Skoči na vsebino
Ice

Honda CBR 1000 RR

Priporočene objave

Ice    9
Ice

165 KM,manj kot 200 kg.ime "Fireblade" se ni sigurno; tadao baba,konstrukter originalne ´Blade,je sel v pokoj in honda iz respekta ne misli uporabiti oz. nadaljevati z imenom.

vir: motorrad,reisen & sport

post-4-1061896647.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
andrej    115
andrej

Poglejte le to stopničko na sovozničin sedež. Mislim, da bi šla vsaka raje na ginekološki stol kot pa na tega.

Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. Zaenkrat ostaja kot kompromis le še ninja 9r, vse drugo bodo očitno solo mašine.

Andrej

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Zoolo    2
Zoolo
... Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. ...

Ammm in od kdaj naj bi po tvojem 998RR pasala v Sport-Turing Klaso!? :lol: :lol: :lol: :lol: :blink: :lol: :rolleyes: :lol: :lol: :lol:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
TNT    0
TNT

Hmmm....

Ce jim uspe dati 998 ccm masino v okvir 600 kubasa (beri RR), bi lahko to naredili tudi za F model. Sicer lahko mal konjev stran dajo, povecajo navor v nizjih obratih itd, pac da ne bo kvazi ne vem kolk "Ultra-Sport" kot je RR. In to je to. Jaz vem da bi bil eden prvih, ki bi tak motor kupil, ker si pac zelim, da tudi boljsa polovica vsaj tolk uziva v voznji kot jaz (s tem mislim predvsem na sedenje in drzo) in npr. po 200km voznje rece hmmm kako hitro in lepo sva prisla na morje in ne %&$%&$"/"$! :P

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Berty    1
Berty

@TNT

Ja veliko nas je takih ki bi si želeli F-verzijo CBR 998. Vendar lahko zanesljivo trdim (vir HONDA UK) da je še ne bo. Bojda nas je še premalo in da so tržne niše usmerjene proti UltraSport. <_<

Bom pa RR kupil in se malo več sam vozil. :D

LP, Berty

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
ceco    11
ceco
Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. Zaenkrat ostaja kot kompromis le še ninja 9r, vse drugo bodo očitno solo mašine.

Kot nepristranski opazovalec športnih motorjev bi rekel takole. Prikolico za motor bo treba. Drugače boste obsojeni na avtonomijo od doma do recimo 150 km daleč + nazaj. Nekaj posobnega kot pri letalih - dol(m)et.

V Italiji na avtocestah kolikor hočeš, sicer registriranih! športnih motorjev na prikolicah

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
TNT    0
TNT

@Berty

K si ze tko poln informacija ... negativnih in pozitivnih ... bi te prosil za link na tisto stran, kjer pise o neproizvodnji F modela, itd. Sem mal gledu po Honda UK pa nisem nic nasel. Aja, po moje je glavni razlog, da ne delajo modela F skrb za XX. Ker bi kar nekaj potencialnih kupcev slo od XX k F (in prav tako od 600 na 900 ... :D :D :D ).

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Zok    1409
Zok

razen plastik in izpuha izgleda opticno (tehnicno) skoraj enaka prejsnjem modelu, tako da ima zelo verjetno tudi ta model zadnjo nihajko vpeto v blok agregata.

pi es: ka vidim radialne zavorne celjusti?!? :blink: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Zok

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Berty    1
Berty
@Berty

K si ze tko poln informacija ... negativnih in pozitivnih ... bi te prosil za link na tisto stran, kjer pise o neproizvodnji F modela, itd. Sem mal gledu po Honda UK pa nisem nic nasel. Aja, po moje je glavni razlog, da ne delajo modela F skrb za XX. Ker bi kar nekaj potencialnih kupcev slo od XX k F (in prav tako od 600 na 900 ...  :D  :D  :D ).

To sem pa izvedel po e-mailu od tipa ki naj bi bil pri Hondi UK odgovoren za "customer feed-back". Se pa strinjam s tvojo teorijo, da bi verjetno upadla prodaja XX oz. 600 F.

LP, Berty

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Ice    9
Ice
razen plastik in izpuha izgleda opticno (tehnicno) skoraj enaka prejsnjem modelu, tako da ima zelo verjetno tudi ta model zadnjo nihajko vpeto v blok agregata.

pi es: ka vidim radialne zavorne celjusti?!? :blink: :rolleyes:

?!?! :blink:

prejsnja ´Blade 954 ccm,nova 998 -> "skoraj" enako,da.

zadnja nihajka "skoraj" enaka lanskemu modelu.

itd.

zok,nasvet: ce ne ves ne govori. <_<

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Zok    1409
Zok

Ice, ce ti ves kaj vec, govori.

ce izboljsas oz. nadgradis kak model, je logicno, da ta vsebuje se veliko delov prejsnjega modela - tud pri motorjih je tako, razen ce gre za res temeljito prenovo, za kar pa pri CBRki zagotovo ne gre, saj ce se ne motim, je prejsnji model na trgu le malo vec kot eno leto. sploh pa je zadnja nihajka prejsnjega modela zelo dobro delovala, tako da dvomim, da so ji spreminjali vpetje (pustimo zmanjsevanje mase in povecevanje togosti). ;)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Langus    33
Langus

zok: vse vredu, vendar vedeti mors, ce ti s tem motorjem pades pa se ti recimo zadnje kolo malo zadane v plocnik se lahko zgodi da ti odtrga kolo, nihajko + gistel, to pa ni prav dobro, ker mas potem motor samo se za na odpad, se ti ne zdi? pa tut to vpetje se ne obnese prav prevec dobro, mas v avtomagazinu primerjalni test letnikov 03 R1 Vs 900honda, pa pravjo da je R1 bolsa.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Zok    1409
Zok

ja, glede poskodb je pa res kriza. res da ne delajo motorjev za to, da bi se naokol razmetaval, a situacija pride. drugace pa je, kolk sm mal teste bral, R1 motocikel z najboljso sasijo na trgu v 1l SS klasi. le oklep naj bi imel rahlo prenizek. je pa ta zadnja nihajka od CBRke kao tehnicna poslastica (vsaj sami tako pravijo), in to ravno zaradi vpetja. ne vem, baje deluje, zadnja nihajka naj bi bila cim daljsa. ce jo primerjamo z avtomatikovo... :D :D :D :D :D

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se


  • Zadnji brskalci   0 članov

    No registered users viewing this page.



  • Podobna vsebina

    • rebel
      Avtor rebel
      no če imajo r1 in r6 vsak letnik svojo temo in vse ninje ....... naj jo ima tudi ta model :grim
      da bodo informacije na kupu ne pa pomešane v temi o vseh letnikih ..

      povezava na temo o vseh CBR900



      NAJ VSI LASTNIKI cbr954 (in cbr929, ki je dokaj sorodna) napišejo svoje izkušnje, napake, ki so jih doletele, itn...


      imam eno vprašanje ..

      kako do rezervnega ključa, če se zgubi?? kakšen je postopek zaeradi tega sistema h.i.s.s




    • Vojč
      Avtor Vojč
      Glede na to da je letošnja CBR 600 RR precej spremenjena od predhodnic, predlagam, da v to temo pišemo vse zvezi z Hondo CBR 600rr "07" dalje....

      Zanima me, če se da dobiti kakšni lepši nosilec reg. tablice od originalnega, glede nato, da je zadnja luč pod izpuhom?

      Tukaj je motosvetov test in fotografije: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3238
      in tehnični podatki ter še dodatna galerija fotografij: http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_805


    • Roman-st
      Avtor Roman-st
      Pozdravljeni...
       
      Zanima me če ima kdo mogoče ta motor in kako se zadeva v praksi kaj obnese...
       
       

  • Forum

×