Skoči na vsebino

Romet Ogar Caffe 50


matteo462

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Na tem forumu, sem zasledil, da je nekdo že iskal zgoraj omenjeni moped.

Zanima me, ali kdo ve, kje bi zadevo lahko kupil oz. kdo bi to uvozil oz. bi to pomagal uvoziti.

Gre se za poljskega Romet Ogar caffe 50, najbližji prodajalec na njihovem zemljevidu je v Bratislavi, 

Kolikor sem gledal na spletu, cena na poljskem je okoli 4000 zlotov, kar je okrog 1000eur, v nemčiji in na nizozemskem pa okoli 1200eur.

Zadeva najbrš ni vrhunsko kvalitetna, ampak osnova se mi zdi pa noro dobra.

Kakršna koli ideja je dobrodošla.

09-DSC_0502.jpg

14-DSC_0507.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce pozno si se spomnil, pred dvemi leti ješe bil  dobavitelj "www.motobike.si", ker sem razmišljal o Ogar 250 in sem dal tudi link na forumu ampak njihova stran ne deluje več, verjentno ni bilo nič od prodaje ker tudi nobenega izdelka nisem videl nikjer na cesti pri nas.

To je bil link: 

 

In trenutno kaže da ni več ogarja cafe v romet ponudbi:

https://www.romet.pl/Katalog_motoryzacja,Motorowery,101,634,2015.html?engine=50&document=all

najbližje kar lahko prideš je MASH, ki je pa dražji ker je "Francoski"

http://www.mash-italia.it/moto/fifty-50cc/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. 

Tudi za Masha sem že nekaj gledal, a sem malenkost opustil zadevo, ker v francijo pa res nebi šel po njega.

Tole v italiji je pa mikavna varjanta, samo še najti moram nekoga, ki bi ga pripeljal sem ter opravil homoligacijo. 

Bi pa vse skupaj prišlo nekje 500 več kot sem upal da bo.

Poznaš mogoče koga ki bi to pripeljal in uredil papirje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne osebno nr poznam, imaš tudi ločeno temo uvoz in homologacija. Sicer ne vem kakšne so kaj tvoje moto ambicije, ampak glede na cene, se ti morda splača razmisliti o A1 ali A2 izpitu in potem imaš že od cca 1500€ v italiji mash 250. Ker 50cc je lep ko stoji na mestu in tudi ko se premika ne zgleda hitrejši. 125 je za silo, 250 je po mojem mnenjunidealno za mestno in lokalno vožnjo.

Poglej še Sinnis retrostar, je spet enak motor zamo za angleški trg, vsi so pa iz tovarne quingqi (al nekaj takega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi šel delat izpita za a1, za moje potrebe je odprta 50ka dovolj, vsaj zadnjih 10let kolikor jo imam in se redno vozim na kavo in po kruh.

Trenutno malo obupujem nad idejo 50ccm caffe racer, ker tudi vkolikor mi ga uspe spravit v Slo, definitivno ne bo poceni,pa še praktično brez garancije bo.

 

Trenutno bo najbrš kar nek novi 4t skuterček prišel v igro, če se pa kaj pojavi na našem trgu, bom pa definitivno zagrabil ponudbo.

 

Smasher,Hvala za vse informacijo, sem si konkretno nacedil sline :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, matteo462 pravi:

Nebi šel delat izpita za a1, za moje potrebe je odprta 50ka dovolj, vsaj zadnjih 10let kolikor jo imam in se redno vozim na kavo in po kruh.

Trenutno malo obupujem nad idejo 50ccm caffe racer, ker tudi vkolikor mi ga uspe spravit v Slo, definitivno ne bo poceni,pa še praktično brez garancije bo.

 

Trenutno bo najbrš kar nek novi 4t skuterček prišel v igro, če se pa kaj pojavi na našem trgu, bom pa definitivno zagrabil ponudbo.

 

Smasher,Hvala za vse informacijo, sem si konkretno nacedil sline :D

Za odprto 50ko prav tako potrebuješ izpit!!Tako da ne razumem saj dejansko voziš neregistrirano in nezavarovano motorno kolo v slučaju nezgode in kriješ vse stroške sam!!Ali si kaj razmišljal o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če se sedaj že voziš z 50cc 4T ali 50cc 2T, ker odprti 2T in odprti 4T je bistvena razlika. 4T praktično nima blokade, tudi če jo odstraniš gre potem morda 60, medtem ko 2T gre že bližje 80km/h.

Najbližje kar je malce  drugačnega dizajna je SACHS MADASS 50

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, smasher pravi:

Ne vem če se sedaj že voziš z 50cc 4T ali 50cc 2T, ker odprti 2T in odprti 4T je bistvena razlika. 4T praktično nima blokade, tudi če jo odstraniš gre potem morda 60, medtem ko 2T gre že bližje 80km/h.

Najbližje kar je malce  drugačnega dizajna je SACHS MADASS 50

LP

Stvar je takšna; čim gre nad 45km/h rabiš izpit A1 ,ustrezno tablico in ustrezno zavarovanje(ne za skuterja)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata glede tega, kdaj je zadeva 100% legalna ni stvar teme. Vsi vemo koliko skuterjev se vozi z blokadami. 

Nisem več mulc, da bi friziral mopede, sem pa doma na podeželju, in imam tudi kakšnega tisočaka  za prevozit občasno :D  (hrib)

Madass mislim da ni več v prodaji, edino kar bi se najbrš dalo dobiti je Kymco K-Pipe. Ni najlepši, mi je pa bolj všeč kot katerikoli skuter, cena v tujini je pa okoli 1.600eur, tako da je najbrš pri nas podobno.

Res nebi šel čez muke uvoza in homoligacije ter prevoza, ker za Mash fifty 50 je računica sledeča:

Prodajalec je na obrobju celovca, cena mopeda 2.000eur. Naročim moped, se pripeljem tja, plačam in razmontiram moped da ga dobim v prtljažnik karavana in peljem domov.

Preden uspem zrihtat vse papirje in moped registriram, bo pa september pa dež bo padal cele dneve.

 

Še slika (ne)lepotca k-pajpa :D

 

 

 

$_86.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!