Skoči na vsebino

Husqvarna 701 (Enduro in Supermoto)


Jernej23
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

FB_IMG_1571085988887.jpg.1dfd249e5342cbabf840844012dcf5db.thumb.jpg.4d55b0d5e9a48d6703e32e48131d5167.jpg

Priporočene objave

Zdravo,

Imam supermoto verzijo 2022 in moram povedat, da je sedež zelo slab. Sicer nisem še peljal veliko drugi motorjev, da bi to lahko primerjal (vsaj ne na dolge razdalje) ampak na tem me začne rit, hrbet, vse boleti po uri ali dveh. Mislil sem, da se bom po kakem letu navadil ampak nikakor ne gre, vedno vecje bolečine.

Ima kdo kakšno priporočilo za zamenjavo sedeža?

Gledal sem, Ergo rider's seat ali pa Concepts seat. Prvi je cenovno še vredu, drugi pa nevem ali je vreden denarja (če upoštevam še poštnino iz NA bo precej drago)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je ista fora kot pri KTM-u.

Ergo je v principu isti kot original z bolj trdo peno (verjetno malenkostno izboljša počutje na dolgi rok, jaz sem samo sedel na njem, pa me ni navdušil) . 

Concepts "poznam" samo z neta (eni hvalijo drugi ne).

Preizkusil sem Reznaco (precej draga zadeva in baje prilagojena posameznem vozniku, glede na to, da ni bil "moj" , je mogoče, da ni bilo to to, boljše samo ne toliko kot stane) .

Pomagal sem si z Airhawk blazino (precej drago in dokaj občutljivo, dokler pa drži zrak, je udobje zadovoljivo, je pa občutek "specifičen" ) .

Jaz sem malo obupal (pri 690 je imel letnik 2012 malo bolj udoben sedež (malenkost debelejša pena) in sem poskusil to, osnova starega sedeža pa še vedno čaka, da bom "imel čas" in se lotim predelave) . Ostalo mi je enostavno preveč "zlatarsko" pa še pravega efekta ni.

Upam, da najdeš kakšno dobro rešitev.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/1/2023 at 9:20 AM, franc said:

Verjetno je ista fora kot pri KTM-u.

Ergo je v principu isti kot original z bolj trdo peno (verjetno malenkostno izboljša počutje na dolgi rok, jaz sem samo sedel na njem, pa me ni navdušil) . 

Concepts "poznam" samo z neta (eni hvalijo drugi ne).

Preizkusil sem Reznaco (precej draga zadeva in baje prilagojena posameznem vozniku, glede na to, da ni bil "moj" , je mogoče, da ni bilo to to, boljše samo ne toliko kot stane) .

Pomagal sem si z Airhawk blazino (precej drago in dokaj občutljivo, dokler pa drži zrak, je udobje zadovoljivo, je pa občutek "specifičen" ) .

Jaz sem malo obupal (pri 690 je imel letnik 2012 malo bolj udoben sedež (malenkost debelejša pena) in sem poskusil to, osnova starega sedeža pa še vedno čaka, da bom "imel čas" in se lotim predelave) . Ostalo mi je enostavno preveč "zlatarsko" pa še pravega efekta ni.

Upam, da najdeš kakšno dobro rešitev.

lp

Hvala, sploh nevem kaj naj naredim na tej točki :)  Rit in križ me po dolgi vožnji tako bolita, da mi počas denar pri tem nakupu ne bo več ovira, bojim se le, da bom precej zapravil pa ne bo učinka. Rad bi original probal ampak za nek mini improvement, nevem če je vreden. Kolikor gledam review-e in te reči, mi je ta Concepts še najboljši samo je malce tvegano. 

Poročam ko nabavim in testiram

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam že drugi Seat concepts. 

Najprej sem imel na Hondi tega in je bil zelo udoben: https://seatconcepts.com/products/honda-2012-16-crf250l?rq=yr_2018~mk_honda~md_crf250l-rally

Zdaj imam Yamaho in gor tega: https://seatconcepts.com/products/yamaha-2018-20-yz450f-2019-2020-yz250f-yz450fx-wr450f-2020-wr250f-yz250fx-comfort-xl?rq=yr_2022~mk_yamaha~md_wr250f

Je malo tanjši in ožji, zato je malenkost manj udoben za sedenje (še vedno boljši od originala), ampak na tem motorju več stojim.

Čudežev se s 3 cm pene ne da naredit, je pa vsaj meni občutek toliko boljši, da pač plačam in pozabim tistih 400 eur.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na motorjih tega segmenta je težko narediti čudež, ker so sedeži že v osnovi tanki in ozki. Redki smo, ki jim je sedež prenizek, da bi ga dodatno oblazinil, a pri tem motorju je že original praktično raven. Predvsem pa je pri sedežih običajno problem širina oz. bolje rečeno ozkost, katero pa narekuje namen, za katerega je ta motor sploh narejen.

Kar pa se Seat concepts tiče pa lahko le rečem, da je bil nakup sedeža pri njih zadetek v polno. Res je bil strošek kar zajeten (tudi zaradi poštnine) in dokler ga nisem preizkusil me je seveda razjedal črv dvoma. Sicer sem po opisu predelave vedel, da bi moralo biti v redu pa vendar. Govorim pa o sedežu za precej drugačen motor:  BMW GSA. Je pa njihova filozofija predvsem povečanje sedalne površine, zaradi česar se teža porazdeli na večjo površino. Čeprav je sedež na otip trši, kot original pa je za sedenje neverjetno udoben in mi niti na celodnevni vožnji ni treba vstajati in "zračiti" zadnjice.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, razumem, tezko karkoli drastičnega izumiti na tako ozki površini. Sem tudi začel uporabljat oblazinjene kolesarske hlače, ki podaljša pot za kako uro, upam, da bo sedež še kaj več pomagal.

Sicer pa, po kolikšnem času vi naredite počitek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno koliko si fit.

Po eni uri (sedaj) rabim pretegniti noge. Mi je pa v preteklosti uspelo "zvoziti" 12 ur v enem dnevu, s postanki za tankanje vsakih 200 km (sedaj mi niti na misel ne pride kaj takega) , pa malo bolj "resne" vožnje, zdržim enih 20 minut, potem pa "obsedim" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč, ko smo nekaj dirkali enduro, dirka za DP Slo v Ovaru je trajala natanko 7ur in 30 minut. na hardenduri. in rit je bila še najmanjši problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sicer imam doma KTM EXCF 250, ki ima podoben sedež pa ti dam kapo dol za 2h na tisti dili. Hehe.

Ok malo bolj resno. 
Mene je kar nekaj časa bolelo med lopaticami na moji Tenerejki, dokler si nisem spremenil naklona krmila. Mogoče tudi tebi pomaga sprememba položaja na motorju.
Tudi na tenerejki ni nek biser sedeža če sem iskren ampak nevem če sem kdaj na njem dlje od 2h. Raje se ustavi na kaki kavi, al pa razgledni točki vsako uro vožnje ali dveh. Motor ni avto da lahko ure in ure sediš v/na njem in nabijaš kilometre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!