Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Razmisljam,da bi si naredil diy oiler pa me zanima, ali uporablja kdo izmed vas,ki imate oilerje tudi kakšen dodatek,ki poveča oprijem olja na ketno, kot je npr metabond gt plus?

Se je že komu zgodilo,da je olje,ki ga razmeče po platišču tudi prišlo na rob gume in povzročilo zdrs zadnjega kolesa (tega se najbolj bojim pri oilerjih)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Hytech pravi:

Razmisljam,da bi si naredil diy oiler pa me zanima, ali uporablja kdo izmed vas,ki imate oilerje tudi kakšen dodatek,ki poveča oprijem olja na ketno, kot je npr metabond gt plus?

Se je že komu zgodilo,da je olje,ki ga razmeče po platišču tudi prišlo na rob gume in povzročilo zdrs zadnjega kolesa (tega se najbolj bojim pri oilerjih)??

moja guma je dobesedno zalita (pošpricana pa res) z oljem večkrat (sploh ko makedamski prah spiram), pa še ni zdrsnila. Sem se tudi jaz tega bal, sedaj se pa ne več.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nobene panike glede (malenkost) popackane gume.... moraš pa pazit, da je ne "zaliješ" z oljem. Pa še to bo popacana guma, če se boš daleč peljal naravnost po kaki AC, ali podobno... če boš ovinkiral, sproti pobriše tiste črtice olja po profilu gume.

..štos mazanja verige z oljem je ravno to ( po moji logiki), da olje - višek olja  sproti odletava z verige skupaj s prahom (v glavnem peščenim prahom) in ostane veriga čista.

Razni lepljivi spreji pa lepijo nase ves ta prah, ki deluje kot brus na verigo... o-ringe... verižnike.

Popacano platišče samo malenkost posprejaš z WD ali kakim odvijačem in obrišeš s suho krpo... pol minute dela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar povečuje oprijem olja, posledično povečuje oprijem tudi prahu, drobnim kamenčkom....

Med vožnjo olje ne more priti na tekalno površino gume, ker ji centrifugalna sila tega ne dopusti. Lahko pa pride na mestu, ko je motor parkiran in zaradi napačnih nastavitev ali načina doziranja olje naredi lužo na tleh, ki steče pod gumo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma res ne pride na tekalno površino med vožnjo, na sam rob pa ja in se nato razleze (odvisno od zalivanja) vendar največkrat tam kjer je profil , tam se vidi, ostalo itak spuca cesta. Nikol pa ne vozimo po tistem cm samega roba gume.

Torej če res bogato svinjaš z oljem, gre z boka na rob in na tekalno, ampak toliko malo, da je zanemarljivo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Snečer pravi:

Prvi ovinek in je guma čista

v levo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!