Skoči na vsebino

BMW G 650 XCountry


Goblins

Priporočene objave

Živjo,

jaz sem ga imel cca. 2 leti, naredil sem nekje 10000 km. Problemov v tem času nobenih, motorček je lahek (dobrih 150 kg) in okreten, moči in navora ima kar dovolj. Glede na to, da je enovaljnik so tudi tresljaji znosni. Tank je majhen, ampak ker je tudi poraba nizka se kar da.  Edino težavo v vožnji sem doživel enkrat na AC, ko je začel pri dobrih 160 "woblat", in to kar konkretno. Ne vem kaj je bil vzrok, kufra nisem imel gor, gume so bile OK. No, od takrat se potem nisem več toliko vozil (itak nima nič vetrne zaščite in je to bolj muka). Jaz sem se vozil v glavnem po cesti, tako da ne morem kaj veliko povedat o tem, kako gre po terenu, itak pa je to bolj scrambler kot kakšen resen enduro.

Veliko uporabnega najdeš v tej temi: http://advrider.com/index.php?threads/so-weve-all-heard-seen-the-650-xchallenge-lets-see-your-xcountry.290240/

LP

Popravljeno . Popravil Mahne76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si ga letos nabavil za pot do centralne Azije in nazaj. Oziroma bila sva dva in vsak na svojem XCountry-ju. Ker sva bila oba začetnika kar se tice moto popotovanj , sva iskala lazji motor, ki ga bova obvladala med vožnjo po slabih cestah pa da lahko zaviješ tudi z njih. XCountry mi je bil ena redkih kvazi enduro zadev ki mi ni bila obupno grda, v primerjavi z npr KLE-ji, DRZ-ji ali G650 - ampak lepota pri motorjih je res stvar osebnega okusa.

Motor je za voznjo precej nezahteven, sedez udoben, pod 100km/h precej sparoven (zdi se mi 3.2l/100km). Vanj sva tocila vso bencinsko sranje ki mu tam pravijo gorivo, pa se ni nikoli pritozeval (se je pa povecala poraba). Na 18.000 kmjih sva imela dva problema, enkrat par minut ni hotu vzgat, pa na pokrovu mojega tanka je skozi pregorjen kontakt zacel spuscati bencin (problem smo v koncni fazi resili po rusko, z novo luknjo in sekundim lepilom).

Oba sva drugace voznika nakedov, tako da ti dam tezko primejavo koliko je vreden kot enduro, vendar je motor glede na najino sposobnost voznje imel se ogromno lufta do kam bi ga lahko gnal.

Slabe strani, cel kup manjsih:

- Majhen tank, midva sva ga resila z dodatnim, ki je doseg povecal za 100% (na spodobnih 450-550 km)

- Ceprav naj bi bil agregat miren za enovaljnika so tresljaji se kako prisotni.

- Poraba se izrazito poveca ce se poskusas vozit malo hitreje po AC, eno popoldne sem sibal nazaj po pozabljene dokumente, pa sem moral po dobrih 300 km spet tankat.

-Spartanska opremljenost (ni obratomera, prikaza kolicine goriva, prestave), sprednja luc je smesno slaba.

- Menjalnik je grob in nenatancen tudi za BMW, bolj bi pasal na motokultivator iz osemdesetih.

- Pretrda tacka menjalnika, ob padcu se ne zvije in lahko prenese sile na menjalnik.

Se to, oba motorja sva kupila rabljena, moj je bil 2007, ta drugi je bil 2009. Moj je bil vsaj 5 cm visji. Zdaj niti ne vem ali je bil drugi kaj znizan ali je taka razlika med letniki (nekaj razlike je tudi po uradnih podatkih ker so spremenili vzmetenje). Na motorjih sva imela softbage (recimo 20kg) pa dodatni tank pa je podvozje v glavnem kar opravilo svoje delo.

Motokultivator se mi je kljub tresljajem priljubil in ocitno ga bom obdrzal kot drugi motor (oziroma motokultivator).

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info....ravno neki takega iščem. Ne mislim ga uporabljat za neke hard endure. imam bolj v mislih kakšne makadamske izlete in se mi zdi kar primeren. Problem je samo ker jih pri nas težko dobiš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!