Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poljenje dela ker ko se pelam neki cajta se akumulator nafila. Potem pa spet 2x,3x probam užgat pa spet akumulator prazen... in ga lahk spet na potik užgem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Prejšnji lastnik je prav gotovo imel enake probleme kot jih imaš sedaj ti.

V vsakem primeru pa ga daj pregledat na servis, ti bo šlo manj živcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da 6

Na enakem motorju imam original akumulator, ki ima 3 Ah(ne vem kje si dobil tako malega s takšno močjo).Ko ga napolnim lahko brez skrbi užigam in ugašam motor večkrat in se mi ne pojavljajo nikakršne težave. Zato sem pomisli, da je težava v aku....

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Odmična gred lahko, da ima "luft". Težave z vžigom, pa dvomim, da boš rešil z menjavo le te. Problem je verjetno drugje. A imaš montiran ventilator?

LP Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ponedeljek sem "sraufal" enega od oranznih "pol izdelkov". Tezava je prav tako kot pri tebi z vziganjem. Akumulator ima vsega 4Ah, zaganjac pa je precej direkten in "potegne" tja do 200A. Ko motor "vergla" 85A, ce ne obrne pa cez 280A. Akumulator je za taksne tokove obcutno presvoh, tista dinama, ki naj bi sluzila polnjenju pa je dala pod zmernimi obrati 1,5A. Treba bo uporabjat "kurbl" starter pa pustit samo za "ta hude jebe".

LP Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Meril sem ravno na EXC 300. Motor je star pol leta. Vem pa se za par koroscev od 250 ccm do 450ccm z istim problemom. Je pa res zanimivo, da nekaterim dala BP.

LP Gorazd

PS lastik je zamenjal ze mislim da 4 akumulatorje.

PPS zakaj imas huso? Na njih kolikor vem je garancija. Na KTM pa ...

Popravljeno . Popravil gkavka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huso mam zato, ker je bil ugoden nakup in noben ktm ne pride blizu po letnik-ohranjenost-cena, peljeta se pa oba več kot dovolj dobro za moje zmožnosti.

Ja, husa ima dve leti garancije, ampak z blokado, cca 22kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...
  • 2 let pozneje...

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaooooooo jaooooo evo to lahko rečem ........

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!