Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pred 10 urami, motolover pravi:

Znižanje je druga stvar, rekel si, da ATM pri njih menja vzmetenja, slišati je bilo kot bi to delali redno na vseh motorjih. Glede na to, da ima glavnino motorjev BMWje, kjer se da znižan motor naročiti iz tovarne, bi rekel, da posla ni ne vem koliko. Razen, če je Čarmanov poseg toliko cenejši, da je vmes računica. Ne vem ali je znižan motor iz tovarne treba kaj doplačati. Zaradi kvalitete vzmetenja in vožnje sigurno tega ne počno. Serijsko vzmetenje je dovolj dobro za normalne smrtnike. 

Si boš svojega znižal ali kaj nameravaš narediti z njim? Novega ali starega? Vidim, da imaš dva. 

Verjetno je premajhen za na GS-a :)

Če bi imel jaz to srečo nebi sploh nikol gledal teh grdosij velikih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znižal bom novega za 30 mm. Stari ostane tak kak je. O tem da Čarman menjava vzmetenje za dotično firmo sem slišal pri njih. Si nisem to sam zmislil. Za znižanje vzmetenja sem se odločil ker je to menda bolje kot nižanje sedeža. Suma sumarom pa razlika v ceni ni tako velika. Garancija na vzmetenje je pet let. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, tomash pravi:

Če kdo ve za kakšne notranje torbe za stranske vario kovčke, se priporočam.

Na strani 221 in 222, je  uporabnik UFO PLAST, nabavljal in nabavil...

Ob ‎30‎.‎10‎.‎2017 ob 18:03, tomash pravi:

Znižal bom novega za 30 mm. Stari ostane tak kak je. O tem da Čarman menjava vzmetenje za dotično firmo sem slišal pri njih. Si nisem to sam zmislil. Za znižanje vzmetenja sem se odločil ker je to menda bolje kot nižanje sedeža. Suma sumarom pa razlika v ceni ni tako velika. Garancija na vzmetenje je pet let. 

GS-a jaz nebi nižal.

Verjetno nisi ravno začetnih voznik in se bojim, da boš imel težave v ovinkih z centralnim stojalom, stopalkami za noge ali celo zaščito cilindrov (če jo boš montiral). Moje izkušnje, dva na GS-u z nekaj prtljage, zategnjena vzmet do maksimuma,  jadranska magistrala, centralno stojalo prevečkrat do tal (tudi stopalke za noge). Si ne predstavljam, da bi imel še ponižan motor. Pa mislim, da nisva težka kategorija, oba skupaj imava caa. 160kg z opremo!, preverjeno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/1/2017 at 3:49 PM, tomash said:

Če kdo ve za kakšne notranje torbe za stranske vario kovčke, se priporočam.

Jaz sem naročil nekaj podobnega Povezava, zadovoljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 10. 2017 ob 21:36, MitcH' pravi:

Priporočam daljinke. Jaz jih imam in brez sploh negre več. tiste original pa so tk tk bolj božja mast pa full jih potem moraš hvalit če si že tolk za njih dal, kar je razumljivo. :-)

Ob 30. 10. 2017 ob 18:03, tomash pravi:

Znižal bom novega za 30 mm. Stari ostane tak kak je. O tem da Čarman menjava vzmetenje za dotično firmo sem slišal pri njih. Si nisem to sam zmislil. Za znižanje vzmetenja sem se odločil ker je to menda bolje kot nižanje sedeža. Suma sumarom pa razlika v ceni ni tako velika. Garancija na vzmetenje je pet let. 

Ne počni neumnosti!!!!!

Ob 1. 11. 2017 ob 15:49, tomash pravi:

Če kdo ve za kakšne notranje torbe za stranske vario kovčke, se priporočam.

Pozabi, vrzi dol in daj alu kufre. rešeno vse. mogoče me danes ne poslušaš me boš pa čez kako leto dve...pač prej ko slej to nardiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 10. 2017 ob 16:14, tomash pravi:

Sem v tem procesu. Nabavil, nisem pa še zamenjal. Bojda je to to. Tudi Adriatic Mototurs bojda menja pri njih vzmetenja.

Zamenjajo amortizer in vzmet, medtem ko elektronika in krmiljenje ostane.

Pa vraga kok ste hudi,,,kako nobenga ne srečam...pri 100.000 sem dal amortizer obnovit pri firmi amortizer in deluje kot nov...no tud prej je deloval vseh 10.000km samo dotegovat ni šlo več ker je spustila hidravlika za zategovanje fedre. me zanima zakaj menjat amortizacijo?? se res tk hudo peljete? Mogoče ker jaz imam 98% asfalta? Sprejemam samo logične  odgovore ne nabijanja iza šanka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, ZdravkoK pravi:

Pa vraga kok ste hudi,,,kako nobenga ne srečam...pri 100.000 sem dal amortizer obnovit pri firmi amortizer in deluje kot nov...no tud prej je deloval vseh 10.000km samo dotegovat ni šlo več ker je spustila hidravlika za zategovanje fedre. me zanima zakaj menjat amortizacijo?? se res tk hudo peljete? Mogoče ker jaz imam 98% asfalta? Sprejemam samo logične  odgovore ne nabijanja iza šanka.

1. Alu kufre imam na tastarem GSu in so res mega.(Prodam samo silom prilike)

2. Na novejšem sem dobil zraven vario kovčke in rabim notranje torbe.(Nekoč mogoče dam gor tudi alu kufre)

3. Znižal bom motor z Wilbers vzmetenjem.(Rabim nižji motor, ki se z ESO lahko elegantno dvigne, v najslabšem primeru se montirajo stari amortizerji). Ne gre se za hudo vožnjo.

4. Kaj tu ni jasno? (Motosvet ima pa res en čuden forum - vedno neko pametovanje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, tomash pravi:

1. Alu kufre imam na tastarem GSu in so res mega.(Prodam samo silom prilike)

2. Na novejšem sem dobil zraven vario kovčke in rabim notranje torbe.(Nekoč mogoče dam gor tudi alu kufre)

3. Znižal bom motor z Wilbers vzmetenjem.(Rabim nižji motor, ki se z ESO lahko elegantno dvigne, v najslabšem primeru se montirajo stari amortizerji). Ne gre se za hudo vožnjo.

4. Kaj tu ni jasno? (Motosvet ima pa res en čuden forum - vedno neko pametovanje)

Ker ne razumem? pojasni mi, z znižanjem motorja se boš še slabše pelal....vse bo drsalo po tleh...kje pa da še ženščno peleš pa kufre naložiš.. Ni pamrtovanje vse to je preizkušeno. je pa res da se nemorem neki razmetavat z denarjem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, tomash pravi:

 

4. Kaj tu ni jasno? (Motosvet ima pa res en čuden forum - vedno neko pametovanje)

Ni kriv MS, za to da imamo ljudje različna stališča in različna mišlenja o nečem :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za znižanje motorja sem se odločil:

-na podlagi internetne ponudbe, ki to omogoča,

-na podlagi nasveta možakarja, ki se ukvarja z vodenimi izleti in ponuja tovrstno znižane motorje,

-na podlagi posveta s predelovalcem vzmetenja.

In zato, ker sem tak motor hotel sam, mi je pa v osnovi malce previsok, gre za malce več sigurnosti. 

Znižanih motorjev je na BMW Motorrad kolikor hočeš, tako da ne bom edini, ki sem "falil". Med njimi poleg GS ov tudi XR, R in GSA.

Če bo pa problem, ga bomo pa že nekako rešili. Moram probat ni druge.

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, ZdravkoK pravi:

Ker ne razumem? pojasni mi, z znižanjem motorja se boš še slabše pelal....vse bo drsalo po tleh...kje pa da še ženščno peleš pa kufre naložiš.. Ni pamrtovanje vse to je preizkušeno. je pa res da se nemorem neki razmetavat z denarjem....

Prodajajo tudi original znižano lady verzijo GS .. poznam in tudi videl, ter sedel na njemu ... torej se da znižat s primernim low kitom ... 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, tomash said:

Za znižanje motorja sem se odločil:

-na podlagi internetne ponudbe, ki to omogoča,

-na podlagi nasveta možakarja, ki se ukvarja z vodenimi izleti in ponuja tovrstno znižane motorje,

-na podlagi posveta s predelovalcem vzmetenja.

In zato, ker sem tak motor hotel sam, mi je pa v osnovi malce previsok, gre za malce več sigurnosti. 

Znižanih motorjev je na BMW Motorrad kolikor hočeš, tako da ne bom edini, ki sem "falil". Med njimi poleg GS ov tudi XR, R in GSA.

Če bo pa problem, ga bomo pa že nekako rešili. Moram probat ni druge.

 

Še zdaj nisi povedal katerega nižaš? Smo v  temi do 2013, zato sklepam, da R1100GS. Osebno, če bi imel novega Rallye se na starega ne bi več vsedel. Razlika kot dan in noč. Koliko imaš v višino, če ni skrivnost?

Če nižaš Rallye, bi ti svetoval, da prej narediš 30.000km in se nanj dobro navadiš. Osebno menim, da je nižanje le za neizkušene voznike, dotična turistična firma ima v glavnem same take goste ali pa zelo stare, ki imajo druge težave. V Hechlingenu imajo par inštruktorjev z malo preko 1m60 in vozijo normalno visoke motorje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, motolover pravi:

Še zdaj nisi povedal katerega nižaš? Smo v  temi do 2013, zato sklepam, da R1100GS. Osebno, če bi imel novega Rallye se na starega ne bi več vsedel. Razlika kot dan in noč. Koliko imaš v višino, če ni skrivnost?

Če nižaš Rallye, bi ti svetoval, da prej narediš 30.000km in se nanj dobro navadiš. Osebno menim, da je nižanje le za neizkušene voznike, dotična turistična firma ima v glavnem same take goste ali pa zelo stare, ki imajo druge težave. V Hechlingenu imajo par inštruktorjev z malo preko 1m60 in vozijo normalno visoke motorje. 

Sem. Znižal bom R1200GS  Rallye letnik 2012. Stari motor je zakon, tako kot novi. Vsak po svoje in res je razlika med njima. 165cm.

Vožnja ni problem, sploh. Navadil sem se ga pa, ko sem se nanj usedel (Malo heca, vendar resno motor se mi je usral u srce in če ga hočem vozit, je to to). Osebno menim, da nisem izkušen voznik, sem star in brez drugih težav. Z inštruktorji se ne morem primerjat.

Popravljeno . Popravil tomash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 10. 2017 ob 15:53, dejcpob pravi:

Ali je kdo menjal vzmetenje na svojemu gs-u in kaj ste nataknili gor.

Kakšna so mnenja o wilbers, ki jih promovira Čarman?

:OK:

IMG_0793.thumb.JPG.3ddf9a67b10136f63f3a899bd2a1deb3.JPG

 

pred 21 urami, ZdravkoK pravi:

pri 100.000 sem dal amortizer obnovit pri firmi amortizer in deluje kot nov...no tud prej je deloval vseh 10.000km samo dotegovat ni šlo več ker je spustila hidravlika za zategovanje fedre. me zanima zakaj menjat amortizacijo?? se res tk hudo peljete? Mogoče ker jaz imam 98% asfalta? Sprejemam samo logične  odgovore ne nabijanja iza šanka.

Koliko pa si plačal obnovo? 280€? In amortizerje je bilo najbrž potrebno rezati?

Wilbers v akciji nekaj manj kot 900€ (oba), 5 let garancije, obnovljivo, boljše kot tovarniško, na luknjah ne plava, motor je dosti bolj stabilen, gume se enakomerno obrabljajo, itd.

A se tudi s tistimi, ki vsako sezono menjajo motor za nov model, prerekaš zakaj to počno? Živi in pusti živeti :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 10. 2017 ob 15:53, dejcpob pravi:

Ali je kdo menjal vzmetenje na svojemu gs-u in kaj ste nataknili gor.

Kakšna so mnenja o wilbers, ki jih promovira Čarman?

Sam sem original zamenjal za Wilbers, ker so bili slabi.

Pri amortizerjih je najpomembnejša pravilna nastavitev. Nič ti ne pomaga ne vem kakšen amortizer, če ni pravilno nastavljen. Če ti nastavi strokovnjak, potem ne diraj, sam sem se kar nekaj časa mučil, da sem našel kolikor toliko dobro nastavitev.

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdavljeni.

( upam, da je v ta pravi temi )

GS1200/08 letos na 105000 km in je čas da se ga malo konkretneje obnovi, ker so cene na pooblaščencu vedno zlatarske se bom lotil nakupa delov prek spleta, cena za sklopko( lamela) je pri nas 250€ z semeringi kateri se morajo zamenjati na netu pa ta cena skače in zna biti tudi za skoraj 100€ razlike. Sklopka ne kaže še težav, ne bi pa rad sredi kake ture in kar nekaj km stran od doma imel to neljubo izkušnjo. Če ima kdo že izkušnjo ali link za box-parts pri nabavi se priporaočam , da mi ostane za kak pir in čevpavčič hehe al pa dad dam za rundo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Daresan pravi:

Pozdavljeni.

( upam, da je v ta pravi temi )

GS1200/08 letos na 105000 km in je čas da se ga malo konkretneje obnovi, ker so cene na pooblaščencu vedno zlatarske se bom lotil nakupa delov prek spleta, cena za sklopko( lamela) je pri nas 250€ z semeringi kateri se morajo zamenjati na netu pa ta cena skače in zna biti tudi za skoraj 100€ razlike. Sklopka ne kaže še težav, ne bi pa rad sredi kake ture in kar nekaj km stran od doma imel to neljubo izkušnjo. Če ima kdo že izkušnjo ali link za box-parts pri nabavi se priporaočam , da mi ostane za kak pir in čevpavčič hehe al pa dad dam za rundo :)

zakaj bi šravfal, če ni nič narobe  :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja letno gre do 25k in ne bi rad sredi poletja imel kake popatke, moped uredim pred sezono in med sezono je samo še redni servis ter seveda gume 

@solorider 

Popravljeno . Popravil Daresan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Daresan pravi:

ja letno gre do 25k in ne bi rad sredi poletja imel kake popatke, moped uredim pred sezono in med sezono je samo še redni servis ter seveda gume 

@solorider 

redni servis in si zmagal...moj ima 50.000 več in ni imel še nobenega posega razen redne servise :OK: Sklopka ne crkne čez noč in ti bo prej začela drseti...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, tomash pravi:

Me zanima, če gre na feltno za gumo 150 tudi guma 170. Je kdo že probal?

po mojem je preširoko, gor jo bo spravil, kako se bo obneslo na vožnji  pa poročaj... :OK:

jaz bom poskusil sprednjo 120... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 11. 2017 ob 12:25, tomash pravi:

Sem. Znižal bom R1200GS  Rallye letnik 2012. Stari motor je zakon, tako kot novi. Vsak po svoje in res je razlika med njima. 165cm.

Vožnja ni problem, sploh. Navadil sem se ga pa, ko sem se nanj usedel (Malo heca, vendar resno motor se mi je usral u srce in če ga hočem vozit, je to to). Osebno menim, da nisem izkušen voznik, sem star in brez drugih težav. Z inštruktorji se ne morem primerjat.

Naredi si uslugo in menjaj samo sedež! 

Sam s 176cm vozim novega GSA s sedežem na višji poziciji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!