Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

pred 6 urami, Dr_Jakob pravi:

Kdo od vaju pride na 1.1. Cjele?

Jaz sem šel na obalo , ne vem kaj naj bi bilo lepega v Celju , razen mraza, kup kosmatih smrdečih motoristov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz sem šel na obalo , ne vem kaj naj bi bilo lepega v Celju , razen mraza, kup kosmatih smrdečih motoristov :P

Sonček, kuhanček, kruhec s sirom, zanimivi ljudeki, mal neobveznega druženja...

pred 10 minutami, solorider pravi:

stara jajca  :lol1:

Tud. Kje si se pa ti skrival?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Star jajc naj bi bil preverjen motor ki ga lohk popraviš z izvijačem , kombinirkami in kladivom , pa da dela ,da ga ni potrebno rinit ......

:lol1:

Voznika boste prepoznal , ima najboljši motor ....Pegaso :OK: 15825969_10208379220822724_6812592217400

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj sem se ob tem spomnil na Mlakarjevega Iva Balilo:

"Gospod sodnik, če ne b' bli zraven drugi, bi danes Ivo ležal u trugi. So k sreči skočli vmes moji prjatli. Sej oni ‘teli so pomagat možu, ma sproti mu je vsak še kej naložu, an je zgledalo, ko da bi vsi ga mlatli."

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Kdor se je že kdaj peljal z mano ali SFjem ve, da nisva ravno počasneli, ampak tole s Peggy je pa res že mejilo na bedarije. SF se je spredaj vozil kot nahujši huligan s čikom v ustih med vožnjo, enoročno, itd., pa nama je s Simonom parkrat dal tinte pit.

Ene parkrat sva tud malo zamenjala, in moram reč, da je Peggy tako smešno upravljiva zadeušna, da po zaprtih ovinkih tja do recimo 100 na uro taglavna sploh. Ga ni bilo ne sportaša, ne GSa, ki bi ji lahko sledil.

Ne vem kaj točno so italjani dali v ta moped, ampak karkoli je že bilo, je izpadlo tako strašno posrečeno, da ostaneš brez besed in se samo še bedasto hihitaš.

Za tak dnar ga ni. Pa v realosti ga tudi za nekajkrat več denarja ne boš našel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet vidva?

Kdaj bosta priznala svetu, da se imata full rada in da bi rada konzumirala to ljubezen? Sej kul, smo odprta družba.. če prebavljamo migrante, bomo pa tud vaju dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Dr_Jakob pravi:

Spet vidva?

Kdaj bosta priznala svetu, da se imata full rada in da bi rada konzumirala to ljubezen? Sej kul, smo odprta družba.. če prebavljamo migrante, bomo pa tud vaju dva.

Nimava starih jajc :ras:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U glavnem. Stara jajca pegi so zdej pr meni. Po nekajletn provocitanju je Draga pristala na to, da gre kej pelat. Prvi vtis po nekaj letih je waaaa kako simpl in prijazen motorcek. Priznam da sm dovolil krog narest tud decvi ki je pravkar naredila ispit, in ima iskusnje z er6 in hornetom600. Reakcija: ojooooooj kako lahek in prijazn motor. Lepse kot hornet in 100xbols kot Er6. 

 

In kaj si jaz mislim o zadevsni s katero sem danes odpelal slabih 100km? Svoje delo opravlja z veseljem. Po moje je pol manj motorja kot transalp ali tdm850, kar dobis za dve kili in malo. Se zmer pa se cist fino zabavas. Stvar res lepo zavija. Ok zlajfa, ce je treba, ni pa to excalibur. Ce bi bil "obsojen" na en 650ccm "motor" bi raj mel maxi scooterja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Dr_Jakob said:

Kdor se je že kdaj peljal z mano ali SFjem ve, da nisva ravno počasneli, ampak tole s Peggy je pa res že mejilo na bedarije. SF se je spredaj vozil kot nahujši huligan s čikom v ustih med vožnjo, enoročno, itd., pa nama je s Simonom parkrat dal tinte pit.

Ene parkrat sva tud malo zamenjala, in moram reč, da je Peggy tako smešno upravljiva zadeušna, da po zaprtih ovinkih tja do recimo 100 na uro taglavna sploh. Ga ni bilo ne sportaša, ne GSa, ki bi ji lahko sledil.

Ne vem kaj točno so italjani dali v ta moped, ampak karkoli je že bilo, je izpadlo tako strašno posrečeno, da ostaneš brez besed in se samo še bedasto hihitaš.

Za tak dnar ga ni. Pa v realosti ga tudi za nekajkrat več denarja ne boš našel

Sem peljal Pegasa, parkrat. Ze moj Duke je lazji za upravljat. Pa se kaj bi se naslo... zdej ste pa ze smesni, no!  Ko se srecava mi bos demonstriral boljso voznje od tele gospe na ZXR, z Peggy bi moralo to biti mala sala, z cikom, in z eno roko:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uživam z starimi jajci ..............:)  kdor jih nima , naj se ne oglaša :P da ne začnem kako so lahkotni ,vodljivi , vrhunske zavore ,sploh Tomosi ........

 

3.jpg

12240249_1631677583758443_8328613997511013372_o.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jvalant pravi:

Sem peljal Pegasa, parkrat. Ze moj Duke je lazji za upravljat. Pa se kaj bi se naslo... zdej ste pa ze smesni, no!  Ko se srecava mi bos demonstriral boljso voznje od tele gospe na ZXR, z Peggy bi moralo to biti mala sala, z cikom, in z eno roko:

 

Ne se hecat, ker pegasa s supermotom (kar v osnovi duke je) nihče ni primerjal. Tudi sam tega nisem naredil, ker motorja nista primerljiva po nakupni ceni, ceni vzdrževanja, udobju in primernosti za daljše vožnje, da o zanesljivosti ne govorim... Ta pegasova jajca so se namreč včasih vozila nekje na jugu italije, kjer sezona traja celo leto, motorji pa so v uporabi 24/7, pa motor še vedno dela brez najmanjšega problema... Znanec je sicer imel dva Dukeja s katerima se je vozil, a to niso bile neke hude razdalje, preciznejši debati o vzdrževanju pa se je praviloma izognil in raje spremenil temo... Ne predstavljam si tudi daljše poti na avstrijski srednjeveški mučilni napravi. Sem pa duke-ja vozil... Motor je med tistimi za legalno cestno rabo prava svinjarija, vendar ko enkrat probaš pravi supermoto, tudi duke izpade brezveze... Hočem povedat, da se vedno najde še kaj boljšega. Je pa vprašanje, pri kakšnem vozniškem znanju bo sploh kdo opazil razliko... Enkrat smo imeli zanimivo debato. Vzel bi naprimer vse generacije honde cbr, jih oblekel v plastiko, da se z vrha ne bi videlo, kaj voznik vozi, vse limitiral na najšibkejšega in ljudi spustil na par krogov po dirkarišču z vsakim od njih. Zelo majhen odstotek bi prepoznal zadnjo generacijo, ko pa bi jih odprl na polno moč, bi se jih precej večji odstotek hitreje peljal na katerem od starejših in slabotnejših motorjev...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, SF pravi:

Ne se hecat, ker pegasa s supermotom (kar v osnovi duke je) nihče ni primerjal. Tudi sam tega nisem naredil, ker motorja nista primerljiva po nakupni ceni, ceni vzdrževanja, udobju in primernosti za daljše vožnje, da o zanesljivosti ne govorim... Ta pegasova jajca so se namreč včasih vozila nekje na jugu italije, kjer sezona traja celo leto, motorji pa so v uporabi 24/7, pa motor še vedno dela brez najmanjšega problema... Znanec je sicer imel dva Dukeja s katerima se je vozil, a to niso bile neke hude razdalje, preciznejši debati o vzdrževanju pa se je praviloma izognil in raje spremenil temo... Ne predstavljam si tudi daljše poti na avstrijski srednjeveški mučilni napravi. Sem pa duke-ja vozil... Motor je med tistimi za legalno cestno rabo prava svinjarija, vendar ko enkrat probaš pravi supermoto, tudi duke izpade brezveze... Hočem povedat, da se vedno najde še kaj boljšega. Je pa vprašanje, pri kakšnem vozniškem znanju bo sploh kdo opazil razliko... Enkrat smo imeli zanimivo debato. Vzel bi naprimer vse generacije honde cbr, jih oblekel v plastiko, da se z vrha ne bi videlo, kaj voznik vozi, vse limitiral na najšibkejšega in ljudi spustil na par krogov po dirkarišču z vsakim od njih. Zelo majhen odstotek bi prepoznal zadnjo generacijo, ko pa bi jih odprl na polno moč, bi se jih precej večji odstotek hitreje peljal na katerem od starejših in slabotnejših motorjev...

Ne. Mel sm priliko pelat 3 generacije, 919, 929, in 1000r 2006-08. Pac vsaka naslednja je obcutno bol enostavna za pelat, in nastelana za bol letet. Sweetspot je visje. Ko sm ucer pegi pognal z Grcarevca, se mi je zdelo da greva ko raketa. Letiva u picku mater!! Ko mam na tem odseku tak filing na mojih starih jajcih vtr1000f, je stevc precej desno od 150. Na pegi je bil malo levo malo desno okrog 120. Na sodobni cbr bi bil blizu 200. Ker motor tam dela svoje delo. 

 

Motorji so v poprecju vsako generacijo lazje, mocnejse bol okretne, prijazne in udobne zadeve. Temu se rece razvoj. Je pa res, da tud nekatere 20 let stare kante znajo cloveka fino zabavat, in niso pocasne. A bos s tem prezivu al ne, je odvisno samo od butca za belanco. 

 

Ps: ne mislim dobesedno prezivu. A lahko uzivaj na kanti za jurja, al je treba met lizing/kreditek....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, SF said:

Ne se hecat, ker pegasa s supermotom (kar v osnovi duke je) nihče ni primerjal. Tudi sam tega nisem naredil, ker motorja nista primerljiva po nakupni ceni, ceni vzdrževanja, udobju in primernosti za daljše vožnje, da o zanesljivosti ne govorim... Ta pegasova jajca so se namreč včasih vozila nekje na jugu italije, kjer sezona traja celo leto, motorji pa so v uporabi 24/7, pa motor še vedno dela brez najmanjšega problema... Znanec je sicer imel dva Dukeja s katerima se je vozil, a to niso bile neke hude razdalje, preciznejši debati o vzdrževanju pa se je praviloma izognil in raje spremenil temo... Ne predstavljam si tudi daljše poti na avstrijski srednjeveški mučilni napravi. Sem pa duke-ja vozil... Motor je med tistimi za legalno cestno rabo prava svinjarija, vendar ko enkrat probaš pravi supermoto, tudi duke izpade brezveze... Hočem povedat, da se vedno najde še kaj boljšega. Je pa vprašanje, pri kakšnem vozniškem znanju bo sploh kdo opazil razliko... Enkrat smo imeli zanimivo debato. Vzel bi naprimer vse generacije honde cbr, jih oblekel v plastiko, da se z vrha ne bi videlo, kaj voznik vozi, vse limitiral na najšibkejšega in ljudi spustil na par krogov po dirkarišču z vsakim od njih. Zelo majhen odstotek bi prepoznal zadnjo generacijo, ko pa bi jih odprl na polno moč, bi se jih precej večji odstotek hitreje peljal na katerem od starejših in slabotnejših motorjev...

Se popolnoma strnjam z vecino.   Sam delam tudi po 600 na dan, Duke ma pa 95000 na stevcu trenutno. Seveda se najde boljse, samo kje jaz trdim da boljsega ni? Ta del o Pegasu je smesen. Tud boljsega od Future ni blo, sedaj pa kr naenkrat je? Pegaso je lusten motor, podcenjen, tako kot mnogi iz 1000 ali nic generacije. Primerjava pa ni nesmiselna, ker je replika na nic ni boljsega. Tako kot so b olj vozni motorji od Duka, tako so tudi, in ne malo od Pegasa. Ali pa tam nekje, vse male endure se v nacelu fajn pelejo. Moj motor je dalec od najboljsega, ampak tud Pegaso to ni..

 

P.S.: "V kratkih ovinkih mu ni para" Takoj ko nekdo omeni Duka, Supermoto, pa to nima smisla. Pol pa napiste da mu v kratkih ovinkih ni para, razen ce ni supermoto, duke, karkoli kar ni pegaso, pa bi lahko blo boljse...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Cartman pravi:

Motorji so v poprecju vsako generacijo lazje, mocnejse bol okretne, prijazne in udobne zadeve. Temu se rece razvoj. Je pa res, da tud nekatere 20 let stare kante znajo cloveka fino zabavat, in niso pocasne. A bos s tem prezivu al ne, je odvisno samo od butca za belanco. 

Drži. Samo tudi večanje moči deluje zgolj do ene točke. Od tam naprej pa (za povprečneže, kot smo mi) ne pomeni kaj dosti. Prej problem kot prednost. Pa ne govorim zdaj o ravninah... gas odpret na ravnem zna vsak. Po ovinkih obirat s prebrutalnim strojem (glede na znanje, seveda je brutalnost relativna) pa bo počasneje kot na eni bolj švoh mašini, ki te ne straši z odzivom na gas.

Še mojstri v MogoGP majo obilico preglavic s stroji, ki so ratali preveč blesavi in jih tudi sodobna elektronika ne zmore več krotiti. Vem da standardna elektronika ne parira tovarniški. Vseeno pa to precej pove o motorni moči kot problemu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, jest am mislu kupit Kawasakijevga sx-a. Sam zdej k vidim kok je dobra tale pegy bi kr njo kupu. Ampak obvezno njo, ker dvomim, da se ostali pegasoti tud tok dobro peljejo...:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

default_1Mina.gif.dc3289f222665395aebab2b06a16ccfb.gif

sm vozu peglota 650 celo leto 2003 .... slabšega motorja zahodnega porekla še nisem vozil :ninja: 

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, jvalant pravi:

P.S.: "V kratkih ovinkih mu ni para" 

Tega jaz ne trdim. Si morda hotel citirat koga drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, SF said:

Tega jaz ne trdim. Si morda hotel citirat koga drugega?

 Saj sem v originalu citiral Jakata, se mi zdi...    

 

Se tudi z marsicem strinjam, precej motorckov je zelo fletnih in nezahtevnih in se da krasno peljati z njimi... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20% je odvisno od materiala, 80% pa je odvisno od tega kdo ima ta material v rokah. Govorim o materialu kater socio v priblizno isto kategorijo. Ce je govora o primerjavah v cestnem prometu je pripisujem 80% faktorju norosti.

IMHO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kole, sedaj so vam ostala v tej temi samo še "jajca" :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!