Skoči na vsebino

Ural + Dnepr


zb1

Priporočene objave

OK,

imam za ta hude eno glupo vprašanje, me pa res zanima. Na Netu sem dobil tašne podatke: Motor Ural M72 750ccm, končna hitrost okoli 120 pri 4000 obratih?

A mi en lahko tole mal pojasni :huh: a to pomeni da ima tale ruska mašina ful navora al kaj???? Mislim da bi pri tašni kubaturi zadeva lahko šla malo hitreje... :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi šla hitreje pa je motor zablokiran, tam do 160 nekje bi bila normalna hitrost. Kar se pa navora tiče je pa ta tle čist neki druzga.

BTW: saj po moje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skor sigurno gre za prikoličarja.Kot ja Niva range rover za siromake sta Ural in Jawa HDprikoličarja zanje.Res je ,da jih za zahodni trg vedno znova šminkajo(kot Nivo),jedro pa ostaja isto.Prednik Urala je tako švabski BMW WWll.Na pamet rečeno ima okrog 40 KM, in nizko komresijo(požre vse kar diši po benzi).V domovini ima Ural ponavadi tisti ki nima za traktor.Bolj kot hitrost je važno,da vleče poleg tebe še ojačano babuško,kup kufrov in neredko še avto prikolico z senom ali gnojem.Mislim da si zadel glede navora.Poskusipelatzviperjemparkubikovgnojapress LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi en lahko tole mal pojasni :huh: a to pomeni da ima tale ruska mašina ful navora al kaj???? Mislim da bi pri tašni kubaturi zadeva lahko šla malo hitreje... :angry:

Nemogoče, ker je fotokopija BMW iz leta 1952. Takrat so bile take hitrosti HITROSTI glede na stanje tehnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Sem že v eni drugi temi omenil pa ste vsi spregledali.....

Za tiste, ki ne poznate: to je neka ruska kopija BMW-ja.

No zanima me ali je na motosvetu mogoče kakšen lastnik Dnepra? :P Verjetno ne,a :? Me pa zanima, če kdo ve za kakšnega, ki se še vozi po slovenskih cestah?

Na avtonetu sta se zadnje čase ena dva prodajala.

S kosi za kakšen Dnepr iz 70. let prejšnega stoletja bi bil verjetno kar problem? Še iz tujine verjetno težko ali kaj mislite? Čeprav se za novejše Dnepre dobi na netu marsikaj...

A predstavlja nakup takega motorja le kup železa, ki ga bo stara mama imela namesto stojala za rože pred hišo? Je sploh smiselno upati, da se da tak motor zrihtati?

Za BMW oldtimerje pa se še novi kosi dobijo :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zasledil sem, da ga imajo fantje tudi pri nas. Bodi vztrajen.

Sicer je pa tako. Če je usran, nikoli ne veš koliko je star. Že lep čas ga niso posodobili. Za to bi potrebovali novo vojno, da bi Švabom spet ukradli načrte zanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in zakaj starodobnik? saj dobis glanc novega za ca. € 3-4k v D.

ali mislis samo tehniko agregata, katere osnova so stare 2V-bmw-boxer masine, ki so ostale po drugi svetovni vojni v takratni SZ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če se res dobi v D novega za take denar :?

Sem gledal cene pri avstrijskem zastopniku za Dnepr in Ural pa so cene prikoličarjev kar čez 6k€, edino solo je pod 6k €(v to ceno sta seveda všteta Nova&Mwst). Baje pa, da jih prodajajo že servisirane z zamenjanimi nekaterimi kritičnimi deli in to precej dvigne ceno!?

Je pa res, da nekateri modeli res še vedno izgledajo kot, da so ušli iz II. sv. vojne :D

No za tak denar vsekakor dobim že kakšen drug povsem nov in soliden motor. Je pa res, da vzdrževanje in obnavljanje starodobnikov ni ravno poceni in se na koncu stroški kar približajo novim vozilom.

Se mi pa drugače dopadejo starodobniki, motorji in avti. In si bom nekaj zrihtal v tej smeri.

Je pa tako, da tudi z novim Dneprom se ne bi veliko vozil, v bistvu novega sploh ne bi imel. Imaš pa velik popust pri zavarovanju starodobnika, cca. 90% v primeru da pridobiš certifikat starodobnika. Za kaj bolj resnega pa bi imel kakšen drug motor.

Sem pa drugače zasledil, da se na madžarsekm dobi še kar nekaj delov pa tudi kompletne Dnepre, pol ceneje kot pri nas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sodelavec ima lep primerek - prikoličarja. Je blizu madžarske, pravi, da so poštimani kosi tudi tam krepko zasoljeni, pa težko jih je najt. Deli pa da se še najdejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zoran, hvala za ponudbo.

Trenutno me Dnepr ne zanima več, ker imam ogledanega nekaj drugega. Če se situacija obrne pa se ti oglasim.

Lp, burgy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ural prikoličar gre cirka 100 km/h po ravnem ... po bregu dol malo več. Se pa da čez ovinke lepo terat v rangu 80-90 km/h. Če si sam, gre tudi po dveh kolesih ali po zadnjem :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kakšna slika da si to predstavljamo tudi drugi ?

Namreč, po takih opisih, si lahk predstavljam enga Fergusona, ali Viperja, ali dirkalni prikoličar.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fajn bi blo pripopat kako slikco ja. Da vidimo o kakšnem čudesu se pogovarjamo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v živo zadeva deluje hudo odbito :grim

Ima tudi ročno in rikverc :D

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, je kar lepa stvar..

Samo 120 je pa kar malo premalo..Če bilo bila hitrost 150 bi bilo več ko preveč.

Ali pa enih 120 potovalnih brez mučenja..

Tak stroj sem pred 2 tedni videl na Koprski obvoznici, ko sma z očetom z autom šla mimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj prefural 50km.

Katera beseda je pravilna....da opišem vse občutke :? :?

Adrenalinsko.........predvsem, ko prvič zapelješ v ovinek.....ali pa za trenutek pozabiš, da je poleg tebe še prikolica.....prpa ko zagledaš robnik

Sproščujoče.......ko sedeš v nadvse udoben sedež, ki veselo blaži vse neravnine in luknje naših cest

Boleče......ko se trudiš pri 100km/h speljati vsaj približno linijo....in tiščiš belanco k pr norcih (no hvala bogu, se da nastaviti...trdota.....in ko sem malce popustil, je bilo mnofgo bolje....pač nimam moči kot Sym-či :blush: )

Nasmejano......ne vem, kdo se je bolj smejal......jaz.....Irenca v prikolici.....ali mimovozeči, ki niso verjeli svojim očem

Torej........rodeo........čisti užitek......občutek nečesa pravljičnega.......že davno pozabljenega.......

Mislim, da bi to moral vsak poizkusiti :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Sym.......hvala še enkrat........care :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: sym tole bi pa jaz nabavu :grim

je vsaj motorju podobno :OK: ne kakemu plastičnemu skropucalu :slap:

(sporoči) na PM

Popravljeno . Popravil Avtokad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: sym tole bi pa jaz nabavu :grim

je vsaj motorju podobno :OK: ne kakemu plastičnemu skropucalu :slap:

(sporoči) na PM

Če me spomin ne vara je o tej zverini pred par meseci posal g. Krbavčič v avtomobilski prilogi sobotnega Dela.

Obstaja več različic tega motorja, če se prav spomnim tudi taka, ki ima pogon tudi na kolesu prikolice :OK: .

Mislim, da imamo nekje v Sloveniji tudi ekskluzivnega zastopnika za Ural. Malo pogooglaj .) .

Popravljeno . Popravil Sale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da imamo nekje v Sloveniji tudi ekskluzivnega zastopnika za Ural. Malo pogooglaj .) .

Prav dosti GUGLat niti ni treba, glede na to, da je že Saymon dodal:

... link

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da imamo nekje v Sloveniji tudi ekskluzivnega zastopnika za Ural. Malo pogooglaj .) .

Uvoznik/zastopnik.

Motorje sicer sestavljajo v Avstriji, tja jih pripeljejo kot "dele", zato da je bilo zadevo lažje homologirati.

Ja, homologirano in legalno na cesti.

Čisti užitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!