Skoči na vsebino

Verona, Motor Bike Expo 2017 ... ekstended edišn


protector

Priporočene objave

Ob 29. 1. 2017 at 9:57, protector pravi:

@ nemo - veliku štetu naprave ti "kastomajzeri"

:)

in kakšno škodo in komu so naredili "kastomajzeri"?

Kakšno škodo in komu so naredili Egli, Rickman, Spondon, Martek, Walt Siegl, Rizoma,  R. Sands, Shinya Kimura, Wrenchmonkeys, Ace Cafe in cafe racer scena, bobber in chopper scena....? 

Zakaj in kako je Triton nastal? Se ti zdi škoda, da so "kastomajzeri" naredili ta motor? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Triton_motorcycle

Se ti zdi škoda, da so nas zunaj pred halami zabavali stunt akrobati na motorjih z "kastomiziranimi" motorji? 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ baddad - daj molim te uoči velike navodnike oko pojma "kastomajzeri" ...

Možda su se izgubili u prijevodu.

Neka velika imena koje spominješ uopće ne bih petljao u custom scenu, već u neka druga, meni bliža i zanimljivija područja.

Dobar broj onih motocikala iz prva tri paviljona su "kastomizirani", odnosno upropašteni motocikli koji su puno bolje izgledali u svom originalnom izdanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, protector pravi:

@ baddad - daj molim te uoči velike navodnike oko pojma "kastomajzeri" ...

Možda su se izgubili u prijevodu.

Neka velika imena koje spominješ uopće ne bih petljao u custom scenu, već u neka druga, meni bliža i zanimljivija područja.

Dobar broj onih motocikala iz prva tri paviljona su "kastomizirani", odnosno upropašteni motocikli koji su puno bolje izgledali u svom originalnom izdanju.

V tem se žal ne morem strinjati s tabo. Custom scena je relativno mala, ampak živahna in se skozi zgodovino ves čas spreminja. Že od konca 40ih (Bobberji), angleški Cafe racerji iz 50ih in 60ih, pa Chopperji v 60ih in 70ih, pa Show bikes, pa japonski Bosozoku, pa razne predelave v Steetfighter, Rat style...

Stvar okusa. Meni osebno mnogo bolje izgleda  japonska mašina iz 80ih, lepo predelana v cafe racer ali brat style, kot pa v original verziji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, stvar ukusa. Meni se srce stegne kad vidim da je netko "kastomizirao" staru Boldorku, a kamoli LeMana, SS900 ... ili bilo kojeg Guzzija ili Ducatija. Ja ih više volim i cijenim u originalu. Također, više cijenim one koji silne sate potroše za restauraciju takvih starih ljepotica i ljepotana.

Da ne bude zabune, ima i na custom sceni prekrasnih uradaka. Isto tako, ima i razni šarlatana ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, protector pravi:

Da, stvar ukusa. Meni se srce stegne kad vidim da je netko "kastomizirao" staru Boldorku, a kamoli LeMana, SS900 ... ili bilo kojeg Guzzija ili Ducatija. Ja ih više volim i cijenim u originalu. Također, više cijenim one koji silne sate potroše za restauraciju takvih starih ljepotica i ljepotana.

Da ne bude zabune, ima i na custom sceni prekrasnih uradaka. Isto tako, ima i razni šarlatana ...

Precej redko se zgodi, da nekdo "custom" predelavo bazira na dučeju 900ss. Skoraj nikoli na kakšnem Matchlessu, Vincentu, Brough Superiorju...taki modeli so prekrasni v originalu. Se pa tudi zgodi. 2 leti nazaj je bil v Veroni en zelo lep Norvin. Pa lansko leto na istem sejmu, na uradnem štantu MotoGuzzi,so bile ene 3 lepe predelave na bazi V7. Se mi zdi, da so bili pri Guzziju naprodaj komplet kit-i in razni dodatki...

Po mojem mnenju. Najbolj smiselne predelave so tiste, ki so narejene po okusu lastnika, uporabnika.... bodisi v domači garaži ali v profi delavnici. Ne pa tiste, ki so delane zato, da se stari motor "lažje" preproda naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomenuo si ključnu riječ ... korisnik. To bi trebalo značiti da prerada mora imati i funkciju, ne samo formu. Nije bitno gdje je nastala ... ja bih inzistirao na funkciji. Upotrebna vrijednost, voznost ... zovi to kako god ti odgovara. Ako nema funkcije, već se sve polaže na formu - a takvih je sve više u recentnoj inflaciji customizera - onda tvoja zadnja rečenica iz prethodnog posta ima puni smisao.

Evo primjer i forme i funkcije:

24599154665_de595fbff0_c.jpg

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako nekako tudi jaz to dojemam. Največkrat je "funkcionalnost" razumljena v navezavi z uporabno vrednostjo, voznimi lastnostmi... Ampak to je spet samo moj oseben pogled, nekateri pa predelave legitimno lahko razumejo tudi kot estetski artefakt, mehaničarsko-dizajnerski izziv, socialni prestiž, finančno investicijo...

Tile dve predelavi sta zame tipični primer "show bike" custom made.  Rad jih pogledam na kakšnem sejmu, nekdo drug pa se s tem lahko vozi tudi po cesti. Kako udobno in kako daleč je pa že druga zgodba...

phoca_thumb_l_2016-charlotte-easyriders-bike-show-the-bike-pt-3-3.jpgratshole12.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, protector pravi:

@ baddad - daj molim te uoči velike navodnike oko pojma "kastomajzeri" ...

Možda su se izgubili u prijevodu.

Neka velika imena koje spominješ uopće ne bih petljao u custom scenu, već u neka druga, meni bliža i zanimljivija područja.

Dobar broj onih motocikala iz prva tri paviljona su "kastomizirani", odnosno upropašteni motocikli koji su puno bolje izgledali u svom originalnom izdanju.

Mislim da imaš težave z pojmom »custom«. 
V Angleščini custom pomeni »po meri« oz. predelava.
Če hočeš nekaj predelati, moraš imeti domišljijo (maštu na hrvatskom)
 Če ne bi bilo "kastomajzerjev", ne bi bilo moto športa ( prvi dirkalni motorji so bili predelave tovarniških motorjev, scrambler – enduro, drag racing….. so "kastomajzeri"  ). Vsaj tako nas uči zgodovina motociklizma.
 Če ne bi bilo "kastomajzerjev" filmska umetnost bi bila prikrajšana za antologijske filme, kot so »The Wild One«, Easy Rider, Quadrophenia – mods, rockers… da ne naštevam naprej. Kakšen film bi bil, če bi se Fonda peljal na Hondi Dream iz leta 1966? Presmešno! 
Zanimivo, da se za te »upropaštene« motorje zanimajo celo muzeji po svetu in organizirajo odmevne razstave.
Kaj pa air brush, pin striping?

 

 

Ti »upropašteni« motorji so narejeni »po meri« in logično, da niso narejeni za »vse« ampak za enega, tako kot so to tovarniške super market konzerve, ki so narejene za »vse«. Da se vrnem na začetek in na domišljijo, Picasso je še danes za marsikoga pač »upropašteno platno«. Tako pač je. 
Naj cveti tisoč rož, bi rekel Mao. 

 

 

PS
Tole sem odprl, ker sem hotel podoživeti sejem iz druge perspektive. (Tale je, kot da nisva bila na istem sejmu :) Če pa bi hotel gledati kolače in sončne zahode, bi najbrž odprl kakšno drugo stran. O tem kdo dela škodo na moto sceni, pa kdaj drugič na drugi temi. 
PS2
Tisti, ki si hočete pogledati še kakšen »upropašten » motor s sejma, priporočam http://7seven.si/

 

 

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, protector pravi:

 ... ja bih inzistirao na funkciji. Upotrebna vrijednost, voznost ... zovi to kako god ti odgovara. Ako nema funkcije, već se sve polaže na formu - a takvih je sve više u recentnoj inflaciji customizera - onda tvoja zadnja rečenica iz prethodnog posta ima puni smisao.

:)

To pravi tudi lastnik Golfa, ko govori o "upropaštenom" avtu Lamborghiniju. :kmet:

Pa je res?

Zelo slabo poznaš recentno custom sceno, ker prav obratno, v zadnjih 30ih letih nikoli ni bilo posvečeno toliko pozornosti "uporabnosti" motorja, kot zdaj. O razcvetu BMW predelav, da ne govorimo in vplivu custom scene na tovarne. BMW nine T je bil narejen prav zaradi custom scene. Šef moto BMW je Šved in velik ljubitelj custom scene. Triumph - bobber,scrambler, Moto Guzzi - touring, bobber, scrambler, Ducati - Diavel, Scrambler, .....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ izibajker - Primjeri su ti sasvim OK. Estetski i mehanički zahtjevan materijal. Također ih rado pogledam na nekom sajmu. No, jako malo je toga bilo u prva tri paviljona u Veroni. Uglavnom upropašteni Guzziji i Ducatiji, uz ponešto japanaca koje bih također rađe vidio u izvornom stanju.
Otpiljeno pola okvira, maknuti poklopci razvodnih beltova, tanko tapecirana daska koja predstavlja sjedište, vrišteće boje i azbestnom trakom omotane grane ispuha nisu custom, nego "kastomizacija". Custom je style, većina ovih raskupusanih motora je samo trendy.

@ baddad - Jako dobro razumijem pojam custom. I veći dio ovoga što kažeš ima smisla. Podržavam što je rekao drug Mao ... neka cvate tisuću cvjetova.
No, tih je cvjetova u prva tri paviljona u Veroni bilo jako malo. Većinom su bili upropašteni motocikli.
Pročitaj molim te i moj odgovor izibajkeru.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, protector pravi:

@ izibajker - Primjeri su ti sasvim OK. Estetski i mehanički zahtjevan materijal. Također ih rado pogledam na nekom sajmu. No, jako malo je toga bilo u prva tri paviljona u Veroni. Uglavnom upropašteni Guzziji i Ducatiji, uz ponešto japanaca koje bih također rađe vidio u izvornom stanju.
Otpiljeno pola okvira, maknuti poklopci razvodnih beltova, tanko tapecirana daska koja predstavlja sjedište, vrišteće boje i azbestnom trakom omotane grane ispuha nisu custom, nego "kastomizacija". Custom je style, većina ovih raskupusanih motora je samo trendy.

@ baddad - Jako dobro razumijem pojam custom. I veći dio ovoga što kažeš ima smisla. Podržavam što je rekao drug Mao ... neka cvate tisuću cvjetova.
No, tih je cvjetova u prva tri paviljona u Veroni bilo jako malo. Većinom su bili upropašteni motocikli.
Pročitaj molim te i moj odgovor izibajkeru.

@protector, 2017 me ni bilo v Veroni, bil pa sem 2014, 2015 in 2016. In dvomim, da je bilo letos kaj bistveno drugače kot v omenjenih letih... Zanimiv pogled Verona 2017 je zabeležen tudi tule: http://7seven.si/2017/01/verona-2017/

Tvoj pogled, ki si ga že opisal, spoštujem. So mi pa mnogo bližja razmišljanja, ki jih je podal @baddad. Morda tudi zato, ker sem pred mnogimi leti tudi sam izdelal in vozil eno custom predelavo, pa sem zato v svojih kriterijih malenkost deformiran...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sve 5. Živjela raznolikost moto svijeta. Meni su draže kvalitetne restauracije, što nikako ne znači da ne budem pogledao i ponekog customa. "Kastomizacije" mi se i dalje ne sviđaju i nemam naročito lijepo mišljenje o njima. Stil je vječan, trendovi dođu i prođu.

OK, na kraju sve to svedemo na estetiku, a znamo da je estetika filozofska disciplina koja ni na koji način nije povezana s kategorijom praktičnog i funkcionalnog.

Uživajte i dalje u fotografijama iz Verone, kako kome odgovara.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, protector pravi:

Ma sve 5. Živjela raznolikost moto svijeta. Meni su draže kvalitetne restauracije, što nikako ne znači da ne budem pogledao i ponekog customa. "Kastomizacije" mi se i dalje ne sviđaju i nemam naročito lijepo mišljenje o njima. Stil je vječan, trendovi dođu i prođu.

OK, na kraju sve to svedemo na estetiku, a znamo da je estetika filozofska disciplina koja ni na koji način nije povezana s kategorijom praktičnog i funkcionalnog.

Uživajte i dalje u fotografijama iz Verone, kako kome odgovara.

Za moje pojme Custom predelava nikoli ni reducirana samo na estetiko. Več elementov je, ki se lahko pojavijo, ali pa samo eden. Uporabna vrednost, užitek vožnje, estetska komponenta, mehaničarsko-dizajnerski izziv, socialni prestiž, finančna investicija, osebni stil.... in še kaj bi se našlo. Vsak, ki naredi neko predelavo ima za to neke razloge...

Hvala za tale tvoj prispevek iz Verone. Pa tudi ostale potopise, ki si jih objavil na ms, z veseljem beremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 2. 2017 ob 15:42, baddad pravi:

Eglija smo na filmčku videli tule: 

Rickmana pa v živo tule: 

http://motosvet.com/tabla/topic/39923-vtisi-z-dnevnih-vo%C5%BEenj-2016/?do=findComment&comment=2260133

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, baddad pravi:

sorry - ampak ne bluzi.. ti so bili predelani pred več kot 30-imi leti - načeloma so predelovali nove motorje - kar se meni ne zdi nič spornega.. rezat stare preko 30 let originalne redke motorje pa je greh ..

triumph bobber iz tvojega zadnjega posta pa je tovarniški nov novcat model ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, thumper pravi:

sorry - ampak ne bluzi.. ti so bili predelani pred več kot 30-imi leti - načeloma so predelovali nove motorje - kar se meni ne zdi nič spornega.. rezat stare preko 30 let originalne redke motorje pa je greh ..

triumph bobber iz tvojega zadnjega posta pa je tovarniški nov novcat model ...

Sorry ampak Sanctuary je firma, ki je zdaj v pogonu in ne pred 30-imi leti in ne reže ampak nadograjuje.

Nimam nič proti starodobnikom če ga imaš v dnevni sobi ali salonu. Če bi se vozil z njim, pa bi raje vzel Sanctuary - dobre bremze, dober okvir, dobro vzmetenje, vplinjači in vse to zraven pa še  en od boljših agregatov in oblika v zgodovini motociklizma.Ha!  Sanje za 40 000 evrov.  Vsak pač ima svoje sanje. 

http://www.bikeexif.com/ac-sanctuary-kawasaki-z1

Glede Triumpha Bobber imaš absolutno prav in tudi hamburger big boy ni glih motor ;) .... Prilimal sem ga, kot primer tega kako custom scena vpliva na trende, ki jih potem moto industrija prodaja kot "stil", ker so pač chopperji, bobberji, scramblerji, cafe racerji, streetfighterji..... stili, ki so prišli iz garaž predelovalcev, ne pa iz moto tovarn, ki samo pristavijo piskrček. 

 

Pa še link s fotkami nagrajenih "upropaštenih" motorjev iz enega od najboljših evropskih sejmov "upropaštenih" motorjev. 

http://cyrilhuzeblog.com/2017/01/30/the-best-custom-bikes-from-europe-at-italy-motor-bike-expo-jan-20-21-22/

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!