Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


solorider

Priporočene objave

pred 10 urami, Ni3ous pravi:

Pomoje rezultat maltretiranja pretezkega motorja na off roadu:

Screenshot_20171012-233950.jpg

Screenshot_20171012-233928.jpg

Ne vem če si videl, v komentarjih prve slike je videt na sliki še okolje, zgleda kot MX steza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjali bodo šprikle in teraj dalje. Sem na lastne oči videl GS na poligonu kako se je kotalil po hribu navzdol in so ga na hitro pregledali, vžgali in šli dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, poggy said:

Ne vem če si videl, v komentarjih prve slike je videt na sliki še okolje, zgleda kot MX steza...

Ja. Brez dvoma gre za pretirano uporabo motorja na načine za katere ni narejen, tudi sami so opisali tako. Le da BMW je  radi  promovirajo, da je ta motor za večje extreme kot je sicer res. Za par slik narest je ok in bo zdržal. Če se pa redno voziš hard, bo pa odletelo nekaj prej ali slej... 

image.png.c0f639d7beb8b90e128ca4ebcb1bcea4.png

image.png.ef5db64f93e86e96e9fa75b6e2cd0c13.png

image.png.1d7557b30421a8502e883401a4e10f44.png

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, motolover said:

Zamenjali bodo šprikle in teraj dalje

Nihajka - paralever ni v isti liniji kot ogrodje, bo malo več dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, motolover said:

Sliki dveh različnih motorjev. 

Mislim na tisto prvo s polomnjenimi špicami. Je tudi paralever zlomnjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ftp said:

Mislim na tisto prvo s polomnjenimi špicami. Je tudi paralever zlomnjen.

Jaz ne vidim tako dobro. Mogoče je samo staknjen ali izgleda premaknjen, ker je motor naslonjen nanj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 10. 2017 ob 9:33, motolover pravi:

Kje je zdaj moderator? Tema je o GS 1200 2013 dalje!

pritisni prijavi objavo (trikotnik desno) pa bo takoj prišel. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31/08/2017 ob 7:52, HyperJack pravi:

Na koncu sem se kar za Conti odločil    

Drgač pa kdor ni bil dol si je sam kriv...men je blo bombastikus 

In kako Conti lima? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎15‎.‎10‎.‎2017 ob 20:28, Quest pravi:

In kako Conti lima? :hmm:

...za mene najboljša pnevmatika doslej, govorim o Conti road attack 3, prevoženih cca 4.000 km in še bo šlo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 10. 2017 ob 20:28, Quest pravi:

In kako Conti lima? :hmm:

Lima lima, skoraj do ušes. Do tačk pa vsakem primeru.

Prvi občutek TA2 je bil v primerjavi s prvo vgradnjo MICHELIN Anakee boljši. Seveda, takojšna primerjava ni relavantna. TA2 deluje na otip mehkejša, kar se med vožnjo čuti tako, da je na grobem asfaltu manj glasna (še vedno kar glasna, vendar v primerjavi z MICHELIN Anakee cca 30 % tišja), tudi čez manjše luknje se pelje bolj mirno in mehko. 

Prvih nekaj ovinkov je bilo odpeljano lagano, toliko, da se je guma "ulaufala". Jadranka pa je poskrbela, da sm zaščitno plast odstranil skoraj do roba. 

TA2 daje zelo varen občutek skozi ovinke, bi lahko rekel, da ni dolgo trajalo, da sem ji popolnoma zaupal, tudi pri vožnji na "koleno". Pri hitrostih kjer je MICHELIN Anakee postala zelo glasna, je TA2 v primerjavi tišja za cca 20-30 %. Še vedno pa ni najtišja. Smatram, da je za glasnost kriva predvsem tudi konstrukcija motorja, saj bi moral biti sprednji del med vilicami zaprt, tako bi se ustvarila nekakšna zvočna pregrada, ki bi prav gotovo zmanjšala glasnost sprednje pnevatike. Zadnjo slišim le ko ni zadnjega kufra.

TA2 se stabilno pelje skozi zalivke, tudi v vlažnem je držala, dokler mi v enem od Jadranških ovinkov ni odneslo riti. Sm na srečo rešil situacijo. Verjetno je bila to posledica premalo napolnjene zadnje gume in kar "velikega" nagiba...le 2,5 bara je bilo v zadnji pnevmatiki, cesta pa je bila tudi vlažna od megle.

Če strnem z MICHELIN Anakee sem naredil 8500 km, z TA2 550 km. Vsekakor na MICHELIN Anakee ne bi šel nikoli več, prvič zaradi tega, ker je glasna in drugič zaradi tega, ker je po cca 6000 km postala čudno nezanesljiva. Občutek ni bil več taprav, tudi oprijema je bilo manj.

Zaenkrat sem z TA2 zelo zelo zadovoljen. Odvisno od kilometrine se bom za naslednji komplet prav gotovo odločal med TA2 in RoadAttack. Z ostalimi pnevmatikami pomojem ne bom experimentiral, ker sem na prejšnem mopedu zvozil RoadAttack in mi sedaj TA2 nudi prav toliko zanesljivosti. Ponavadi se držim preverjenih zadev kot pes ježa. V kolikor mi bo TA2 skozi celo življensko dobo vlivala zaupanje in ne bo imela izpadov, je to to.

Če ma kdo kakšna detailna vprašanja kar na plano.

  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 10. 2017 ob 11:39, HyperJack pravi:

Lima lima, skoraj do ušes. Do tačk pa vsakem primeru.

Prvi občutek TA2 je bil v primerjavi s prvo vgradnjo MICHELIN Anakee boljši. Seveda, takojšna primerjava ni relavantna. TA2 deluje na otip mehkejša, kar se med vožnjo čuti tako, da je na grobem asfaltu manj glasna (še vedno kar glasna, vendar v primerjavi z MICHELIN Anakee cca 30 % tišja), tudi čez manjše luknje se pelje bolj mirno in mehko. 

Prvih nekaj ovinkov je bilo odpeljano lagano, toliko, da se je guma "ulaufala". Jadranka pa je poskrbela, da sm zaščitno plast odstranil skoraj do roba. 

TA2 daje zelo varen občutek skozi ovinke, bi lahko rekel, da ni dolgo trajalo, da sem ji popolnoma zaupal, tudi pri vožnji na "koleno". Pri hitrostih kjer je MICHELIN Anakee postala zelo glasna, je TA2 v primerjavi tišja za cca 20-30 %. Še vedno pa ni najtišja. Smatram, da je za glasnost kriva predvsem tudi konstrukcija motorja, saj bi moral biti sprednji del med vilicami zaprt, tako bi se ustvarila nekakšna zvočna pregrada, ki bi prav gotovo zmanjšala glasnost sprednje pnevatike. Zadnjo slišim le ko ni zadnjega kufra.

TA2 se stabilno pelje skozi zalivke, tudi v vlažnem je držala, dokler mi v enem od Jadranških ovinkov ni odneslo riti. Sm na srečo rešil situacijo. Verjetno je bila to posledica premalo napolnjene zadnje gume in kar "velikega" nagiba...le 2,5 bara je bilo v zadnji pnevmatiki, cesta pa je bila tudi vlažna od megle.

Če strnem z MICHELIN Anakee sem naredil 8500 km, z TA2 550 km. Vsekakor na MICHELIN Anakee ne bi šel nikoli več, prvič zaradi tega, ker je glasna in drugič zaradi tega, ker je po cca 6000 km postala čudno nezanesljiva. Občutek ni bil več taprav, tudi oprijema je bilo manj.

Zaenkrat sem z TA2 zelo zelo zadovoljen. Odvisno od kilometrine se bom za naslednji komplet prav gotovo odločal med TA2 in RoadAttack. Z ostalimi pnevmatikami pomojem ne bom experimentiral, ker sem na prejšnem mopedu zvozil RoadAttack in mi sedaj TA2 nudi prav toliko zanesljivosti. Ponavadi se držim preverjenih zadev kot pes ježa. V kolikor mi bo TA2 skozi celo življensko dobo vlivala zaupanje in ne bo imela izpadov, je to to.

Če ma kdo kakšna detailna vprašanja kar na plano.

  

 

Priporočam še Pirelli! Na ADV se pelje se za odtenek bolje kot TA2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, poggy pravi:

Priporočam še Pirelli! Na ADV se pelje se za odtenek bolje kot TA2

Po prebranih par komentarjih, mi ni niti na kraj pameti prišlo da bi namontiral Pirelli :D . Super, prosim podaj svojo primerjavo napram TA2 =). Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 10. 2017 ob 15:17, HyperJack pravi:

Po prebranih par komentarjih, mi ni niti na kraj pameti prišlo da bi namontiral Pirelli :D . Super, prosim podaj svojo primerjavo napram TA2 =). Hvala

Guma je dvokomponentna in se bolj enakomerno obrablja tudi pri večjih obremenitvah in višjih temperaturah. V mokrem mi daje boljši občutek, v nagibu se mi zdi malo bolj stabilna in precizna. Razlike so relativno majhne, obe sta super gumi in bi bil zadovoljen z eno ali drugo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, poggy pravi:

Trenutno je na 6500km, profila še precej, ga izmerim ko pridem domov

To se pogovarjamo do Pirelli Scorpion trail 2. Drži? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirelli Scorpion Trail 2, sicer na Super Tenerejki, zdržale so mi 10100 Km, profila na prednji je še 1,6 mm po sredini in po bokih razen na skrajnih koncih, tam je še malo več. Na zadnji prav tako 1,6 mm po sredini in na bokih malo čez 2. Za primerjavo, Bridgestone Battlewing je zdržala 9800, Metzeler tourance next pa 9500 km. Obe pa prekaša po voznih lastnostih in temu primerno sem jo tudi maltretiral po ovinkih :) Do 7500 Km je še imela popolnoma enakomerno obrabljen profil ( mislim na sekcije med kanali ), potem se je na prednji začela na določenih predelih obrabljat neenakomerno, nastajale so nižine. Zadnja se po bokih prav tako malo stopničasto obrablja če jo fejst poganjaš iz ovikov. Oboje ni drastično, čutit sem začel šele pri kakšnih 9000 Km. Jutri grejo dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!