Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

pred 5 minutami, builder pravi:

čelada se menja na 3-5 let :P

če vam je to prehud strošek, razmislite o drugem konjičku:jezik:

Res ne vem, zakaj bi menjal kompozitno čelado na 3-5 let? 

Tisti oksidacija pa je posledica neustreznega materijala. Tudi Nemci niso več to kar so bili. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Res ne vem, zakaj bi menjal kompozitno čelado na 3-5 let? 

Tisti oksidacija pa je posledica neustreznega materijala. Tudi Nemci niso več to kar so bili. :)

zato, ker to proizvajalec priporoča:P

pol pa čelada odleti in je vse drugo krivo:jezik:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, builder pravi:

zato, ker to proizvajalec priporoča:P

pol pa čelada odleti in je vse drugo krivo:jezik:

Pri mojem motorju je proizvajalec predpisal, ne priporočal, menjavo iridium power svečk na 12 tisoč. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

Najbrž ne nosiš podkape? Ker tele oksidacije res ne razumem?? Moja čelada je starejša od tvoje, pa nobena pena ne razpada, pa D obročki so kot novi.

Verjetno nimaš C3? Tudi moje starejše čelade so veliko bolje ohranjene. Podkape pa ne nosim, ker je zame to prevelika ovira, prekomplicirano in nerodno, niti ne vem, kako bi to zgleda pri temperaturah nad 35 stopinj. Tudi želve ne nosim, čeprav jih nekateri priporočajo...in ostalih bolj kompliciranih delov nepredpisane opreme....zame velja, da je čimbolj praktično in enostavno :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Pri mojem motorju je proizvajalec predpisal, ne priporočal, menjavo iridium power svečk na 12 tisoč. :slap:

lej, po 5. letih se čelada že fejst obrabi, notranjost se posede in postane prevelika, a razumeš sedaj:P

me pa zanima, če bi se vozil z 5 let starimi gumami, kljub temu, da imajo profil:smoke:

naj vsak dela, kar hoče, jest take stvari menjam, ker so potrošni materjal, prav tako oblačila, kombinezon, pa ne da niso več dobra, znošena so, sploh, če se veliko voziš:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, builder pravi:

lej, po 5. letih se čelada že fejst obrabi, notranjost se posede in postane prevelika, a razumeš sedaj:P

Samo je odvisno koliko časa imaš v teh 5 letih čelado na glavi, če je večinoma v omari ne more biti enaka tisti, katera je skoraj stalno v uporabi? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Samo je odvisno koliko časa imaš v teh 5 letih čelado na glavi, če je večinoma v omari ne more biti enaka tisti, katera je skoraj stalno v uporabi? :hmm:

@scarabeo se kr velko vozi, se mi zdi:D, zato se prepucavam z njim, tisti, ki naredi 2 jurja na leto, mu več ostane za novo čelado:kva2:

sej sam lahko oceniš, kdaj je čas za menjavo, pa men je večji užitek na vožnji, če se vsake toliko časa obdarim, sebe, motor ali ženo:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Res ne vem, zakaj bi menjal kompozitno čelado na 3-5 let? 

Edini, ki imajo realne koristi od menjav čelad na 3-5 let so proizvajalci čelad. OK, pa tisti, ki na leto cepajo po 30+kkm v eni in isti čeladi imajo najbrž tudi otipljive razloge....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Scarabeo 500 pravi:

Tisti oksidacija pa je posledica neustreznega materijala. Tudi Nemci niso več to kar so bili. :)

Morda gre za namerne sibke točke pri vzpodbujanju prodaje? V nekaj letih pride na trg prenovljen model čelade in čelada z znaki starosti je potrebna zamenjave. Morda so Nemci postali bolj pretkani kot nesposobni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če delaš po cca 20.000 km na leto po vseh pogojih, je normalno, da se čelada kar ornk znuca ... vsaj meni ... in potem mi nekateri, ki delajo po 5.000 na leto pravijo, kok hitr uničm čelado ... menjam na največ 3 leta ...

tudi kombinezon ... na 5 let, ker vse unićm :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jp ...res je..   :D

strošek motorja (bencin, 2-3 pari gum, registracija in dva  navadna servisa) za eno leto ob 20.000 km znaša minimalno 3.000€.

.... pomnožiš s 5 sezon  = 15.000€   ..  in strošek ene čelade 500€ je neznaten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa da razširim izračun:

... vsakič, ko tankaš gorivo, spraviš v šparowček 1,5 € in se ti v petih letih nabere za vrhunsko čelado.  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

a to misliš, da vsakič tankaš liter manj ... in evo po petih letih ... ćelada :huh: 

 

... ne..  :slap:

...eno kawo manj si plačaš , pa prišparaš za ćelado v petih sezonah...   :P

...aja... sej tebi itak drugi kawo plačujejo.... pol pa ni čudn, da se s starimi čeladami okol vozjo...  :lol1:

 

...ok... še malo resnosti.

Podkapa veliko pripomore k ohranitvi čelade. Sploh pri tistih, ki se močno znojijo v glavo. Tudi jaz sem med njimi. Ne predstavljam si, da ne bi dal podkape na glavo. Vedno, ko dam čelado z glave, imam mokro podkapo, ki jo vsakič poveznam preko ogledala, da se posuši, kadar kawcam s kom izmed vas. Sej čelada je tudi vlažna... ampak večina "žmohta" ostane v podkapi, ki jo opereš vsakič, ko prideš domov. Znoj zelo kvarno deluje na oblazinjenje notranjosti čelade. Pena začne razpadati in se razkrajati... če ne pereš notranjosti.... in kontraefekt: ... večkrat pereš notranjost in jo razdiraš... bolj se uničuje oblazinjenje.

... sama školjka čelade: Vsak material se stara. Naravno staranje je, da je recimo čelada na polici...in lepo čaka na svojo starost. Tu doseže male temperaturne ekstreme in jih je malo. Če pa imaš čelado na žgočem soncu, pa potem hladna noč....in to xxxx krat, je pa to že umetno staranje, kjer se ta pojav za mnogokratnik poveča.... oz. se čelada mnogokrat hitreje postara.

Zdaj ne vem, kako je to s polikarbonatnimi čeladami, kako vpliva staranje na ta material.... kompozitne pa bi morale biti narejene iz vrhuskih komponent, kot sta karbon in kevlar, in mogoče še kak sloj stekla sem ter tja. Tu je na staranje najbolj podvrženo vezivo (smola)... ki je spet odvisno kake vrste je...oz. kvalitete.  ... + tega je verjetno temprana (termično obdelana, da doseže končno trdnost in trdoto in da drži obliko). Saj pravim... malo ugibam, kako je narejeno... ampak mislim, da je točno tako, kot sem napisal. Zdaj, če je narejena lupina iz vrhunskega kompozita, bi morala prej razpasti notranjost, kot lupina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, builder pravi:

čelada se menja na 3-5 let :P

če vam je to prehud strošek, razmislite o drugem konjičku:jezik:

jaz jo ponavadi ko gre prst skozi stiropor ampak to so verjetno bolj izjeme :P

Predpišejo marsikaj, ponavadi pa prej čelado menjamo, ker se pri stari "pomečka" notranjost, čelada opleta, šipca podrsa, ali kaj blaga potrže, načeloma pa prav nobenemu ne verjamem, da čelada izgubi svoj primarni namen, ko je stara več kot 3 leta.

Poleg tega pa, a ne bi bilo bolje, če bi pisali....čelado se menja po recimo 100.000 prevoženih kilometrih, kar sigurno bolj dejansko odraža obrabo čelade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

pa tudi novi in lepši modeli pridejo :P 

 

saj to bo prej, kot pa strah pred tem da bo razpadla.

Jaz ponavadi vsaki 2 leti kupim nove blazinice.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, KARMEN1 said:

Jaz menjam čelado vsako leto, ker želim imeti vedno lepo, lepo, lepo, lepo...

Kolk pogosto bi jih šele kakšna Eva Herzigova menjala (čelad mislim), če bi bila bajkerca:P

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

saj to bo prej, kot pa strah pred tem da bo razpadla.

Jaz ponavadi vsaki 2 leti kupim nove blazinice.

js po največ 4-5 letih zamenjam motor, in pol avtomatično še čelado, ker ne pašejo skup barve :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, maus pravi:

js po največ 4-5 letih zamenjam motor, in pol avtomatično še čelado, ker ne pašejo skup barve :P 

ti, k si šminker :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nearrain pravi:

Za tiste k se ložite na HJC 

To sem ze gledal samo bi moral prej nekje probat eno izmed čelad. Imajo kje pri nas Shoei za probat. Sicer malo dražja ampak OK, če že daš 300 za celado ni taka razlika 100 več. Ne bi rad šel na nekaj slabšega ker C3 je nasplošno kar v redu, pripravna, lepa, ...nima en kup odprtim in raznih izboklin...še enkrat pa enake vseeno ne bi kupil. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, vandrovec pravi:

To sem ze gledal samo bi moral prej nekje probat eno izmed čelad. Imajo kje pri nas Shoei za probat. Sicer malo dražja ampak OK, če že daš 300 za celado ni taka razlika 100 več. Ne bi rad šel na nekaj slabšega ker C3 je nasplošno kar v redu, pripravna, lepa, ...nima en kup odprtim in raznih izboklin...še enkrat pa enake vseeno ne bi kupil. :smoke:

HJC lahko poskusiš v BS centru. Mogoče se pa na podlagi reklame FC dogovoriš za popust pri BS.

Jaz sem prej imel RPHA10+ in to velikost S, pa sem po netu naročil RPHA ST, ker sem predvideval, da je ista mera in je res.

FC pošlje v 4 dneh je blago tule. Tudi kombinezon sem za 700€ pri njih kupil. Vse bp.

Shoei pa mislim, da ima AS Domžale.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!