Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


sesir

Priporočene objave

pred 21 urami, Snecer pravi:

Danes je bilo nevarno, sedaj lahko teme zaključimo, ker sem dobil odgovor. 

SUNE kot raketa

 

bscap0000.jpg

Glej, da se ne boš opekel. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih sem mislil,da R1sune...pravzaprav sem okusil in trdim!A kot vidim niti ne sune:whistle: sneci ti res živiš v iluziji,če misliš,da versys sune...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, sesir pravi:

Včasih sem mislil,da R1sune...pravzaprav sem okusil in trdim!A kot vidim niti ne sune:whistle: sneci ti res živiš v iluziji,če misliš,da versys sune...

 

Ni nobene potrebe, da te diiiiiirkalniške posnetke turiš kjerkoli. Kaj ima zgornji video opraviti z naslovom te teme???? A lahko nehaš nabijat, ali si želiš it v blokado?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolje, da sune malo manj motor, kot da ti ga ornk sunejo ... vem, ker govorim iz izkušenj :huh:

ta je že med globoke, kajne :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je in ni mimosun...načeloma naj bi se razvila resna debata o razlikah med

2 valjnimi (v twin , inline) in 4 valnimi 600-650ccm mopetki, ki vsaj po mojem ni take razlike (namreč vozil sem obe vrsti mlinčkov, pa mi je nekje znan pospešek, fural s frendi, ki so imeli 2 valjnike, jaz 4, pa smo menjal mopede) kot nekateri radi nabijajo in poudarjajo.

Še 1x, govori se o sunkih 650ccm mlinčkov. Konji, navor, grafi...

Seveda se pa taka tema hitro izrodi, in kaj češ drugega, kot pritegnit klapi in nabijat naprej.

Šešire je pa neki posebnega, on pa poklobasa prav v vsaki temi in bo zato za odtenek bolj strogo obravnavan :D

lp

Uprava :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je reku da versače ne sune. Po moji srednješolski fiziki sune s cca 1600 njutni!!! 

To je neskončnokrat več kot če ne sune! In če enako (PRAVILNO) matematiko apliciramo še na famoznega super duka ĐT, dokaj hitro ugotovimo, da oba suneta neskončnokrat več kot nič in sta posledično praktično ekvivalentna.

Popravljeno . Popravil sebar
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Z900 imam 2x Versys od 450ccm..a potem lahko računam, da sune kot 2x Versače od 450ccm?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Na Z900 imam 2x Versys od 450ccm..a potem lahko računam, da sune kot 2x Versače od 450ccm?

 

Ne vem kako z Z.. Glede 1290gt sta skoraj dva versys 650 pa verjamem,da sune bolj kot dva versys:010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 29. 7. 2017 ob 12:07, sesir pravi:

Ne vem kako z Z.. Glede 1290gt sta skoraj dva versys 650 pa verjamem,da sune bolj kot dva versys:010

GT tako sune, da dol potegne tablico, ki jo potem na srečo najde še en dvovaljnik s povešenimi (cilindri). :D

Drugače pa še kako jaz vidim tole suvanje. Dvocilindraši (vrstni ali pa V/L oblika) so za moj občutek bolj grobi in ostri, morda se zato komu zdi da sune. Štirivaljniki pa so bolj "mehki", nežni in nimam takega občutka grobosti. Itak pa za moje pojme zmagajo trovaljniki (vem, morda sem pristranski ;) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozu res večino mopedov oz vsaj sprobal narejenih med 1998 in 2007..trovaljnik pa nikoli...na nenormalno podranjenostjo ducati 916sps mapiran in nekje fino vožnjo R1 2007...no da se premikal bla potrebna menjava zobnikov...nekak dvomim,da bi me trovaljnik pozitivno presenetil...možno pa vse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, sesir pravi:

nekak dvomim,da bi me trovaljnik pozitivno presenetil...možno pa vse...

Bom napisal, kako stvar vidim jaz. Nisem nek hud in zelo izkušen motorist, tako da je treba upoštevati tudi to. Trovaljnik mi je všeč, ker ima dosti navora tudi v nižjem in srednjem območju, tako da ga ni nujno vrteti v obrate. Hkrati pa je podajanje moči lepo "mehko" in ne sune pregrobo. Res da se ne zavrti v tako visoke obrate kot 4-valjnik, ampak po tem niti ni potrebe. To mi pač sede in zato mi je všeč. Je pa zanimivo brati teste npr. Tracerja 900, kjer vsi pohvalijo motor, torej je najbrž res uporaben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hledal v živo raineya in schwantza leta 90 na hrobniku...2t men všeč!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

Nazadnje sem vozil 1ps pa moram rečt, to šele sune...

če te tale sune s kopitom, ne bi več tlele pisu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, maus pravi:

če te tale sune s kopitom, ne bi več tlele pisu :P

 

Ce ga v glavo se tak al tak ne bo opazila razlika.....:ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, dr.looney pravi:

Ce ga v glavo se tak al tak ne bo opazila razlika.....:ras:

Nepopravljivo pravis? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

Yamaha 115ps tudi sune

vidm ja .. ti je kr nohte zavihalo :lol1: 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

berem teste motorjev na spletu, ko zasledim na MCN portalu tole: "the parallel twin has some real punch and on paper produces are respectful 64bhp." :) 

zgleda, da Versys res sune :panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!