Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 S (1989)


DragoKolenc

Priporočene objave

Po mojih 400Km so se ventili dejansko razštelali.Sem skoraj doktoriral iz čiščena fergazerjev ter načina delovanja.Ko si ga vžigal je bencin šprical nazaj na zračni filter namesto da bi vleklo not.Smo nastavli ventile(VSE tudi tega ki sedaj kao ni dober) je spet vžgal normalno,je ponovno preveril nastavitve in po preverjanju je ventil predolg:mad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je v prvo naštelal prav ventile se po 400km ni mogel toliko podati je ni variante ! je pa možno že v prvo zajebal in zdej v drugo ugotovil to .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mu zaupaš pol ok jaz samo vem da sem že celo življenje v delavnici okrog motorjev in ti povem da je to fizično nemogoče. Sem pa še videl primer ko je v par 100km ratalo preveč lufta zaradi slabo zakaljenih ventilov in jih je stolklo ;) kontra je pa no way

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, ludiluka pravi:

Če mu zaupaš pol ok jaz samo vem da sem že celo življenje v delavnici okrog motorjev in ti povem da je to fizično nemogoče. Sem pa še videl primer ko je v par 100km ratalo preveč lufta zaradi slabo zakaljenih ventilov in jih je stolklo ;) kontra je pa no way

ni možno da bi skurilo ali stolklo tudi sedeže ventilov in bi tako prišlo do "nezračnosti" oz. stisnjenosti ventila ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo nejasno napisal.Ko se je motor kupoval je pred tem stal 4leta+, ampak je vžgal in se je opravila tudi testna vožnja vse OK.Naredil se je komplet servis,uredil fergazer pač motor v vozno stanje in registriral.Po teh mojih 400Km so se začeli pojavlati problemi z vžiganjem, sedaj odkrijemo problem z vsrkavanjem goriva v motor,tu se pojavi brizganje goriva v napačno stran proti filtru in ne v motor.E Sedaj je majster ugotovil da je potrebno nastaviti ventile!Jih tudi nastavi in motor spet vžiga v nulo.Sedaj pa se pojavi problem majster je ponovno hotel preveriti nastavitve katere je nastavil(pred vžiganjem in motor je vžgal večkrat) in pri enem ugotovi da je ventil predolg oziroma ga nemore nastavit več.Pravi da je odvil nastavitveni vijak do konca pa nemore vstavit merilni listič.Ni mi jasno da je motor laufal,prevozil sem ajde dobrih 400Km sedaj po nastavitvah pa je ventil predolg,oziroma ga nemore več nastavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če je motor stal stiri leta na vlažnem, je zelo mogoče, da so oksidirsli (zarjaveli) robovi ventilov in tudi ležišča v glavi. Pomeni, da je problem tesnjenja. Pomeri kompresijo, pravzaprav bi bilo to potrebno že pred prvo vožnjo.

Sicer je pa to motor podoben kot na ER, EN in KLE. Service manual.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej lepo po vrsti koliko časa motor stoji nima veze. če so bili po teh 4 letih pred vožnjo nastavljeni ventili potem je to ok.  To da hodi bencin proti filtru pomeni da ti na tistem cilindru ventil ne tesni in ti kompresija vhaja nazaj v airbox. In kot sem rekel ventil se ne more podaljšat. Lahko ti je narobe prvič nastavil ventil in ti ga je prekurilo ampak po mojih izkušnjah se to na štelanju ventila ne pozna skoraj nič še posebaj ne v 400km. Tesnost ventilov pa komot preveriš tako da snameš karburatorje in daš cilinder ki ga misliš testirati v zmt in potem not v izpušni in vsisni kanal vliješ bencin. če bo v roku kake urce ali prej odtekel bo potrebno sneti glavo in popraviti ležišča ventiov in po potrebi ventile zamenjat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet nazaj.Ventile ponovno nastavili je pa res na levem cilindru en sesalni ventil kar problematičen,smo ga lahko naštelal ampak zelo teško, je šlo knap z lističem skozi.Motor sedaj vžge brez problema je pa v vožnji čutiti pojemke moči kot da bi ga zapiralo ali dušilo.Kakšna je verjetnost da je ventil prekurjen in sedlo pri 30TKm+.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, duzek said:

Spet nazaj.Ventile ponovno nastavili je pa res na levem cilindru en sesalni ventil kar problematičen,smo ga lahko naštelal ampak zelo teško, je šlo knap z lističem skozi.Motor sedaj vžge brez problema je pa v vožnji čutiti pojemke moči kot da bi ga zapiralo ali dušilo.Kakšna je verjetnost da je ventil prekurjen in sedlo pri 30TKm+.

 

Ventil je lahko prekurjen že 20 kilometrih če ga kdo narobe nastavi nima veze tuki kilometrina ampak samo nastavitev. in kot sem ti rekel preveri tesnost ventila oz izmeri kompresijo če  je v vseh cilindrih enaka potem je ok če bo pri tem cilindru nižja bo potrebno sneti glavo. pojemke moči ?? kaj bi to pomenilo? ko pospešuješ in obrneš gas čez določeno mejo imaš pojemek moči in ko malo popustiš gas motor nazaj vleče ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno tu.Imel sem vgrajen filter za gorivo (nov in čist,ni pa bil poln bencina nikoli je ležal)ampak sem ga danes snel ter šel na probno vožnjo.Motor je vlekel normalno ter pospeševal tudi.Sem ga kar sprehajal med brzinami in pospeševal ampak danes mi ni nič zapiralo oziroma dušilo motorja.Še preverim kompresijo pa da vidim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da motor laufa moraš izpolnit tri pogoje; bencin, kompresija in iskra. Po domač povedan... škoda na fino nastavljat motor dokler niso vse tri postavke OK. Preden si se lotil vplinjačev bi bilo bolj smiselno in enostavno preverit, če bencin sploh pride do njih. Rja v rezervoarju, pipica, cevi, stanje goriva, prezračevanje tanka, filter... same stvari, ki so izvedljive v lastni režiji. Kompresijo lahko pomeriš, ampak imam občutek, da je OK, ker praviš "da je motor vlekel normalno in pospeševal". Iskro boš pa menda tudi znal pogledat. Vsaj men je najlažje, če se stvari lotim malo bolj na počasi. Recimo svečke/kabli...  jih zamenjam (stare za vsak slučaj spravim) in potem naredim kratko testno furo. Če pa v enem šusu narediš kup posegov, je pa potem zelo težko ugotovit kje je šlo nekaj narobe. Tak pristop si lahko privoščijo tisti ta izkušeni... Za nas pa bolj pride v poštev delo v korakih. 

btw A servisni priročnik imaš?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda ena bolj iz mojega zelnika ne vem če se bo kak majster strinjal z mano, po branju nekaj literature je tako, da če je zračnost med vago in odmično večja (torej na zgornji meji) zgubljaš moč, če ze zračnost na spodnji meji (torej se tiščita vagica in odmična gred skupaj) lahko skuriš ventile ali pa nimaš kopresije. 

Ne vem na katere vrednosti štela majster ventile ampak pri teh starih motorjih dostikrat piše od 0.1 mm do 0.15mm, jst v takem slučaju naštelam na 0.15 ker je potem ventil dlje časa v stiku z glavo in če se slučajno zgodi da bi imel slabo naštiman karburator se mi zdi da s tem malce zmanjšam šanso skurjenih ventilov, za une 3 konje ki so šli mi je pa prav vseeno.

No fajn da si ugotovil kaj je bila težava.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečke nove ,pipica obnovljena,fergazer komplet očiščen z novimi membranami,rezervoar očiščen ampak z sledmi rje.Zaradi tega je bil dodan filter goriva ter nameščeni so športni zračni filtri.Ventili pa res niso bli prej nastavljeni ker je motor vžigal in laufal v nulo.Problemi so se pojavli po teh mojih 400Km da ni več vžigal,potem so se nastavli ventili ampak jedva ker je en kao predolg ampak je šlo.No potem spet vžiga, ampak  je med pospeševanjem trokiral oziroma po domače cukal,filter goriva je bil1/3poln zato sem ga snel in danes je vožnja šla dobro skozi.Še vedno pa me muči ta ventil če je res tako poškodovan, zaradi tega še ta meritev kompresije da ne jemlem glave prehitro dol,ker za svoja leta ter konje še kar dobro šiba. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!