Skoči na vsebino

Moto GP 2017


exclan

Priporočene objave

Ob 6/13/2017 ob 8:38, Lipstick pravi:

Težko je kaj pametnege glede tega povedat, firmi sta v finančnem stanju na čisto nasprotnih bregovih, Drkati ima dnarja brez omejitev ( sama firma je "močnejša", ves denar za razvoj in dirke poberejo od sponzorjev, tudi lastniku (za enkrat VW-AUDI ) je v veselje, da se poganjajo po pistah ..... ), Aprilija je v lasti Piaggo grup, le ta pa jih duši na vseh področjih in preferirajo-dvigujejo iz pepela Moto GUZZI .....  Bo zelo zanivo pogledat mašino novega cestnega drkatija V4 ....

 

 

hehe. Ko si to napisal, sm bil Zelo zacuden, da je niste se gnali.  Danes se mi zdi, da je v igri 100% korektnost in profesionalnost, na kratko NDA. 

http://www.moto.it/news/ducati-v4-superbike-prime-foto.html

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, gretzky pravi:

 Pa tudi s Petruxom se strinjam, res bi lahko Rinsu pokazali modro zastavo, ga je kar precej oviral. Morda pa i potem zmagal. Bi mu zelo privoščil.

baje tudi pri rossiju niso mahali zaostalim za krog z modro zastavo..

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba tudi omenit, da v Yamahi počas zidake kupujejo, ker se ljubezen ohlaja. Tamlad hotel imeti zdajšen gištel, tastar pa menda "novga" lanskega, vsaj tako so naši komentatorji omenili. Bomo videli kako dolgo bo Vini zdržal, predno ga dohtarjevi navijači proglasijo za jokico, nekateri novinrji že pišejo v tej smeri -> pripravljajo teren. V boju 1:1 tamlad nima šans.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, thumper pravi:

baje tudi pri rossiju niso mahali zaostalim za krog z modro zastavo..

Ja, seveda niso. Saj sta bila oba vodilna čisto skupaj. Ampak dohtar se ni pritoževal nad tem, saj je zmagal. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh.....MotoGP je še enkrat več dokazal, da je letos v svoji daleč najboljši formi v zadnjih letih (desetletjih).... Petruci pa je dokazal, da je konkurent za zmago tudi v suhih pogojih! Maveric je bil rahlo zgubljen in je to tudi drago plačal. Rossi je končno dobil "nazaj" svojo Yamaho in to lepo unovčil. MM je spet odpeljal pametno in odnesel veliko točk... je imel precej dela s Calom in Dovijem, ki je ponovno odpeljal dobro dirko in zasluženo vodi v prvenstvu (čeprav so razlike minimalne). 

Zelo mi je všeč, da so z enotno elektroniko naredili konkurenčne poltovarniške pakete, s katerimi se lahko borijo celo za zmago!!! 

Če gledamo Petrucija, potem lahko vidimo, da je Ducati res na pravi poti. Naj bi imel nove komponente, ki zgleda delajo odlično. Potrebno bo edino še spremeniti nastavitve na št.1 dirkaču. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, bikez pravi:

Treba tudi omenit, da v Yamahi počas zidake kupujejo, ker se ljubezen ohlaja. Tamlad hotel imeti zdajšen gištel, tastar pa menda "novga" lanskega, vsaj tako so naši komentatorji omenili. Bomo videli kako dolgo bo Vini zdržal, predno ga dohtarjevi navijači proglasijo za jokico, nekateri novinrji že pišejo v tej smeri -> pripravljajo teren. V boju 1:1 tamlad nima šans.

A nemore vsak uporabljat tistega kot mu bolj paše? Sej ni nujno da je tanov dejansko res boljši....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, a79 pravi:

Imam na sumu nekatere v karavani Moto gp, da so vcer pustil Rossija zmagat...

In ja, koderkoli se pojavi, ce pa zmaga pa se tko bolj navijaci norijo - ON JE MOTO GP! 

Pa se lahk razstavte na prafaktorje haterji.

A to si mislil Lorenza, pa Pedroso, Markeza, Dovi-a, ...?? Glede na videno, je vprašanje, kdo bi prvi pripeljal na cilj, če ne bi bilo v zadnjem krogu prehitevanja zaostalih za krog ... bi privoščil tudi petruxu, ki je res dobro odpeljal včeraj kakor tudi celo letošnjo sezono ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Petruci je bil v suhem v prvi grupi in gladko držal tempo, res pa je da je kasneje imel tudi najmanj za izgubit 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko se sedaj sklicuje na oviranje zaostalih, ko je bil tako blizu zmagi. Verjetno ga pa tudi Rossi ne bi kar tako spustil mimo, in bi malo pojačal...če bi, če bi...drugače pa ja, dobro je peljal.

Kaj pa če vse skupaj režirajo "strici v ozadju"...ta okvir, pa drug okvir pa različna okvirja? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, IBA pravi:

Zelo mi je všeč, da so z enotno elektroniko naredili konkurenčne poltovarniške pakete, s katerimi se lahko borijo celo za zmago!!! 

Če gledamo Petrucija, potem lahko vidimo, da je Ducati res na pravi poti. Naj bi imel nove komponente, ki zgleda delajo odlično. Potrebno bo edino še spremeniti nastavitve na št.1 dirkaču. 

ne vidim potrebe , da bi doviju kaj spreminjali nastavive..fant vodi in prav je tako..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, _luke_ pravi:

A nemore vsak uporabljat tistega kot mu bolj paše? Sej ni nujno da je tanov dejansko res boljši....

Seveda da ne. Ne morta met dva dirkača dva različna motorja. In če nimaš besede, dobiš tistega, ki paše tistemu, ki ima besedo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, bikez pravi:

Seveda da ne. Ne morta met dva dirkača dva različna motorja. In če nimaš besede, dobiš tistega, ki paše tistemu, ki ima besedo.

No, še vedno nevem al ti to proti Rossiju al je dejansko tako da morsta met enake kompomente....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, _luke_ pravi:

No, še vedno nevem al ti to proti Rossiju al je dejansko tako da morsta met enake kompomente....

V sosednji garazi, znani tud po svojeglavosti, ima Pedrosa ze od 2012 drugacen, manjsi, okvir kot ostali. Vozi tudi drugacne avspuhe kot Marc in Cal. Na kratko, ce je na voljo, imajo fantje  tocno tisto kar hocejo. 

Morda se lahko Yamaharjem zakomplicira pri nadaljnem razvoju, koga poslusat. Da bi namensko sabotirali mavericka ni govora. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 minutes ago, Cartman said:

V sosednji garazi, znani tud po svojeglavosti, ima Pedrosa ze od 2012 drugacen, manjsi, okvir kot ostali. Vozi tudi drugacne avspuhe kot Marc in Cal. Na kratko, ce je na voljo, imajo fantje  tocno tisto kar hocejo. 

Morda se lahko Yamaharjem zakomplicira pri nadaljnem razvoju, koga poslusat. Da bi namensko sabotirali mavericka ni govora. 

Točno tako. Še air intake imata drugačen, no vsaj imela sta ga pa, da jih ne bi poslušali še pri toliko bolj pomembnih komponentah kot je okvir.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, _luke_ pravi:

No, še vedno nevem al ti to proti Rossiju al je dejansko tako da morsta met enake kompomente....

Vedno sem na strani šibkega, jbga, tak sem že celo življenje. V tem primeru vem, da MV nima oz. ima zelo malo besede.

pred 8 urami, Cartman pravi:

V sosednji garazi, znani tud po svojeglavosti, ima Pedrosa ze od 2012 drugacen, manjsi, okvir kot ostali. Vozi tudi drugacne avspuhe kot Marc in Cal. Na kratko, ce je na voljo, imajo fantje  tocno tisto kar hocejo. 

Morda se lahko Yamaharjem zakomplicira pri nadaljnem razvoju, koga poslusat. Da bi namensko sabotirali mavericka ni govora. 

 

pred 7 urami, Nightmare pravi:

Točno tako. Še air intake imata drugačen, no vsaj imela sta ga pa, da jih ne bi poslušali še pri toliko bolj pomembnih komponentah kot je okvir.

Lp, Samo

Obema @Cartman in @Nightmare: https://www.motorsport.com/motogp/news/pedrosa-says-form-hurt-by-marquez-s-bike-choice-745240/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, bikez pravi:

Vedno sem na strani šibkega, jbga, tak sem že celo življenje. V tem primeru vem, da MV nima oz. ima zelo malo besede.

 

Obema @Cartman in @Nightmare: https://www.motorsport.com/motogp/news/pedrosa-says-form-hurt-by-marquez-s-bike-choice-745240/

 

pred 10 urami, Cartman pravi:

V sosednji garazi, znani tud po svojeglavosti, ima Pedrosa ze od 2012 drugacen, manjsi, okvir kot ostali. Vozi tudi drugacne avspuhe kot Marc in Cal. Na kratko, ce je na voljo, imajo fantje  tocno tisto kar hocejo. 

Morda se lahko Yamaharjem zakomplicira pri nadaljnem razvoju, koga poslusat. Da bi namensko sabotirali mavericka ni govora. 

še enkat, ker nočeš prebrat vsega. Pa spomnimo, da je vinales lani vozil Suzukija, in da vpliva na Yamaho ni imel kaj dosti, Valetu pa 2017 motor ni všeč. prav zanima me, kako boš ti tukaj izpeljal favoriziranje Rossija. Se kdo spomni, da bi Lorenzo mel pripombe na to, kako Yamaha skrbi zanj? kar sta vozila skupej, ke bil jorge prvak 3×, vale pa enkat. 

j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Cartman, če ne rezumeš angleško povej in ti bom prevedel: https://www.motorsport.com/motogp/news/pedrosa-says-form-hurt-by-marquez-s-bike-choice-745240/

Edit: Na kratko. Pedrosa je rekel, da ni imel nič besede pri mopedu in da zato trpi on in sateliti Honde. Moped je narejen po željah Markeza.

Je že res, da je manjši gištel, ampak gištel ni vse. Je pa tudi res, da je narejen tako kot želi Markez. Ker je manjši gištel potem seveda tudi izpuh ne paše, pa airbox je tudi drugačen zaradi manjšega gištela.

Valetu motor ni všeč. Saj je bil on v razvoju :lol1:. Lorenza so odsekal od novosti in od razvoja, ko je povedal, da gre Ducatiju. Bom mal žleht, ampak kakor kaže, je res Lorenzo razvijal moped :P. Vinales seveda ni imel vpliva. Prvič je novinc in ko prideš v firmo ne delaš raztura, razen, če ni lastik tvoj fotr, drugič pa nima imena kot dohtar in mora lepo biti tiho. Če bo preveč jamral bo označen za jokico in bo na listi za odpis. Tako se je zgodilu vsakemu, ki je bil v kompaniji ali v napotu dohtarju.

Najbrž je logično, da nimajo dveh razvojnih ekip in za satelite še eno, ker so mopedi in razvoj zelo dragi, zato se držijo ene smeri. Nažalost najšibkejši zaradi tega vedno nastrada.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, bikez pravi:

@Cartman

Najbrž je logično, da nimajo dveh razvojnih ekip in za satelite še eno, ker so mopedi in razvoj zelo dragi, zato se držijo ene smeri. Nažalost najšibkejši zaradi tega vedno nastrada.

Po novem ni več "cilj" novinca oz dirkača pristati v tovarniškem moštvu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, sesir pravi:

Po novem ni več "cilj" novinca oz dirkača pristati v tovarniškem moštvu?

:D. Če hočeš imeti glavno besedo greš na svoje --> privat. Če pa prideš na mesto, kamor si želel in  če nimaš nekoga zadaj, da ti krije hrbet, in če si pameten, jih boš fino dobil po :twak:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, bikez pravi:

:D. Če hočeš imeti glavno besedo greš na svoje --> privat. 

Vidim kako gre Abrahamu....No res,da je zdaj jLo včasih za njim a jLo je zdaj že več kot očitno za v penzijo...na svojo srečo je kljub slabšemu obvladanju mopeda dosegel tri naslove...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, sesir pravi:

Vidim kako gre Abrahamu....No res,da je zdaj jLo včasih za njim a jLo je zdaj že več kot očitno za v penzijo...na svojo srečo je kljub slabšemu obvladanju mopeda dosegel tri naslove...

:lol1::lol1::lol1::lol1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, bikez pravi:

Najbrž je logično, da nimajo dveh razvojnih ekip in za satelite še eno, ker so mopedi in razvoj zelo dragi, zato se držijo ene smeri. Nažalost najšibkejši zaradi tega vedno nastrada.

To je dejstvo motoršporta na vseh nivojih. Od gokartov in minimoto naprej. Resursi so omejeni, tudi s proračuni ki grejo v težke milijone (oz do ~ pol milijarde v F1). Moštvo oceni in izbere najboljše price/performance opcije. In pol s tem naredi, kar naredi. To ni favoriziranje, to je ekonomika. Mi vidimo večinoma dirkače. Zadaj so pa komplet podjetja, službe, raziskave, razvoj... ni da ni. 

V svetu z neomejenimi resursi bi lahko vsak imel po meri narejen motor. Sam... naše vesolje tega ne omogoča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jskrablin pravi:

To je dejstvo motoršporta na vseh nivojih. Od gokartov in minimoto naprej. Resursi so omejeni, tudi s proračuni ki grejo v težke milijone (oz do ~ pol milijarde v F1). Moštvo oceni in izbere najboljše price/performance opcije. In pol s tem naredi, kar naredi. To ni favoriziranje, to je ekonomika. Mi vidimo večinoma dirkače. Zadaj so pa komplet podjetja, službe, raziskave, razvoj... ni da ni. 

V svetu z neomejenimi resursi bi lahko vsak imel po meri narejen motor. Sam... naše vesolje tega ne omogoča.

oh c'mon. F1 in MotoGP so za velike playerje točno vesolje z neomejenimi viri. Zato so postavli stroga pravila. F1 ima na voljo 4 power unite na leto. MotoGP ima razvoj mašin blokiran, in omejeno na 8kom/sezona.....

 

pred 5 urami, bikez pravi:

@Cartman, če ne rezumeš angleško povej in ti bom prevedel: https://www.motorsport.com/motogp/news/pedrosa-says-form-hurt-by-marquez-s-bike-choice-745240/

Edit: Na kratko. Pedrosa je rekel, da ni imel nič besede pri mopedu in da zato trpi on in sateliti Honde. Moped je narejen po željah Markeza.

Je že res, da je manjši gištel, ampak gištel ni vse. Je pa tudi res, da je narejen tako kot želi Markez. Ker je manjši gištel potem seveda tudi izpuh ne paše, pa airbox je tudi drugačen zaradi manjšega gištela.

Valetu motor ni všeč. Saj je bil on v razvoju :lol1:. Lorenza so odsekal od novosti in od razvoja, ko je povedal, da gre Ducatiju. Bom mal žleht, ampak kakor kaže, je res Lorenzo razvijal moped :P. Vinales seveda ni imel vpliva. Prvič je novinc in ko prideš v firmo ne delaš raztura, razen, če ni lastik tvoj fotr, drugič pa nima imena kot dohtar in mora lepo biti tiho. Če bo preveč jamral bo označen za jokico in bo na listi za odpis. Tako se je zgodilu vsakemu, ki je bil v kompaniji ali v napotu dohtarju.

Najbrž je logično, da nimajo dveh razvojnih ekip in za satelite še eno, ker so mopedi in razvoj zelo dragi, zato se držijo ene smeri. Nažalost najšibkejši zaradi tega vedno nastrada.

Ja ma bravo. to si pa lepo strolal. Rešpekt.

Torej, dani ima drugačen grušt. Glede motorja so pa poslušali Marca, ker je mel dva naslova, in s  tem motorjem, ki ostalim ni sedel, je osvojil tretjega. So delali prav, ali narobe?

 

V Assen je Yamaha pripeljala dva motorja 2017, in dva 2017+update. Vsak enega. OBA sta pretežno vozila na updatanem. Očitno je obema boljši, kot original 2017?!

 

Jarvis, Suppo, Ciabatti,  in ostala pomembna kompanija so zelo dovzetni za mnenje forumskih trolov. Oni izberejo pilota izključno na podlagi javnega mnenja. 

 

Pa dej mi povej, koga je tastar politično zjebal, razn samga sebe, v 2011 in 12?

Jorge s tremi naslovi, in najbrž najbol mesnato pogodbo v paddocku, se mi ne zdi ravno demoraliziran in odrinjen od korita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!