Skoči na vsebino

Mrtva kubatura


Yucco

Priporočene objave

pred 7 minutami, Yucco pravi:

Kako to misliš?
Moj 50ccm Piaggio Thyphoon je imel 4KM, tako kod Tomosi tipa APN, Automatic, itn...

Želiš povedati, da je večina danes navitih na 125ccm oziroma od 50 navzgor so vsem povišali performanse tako da vmesne kubature ne potrebujemo več?

 

 MA DAJ?

Cagiva frecciia, yamaha tzr in podobni so meli 25 konj, ta hudem Mito evoluziono Aprilia RS in Gilera sp02 35!!! 125ccm so meli fakin 35 konj.

 

danes  imajo 125CCM MOTORJI PETNAJST konj, oziroma 11kw. 

 

dečko, tržnih niš leta 2017 NI

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Yucco said:

Kako to misliš?
Moj 50ccm Piaggio Thyphoon je imel 4KM, tako kod Tomosi tipa APN, Automatic, itn...

Želiš povedati, da je večina danes navitih na 125ccm oziroma od 50 navzgor so vsem povišali performanse tako da vmesne kubature ne potrebujemo več?

Typhoon je bil omejen na tako moč, ker sama mašina če pobereš osnovne blokade gre 80km/h, športni uplinjač, avspuh in variomat in gre dobrih 100km/h. Poraba odprtega 2T 50cc okoli 4L /100km.

50cc 4T, iztisne vn max 60km/h in klanci ga pokopljejo, poraba 1.5L/100km (brez dimne zavese)

4 hours ago, vandrovec said:

...da bi 50 ali 80 ccm 4 taktni bolj ovirali promet na cestah, kot včasih 50 ccm dvotaktni.

 

1 hour ago, Yucco said:

A želiš povedati, da bi bili omenjeni mlinčki še bolj glasni in počasni oziroma brez pospeškov?

 

DA. Najbolj športni komercialni modeli 125cc 4T vodno hlajen  (bi moral preverit pišem malo iz spomina) 15konjev, večinoma so tudi blokirani na 11kw zaradi ekologije.

2T ima 2x več eksplozij pri enakih obratih, posledično cca 2x več moči in nimajo izgub i jih imajo 4T motorji, vzmeti pri ventilih so precej trde in predstavljajo precejšnje izgube, zato se tudi sodobni avto proizvajalci odmikajo od tega in sanjajo o hidravlično ali električno gnanih ventilih.

Pri švoh 125ki, ki ima smao 2 vnetila, sem se moral jaz kar konkretno s svojo težo naslonit na vzmet (pač nisem imel primernega orodja) da sem jo stisnil tistih nekaj mm, da sta popustili tisti kajlici ki držita ventil.

Druga stvar, ekologija oz poraba, 4T 500cc, 35kW ima tako porabo kot nafriziran 2T 50cc za tistih  10konjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
25 minutes ago, Yucco said:

A torej je večina omenjenih motorjev zadušenih oziroma zaklenjenih ter so večje kubature nezaželjene?

A? :eek: 

S kej ti take ideje, pomen zgornjih postov je da, proizvajalci planirajo na zgornjo mejo omejitev. Torej če je kategorija do 125, je brezveze delat manj, ker je težje dobit dobre izkoritske. Če je omejitev 35Kw se naredi 35kw motorje z dobrim izkoristkom, lahko imaš 250cc 35Kw, so v moto2, ampak ne boš dosegel emisijskih zahtev. Torej če imaš 500cc ali 600cc,  lahko imaš 50Kw, ampak če daš v tako mašino 35Kw imaš lahko "lepe emisije" in zmerno proabo, in proizvajalci so ugotovili da je uporabnikom všeč zmerna poraba pri motorjih za vsakodnevno uporabo.

V glavnem motorji niso več blokirani ampak optimizirani.

Ne razumem kaj iščeš ? Si morda kvantni fizik? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisem fizik, ampak pogrešam omenjene motorje in njihovo prdenje...; danes so omenjeni motorji večinoma tako tihi in tudi kubature skoraj nezaznaš...

Poglej Rierju, ki ima vse tri modele 50,125 in 250ccm delane na enakem okvirju brez razlik...včasih si na daleč slišal in videl, skratka razločil za kateri model in znamko gre....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/11/2017 at 11:12 PM, Yucco said:

Nepotrebna ekologija nas bo pokopala

Koliko si star?
 

1 hour ago, Yucco said:

Poglej Rierju, ki ima vse tri modele 50,125 in 250ccm delane na enakem okvirju brez razlik...

Sem pogledal.

Si slep, al se samo sprenevedas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo - okvirji niso enaki, ocitne razlike v okvirjih, nihajki, vilicah, zavorah ipd. so vidne ze ob beznem pogledu na sliko.

Po starosti pa sprasujem, ker me resno skrbi ob branju o "nepotrebni ekologiji, ki nas bo pokopala". Ko odrasel clovek razmislja o tem, kako nepotrebno je manj svinjati prostor, v kateremu zivimo, in je v to misljenje toliko preprican, da ga tudi izrazi na javno dostopnem forumu, potem imamo resen problem - ki se ga nekateri zal niti ne zavedajo/zavedate.

Glede resitve tvojega "problema" pomanjkanja motociklov "srednih" kubatur (sorry, za moje pojme je 450-1000 cc srednja kubatura) - le tega lahko resis tako, da si kupis 50 cc moped, ga predelas na 70/80/85 cc (Kitajci ponujajo celo rajdo kitov za razne Minarellijeve motorje), in ga pred tehnicnim pregledom ne blokiras. Dobil bos rahlo drugacno registrsko tablico, pa izpit A1 bos potreboval za voznjo - problem resen brez prepricevanja javnosti, kako strasno potrebujemo presibke motocikle s prevec skodljivimi emisijami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

...čas gre naprej. Še malo, pa tudi bencinskih in dizelskih motorjev ne bo več. Tako je, s tem se je potrebno sprijaznit, zastonj se je jokat in obujat spomine :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tele Honde so moj letnik. Danes se dobi kaj bistveno boljšega, za off road začetnike maš 85ccm dvotaktne specialke, v 125ccm razredu pa se najde kaj bistveno boljšega od XL100. Recimo Duke 125 z ABS. Pa elektro štarterjem. Mašina je pa lih tako OHC, DOHC če sem natančen :P 

Kaj točno je XL100 proti temu spodaj? Muzejski primerek. Za vzdrževanje dražja kot katerikoli sodoben 125ccm 4T moped, izpit stane isto, registracija stane isto, zavarovanje stane isto. Pa veliko sreče pri ustavljanju z onimi bremzami.

 

ktm-125-duke-my2017-front-le.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nepotrebna je samo dokler ti ne resi zivljenja.

Duke ni kros. Na specialki ne bos nasel ABS-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!