Skoči na vsebino

Mrtva kubatura


Yucco

Priporočene objave

Pozdravljeni!

V čem mislite, da je vzrok, da nihče od proizvajalcev ne ponuja več motorja z kubatura med 50 in 125ccm?

Se spomnite recimo Tomos E90 in Suzuki 75 ter podobnih dvokolesnikov z omenjenimi vmesnimi kubaturami?

Če mene vprašate bi bila zadeva zanimiva, saj bi lahko brez težav zaprli omenjeno tržno nišo, saj ne 50 in niti 125ccm niso dovolj za današnji tok prometa in dinamično vožnjo, hkrati pa bi lahko začetniki nabirali izkušnje in bi bile omenjene kubature tudi zadostne za pokritje potreb in omenjene nadgradnje v kolikor bi bila zadeva B125ccm o kateri pa smo že govorili.

Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj te muči? bi želel kaj umes med 50 in 125, ali misliš da je tudi 125 prešvoh?

125cc je zelo uporabna kubatura za mestno nakupovanje, za vespe, skuterje, dostavne motorčke.... 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, znanec bi rad nekaj vmes med 50 in 125.

Sam seveda prehajam na večjo kubaturo in omenjeno drži, ampak smo pa res butasti, da ne sprejmemo omenjenega zakona B125, kateri velja pri vseh sosedih in celo v Srbiji, ampak ne govorimo o sedaj o tem.

Zanimivo pa je tudi, da proizvajajo čedalje večje mlinčke in sesalce, ki ne gredo nikamor, namesto da bi proizvajali res delujoče zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

? dandanes imaš, vse kar želiš, kolikor želiš..... motorje 125, 250, celo nekaj 350, 500, 600, 650, 750 .... 

Čoperji, nejkedi, potovalni ali kvazi...  proizvajalci delajo kar se prodaja,  zakaj ljude kupujejo vse več avtomatik avte? ker so leni in je komot, tako je s skuterji, so komot in ljudje so vse bol leni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse to drži, samo to kar govoriš je vse brez duše in vsebine ter se ne sklada z omenjeno temo o kateri govorimo.

Drži pa da je folk, čedalje bolj len in razvajen ter nima občutka za omenjene zadeve.

A misliš, da zadevi z omenjeno kubaturo o kateri govorimo ne bi bila uspešna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, zakaj bi vozil 80cc, če je cena enaka kot 125, zavarovanje košta enako, cestna taksa je enaka... Če ni za šminko ali eksotiko, je najbolje izkoristiti določeno kubaturo do konca kolikor ti zakon dovoljuje.

Zakaj ima vsak proizvajalec 35kw model, ali celo linijo? Ker obstaja ciljna grupa novih voznikov, ali voznikov ki ne rabijo tako močne motorje... 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš, da je tu vzrok tudi v tem kar si napisal?

A se ti ne zdi, da je med omenjenima kubaturama prevelik razpon tako v moči kod tudi cenovno?

Hkrati pa, če si opazil imajo recimo večinoma vse enako ; lep primer tega je španski Rieju z modelom Tangoo, ki je povsem identičen v modelih 50, 125 in 250 ; pa veš zakaj?Tu gre za čim nižje stroške proizvodnje.

Pa tudi če kaj spremljaš oglase boš videl, da so 50ccm motorji precenjeni, medtem ko so od 125ccm navzgor podcenjeni oziroma nimajo cene tako med rabljenimi kod tudi novimi.

Dovolj jasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Yucco pravi:

Misliš, da je tu vzrok tudi v tem kar si napisal?

A se ti ne zdi, da je med omenjenima kubaturama prevelik razpon tako v moči kod tudi cenovno?

Hkrati pa, če si opazil imajo recimo večinoma vse enako ; lep primer tega je španski Rieju z modelom Tangoo, ki je povsem identičen v modelih 50, 125 in 250 ; pa veš zakaj?Tu gre za čim nižje stroške proizvodnje.

Pa tudi če kaj spremljaš oglase boš videl, da so 50ccm motorji precenjeni, medtem ko so od 125ccm navzgor podcenjeni oziroma nimajo cene tako med rabljenimi kod tudi novimi.

Dovolj jasno?

Preberi zakonodajo, pa ti bo vse jasno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Preberi zakonodajo, pa ti bo vse jasno. 

Mi je jasno, sem že preučil tako tržno kod tudi ZVCP zakonodajo.

Kaj si pa ti odkril?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Yucco...

... sej ne vem... a se hecaš....al zajebavaš...   :huh:

50ccm... 80ccm .... 125 ccm .... vse isto. Cena proizvodnje je mogoče med prvim in zadnjim razlike za 50€, razlika v materialu pa 20..... pa še to sem verjetno pretiral.

... s tem, da se 50 ccm vemo na kak način vozi (omejitev) ... 80 ccm ali 125 ccm pa je spet v isrem razredu (omejitev 11kW)do 125 ccm, ista velikost motocikla... s tem, da pri 11kW se mnogo lepše pelje 125 ccm kot 80 (navor je prepovedana beseda na MS    :ninja:  ).

... sicer pa so ti to vse že povedali @Borutt in @smasher...

... sicer pa sem videl ene kitajčke...ene kroske na 110ccm, če te to kaj tolaži.... za par sto € ....   ganz neue...   :D

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Yucco pravi:

V čem mislite, da je vzrok, da nihče od proizvajalcev ne ponuja več motorja z kubatura med 50 in 125ccm?

Ker se držijo omejitev pri predpisih. In ker so vmesne kubature premalo zanimive, da bi šli v proizvodnjo. Pa tudi kakšne strašno hude razlike ni vmes.

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Yucco pravi:

V čem mislite, da je vzrok, da nihče od proizvajalcev ne ponuja več motorja z kubatura med 50 in 125ccm?

V zasnovi motorjev, pod 125 ccm so bili večinoma dvotaktni, katere so zaradi večjega onesnaževanja že marsikje prepovedali. Nad 125 so pa že štiritaktni, kateri imajo približno toliko moči, kot dvotaktni 50 ali 80ccm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva politika in razlaga.

Največji problem pa je tudi legendarni BT50, ki ima 50ccm, ampak drvi ko nor.

Pri nas nažalost komplicirajo s temi kubaturami, močmi in ostalimi parametri.

Očitno pa je ta mrtva kubatura tudi bolj na otroških trial in cross motorčkih.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Yucco pravi:

Očitno pa je ta mrtva kubatura tudi bolj na otroških trial in cross motorčkih.

 

Je na cestno nelegalnih kar ni ravno po zdravi logiki ampak tako se politiki igrajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Yucco pravi:

Zanimiva politika in razlaga.

1. Največji problem pa je tudi legendarni BT50, ki ima 50ccm, ampak drvi ko nor.

2. Pri nas nažalost komplicirajo s temi kubaturami, močmi in ostalimi parametri.

3. Očitno pa je ta mrtva kubatura tudi bolj na otroških trial in cross motorčkih.

 

1... to je bilo v osemdesetih... ko je bil BT50 naslednik TOMOS 15 SLC..... zdaj so drugi cajti.

2...E-90 se tudi ni prijel. Hoteli so ga celo izvažati na Japonsko..  :eek: ... pa jim ni uspelo.. Kompliciranje?!?  Zakaj že?!? ... ti kompliciraš. Zakaj bi delal 70... 80... 100 ccm motorje, če bo vsak vzel največjo dovoljeno kubaturo v svojem razredu ... to je 125 ccm, ker ogrodje motorja je isto.. mašina ista... cena ista, le pelje se lepše 125?!?...  :eek: Ne poznam pod soncem junaka, ki bi kupil 100ccm namesto 125... za isto ceno... za isti motor, le z manjšo vrtino valja...

3.... otroške trial in cross motorčke delajo kitajčki, ki sestavljajo mašine iz vseh vetrov, pa jim slučajno glih nekaj vmes rata s temi kubaturami...

 

Predpostavljam, da si še mlad fant, ki se ravno spoznava s TOMOSI, pa ti gre na živce, ker bi moral APN6 predelati na 60ccm... zdaj pa iščeš že nekaj takega tovarniškega? ...al pa kak skuter na pollinija 70 ccm ...

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse to mi je jasno in sem odrasel, ampak želim povedati, da je totalni nesmisel, ki se ga trenutno gredo s temi kubaturami, medtem ko so včasih omenjeno delali res s pametjo.

Za te moto igrače (minimoto) vem, da so z vseh vetrov skupaj zmetane.

S tem, ko bi dovolili omenjeno B125 bi z lahkoto odpravili nepotrebno friziranje in bi hkrati še lepo zapolnili tržno nišo ostalih dvokolesnikov, pa še promet bi tekel oziroma se odvijal lepo tekoče in brez živčnosti ter zastojev....

Popravljeno . Popravil Yucco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

3.... otroške trial in cross motorčke delajo kitajčki, ki sestavljajo mašine iz vseh vetrov, pa jim slučajno glih nekaj vmes rata s temi kubaturami...

50, 65, 85 kubikov so čisto resne MX tekmovalne kategorije. Za katere dobiš čisto resen tekmovalni stroj ustrezne kategorije. Cestno legalni dvotaktni motorji pa v teh kategorijah v razvitem svetu niso več na voljo, ker se nikomur ne splača razvijati Euro4 cvajerja s 50 kubiki. Al pa 125. Pri KTM so razvili vbrizg za 250 in 300 kubične dvotaktne endure da so dosegli Euro4 norme. In to so pri njih edini preostali motorji (2T), ki se jih da registrirati kjer se zahteva Euro4. Vse ostalo je zgolj za uporabo na dirkališčih.

Pa če se prav spomnim je med mladimi motorizem/motociklizem itak v upadu (splošna populacija). Tako da tudi trga nimaš, poleg ostalih problemov.

Napoved za prihodnost? Vse do 125 ccm 4T bo postalo električno. Pa še kaj preko tega. Električna vozila npr v Oslu mečejo iz mestnega centra, skupaj z dostavnimi vozili. Preprosto nima smisla ne ekonomsko, ne politično se iti nekih gluparij s 85 kubičnimi mopedi.

Kitajci pa seveda nimajo izbire. Pri njih je cena vozniškega izpita nekaj tisoč evrov - besede sodelavca iz Kitajske v zdaj bivši službi. Imajo tako politiko, ker bi se pri slovenskem lastništvu avtomobilov zadušili v smogu (kolker se že itak ne). In njim pol ostane javni prevoz, bicikli, mopedi.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ja... to vem za tekmovalne... za otroške kategorije, kjer je prevelik preskok iz 50 na 125...

... za na cesto sem mislil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega centra pa Zoki&Co. posnemajo in nam otežujejo življenje in s tem normalno funkcioniranje.

Jskrablin, želiš povedati, da so kitajci na istem in da se njim splača delati omenjene dvokolesnike za mase, predvsem za izvoz na vzhod?
Opažam ja, da je zadnjih 12let med mladimi (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) precej v upadu. Pa veš mogoče vzrok?
Ko že omenjaš to, ti lahko povem, da smo se pred leti na veliko podili z Tomosi in Hondami z 70 in 80ccm ter postopoma nadaljevali na večje kubature, ki jih imamo danes.

Mimogrede včasih smo tudi na skiroje in v karte dajali motorje od kosilnic (65, 80 in 100ccm).

Zanimiv prispevek o knauf seksualcih ,kjer omenja tudi mopede in skuterje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Yucco pravi:

Jskrablin, želiš povedati, da so kitajci na istem in da se njim splača delati omenjene dvokolesnike za mase, predvsem za izvoz na vzhod?
Opažam ja, da je zadnjih 12let med mladimi (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) precej v upadu. Pa veš mogoče vzrok?
Ko že omenjaš to, ti lahko povem, da smo se pred leti na veliko podili z Tomosi in Hondami z 70 in 80ccm ter postopoma nadaljevali na večje kubature, ki jih imamo danes.

Jap. Kitajci to štancajo predvsem za manj razvite trge... nekaj te šare pa se pol uvozi k nam, največ one ki ne rabi kake posebne homologacije.

Vzrok? Ne vem, današnjo mularijo očitno zanimajo druge zadeve pa transport je precej lažje dosegljiv (vsaj v mestih) kot je bil še ne tako dolgo nazaj. Stvar spremembe kulture, vsaka generacija je drugačna od one prej in onih za njo. Zaostrovanje zakonodaje okoli pridobitve vozniškega dovoljenja ne pomaga. Ko sem bil 14 let star mulo, sem šal pisat ene teste... pa sem se lahko legalno vozil naokoli. Prej pa eno leto brez papirjev. Kazni so bile nižje. Danes za kaj takega verjetno povprečna slovenska družina težko plača. Tud 25km/h ropotulje je treba registrirat. Dandanašnji se jim v povprečni osnovni šoli verjetno zmeša, če se z mopedom pripelješ k pouku. Ene šole še biciklanja k pouku ne dovolijo. Ko sem bil mulo, je bilo to normalno. Več ovir je, nekaj logičnih, nekaj popolnoma čudnih.

Ne tako dolgo nazaj je bil Tomos skor edina opcija za male kubature tod naokoli. Pol so se pojavili drugi ponudniki... pa tudi druge komplikacije (opisano zgoraj). Posledično je manj zanimanja za tako preganjanje naokoli. In ker se od mladih nog navaja na drugo je kasneje manj vneme za motociklizem. Trenutno je najštevilčnejša populacija na motorjih stara kr fino prek 40 let, mularije pa bolj za vzorec.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te prav razumem, želiš povedati, da kitajci to xy robo dajo k nam in ker se je ne da homologirati je potem uporabna za cross in trial ter ni za v promet.

25km/h je sedaj ogromno, skoraj vsaka avtomoto hiša jih ponuja in zanimivo, da avtomoto zadeve za mlade niso zanimive tako kod večina tehničnih in ostalih zadev katere zahtevajo povsem preprosto znanje in izkušnje.

S temi sesalci in brenčači si pa nimaš res kaj pomagati razen zasilnega prevoza ter premagovanja prometnih zastojev.

Narod pa vidim, tudi pri ostalih vozilih, raje kupi maksimalno kubaturo (1000, 2000, 3000 ccm, itd...), čeprav večinoma razen oznake oziroma prostornine ni razlike, so pa z večjo kubaturo višji stroški vzdrževanja in registracije ter seveda poraba.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si prepričan, da se lahko na cesto še spravi nov dvotaktni motor?

Koliko moči pa misliš, da lahko iztisnejo 50 kubični štiritaktni motorji? Zakaj bi bil boljši npr., 50 ali 80 ccm štiritakni od 125 ccm štiritaktnega?

Zakaj so ti važni le kubiki in ne tudi takti motorja? 50 do 80 ccm dvotaktni je primerljiv z 125 ccm štiritaktnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to misliš?
Moj 50ccm Piaggio Thyphoon je imel 4KM, tako kod Tomosi tipa APN, Automatic, itn...

Želiš povedati, da je večina danes navitih na 125ccm oziroma od 50 navzgor so vsem povišali performanse tako da vmesne kubature ne potrebujemo več?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!