Skoči na vsebino

Hardenduro slike in reportaže


hajoktejn

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Ob 3. 8. 2019 ob 20:54, Rogerg pravi:

Pomojem je najbolj zanimiv del prolog, tam se da res lepo videti tehnike vožnje za premagovanje raznih ovir. Ostalo je bolj ali manj že kr rahlo neumno... ko vozniki tipa Jarvis brez tuje pomoči ne morejo spraviti motorja v klanec ali ga pa mečejo pod klanec ker se peljati dol ne da, to ni več enduro ampak bolj destruction derby. Kot da bi na MotoGP progo nametal traktorske gume.

Ni lih enduro, je pa povezano. Zadnjih nekaj dni ni bilo časa za kaj drugega, pa sem trial gonil naokoli. Po tem ko sem tole kobilico spravil v red, se bom malo bolj redno loteval tudi te discipline. Na Verdu je na voljo en manjši poligon, ovire so primerne za vse tipe voznikov. Jaz se še najbolj ukvarjam s kakimi srednje velimimi hlodi, ozkimi rampami in do nekje pol metra visokimi (skor) vertikalami in pa seveda čimbolj statičnim balansiranjem motorja (ostati pokonci ko se motor kar najmanj premika ali sploh ne premika). Konkretno garanje, čeprav od zunaj ne zgleda kot da se veliko dogaja.

IMG_20190815_115949_772.thumb.jpg.7c5cd47d18a22cdd680320307b15ad07.jpg

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

kakem gume bi izbrali za teren in protisk ?      80 % zemlja, 10 % blato 10 makedam cesta in trda cesta zemlja kamenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 10. 2019 ob 20:47, stuhec pravi:

kakem gume bi izbrali za teren in protisk ?      80 % zemlja, 10 % blato 10 makedam cesta in trda cesta zemlja kamenje

Ta rumeno EF-07. Zdrži nekaj več kot mehkejše variante. Al pa kako Metzeler Sixdays tudi kr hvalijo sam nimam lastnih izkušenj s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:

Citiraj

Enduro & MX šola - otok Rab 2019/2020

Glede nato, da me veliko sprašujete, zakaj ne organiziram šole za
enduraše in motokrosiste, sem se odločil, da naredim tudi to. Šola bo
potekala na otoku Rab, kjer sem v preteklosti že treniral zaradi dobre
klime in super razmer. Ker se v enem dnevu komaj dobro ogrejemo, bo šola
trajala tri dni - od petka do nedelje. Pred vožnjo se bomo pogovorili o
izbiri in pripravi motorja, osnovnemu vzdrževanju, opremi ter seveda o
tehniki vožnje. Podrobni program bodo prijavljeni udeleženci dobili po
e-pošti!
Termini 2019/2020:
> 13. - 15. december 2019
> 17. - 19. januar 2020
> 21. - 23. februar 2020
Cena: 250 EUR (v ceno so vključeni trije treningi na stezi pod mojim
vodstvom in nastanitev z zajtrkom in večerjo)
Trening je namenjen vsem voznikom in voznicam, ki imajo vsaj osnovne
izkušnje z vožnjo motorja - če se hoče kdo učiti čisto od začetka
(speljevanje, uporaba sklopka itd...), lahko to naredimo po dogovoru že prej.
Zaradi kvalitetnejše izvedbe je število udeležencev omejeno, prijave
sprejemam dober tedn pred terminom. Po potrebi bom razpisal dodatne
termine.
Prijave: na spindler.miha25@gmail.com pošljite ime, priimek, tip
motorja, približne izkušnje, izbrani termin ter kontaktno številko.
Za več informacij se lahko slišimo: 041 295 125 Akcija!

 

Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 11. 2019 ob 12:35, jskrablin pravi:

Ta rumeno EF-07. Zdrži nekaj več kot mehkejše variante. Al pa kako Metzeler Sixdays tudi kr hvalijo sam nimam lastnih izkušenj s tem.

kaj je pata mitas xt-754 ?

ta ja za  kak teren ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, stuhec pravi:

kaj je pata mitas xt-754 ?

ta ja za  kak teren ?

Proizvajalec "piše", da je za motocross, to pa vemo kje in kako se vozi ?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, stuhec pravi:

ta ja za  kak teren ?

Blato, mokro. Tako so mi povedali, imam eno doma sam je še nisem sprobal. Pa menda (sej je že na uč tako videti) ni dobra za ovinke zalagat, ker te zadnji del hitro prehiti. Po blatu pa vrhunska, tako so mi rekli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zdravo, lansko leto sem prvič sprobal sprednjo gumo dimenzij 90/100-21, kar pomeni da ima 1 cm širši profil in 1 cm višji stranski rob od gume dimenzij 80/100-21, katero sem do zdaj vozil in verjetno večina, ki se vozite s cross motorji. Namreč izvohal sem da te dimenzije gum vozijo večje zvezde v hard enduru. Izbral sem mitas c19 z rumeno črto in do zdaj z njo prevozil 35 ur - (MX, hard enduro, cross country dirke).

Predvideval sem da bo guma bolj absorbirala grobi teren kot so manjši kamni, večje korenine in zagotavljala več oprijema v slabših pogojih. In tako se je tudi pokazalo že v prvi vožnji po poznanem terenu. Kot bi imel odspodaj še dodatno vmetenje. Prav čuti se v rokah da motor bolj plava preko grdega terena in tako začneš ignorirati takšen teren, kot da je gladek. Postaneš hitrejši in bolj samozavesten. Taka guma v primerjavi z 80/100 lahko prepreči tudi marsikateri padec, kot sem jih sam doživljal ravno zaradi večjih korenin.

Odpeljal sem 3 cross country dirke. Vransko, Slovenj gradec in Ribnik. Na prvih dveh lokacijah sem dirkal že predlani z gumo 80/100-21 in sem imel velike probleme z padci na koreninah, tlak sem imel 0.9 bara. Lani sem vozil z novo gumo in 0.8 bara pritiska in nisem imel niti enega zdrsa zaradi korenin. Niti zdrsa nasploh. Moram povedati da sem to lansko sezono tudi zamenjal 19 colsko felgo z 18 in tako začel voziti tudi 140mm široko zadnjo gumo. Nekaj malega sem napredoval na tehniki in tako predlansko 30. mesto v Slovenj gradcu izboljšal na 5. mesto. Pomagal je tudi trening pred dirko.

Na motokros stezi nisem imel problemov da guma ne bi bila dovolj vodljiva zaradi širine, mogoče se pozna za 10%. Tudi pri vožnji preko hlodov pomaga. V glavnem, to je moja izkušnja in jo delim z vami, mogoče komu pride prav. ;)

guma.thumb.jpg.6c77a5b23f1c6dc50fe7362cb2846807.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred 26 minutami, jskrablin pravi:

@HyperJack tele fedre bo treba pa malo nadgradit ?

Bom rajši shujšal...je že čas :D

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, HyperJack pravi:

Bom rajši shujšal...je že čas :D

Se javim če bom spet kaj proti Ribniku hodil. Cross Country krogi eno uro skup so kr fina shujševalna kura ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!