Skoči na vsebino

Opcije prevoza ali vleke motorja (prikolice, kombi..)


alexb

Priporočene objave

pred 15 urami, Yucco pravi:

Verjamem.

Omenjena (avto)cestna ograja se da za dosti zadev ponucati ;)

Imaš mogoče sliko?

 

ne nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 27/10/2017 at 4:22 PM, izibajker said:

Saj v tejle temi so bili že začetni komentarji iz leta 2001, ki so zadevali vleko prikolic z motorjem. Je bil pa naslov teme nekaj časa malce dvoumen...

Pa še vprašanje. Je kdo v zadnjih letih morda nabavil kakšno prikolico za avto, bolj univerzalnega tipa, se pravi večnamensko, in z njo prevaža tudi motocikel. Kje je nabavil? Pa še kašna enostavna in uporabna ideja za fiksiranje motorja v tem primeru (gurtne, sanke, rampa...)?

 

Nabavil rabljeno TPV namensko za motor, karjolo se da pripeti gor, sem jo pridno uporabil za prevoz do pokopališča. :) Čez zimo jo bom malo modificiral, ker so gor samo tračnice in je težko hoditi po njej, ko nalagaš motor.

TPV ima tudi navadne, na kateri se da brez problema voziti motor.

http://www.tpv-prikolice.si/si/prikolice/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred eno uro, Xebec pravi:

Ima kdo na Gorenjskem koncu (Kranj, Šk. Loka,) mogoče za posodit nakladalno rampo za kombi v tednu 20.11.-25.11.?

v Bauhausu imajo "bosanko" (panelno ploščo, že pobarvano) za 14 eurov (2m x 0,5m x __).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, gsxf750 said:

v Bauhausu imajo "bosanko" (panelno ploščo, že pobarvano) za 14 eurov (2m x 0,5m x __).

Še boljša je dila za gradbene odre, jaz sem tako uporabljal za nalaganje vse sorte motorjev v kombi.  Seveda, če potrebuješ močno in dolgo za kak težji motor. 2m zna biti kratka in imeti preoster kot pri kakem višjem kombiju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, motolover pravi:

Še boljša je dila za gradbene odre, jaz sem tako uporabljal za nalaganje vse sorte motorjev v kombi.  Seveda, če potrebuješ močno in dolgo za kak težji motor. 2m zna biti kratka in imeti preoster kot pri kakem višjem kombiju.

končnici oblečeš v staro zračnico. V mojega daljša od 2m skupaj z motorjem ne gre.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gsxf750 pravi:

v Bauhausu imajo "bosanko" (panelno ploščo, že pobarvano) za 14 eurov (2m x 0,5m x __).

Verjetno si mislil opažno ploščo, ker panelna plošča je nekaj drugega in je povsem neprimerna za kaj takšnega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Borutt pravi:

Verjetno si mislil opažno ploščo, ker panelna plošča je nekaj drugega in je povsem neprimerna za kaj takšnega. 

:OK:

https://www.merkur.si/gradnja/osnovni-gradbeni-izdelki-in-les/opazne-plosce-in-elementi?gclid=CjwKCAiA9MTQBRAREiwAzmytw8eJ1GR2aM0yBhUuPJqDMemuYUcP3KDNBOmeOk1KMPFIZ58bRd35hxoClLUQAvD_BwE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Xebec pravi:

Rampo dobil.

Še neki. Kako privezat motor oz. ga pustit na stranskem stojalu al boljše da stoji naravnost in ga držijo gurtne. Bojo pa 4. 2 spredi, 2 zadi.

maš več variant .. meni se najbolj dopade gurtna, v katere vtakneš ročke ... kje se jih pa kupi, pa ne vem ... drugače imajo pa ponavadi motor na tački in ga našponajo na tačko ... mene je vedno groza, ko mi pelejo motor .. resda zelo redko .. ampak .. sj veš :huh: 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, Xebec said:

Rampo dobil.

Še neki. Kako privezat motor oz. ga pustit na stranskem stojalu al boljše da stoji naravnost in ga držijo gurtne. Bojo pa 4. 2 spredi, 2 zadi.

Motor daš v prvo prestavo, prednje kolo zagozdiš v levI prednji kot in ga daš na stransko tačko. Motor tako stoji kakih 30-45 stopinj postrani, obrnjen v smeri vožnje in gleda v levi prednji kot. Potem potrebuješ samo dva jermena, da od zadaj naprej zategneš. Recimo od dela okvirja, ker se drži zadnja tačka. Novejši kombiji imajo v tleh očesa za pritrditev, pri starih je bil to največji problem. Glavno stojalo za prevoze v kombiju ni najbolj praktično.

Pod tačko moraš dati kako tanko dilco, da ne poškoduješ tal v kombiju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, Xebec pravi:

Rampo dobil.

Še neki. Kako privezat motor oz. ga pustit na stranskem stojalu al boljše da stoji naravnost in ga držijo gurtne. Bojo pa 4. 2 spredi, 2 zadi.

neki tazga .. sem že videl :

prevoz01_velika.jpg.9422d2a9e0b7608e5af93ff8d0471850.jpg

vir: http://www.dtk-moto.si/za-na-pot.html ... če se smatra kot reklama, prosim izbrišite 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

neki tazga .. sem že videl :

prevoz01_velika.jpg.9422d2a9e0b7608e5af93ff8d0471850.jpg

vir: http://www.dtk-moto.si/za-na-pot.html ... če se smatra kot reklama, prosim izbrišite 

Huh, jaz ne bi takole pripenjal motorja... sploh ne prek ročke za gas. En soliden ruker v kako jamo po poti pa znaš meti kak extra strošek takoj. Direkt prek balance ali križa pa je ok.

 

pred 57 minutami, Xebec pravi:

Še neki. Kako privezat motor oz. ga pustit na stranskem stojalu al boljše da stoji naravnost in ga držijo gurtne. Bojo pa 4. 2 spredi, 2 zadi.

V kombiju ga lahko nasloniš na steno z balanco (balanca more biti obrnjena v nasprotno smer od stene na katero se naslanja - če ga nasloniš na levo steno, je balanca obrnjena do konca v desno), spredaj pa kolker gre naprej do pregradne stene/sedežev. Pol pa sta dovolj dve gurtni (ena spredaj, ena zadaj) s katerima se motor zategne naprej/nazaj in proti steni. Spet - zaradi extra obremenjevanja (luknje na cesti, zategnjene gurtne) jaz mopeda ne bi obešal na stransko stojalo. Je balanca precej močnejša in takole pripet nima kam. Takole vozimo offroad konjenico naokoli, če smo s kombijem.

Druga opcija pa je dati motor spredaj ali zadaj na stojalo in zategniti z gurtnami. Sprednje stojalo ti lahko magari posodim... zadnje sicer mam tudi, sam je nek Oxford jajc in mu ne bi zaupal teže motorja + pritisk gurtn. Še 690 zgleda malo nesigurno na tem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Huh, jaz ne bi takole pripenjal motorja... sploh ne prek ročke za gas. En soliden ruker v kako jamo po poti pa znaš meti kak extra strošek takoj. Direkt prek balance ali križa pa je ok.

ne razumem .. mojega so tako peljali pred nekaj leti na zimski servis .. ampak smo ga ugasnili pa gas ni bil noben problem :P 

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Huh, jaz ne bi takole pripenjal motorja... sploh ne prek ročke za gas. En soliden ruker v kako jamo po poti pa znaš meti kak extra strošek takoj. Direkt prek balance ali križa pa je ok.

 

še nekaj sem najdel ... neki tazga je blo ... v bistvu se samo natakne .. če ni špeglov, lahko tudi preko ročk na balanco ... lepo je ročko objelo in se motor ni premikal nikamor ... še u šaltngo smo ga dali pa z gurtnam za nosilce zadnjih stopalk (zdj jih nimam sicer pa RR se ne vozi .. al se ga vozi po cesti, al pa gre na odpad) in to je blo to 

http://uniongaragenyc.com/shop/tie-downs/canyon-dancer-bar-harness-standard-black

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo pomote, rabim ga peljat samo 20km od doma do brloga za zimsko spanje  :)

Kombi je tovorni (renault master) in je zadaj v kesonu placa dovolj. Zadnje stojalo mam od lincosa, za obremenitev 200kg pomoje, motor ma 180-190.

Bom že pogruntu neki. Relacijo poznam in je lepa cesta, vozi se pa itka 40 ker je gužva 24/7. Če se prav spomnim ko mi ga je pripelu ga je mel samo not postavlenga pa prvezanga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Xebec pravi:

Da ne bo pomote, rabim ga peljat samo 20km od doma do brloga za zimsko spanje  :)

Kombi je tovorni (renault master) in je zadaj v kesonu placa dovolj. Zadnje stojalo mam od lincosa, za obremenitev 200kg pomoje, motor ma 180-190.

Bom že pogruntu neki. Relacijo poznam in je lepa cesta, vozi se pa itka 40 ker je gužva 24/7. Če se prav spomnim ko mi ga je pripelu ga je mel samo not postavlenga pa prvezanga.

V bistvu ne rabiš preveč komplicirat. Jaz sem mojega peljal na zadnjem stojalu, za tačke zategnjen malce navzdol, pa spredaj privezan za krmilo. Tako mora biti privezan, da se ne more nikamor premaknit ali spodmaknit. simpl. Za nakladanje sem pa uporabil kar zidarski "barjon"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!