.. Porabe olja ni, zato tiste pol litra prav pride pri naslednji menjavi. Referenca: cca 24.000km na RRu in 33.000km na HPju. Gre za isti agregat, kot je v XRu. Na obeh sem menjal olje na 5.000km (na RRu, če je bil na pisti, še bolj pogosto), ne sprašujte me zakaj! :)

Če so vam na servisu zaračunali več, jim sporočite in naj naredijo dobropis ter nakažejo razliko preveč obračunanega olja! Tistih 11€ bo za kakšno pico in pijačo in še v prihodnje bodo računali po PSu. Čas za reklamacijo pri takih napakah ni pomemben. Saj imate račun kjer je dokazljiva napaka ali goljufija. (Se mi dozdeva, da uprava o "napakah" nima pojma in gre bolj za korist tistega, ki je obračunal. Olje gre lahko popoldne v kak motor, ki je servisiran na fuš, mogoče za dobro ceno prijatelju, za svoje potrebe, kdo ve za kaj vse. Samo ugibam..)

 

 

41 minutes ago, DAMI34 said:

Aja, pa GT je trenutno samo eden v Sloveniji. (poznam lastnika :P )

Akrapoviča :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motolover pravi:

V XRa ne gre več kot 3,5l olja. Če vam zaračunajo 4l, potem naj vam dajo kantico s pol litra v roko! Vedno prinesem 4l in dobim pol litra nazaj. Naslednji servis prinesem 3,5litra in je ravno v redu. Potem spet 4l in tako naprej.. Porabe olja ni, zato tiste pol litra prav pride pri naslednji menjavi. Referenca: cca 24.000km na RRu in 33.000km na HPju. Gre za isti agregat, kot je v XRu. Na obeh sem menjal olje na 5.000km (na RRu, če je bil na pisti, še bolj pogosto), ne sprašujte me zakaj! :)

Če so vam na servisu zaračunali več, jim sporočite in naj naredijo dobropis ter nakažejo razliko preveč obračunanega olja! Tistih 11€ bo za kakšno pico in pijačo in še v prihodnje bodo računali po PSu. Čas za reklamacijo pri takih napakah ni pomemben. Saj imate račun kjer je dokazljiva napaka ali goljufija. (Se mi dozdeva, da uprava o "napakah" nima pojma in gre bolj za korist tistega, ki je obračunal. Olje gre lahko popoldne v kak motor, ki je servisiran na fuš, mogoče za dobro ceno prijatelju, za svoje potrebe, kdo ve za kaj vse. Samo ugibam..)

 

 

Akrapoviča :)

 

Ne bodi preveč prepričan v svoj prav o količini olja v motorju. Moraš vedeti, da ga gre nekaj v filter in je količina takoj drugačna. Prav tako ti lahko serviser nalije olje do maksimuma in si spet na malo večji količini od napisane. Sem sam imel tak primer, ko sem mislil, da nekdo služi na moj račun. Pa je serviser samo strokovno in pošteno opravil svoje delo, pri čemer je tudi zagnal motor, da je olje napolnilo filter in ga nato dolil do maksimuma. In ne, zaradi tega ga ni bilo preveč, saj je bila tudi po večdnevnem stanju motorja količina olja do maksimuma in nikakor ne preko. Pa še to; to se je dogajalo pri različnih motorjih in ne samo pri enem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri najmanj dvanajstih menjavah olja in filtra (vedno tudi filter) pri motorju s tem agregatom je šlo notri vedno 3,5l. Na BMW servisu je bilo menjano pri obveznih servisih, včasih tudi vmes, ostalo mi je naredil znanec, ki tudi ima servis za motorje, samo ne pooblaščenega za BMWje. Stal sem zraven in vem koliko je šlo notri, tudi na uradnem so mi pol litra vedno dali nazaj.

Prilagam dokument za menjavo modela RR, ki ima enak agregat kot XR. V navodilih piše nalij do vrha, zaženi motor in dolij ostalo (do 3,5l). Količina pokazna v okencu lahko varira od temperature olja, vsekakor ne nalivajo ne več ne manj kot 3,5l.

S1KRR-OilChg_zpspyd75xuj.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@janez66 - Dobra cena...kako drugace zadovoljen z servisom tam?

Danes koncno motor sprobal tudi po Jadranki in nardil malce daljso turo. Z motorjem zelo zadovoljen, zena pravi dosti bolj udobno kot FZ1 Fazer. Manj ruka in manj se ziba cez Delnice.

Edino gume so za moj obcutek bolj tak tak...ce ne letos pa takoj spomladi nataknem nekaj drugega. Ena pozitivna stvar pa je liter manjsa poraba kot Fazerca, ceprav vec moci, kar me je kar presenetlo. Quicki dela odlicno, sedaj po servisu in menjavi olja se da dosti boljse saltat, tudi pri bolj pocasni voznji lepo salta.

Vuk76,

Nimam nekih pripomb na servis pri Avtovalu. To mi je pač najbližji servis in tudi kupil sem ga tu. So pa povsem korektni in zato tudi nimam razloga, da ga vozim kam drugam. Imam pa gor še original gume PIRELI DIABLO ROSSO II (3000 km), mislim pa, da bodo zdržale največ 4000-5000 km. So pa nekaj povprečnega, nekih zdrsov nisem imel, sem pa jih vozil samo v suhem. Na FZ1 Fazer sem vedno imel DUNLOP SPORT SMART in sem bil tudi izredno zadovoljen z njimi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motolover pravi:

 

 

 

Akrapoviča :)

 

eeeeeeee wrong, on ga ma sam na posojo, pa austrijanske tablice ma, no če se ne motim je že šel domov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Janez66 said:

@janez66 - Dobra cena...kako drugace zadovoljen z servisom tam?

Danes koncno motor sprobal tudi po Jadranki in nardil malce daljso turo. Z motorjem zelo zadovoljen, zena pravi dosti bolj udobno kot FZ1 Fazer. Manj ruka in manj se ziba cez Delnice.

Edino gume so za moj obcutek bolj tak tak...ce ne letos pa takoj spomladi nataknem nekaj drugega. Ena pozitivna stvar pa je liter manjsa poraba kot Fazerca, ceprav vec moci, kar me je kar presenetlo. Quicki dela odlicno, sedaj po servisu in menjavi olja se da dosti boljse saltat, tudi pri bolj pocasni voznji lepo salta.

Vuk76,

Nimam nekih pripomb na servis pri Avtovalu. To mi je pač najbližji servis in tudi kupil sem ga tu. So pa povsem korektni in zato tudi nimam razloga, da ga vozim kam drugam. Imam pa gor še original gume PIRELI DIABLO ROSSO II (3000 km), mislim pa, da bodo zdržale največ 4000-5000 km. So pa nekaj povprečnega, nekih zdrsov nisem imel, sem pa jih vozil samo v suhem. Na FZ1 Fazer sem vedno imel DUNLOP SPORT SMART in sem bil tudi izredno zadovoljen z njimi.

 

 

Na FZ1 Fazer sem jaz tudi vozil Dunlop SportSmart...dva kompleta enke in en komplet dvojke. Moj na zalost ni prisel z Pirelli Diablo Rosso ampak z Bridgestone T30

5 hours ago, bikez said:

Mitas???

Hmmm...nekak se nisem razmisljal v to smer. Bom dal v ozji izbor.

4 hours ago, motolover said:

V XRa ne gre več kot 3,5l olja. Če vam zaračunajo 4l, potem naj vam dajo kantico s pol litra v roko! Vedno prinesem 4l in dobim pol litra nazaj. Naslednji servis prinesem 3,5litra in je ravno v redu. Potem spet 4l in tako naprej.. Porabe olja ni, zato tiste pol litra prav pride pri naslednji menjavi. Referenca: cca 24.000km na RRu in 33.000km na HPju. Gre za isti agregat, kot je v XRu. Na obeh sem menjal olje na 5.000km (na RRu, če je bil na pisti, še bolj pogosto), ne sprašujte me zakaj! :)

Če so vam na servisu zaračunali več, jim sporočite in naj naredijo dobropis ter nakažejo razliko preveč obračunanega olja! Tistih 11€ bo za kakšno pico in pijačo in še v prihodnje bodo računali po PSu. Čas za reklamacijo pri takih napakah ni pomemben. Saj imate račun kjer je dokazljiva napaka ali goljufija. (Se mi dozdeva, da uprava o "napakah" nima pojma in gre bolj za korist tistega, ki je obračunal. Olje gre lahko popoldne v kak motor, ki je servisiran na fuš, mogoče za dobro ceno prijatelju, za svoje potrebe, kdo ve za kaj vse. Samo ugibam..)

 

 

Akrapoviča :)

 

Moj racun:

 

racun_xr.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2,5 ure delo za olje menjat in hladilno dolit, oziroma 112,56 brez davka? Zlaarji so.

 Bdw saj je računal cel liter hladilne.

Men je sleparija, pa reč kar hočeš.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilne gre notri 2,9l, torej je menjali niso, da bi jo bilo potrebno doliti 1l je tudi čudno. Jaz bi jih vprašal kako to, da je manjkalo kar 1/3 hladilne tekočine.

2,5h ure za to opraviti je tudi malo huda. Bom pobrskal, sigurno obstaja časovni normativ za opravila na servisu.

Hladilne gre notri 2,9l, torej je menjali niso, da bi jo bilo potrebno doliti 1l je tudi čudno. Jaz bi jih vprašal kako to, da je manjkalo kar 1/3 hladilne tekočine.

2,5h ure za to opraviti je tudi malo huda. Bom pobrskal, sigurno obstaja časovni normativ za opravila na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar sem opravil servis na 1000 km. Uradni Suzuki. Vse sem imel na računu, samo hladilne in tesnila čepa ne. Ob plačilu sem vzel še dodatni liter olja za dolivanje - upam, da v kosilnico :). Vse skupaj 94€. Če se spomnem je bila približno enaka cena že pred 7 leti na prejšnjem motorju - Suzuki.

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg servisa so mi montirali se rocke za sklopko in zavoro. Se pa strinjam da je kr ponosna cena in dosti porabljenega casa. Je pa tudi res, da je bilo iz vidika prodajne storitve (montaza dodatne opreme, dostava motorja na dom 60 km vstran...) vse ok.Bom pa naslednjic bolj pozoren.

@motolover jaz sem nasel samo tole. Podatke o casovnih normativih pa ne najdem. Za hladilno tekocino so na nemskem XR forumu skoraj vsi pisali,da je jo blo potrebno dolit pri prvem servisu.

 

xr_serv.jpg

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 5. 2016 at 21:28, motolover pravi:

Montaža ročk je druga stvar, tega nismo vzeli v obzir :) 

 

Sem napisal da je bla zraven montaza rock. Pred prevzemom so pa mi "zastonj" zmontirali crash pade in zascito hladilnikov. Pa seveda rocke, ki so mi jih potem zmontirali dol, ker niso pasale tako kot bi mogle.

Meni je super,da debatiramo o teh zadevah in se navsezadnje tudi "izobrazimo" v tej smeri.

Tole sem nasel na RSD. Se moram naucit uporabljat tole zadevo.

xr_serv1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je še dostava motorja plus montaža ročk, ok naj bo. Za ročke ponavadi porabim pol ure, pa še 2 čika vmes pokadim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

Ce je še dostava motorja plus montaža ročk, ok naj bo. Za ročke ponavadi porabim pol ure, pa še 2 čika vmes pokadim.

Pri zadnji moji montazi se na Fazerci sem unicil zajlo sklopke. Jaz se raje drzim tipkovnice. Nardim  manj skode...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi:

Ravnokar sem opravil servis na 1000 km. Uradni Suzuki. Vse sem imel na računu, samo hladilne in tesnila čepa ne. Ob plačilu sem vzel še dodatni liter olja za dolivanje - upam, da v kosilnico :). Vse skupaj 94€. Če se spomnem je bila približno enaka cena že pred 7 leti na prejšnjem motorju - Suzuki.

Scarabeo

sej to ugotavljamo, cena vzdrževanja evropejcev v primerjavi z japonci je višja...v povprečju dražji deli, olje, delovna ura...več predpisanega vzdrževanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59 minutes ago, siks said:

sej to ugotavljamo, cena vzdrževanja evropejcev v primerjavi z japonci je višja...v povprečju dražji deli, olje, delovna ura...več predpisanega vzdrževanja...

Primerjati moraš uradne servise. Hondin servis v Trzinu ni cenejši od BMWjevega pri Avtovalu ali Cosmosu.

Predpisanega vzdrževanja ni več, originalni deli so pa pri BMWju večinoma cenejši. 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motolover pravi:

Primerjati moraš uradne servise. Hondin servis v Trzinu ni cenejši od BMWjevega pri Avtovalu ali Cosmosu.

Predpisanega vzdrževanja ni več, originalni deli so pa pri BMWju večinoma cenejši.

Kolikor se spomnim sem plačal največ 120€ za Suziko na uradnem, tako da ... 

 

pred 10 urami, vuk76 pravi:

@motolover jaz sem nasel samo tole. Podatke o casovnih normativih pa ne najdem. Za hladilno tekocino so na nemskem XR forumu skoraj vsi pisali,da je jo blo potrebno dolit pri prvem servisu.

Dolivati tekočino? Malo čudno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, motolover pravi:

Primerjati moraš uradne servise. Hondin servis v Trzinu ni cenejši od BMWjevega pri Avtovalu ali Cosmosu.

Predpisanega vzdrževanja ni več, originalni deli so pa pri BMWju večinoma cenejši. 

moj primer iz katerega sklepam: do sedaj je meni pooblaščeni serviser za yamaho in hondo zaračunaval 25€ za servisno uro...japonci imajo pregled in nastavljanje ventilov praviloma kasneje (npr. Z1000 na 42.000 prevoženih, ktm 990 na 15.000 prevoženih), vse skupaj za seboj prinese znatno razliko v ceni vzdrževanja...saj vem, da je motor drag hobi, sam vseeno pa rajš zatankam par evrov razlike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi mene melo; karbonska zascita naslona na stopalkah. Le cena ni prijazna...99 € ena stran...:huh:

S1000XR_Ilmberger_nur_Carbon_72.jpg

S1000XR_Ilmberger_nur_Carbon_74.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, vuk76 pravi:

To bi mene melo; karbonska zascita naslona na stopalkah. Le cena ni prijazna...99 € ena stran...:huh:

S1000XR_Ilmberger_nur_Carbon_72.jpg

 

Pa lej pošlji mi originala, pa naredim kalup. :), pa ti odlijem iz karbona..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za ponudbo...to je nalepljeno gor, ne mors zamenjat kr tak. Treba odstranit celotni salthebl, kr je v velem dolu to narejeno. Mogoce cez zimo vse dol odsraufam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 6. 2016 at 10:55, Snecer pravi:

Kje pa ti svojega XRa servisiraš?

Servisiram motor z istim agregatom, elektroniko in komponentami in iste znamke. Si srečen, da si se lahko javil v temi o BMWjih, tudi če za ceno idiotskih vprašanj?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
3 minutes ago, kasti said:

Vprašanje za lastnike XR-a: ima prikaz temperature zraka okolice na displayu?

nima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!