Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred eno uro, Nightmare pravi:

A slučajno kdo v svoje pomaranče toči še kaj drugega kot Motorex?

Po izteku garancije sem imel v mislih prešaltat na katero izmed ostalih znamk saj sklepam, da je samo olje krivo, da je motor izredno žejen samega olja. Na tujih forumih so zelo različnih mnenj pa me zanima, če ima kdo izmed vas kakšne izkušnje

js v svojga vlivam shell adv.ultra 4...ga je že pooblaščeni serviser prejšnjemu lastniku dal not...js samo nadaljujem...pa še cenej je kot zlati motorex...papa ga pa...sej vsi lc8 papajo...če kateri reče da ne, potem laže alpa je totalni bencinski analfabet...men ga poje cca 2dcl na 1kkm...mi pa serviser ni priporočil castrola...je razlagal zakaj, ampak ne znam razložit naprej...:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sama cena pri meni niti ni tak problem ker si ga naročim iz Avstrije kjer je cc 12€/l ampak vseeno sem že večkrat zasledil, da so imeli z drugim oljem manjšo porabo. Nekdo naj bi v RC8 vlival Castrol power 1 racing vendar me nekoliko odbija ker je samo 10w50 in ne 60 kot imam sam predpisanega potem pa je tu še Motul.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, stuhec said:

IPONE    100% synthetic

specifikacije iste kot motorex

Kje ga nabavljaš? Opazil kakšno razliko med oljema?

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, siks pravi:

js v svojga vlivam shell adv.ultra 4...ga je že pooblaščeni serviser prejšnjemu lastniku dal not...js samo nadaljujem...pa še cenej je kot zlati motorex...papa ga pa...sej vsi lc8 papajo...če kateri reče da ne, potem laže alpa je totalni bencinski analfabet...men ga poje cca 2dcl na 1kkm...mi pa serviser ni priporočil castrola...je razlagal zakaj, ampak ne znam razložit naprej...:-)

moj ne papa, al pa sm analfabet :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

moj ne papa, al pa sm analfabet :P

 

res ne? nič?...pol so pa očitno od 990 dalje poštimali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, DAMI34 said:

moj ne papa, al pa sm analfabet :P

 

Ja sej moj do 4-5k obr/min tud ne. Morš kdaj mal prtisnt. :whistle:

Sm pa prepričan, da ga gre večina iz motorja skozi oddušek na vrhu glave. Zato bi rad zamenjal olje s kakim takim, ki ne "hlapi" toliko.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Nightmare pravi:

Ja sej moj do 4-5k obr/min tud ne. Morš kdaj mal prtisnt. :whistle:

Sm pa prepričan, da ga gre večina iz motorja skozi oddušek na vrhu glave. Zato bi rad zamenjal olje s kakim takim, ki ne "hlapi" toliko.

 

 

Lp, Samo

Moj pr4-5 še cuka, manj se ga ne da vozit. Hehe

Res, nč ne papa, pa kar vem tut Kmetu ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

Moj pr4-5 še cuka, manj se ga ne da vozit. Hehe

Ja skrbi,da si vedno v prekršku...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo KTM-ovci :)
Lani aprila sem kupil pri KTM Seleš ADV 1190, dogovoril sem se za dobro ceno s kovčki gratis (o njih še v nadaljevanju)   in Seleš je bil glede tega zelo korekten in tudi po nakupu sem pri njem kupoval dodatno opremo je bila vedno s konkretnim popustom in v roku treh dni največ petih, kar se tega tiče nobenih pripomb.............. lansko sezono sem se vozil in naredil dobrih 8 jurju km.... pojavljala se mi je težava z prikazovanjem tlaka v prednji penumatiki, na prvem rednem servisu pri Seleš-u so mi naložili na novo program, vendar se je zadeva občasno še vedno ponavljala, letos pa sem opazil da za zadnjo pneumatiko ............. opazil sem tudi, da rahlo puščata obe kolesi, kar sem pojasnil na servisu in mi je Seleš povedal, da to večinoma pri vseh so pač tako narejene in ni pomoči  :( s težka sem se sprijaznil s tem......... kar se tiče kovčkov ob nalivu rahlo puščajo vodo v notranjost in žena je bila prav nesrečna, ker ji je prišla umazana voda na najljubšo mikico, ki se potem ni dala očistit, posledično sem kupil dve torbi za stranska kovčka, odpadla je tudi en gumijasta nogica na top case, ki se jo sploh ne da kupi pri KTM  :(............ no  jeseni sem pri čiščenju pred zimskim počitkom opazil, da je povsem prazna ekspanzijska posoda za hladilno tekočino !!!!!!!!!!!  šel sem do Seleš-a in mu zadevo pojasnil, spet je bila zadeva normalna, kupil sem liter hladilne tekočine in odšel z oslovskimi ušesi ........... doma in razmišljal................. kot strojnemu inž. ... dolgoletnem motoristu in relativno dobrem poznavalcu motorjev z notranjim izgorevanjem mi zadeva ni in ni šla iz glave............brskal po netu...........nekaj pisalo pa nič konkretnega........... pregledal sem moped, v olju ni bilo emulzije, v primeru, da bi "prepihalo" tesnilo bi se itak takoj videlo na izpuhu, ........... zagnal sem motor in čakal, ko se je vključil ventilator pa sem opazil ,da je pričela iztekati hladilna tekočina po cevki "iberlaufa" odduška ekspanzijske posode, očitno ja tam iztekala ...........preklical sem vso borno KTM servisno mrežo v SLO.......za Seleša vse normalno, ostali več ali manj ne vedo.........razen z Jamnikom sem se lahko strokovno pogovoril.............. pojasnil mi je da so "feltne"  za k..... slabo narejene puščajo ima jih kup na reklamaciji, ki jih KTM  ne prizna oz. težko prizna reklamacijo, ker so jih delali španci ki so že v tem času propadli,  material menda dober pa katastrofalna kvaliteta izdelave........glede hladilne tekočine tudi ni točno vedel kaj bi bilo, morda čep na "kilerju" ki ob določenem tlaku odpira pretok v ekspanzijsko posodo............. ker mi tako nerazjasnjeno stanje ni bilo OK sem težil Selešu naj uredijo zadevo, arogantno je pojasnjeval da je to vse OK, samo dolivat hladilno........ popizdil sem in posla mejla generalnemu zastopniku za KTM SLO (g. Dolanc) "prvemu človeku" v plejadi KTM SLO, ki sploh ni odgovarjal na moje mejle............... dokler mu nisem napisal da se bom obrnil na KTM matično tovarno (imam še veno mail v ANG napisan in še razmišljam) ........ ravno takrat so v reviji MotoSi pisali članek o reklamacijah pri motorjih (za njih sem napisal članek o mazivih)  in sem se pogovarjal z urednikom o problematiki in je bil zvedav kaj bo, glede na to, da nima ravno dobro mnenje o KTM servisni mreži in mi je zaradi tega odsvetoval nakup KTM (morda bi ga moral poslušat)............. po pregovarjanju z Dolancem sva se dogovorila, da mi on, ki ima veze pri KTM  :) nabavi tisto gumijasto nogico (upam da jo bo res) in za kovčke, ki niso tesno dobavi še eno notranjo torbo za top case (nekaterim so kovčke tudi menjali, sedaj takih itak ne delajo več).........poleg tega mi bodo na garancijo zamenjali sprednji senzor za tlak (sedaj se pojavlja težav pri zadnjem kolesu) in pas ki tesni prednje platišče .................. zamenjali pa naj bi mi tudi čep "kilerja" ki odpira pretok vode............ v glavnem muke pri reklamacijah.............zanima me ali ima kdo od vas podobne težave s hladilno tekočino?
Skrbi me, ker nameravam junija v Maroko in nebi želel "zakuhat" nekje bogu za hrbtom ali pa "šraufat" dol plastike in dolivat hladilno :(
hvala
vsem želim srečno vožnjo in obilo užitkov na dveh kolesih  :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 3. 2017 ob 12:26, DAMI34 pravi:

moj ne papa, al pa sm analfabet :P

 

jst tud še nikol dolivu, brat znam, sam brez očal ne gre več :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 3. 2017 ob 12:55, siks pravi:

res ne? nič?...pol so pa očitno od 990 dalje poštimali...

So se smejali GS-u ko sem moral naliti na 10kkm 6dcl , ko sem kupil 990ADV je vsakih 1000km popapal 1dcl .....1190 in 1050 na 15kkm ne pijeta olja  , oz , ga ni potrebno doliti !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luka66 , prvič slišim to z dolivanjem , pri meni brez težav  ! Poznam pa uveljavljanje garancije ........križi in težave.......ravno zaradi tega KTM več ne kupim , pa mi motorji do zdaj sedejo kot budali šamar ,res sem se najdel na njih ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Luka66 pravi:

Zdravo.

pokomentiral bi še izbiro motornega olja, namreč diplomiral sem na strojnem faxu, inštitutu za tribologijo iz tematike maziv in aditivov k motornim oljem, jih testiral, spremljam to tematiki, sodelujem s članki na mednarodnih posvetovanjih na to temo,  nekaj splošnega o mazivih lahko izveste v mojem članku v reviji MotoSi v lasnki majski številki ali pa na pletni strani: 

 http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/katero-motorno-olje-je-pravo-za-vas-avto 

dejastvo je, da motorna olja izdeluje par rafinerij  - blenderjev EU (svetu) za vse proizvajalce motornih olj, sem jih nekaj obiskal in iz ene rafinerije gredi ojla različnih brendov ( Shell, Castrol, Esso,.....) narejena pa odvisno o naročila po recepturi, zato je povsem mimo debata kako je npr. Motul najboljše olje za motocikle........ tega ni.... potrebno je pogledati katere specifikacije predpisuje proizvajalec in po teh specifikacijah kupiti motorno olje, če so specifiakcije boljše toliko bolje za motor, ni pa pravilo, da je vrhunsko olje primerno za vsa vozila (npr. starejša vozila)....... serviserji nas na veliko nategujejo s ceno olja pri servisru, namreč motorno olje, katerega nabavna cena je med 3-5€ nam prodajajo za 20€......... imam zanesljive info od trgovcev, tako je to, zato, ga jaz vedno kupim sam in prinesem na servis, tega serviserji seveda niso veseli, glede na to pa da vedno prinesem pravega ne morejo oporekat,......se mi je pa zgodilo, da, ko sem prinesel svoje olje mi je pa zaračunal samo delo občajnega servisa torej menjavo olja pol ure dela  100€  .... (Depala vas)..........

ne da bi preferial katerokoli olje se trenutno pri nas splača kupit Castrol Pow Racing Full sint v prosti prodaji za cca. 9€   težko še kako vrhunsko olje za tako ali nižjo ceno v prosti prodaji.... to da je olje rdeče barve ali da piše na embalaži ester še nič ne pomeni :)  pomembne so oznake, ki kažejo na kvaliteto olja, te so okvirno opisane v članku.... torej gradacija- gostota (opredeljuje temperaturno območje delovanja), bazno olje (življensko dobo, odpornost na tlake,...) in dodani aditivi (specifike), te lastnosti določa namen in karakteristike motornega olja.....

lani sem bil na posvetovanju v Švici glede trenda razvoja motornih olje, brez vsake težave bi lahko izdelali motorno olje, ki bi zdržalo celotno življensko dobo vozila milion km, samo menjat filtre..... pa ni v interesu nobenega :) oljarjev, serviserjev, proizvajalcev vozil......

lp

Se popolnoma strinjam, tudi jaz prinesem olje s seboj. Se toliko bolj, ker Yamaha forsira Yamalube, ki pa je v bistvu Motul. Se da ugotoviti po identicni stevilki Yaso MA2 testa navedeni na embalazah obeh olj. Cenovna nategancija, nic drugega. Za Yamalube hocejo 19 EUR po litru za cisto sintetiko,  jaz dobim Motul 7100 za 13 EUR.

Sicer obstaja veliko dobrih olj in kot si napisal, vazno je, da ustrezajo specifijacije. Ampak nekaj pa se ne bi cisto strinjal, napis ester vsaj meni pove veliko, namrec, da je bazno olje razreda 4. Se boljsi je Mobil 1 4T, ki uporablja bazna olja razreda 5.

Castrol nikjer ne navaja kaksno bazno olje uporablja. Morda zato samo 9 EUR po litru?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Luka66 pravi:

...... serviserji nas na veliko nategujejo s ceno olja pri servisru, namreč motorno olje, katerega nabavna cena je med 3-5€ nam prodajajo za 20€......... imam zanesljive info od trgovcev, tako je to, zato, ga jaz vedno kupim sam in prinesem na servis, tega serviserji seveda niso veseli, glede na to pa da vedno prinesem pravega ne morejo oporekat,......se mi je pa zgodilo, da, ko sem prinesel svoje olje mi je pa zaračunal samo delo občajnega servisa torej menjavo olja pol ure dela  100€  .... (Depala vas)..........

...tudi meni se je tako zgodilo...na ktm servisu...sem že takrat sumil, da je to...če pri olju ni zaslužil, bo pa pri delu...4 ure dela 190€..(ob napisu v delavnici, da je ura dela 30€)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 24/03/2017 at 8:22 AM, poggy said:

Sem že v prejšnjem postu napisal, da je šlo za Selesa in Axla.

Poggy, ti verjamem. Čeprav imam sam z obema prodajalcema popolnima drugačne izkušnje. In ponovno: zakaj ti trgovec ne bi želel prodati svojega produkta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, siks said:

...tudi meni se je tako zgodilo...na ktm servisu...sem že takrat sumil, da je to...če pri olju ni zaslužil, bo pa pri delu...4 ure dela 190€..(ob napisu v delavnici, da je ura dela 30€)...

 

Na pooblaščenem servisu, kjer servisiram svoj avto, imajo različne urne postavke. Nižja z njihovim materialom in višja s prinešenim. Slednja je toliko višja, da se svojega olja ne splača prinesti... Če pa avta ne servisiraš na pooblaščenem servisu, zapade garancija, po izteku garancije pa ne velja asistenca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede napisov na embalaži motornih olja je v ZDA divjala prava odvetniška vojna med Mobilom, Castrolom in Motulom, ker je Motul zaščitil  določene napise (100% sintetično,..... ) in drugi za povsem enka olja tega niso smeli uporabljat, zato prozivajalci uporabljajo različne navedbe na embalaži..............  če pa govorimo o popolnoma sintetičnem olju oz. 100% sint  obstaja 5 osnovnih sintetičnih osnov, ki praktično vse vsebujejo ester, tako, da, če piše ali ne na embalaži ga olje vsebuje, kot še kup različnih aditivov, ....... seveda poznamo tudi tiste aditive k olju, ki se dodajajo v olj naknadno, ki imaj oralične učinke, v glavnem jih je razvila vojska za "svoje humanitarne" potrebe... prve je LiquiMoly izdelal že med II svstovno vojno, ko so RAF-ovi bombniki padali v morje, ker so ostali brez olja zaradi nemške protiletalske obrambe, ki jim je prerešetala letala........ imel sem priliko bit pri proizvajalcu sodobnih aditivov za NATO... fascinanatno, ....tank lahko deluje 60 ur na polno po izgubi vsega olja v motorju......... pač vojaške potrebe in hudo drago .......taka maziva s temi aditivi uporabljajo tudi v nekaterih jedrskih elektrarnah (pametno)....... kasneje pride šele to v moto šport in še kasneje.....  vsako osnovno sintetinčno bazno olje  ima nekaj podvrst glede na cilj uporabe........razlikujejo se tudi po pridobivanju, nekatere proizvajalci pridobijo s kemičnimi postopki iz surove nafte, tako, da dobijo povsem čiste spojine, nektari pa čiste spojine povsem na novo združujejo v bazna olja......... skratka ogromno kemije in fizike.......vse bistvo mazanja je v trenju in potem obstojnosti maziva...... za nas običajne uporabnike hitro marsikaj dobro, je pa res, da z boljšimi mazivi čuvamo agregat pred obrabo in mogočimi okvarami.....predvsem pa imamo boljši občutek in tisti, ki kupi za skrbnimi lastnki vozilo, dobro kupi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Dark said:

 

Na pooblaščenem servisu, kjer servisiram svoj avto, imajo različne urne postavke. Nižja z njihovim materialom in višja s prinešenim. Slednja je toliko višja, da se svojega olja ne splača prinesti... Če pa avta ne servisiraš na pooblaščenem servisu, zapade garancija, po izteku garancije pa ne velja asistenca...

To ni res in je zavajanje potrošnika s strani uradnih servisov. Garancija velja tudi, če delaš servis na neuradnem servisu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Dark pravi:

 

Na pooblaščenem servisu, kjer servisiram svoj avto, imajo različne urne postavke. Nižja z njihovim materialom in višja s prinešenim. Slednja je toliko višja, da se svojega olja ne splača prinesti... Če pa avta ne servisiraš na pooblaščenem servisu, zapade garancija, po izteku garancije pa ne velja asistenca...

Ne vem sicer kakšen avto voziš ampak meni se tole ne zdi povsem zakonito. Servisna storitev ( delo ) mora biti opredeljena s cenikom in ne more biti navedena dvakrat z različnimi ciframi. Zakaj pa je višja postavka, če prineseš npr svoje olje? A zato, ker mora potem menjavo opraviti Inženir namesto mehanika :hmm:Če bi meni podturili tak račun, ga gladko zavrnem. Pa naj dokažejo na sodišču, da imajo prav. Pa blizu tudi ne bi več šel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, motolover pravi:

To ni res in je zavajanje potrošnika s strani uradnih servisov. Garancija velja tudi, če delaš servis na neuradnem servisu. 

To sicer drži. Ampak, ko ti uradni servis ne prizna popravila, ker je bil pred tem narejen servis na drugem neuradnem  servisu. Se boš pravno bodel z njimi. Sem imel takšen primer. Zato je dobro se prej pozanimati, kakšno prakso imajo na servisu, kjer servisiraš. Tako se izogneš nepotrebnim zapletom in jezi, čeprav je zakon na tvoji strani.

Kot je dejal Luka66, kupil sem motor, da ga vozim in ne, da se jezim z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!