Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

Tudi jaz sem bil popoldan. Okrog dveh?

Jih ne opravičujem. Samo je bolj malo prometa (tako ga bo očitno še manj) , pa se jim očino ne zdi problem. Ne vem pa kaj bi jih stalo, da prilimajo obvestilo na vrata s tel.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pol si v avtovalu spet nov bmw kupil? :P

Tak je to, gneča, dopusti..ampak ko res hočem nov moped takoj zavohajo. Če pa sam mal firbcam, no ja...in ne, ne opravičujem dilerja.

ps. in ko se odločim, da bom nekaj nabavil, pač nabavim, a je kdo v pisarni al ne. Je pa res, da mi kavo častijo običajno potem, ob drugem obisku.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

a pol si v avtovalu spet nov bmw kupil?

 

Ma nisem jaz kot ti, ko vsako leto kak nov motor kupiš... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

11 let razlike...ali kako je EU ubila zvok, čustva in dihanje s polnimi pljuči :( (boxe na full)

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na 1290 SDGT se je očitno poslovil zadnji senzor pritiska v gumi. Za originalnega sem preškrt sem pa na netu našel, da so ljudje zadovoljni tudi z tistimi iz Aliexpressa. Zdej, ce vnesem original kataloško mi meče senzorje za GSa. Na oko izgledajo enako, stane cca 10€ in to je to. 

Ima kdo izkušnje? 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najverjetneje ne, ja. V kolikor bi ta ponaredek deloval bi skoraj raje menjal senzor kot pa baterijo. Drugače bo pa potrebno naštudirati menjavo baterije v kolikor se da. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Nightmare pravi:

Najverjetneje ne, ja. V kolikor bi ta ponaredek deloval bi skoraj raje menjal senzor kot pa baterijo. Drugače bo pa potrebno naštudirati menjavo baterije v kolikor se da. 

 

Lp, Samo

Guma dol in menjava baterije v senzorju....ni kej posebnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Na 1290 SDGT se je očitno poslovil zadnji senzor pritiska v gumi. Za originalnega sem preškrt sem pa na netu našel, da so ljudje zadovoljni tudi z tistimi iz Aliexpressa. Zdej, ce vnesem original kataloško mi meče senzorje za GSa. Na oko izgledajo enako, stane cca 10€ in to je to. 

Ima kdo izkušnje? 

 

Lp, Samo

Sem ga menjal na GS-u tega z Aliexpressa (18€ za 2 kom) montiral samo zadnjega ki je nehal delat in ga je sam spoznal po cca. 30 km. (tako kot je bilo napisano ) Ni bilo potrebno priključit na tester za uparitev. Če ne delujeta oba, najprej menjaš samo enega, ko ga prepozna menjaš še drugega. Če ne tester obvezen.

Delal je odlično dobre 2 leti, potem sem motor prodal.

 

pred eno uro, raza pravi:

Da ni samo baterija prazna? To se da zamenjat...

Je problem zamenjat baterijo, pa baje zelo zelo malo zdrži.

pred 1 minuto, Luka66 pravi:

Guma dol in menjava baterije v senzorju....ni kej posebnega.

Italijani so to na veliko delali in zdrži samo par mesecev. Ne vem zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ftp pravi:

Italijani so to na veliko delali in zdrži samo par mesecev. Ne vem zakaj.

Jaz sem le na zadnjem kolesu pri 1290SAS menjal po 3 letih, leto je bilo OK, potem sem ga prodal :)  prednja je pa zdržala 4+ do ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojega bivšega Tigra (´13) sem kupil na E-baju senzorja s praznimi baterijami (zaradi tega so se prodajali), vstavil nove baterije, vgradil pri Jermanu zaradi vpisa v ECU in pri meni so delovali 4,5 sezone oz. do menjave motorja. Z novim lastnikom se slišiva vsake toliko in po 2. letih še ni omenil, da bi bilo kaj narobe. Zamenjal je le, še tovarniški aku (9 let!), z novim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tmps baterija.jpg

Triumph ima senzor zaprt v ohišje brez packanja z nekimi zalivnimi masami, kot se rado dogaja pri konkurenci in se po tem baterija kao ne da zamenjati. Vendar z malo potrpljenja se da tudi tisto zalivko zbezat stran, zamenjat baterijo in ponovno zalit z brez kislinskim silikonom. Lahko se vse skupaj samo ovije s silbertejpom, pa baterija tudi ne bo odpadla, vidi se pa tudi ne, saj je v kolesu. Naslednjemu, ki bo menjal je prihranjeno delo z odstranjevanjem silikona. Pod baterijo je pa vseeno priporočljivo stisniti nekaj malega silikona ali lepila, da se prepreči tresljaje in s ten popustitev kontaktov-lota.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!