Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 S (1989)


DragoKolenc

Priporočene objave

Pozdravljeni

Sem nov tle gor par minut.Imam problem s Motorjem Kawasaki gpz500s,namreč imam ko ga uzgem laufa po enem cilindru,desni je lepo vroč levi pa je malo topel tudi čez izpuh se cuti da na levi strani piha hladen oziroma mlačen zrak,ko se peljem se občasno levi cilinder vzge in motor normalno gre.Skratka pod nizkimi obrati cilinder ne deluje nad 4000 tisoč obratov začne delovati.Prvo sem mislil da je cin spula ampak sem menjal desno sem dal ma drugo stran levo na drugo stran ampak je bilo isto tako da cin spula ni kriva.

Hvala za bilo kaksen nasvet,če tema ze obstaja se opravičujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno maš isti problem kot oldskul kavi.. je v drugi temi takole opisu problem....

poglej si v to temo...linka ne gre prilimati

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno maš isti problem kot oldskul kavi.. je v drugi temi takole opisu problem....

 

kje pa najdem to temo prosim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u kategorijo Splošno  moraš it...   pol pa tm klikneš temo ugodni servisi (domači majstri)

sicer še ni napisal če je ugotovil vzrok..amapk pač povem da je tam opisu isti problem :D

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha našel sem sam ni mi jasno ker ko se peljem do 4000 obratov motor cuka in celo včasih vseka iz izpuha ko pride nad 4-5 tisoč obratov pa motor gre kot mora,tut ko ga mam u nevtralni prestavi in drzim gas na 2000 obratov desno stran lepo deluje leva pa trokira 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo očistil komplet uplinjač sestavil motor vžge,se probam peljati motor do 2000 obratov cuka potem potegne kot mora ko laufa u prostem teku 1000 obratov desni izpuh brez dima levi se vidi dim,ko dam gas do 2000 obratov in to drzim cirka 10 sekund zacne leva stran trokirati in po nekaj sekundah brez da bi dodal gas skoci na 3000 obratov in zelo mocno kadi verjetno se nabere bencin,ko dam do kraja gas pa za nekaj sekund pa se iz obeh izpuhov pokadi črn dim in levi izpuh prične sekat.

Cinšpulo sem zamenjal levo sem dal na desno,in desno na levo tako da cin spula ni sla prav takom sem zamenjal svečko s kablom,sedaj ona stran ki je bila na levi je na desni in deluje brez problema.

 

Kaj naj se poizkusim,ali se je morda prestavil vzig na motorju.

V prostem teku motor lepo tece,brez trokiranja ali sekanja

Popravljeno . Popravil DragoKolenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume med uplunjači in motorjem držijo? Ali si poskušal kaj sinhronizirat uplinjače? Na tvojem mestu motor ki tako trokira nebi navijal na obrate. Ampak če se že igraš malce privij ali odvij vijakec za sinhroniziranje upninjačev, ker da bi bili ventili enega cilinda čisto razštelani drugi pa ok zveni ne tolko verjetno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ventili niso pravočasno nastavljeni,je ena od možnosti da se sedeži utolčejo,posledično ventil zgubi zračnost -ne tesni več

dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom probal sinhronizacijo sem gledal na youtube,membrani sta ok,ker to je zanimivo domov sem se pripeljal ok naslednji dan pa se naredi tole he he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se nahaja ta vijak enega sem privijal pa je izgleda za gas ker laufa bolj na višjih obratih sedaj ali je to za štangas dodajat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj sta dva vijaka spodaj pod frgazerjem tam ko se nahaja plovcek ali je to vijak za dodajanje zraka ali kaj drugega,hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zgoraj napisano preden sploh misliš šraufat karkoli service manual dol potegnit. Vijak za sinhronizirat karburatorje (bom malo ugibal oziroma tako je pri meni), je majhen vijak med uplinjačema ki regulira kskšna je razlika v odprtju lopute med enim in drugim. (Karburator = uplinjač)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba vijaka na spodnji strani vplinjačev,ki nista fiksno privijačena nalahko zategni do konca in oba odvij za 1obrat in

tri četrt nazaj.To naj bi bila osnovna nastavitev,potem prosti tek nastavi z vijakom,ki si ga že prej opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

grem probat pa da vidim tole z vijaki,ja to sem neki gledu na youtube ko neke cevi napelejo not je pa neka tekočina sam nevem kok je treba tega not nalit in kaj je nalito not.Zadeva deluje bencin nalijes v plastično flaso,cevi pa nataknes na oba konca kjer je vakum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zanima me ko motor laufa zakaj imam tam ko je vakum cev noter se vidi bencin ali je to normalno ker sem telal sinhronizacijo in nalil v cev bencin ga je enostavno potegnilo v frgazer tega na youtube nisem zasledil tam je motor vzgal in tekocina ni nikamor sla samo vzdignila se je in potem je delal regulacijo men pa jo kar potegnilo v frgazer zakaj to????????????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je ker ti tisti vplinjač v katerega ti je potegnilo "vleče" veliko več kot drugi, torej moraš loputo od tistega vplinjača toliko časa lepo počasi zapirat dokler ne bo nivo tekočine v obeh delih cevi izenačen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda pa nisem vrtel pravega vijaka vrtel sem tistega ki se nahaja tam ko je priklopljena gas zajla ker drugega vijaka ne vidim,v katero smer pa se vrti vijak da zaprem laputo.Ker tisti vijak ko sem vrtel se je s tem povisali obrati ali zmanjsali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!