Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Če je ugasnila med delovanjem je torej problem bolj resen. Kako veš da ti ni zaribala? Lahko da je tako zaribala da so se obročki zlimali in nima kompresije....

Js bi na tvojem mestu še 1x nalil malo bencina k svečki, zašravfal svečki ter se prepričal da mu ne manjka bencin. Vsekakor bi tudi probal kako drugo svečko....

 

Imam papirje ter dele za aprilo RS50 2004 če koga zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preprosto je samo ugasnila..zadnje kolo ni zablokiralo nic...skzo lukno od svečke sem pogledal in se bat lepo premika..svecko sem ze zamenjal a brez efekta...Vrjetno pa je izgubila kompresijo saj se jo v 1. prestavi lahko rine sicer z z odporom ampak se mizdi d bi kolo moglo blokirat al ne? Kako vem kaksno mero bata naj kupim? lahko kompresija uhaja se kje drugje al je to to?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da se zdej do spomladi neboš več vozu predlagam da razkopleš top end. Pogledaš v kakem stanju je cilinder. Če je cilinder ok, načeloma  vzameš eno nadmero bata če je to še mogoče. Bati se stopnjujejo po obrabi niklasila. A je prva vgradnja, mislim da D al G pa zadnja možna. Pogledaš kaj maš not in daš novga not. Vsekakor pa je treba videt če je ostalo ok.

Al se lahko motor rine v prvi al ne je čisto odvisno...loh maš prenose take da se da. Vsakega se načeloma da. Js bi se na tvojem mestu orientiral kdaj je bla tazadnja generalka...kolk km je od takrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm..cilinder je lep...bat ima kar nekaj vzdolžnih prask,vendar nic posebnega, obročki pa so videti tudi dobro so še lepo prožni...
Morda bi omenil da je svečka skoraj suha,kar bi glede na količin verglanja in porivanja pričakoval da je zalita...Je to tudi lahko posledica slabe kompresija da je premajhen vlek mesanice?? :)

Ps: hvala za pomoč
Ps: Če imaš fb probaj prodati dele in papirje za rs v skupini slovenski tuning koticek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zdravo decki :) spet eno vprasanje...

zanima me, kako mnenje imate o sportnih filtrih? malo gledam forume (tudi tuje) pa eni ja, spet drugi ne :/ stvar je pa taka, to zimo sem kupil 34 dellortota, in pa kao neko "full power" resonanco original aprilia za de-blokado novejsega modela (jes mam letnik 2001), pa sn se ta teden prvic probal peljati, pa je motor blo prek 8k obratov skoraj nemogoce spravit, je samo trokiral, do 8k pa je vleklo bolse ko prej z 28, pol sn se pa meno z enim ko mi je priporocal sportni filter...in ker me je firbec matral, sn vzel pokrov airboxa in peno ven in se probal peljati, in motor gre tako kot mora (pri 8k malo pocuka, isto ko prej z 28, pol pa... :D:D:D ), torej, zraka ma premalo z original filtrom? je pa se to, not je bla diza 140, kar se mi je zdelo premalo ker me je blo strah da bi blo vse skup presuho, in sn dal not 160 (v 28ki sn mel dizo 106 :O )... torej, sportni filter al probat z 140 dizo da priblizno vidim kje sem? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem si si že odgovoril v tvojem vprašanju v zadnjem stavku. Presuho po mojem ne bo, dela pa imaš približno isto. Probaj najprej s 140-ko, ker jo že imaš doma. Po mojem sicer ne boš popolnoma zadovoljen, ker se (po mojem) problem ne bo rešil (z original filtrom), morda ga boš samo omilil. Športni filter pa po mojem sam tudi ne bo rešil zadeve (ker bo vseeno bolj dušil kot sedaj, ko imaš skoraj vse odprto). Boš moral kar probat najprej s 140-ko, pa brez pene, pa če bo O.K. kot s 160-ko, si omisliš športni filter pa si zmagal.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, RS125 said:

zdravo decki :) spet eno vprasanje...

al probat z 140 dizo da priblizno vidim kje sem? :)

po mojem.... boš mogu najprej pogruntat kaj sploh pričakuješ od predelave. po mojih izkušnjah gre original; odprta; z dvignjeno iglo v frgazarju in giannellijem ter dodatnim štamperlam olja v kestlu; brez vpliva na vzdržljivost; tam nekje 170 po števcu.

kok pa pričakuješ, da bo šla tvoja.... predvsem pa koliko časa....? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, RSTDRIVER pravi:

po mojem.... boš mogu najprej pogruntat kaj sploh pričakuješ od predelave. po mojih izkušnjah gre original; odprta; z dvignjeno iglo v frgazarju in giannellijem ter dodatnim štamperlam olja v kestlu; brez vpliva na vzdržljivost; tam nekje 170 po števcu.

kok pa pričakuješ, da bo šla tvoja.... predvsem pa koliko časa....? 

Ja moja l.95 je takrat imela športni zračni filter in gianeli in šla 174 max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm, za koncno se mi (vrjetno enemu redkih z 125 :D ) niti ne gre tolko, rad bi samo da motor takrat ko rabis (prehitevanje) potegne kot se spodobi :) drugace je motor ze zdaj sal kr solidno, samo zakaj pa nebi se malo bol...za te nase ceste tu koncne tak nerabim nevem kake.... zaenkrat imam odblokiran cdi, drugo resonanco, gianneli dusilec ( da zgleda haha :D ), karbonske sesalne lamele, RAVE ventil, in pa 34 ferg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, RS125 pravi:

hmmm, za koncno se mi (vrjetno enemu redkih z 125 :D ) niti ne gre tolko, rad bi samo da motor takrat ko rabis (prehitevanje) potegne kot se spodobi :) drugace je motor ze zdaj sal kr solidno, samo zakaj pa nebi se malo bol...za te nase ceste tu koncne tak nerabim nevem kake.... zaenkrat imam odblokiran cdi, drugo resonanco, gianneli dusilec ( da zgleda haha :D ), karbonske sesalne lamele, RAVE ventil, in pa 34 ferg.

Če tako daj zadaj plus dva zoba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, RS125 said:

....rad bi samo da motor takrat ko rabis (prehitevanje) potegne kot se spodobi....

RS125 original odprta(~ 30KM) 0-100km/h = ~ 6,5s

RS250 original(~ 60KM) ~ 4s

.... za pospeševanje 125 BREZ tiščanja v obrate boš mogu met RAVE ventil. gre pa tud brez.... poanta je TIŠČANJE

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam rave :) sej se tisci brez skrbi, za to je naret motor haha samo sej ves kak je, nikoli ni dosti hah :D se pa do 8k pozna ferg 100% pol pa tudi, bol saltas bol hoce iti :) zaenkrat mi ni zal da sn kupo ferg, edino nastelati ga se fino pa je to to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa se nekaj, motor ce stoji na mestu v leru negre gas prek 8k obratov, ce se peljem gre normalno, ma kaj za stelati to al pa kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

mi lahko kdo poslika (ali natančno razloži), kam je speljan oddušnik (dihalna cev) od akumulatorja ?

Hvala in LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 3 urami, lukc22 pravi:

Živjo

Jaz pa ne vem kam bi dal komplet prve pomoči.:dry:

Tudi jaz enostavno ne najdem prostora pri tej novejši obliki (2006+). Vedno jo vozim v nahrbtniku, kar je bedno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Živjo, mene pa zanima kje bi se dalo narediti honing cilindra za aprilio rs 125? da je dobro narejeno in ne predrago. ne bi ravno pošiljal v nemčijo ali italijo.

hvala za nasvete že vnaprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, bechanirej pravi:

Živjo, mene pa zanima kje bi se dalo narediti honing cilindra za aprilio rs 125? da je dobro narejeno in ne predrago. ne bi ravno pošiljal v nemčijo ali italijo.

hvala za nasvete že vnaprej

Ko je moja zaribala 20let nazaj...so rekli,da naj dam novo pušo v cilinder ali kupim nov cilinder...da nimaš kaj tu drejat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!