Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT LC od 2014


zoranv12

Priporočene objave

Moraš vedeti, da je to motor za potovanja. Večinoma lastniki teh motorjev ne priganjajo do njegove maksimalne zmogljivosti. Prebral sem, da so RT-ji od letnika 07 naprej izboljšani, (v mtosvet.com). Prebral sem tudi članek, kjer se je lastnik pohvalil s 200 K prevoženih in ima še vedno prvo sklopko. V tem članku je tudi popis vseh zamenjanih delov do omenjene kilometrine vključno z žarnicami. Pri nakupu takega RT-ja si rezerviraj tudi budged za detailni servis. Italijani imajo dolgo sezono, zato imajo tudi več kilometrov. Meni je bolj sumljivo to, da bi bili kilometri zavrteni nazaj, na nekaj takega kot smo jih navajeni v Sloveniji. Poglej še na teh straneh https://www.theparking-motorcycle.eu/used-motorcycles/bmw-r1200rt.html in preveri kaj se lahko dobi direktno iz tujine. Najbolje je dobiti od prvega lastnika ali pa od pooblaščenega prodajalca. Srečno pri nakupu in vožnji.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Ali lahko prosim nekdo, ki je peljal oboje, napiše glede vetrne zaščite pri RT v primerjavi z GS? Če si velik 190cm, ali se lahko v celoti skriješ za sprednjo šipo, ali dobiš zračni tok v čelado? Kako je glede nog? Če se peljem v supergah in kavbojkah v službo, ali me bo prepihalo?

Opažam, da vedno slabše prenašam hrup v čeladi in tresenje čelade, zato so moje vožnje vedno bolj redke in krajše. Iščem motor, ki bi to odpravil. V zadnjem času je večina voženj v službo, za kar pa ne oblečem spodnjega dela motoristične opreme, in me v noge zjutraj prepiha, kar ni OK.

Lep pozdrav,

Matej

Popravljeno . Popravil mato295
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, mato295 pravi:

Zdravo,

Ali lahko prosim nekdo, ki je peljal oboje, napiše glede vetrne zaščite pri RT v primerjavi z GS? Če si velik 190cm, ali se lahko v celoti skriješ za sprednjo šipo, ali dobiš zračni tok v čelado? Kako je glede nog? Če se peljem v supergah in kavbojkah v službo, ali me bo prepihalo?

Opažam, da vedno slabše prenašam hrup v čeladi in tresenje čelade, zato so moje vožnje vedno bolj redke in krajše. Iščem motor, ki bi to odpravil. V zadnjem času je večina voženj v službo, za kar pa ne oblečem spodnjega dela motoristične opreme, in me v noge zjutraj prepiha, kar ni OK.

Lep pozdrav,

Matej

Poskusi z menjavo čelade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim R1200RT LC letnik 2015, lani pa sem testiral R1250 GS LC. GS je res veliko bolj lahkoten motor za vožnjo. Pozna se razlika v kg in je tudi ciklistika drugačna. GS-a sem vozil poleti in imel na sebi prepihljivo jakno z odpeto zadrgo na rokavih. Tako se pač vozim na RT-ju, da me bolj hladi. Pri GS-u sem zadrge moral takoj zapeti, ker je bil tok vetra skozi rokave prevelik. Za vroče poletne dni je zame GS boljši, ker te bolj hladi. Na RT-ju je nad 30 Stopinj kar vroče čeprav spustiš vetrobran v najnižjo pozicijo. Takrat v čelado dobiš zvok in veter, a pri vročini je to prijetno. Pozimi GS-a nisem testiral, a z RT-jem grem na vožnjo, če je le suha cesta in nad 5 stopinj. V spodnjem delu, če se boš vozil samo v kavbojkah boš v hladnih jutrih zaznal hlad v zgornjem delu stegna. Pri čevljih pa je zračni tok odlično speljan, tako, da noge lahko skriješ v zaveterje. Ker si velik boš vetrobran dvigoval nekoliko višje, da bo tok zraka šel preko čelade, takrat pa se sliši le motor in ne več vetra. Uporabljam čelado Shoei  GT-Air ful face. Zvok se tudi poveča, če odpreš zračnike na čeladi in odstraniš podbradek. (to vse delam poleti ko je temperatura pogosto okoli 30 stopinj.) Zračni tok je iz vetrobranskega stekla in difuzorjev pred krmilom voden stran od motorista, tako je vožnja res prijetna. Kot je napisal avtor testa RT-ja, da je veterna zaščita odlična mogoče še malo preveč dobra. Moj kolega je presedlal iz Yamahe TDM 900 na R1200RT LC letnik 2015, in se zelo pohvali za nakupom RT-ja. Je pa manjše rasti in uporablja nizek sedež. Nasvet, pojdi v Selmar Celje poišči prodajalca Tadeja, je res dober dečko in se dogovori za testno vožnjo. Mogoče dobiš oba.  Veliko sreče in užitkov pri nakupu in vožnji.

 

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vetrno zaščito ima precej boljšo RT kot GS. Čeprav vem, da GS nima slabe veterne zaščite. Ok, visok sem 182 cm in kadar imam na RT dvignjen vizir motorja max. visoko, potem komajda čutim kakšen resnejši piš. Pri tvoji velikosti pa znaš dobiti nekaj vetra v vrhnji del čelade, ampak ob dobri čeladi ni to omembe vredno. Če imaš starejšo čelado od cca. 6-7 let, jo že zaradi svoje varnosti zamenjaj. In pri čeladi ne šparaj!!!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovor.

Čelado imam novo NOLAN N100-5. Če mislite, da bo s katero drugo opazna razlika, mi ni problem menjat. Razmišljam pa, da bom za kak dan najel  motor, da lahko testiram.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, mato295 pravi:

Hvala vsem za odgovor.

Čelado imam novo NOLAN N100-5. Če mislite, da bo s katero drugo opazna razlika, mi ni problem menjat. Razmišljam pa, da bom za kak dan najel  motor, da lahko testiram.

 

Med čeladami so velike razlike. Ko smo kupovali nove smo poskusili in kupili enako kot ti NOLAN N100-5, ker ko smo poskusili dražjo x-lite preklopno je bila občutno glasnejša, prav donelo je v njej.

So pa preklopne glasnejše ko integralne, so pa zato bolj komot.

Ostanejo še čepki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
On 8/2/2022 at 12:07 PM, mato295 said:

Zdravo,

Ali lahko prosim nekdo, ki je peljal oboje, napiše glede vetrne zaščite pri RT v primerjavi z GS? Če si velik 190cm, ali se lahko v celoti skriješ za sprednjo šipo, ali dobiš zračni tok v čelado? Kako je glede nog? Če se peljem v supergah in kavbojkah v službo, ali me bo prepihalo?

Opažam, da vedno slabše prenašam hrup v čeladi in tresenje čelade, zato so moje vožnje vedno bolj redke in krajše. Iščem motor, ki bi to odpravil. V zadnjem času je večina voženj v službo, za kar pa ne oblečem spodnjega dela motoristične opreme, in me v noge zjutraj prepiha, kar ni OK.

Lep pozdrav,

Matej

Na mojem prejšnjem Suzukiju Burgmanu 650 se lahko pelješ tudi v natikačih in kratkih hlačah, pa ne bo pihalo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!