DAMI34 Objavljeno včeraj ob 13:45 Avtor Deli Objavljeno včeraj ob 13:45 ja, sej kava je tut včasih mela na 6 jurčkov servis predpisan. Bistvena je količina, potem pa že sam delaš. sicer pa če si skos po šodru in prahu je kar koristno pogosto menjat olje. Ker kmjev je res mal, ur dela pa kar veliko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ragezor Objavljeno pred 4 urami Deli Objavljeno pred 4 urami gledam tele videe. dobro cfmoto podmazuje reviewerje 175kg, 5000km servisi. edina dobra stvar je cena pa da dobro zgleda. a ni potem boljse kupiti kove 450 rally? sej ma kove tudi windscreen, pa se lazji je. ce pa rabis bolj cestno varianto, se ti pa bolj splaca npr ktm 790 adventure? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno pred 4 urami Deli Objavljeno pred 4 urami Škoda, da nima 150kg, potem bi bilo premium. No za 5700 eur mu ni kaj za očitat, celo lep je, se pa pojavlja 1x z nizkim blatnikom spredaj, 1x z visokim, najbrž opcija. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 3 urami Avtor Deli Objavljeno pred 3 urami pred 51 minutami, Ragezor pravi: gledam tele videe. dobro cfmoto podmazuje reviewerje 175kg, 5000km servisi. edina dobra stvar je cena pa da dobro zgleda. a ni potem boljse kupiti kove 450 rally? sej ma kove tudi windscreen, pa se lazji je. ce pa rabis bolj cestno varianto, se ti pa bolj splaca npr ktm 790 adventure? ja, tako kot si napisal, verzij in opcij je veliko. tehtanje je med, kok bom dal, predvsem pa zakaj bom dal in kje se bom vozil. Moje mnenje, pa nikakor ni preveč relavantno ampak je moje: -stil vožnje, se bom šel hardcore offroad, palil in žgal povsod...ni druge, je vsaj po mojem mnenju kove 450 rally najboljša budget varianta rally motorja, z definitivno dobrimi komponentami, dobro in premišljeno sestavo, ter minimalno predelavo zlahka zmagovalec -sem "starejši guspot" ki se grem mal advenčr turizma, ja potem je 450MT zlo zanimiv. Ali sem mlad in prvič vstopam v ta segment...450MT -rabim en moped ki zmore vse, hkrati pa je tko brihten z elektronsko podporo, da bolje pelje od mojega znanja. 790/890 adventure. Absolutno. Se peljem 1000km, nato pa grem na makedam ali zajeban teren (če obvladam) spet ktm/husa..v segmentu 790/890/901 Kaj je bolje in kaj ne je prekleto subjektivna ocena, povezana s stilom vožnje, željo kje in kako se bom vozil ter zakaj...in pa seveda finančnim stanjem lastnika. Namreč velika razlika je med imeti en motor za vse ali imeti 2 motorja in vsak je bolj prilagojen nečemu kar počnem. pred 37 minutami, Snečer pravi: Škoda, da nima 150kg, potem bi bilo premium. No za 5700 eur mu ni kaj za očitat, celo lep je, se pa pojavlja 1x z nizkim blatnikom spredaj, 1x z visokim, najbrž opcija. blatnik je opcija, tako kot cevna zaščita. GregorM 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se