Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Ja tole ja . Tole glihkar delam pa me je zanimal kok od vas je to že naredil. Med vsakoletnim zimskim -komplet- servisom sem opazil da se lezaj v diferencijalu zatika kar je nemogoče ugotoviti če ne iztakneš kardana . Zanimivo je to da je to zato ker je le-ta ležaj na strani vpetja platišča in je zaprt ležaj- ni mazan s strani olja diferencijala in zato tudi tako hitra obraba, jebat ga en popovdne dela pa mal manj kot 200 evričev stroška, bo pa spet za 100.000 kokr je tale zdržal, no mogoče več ker je sedaj od faga ležaj not ne pa od ine.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, dejcpob pravi:

Ja tole ja . Tole glihkar delam pa me je zanimal kok od vas je to že naredil. Med vsakoletnim zimskim -komplet- servisom sem opazil da se lezaj v diferencijalu zatika kar je nemogoče ugotoviti če ne iztakneš kardana . Zanimivo je to da je to zato ker je le-ta ležaj na strani vpetja platišča in je zaprt ležaj- ni mazan s strani olja diferencijala in zato tudi tako hitra obraba, jebat ga en popovdne dela pa mal manj kot 200 evričev stroška, bo pa spet za 100.000 kokr je tale zdržal, no mogoče več ker je sedaj od faga ležaj not ne pa od ine.

Sam verjetno malokdo ker rabiš en kup orodja. Priporočam da raje daš komu oziroma kakemu BMW maherju da ti to naredi. Tudi ne računajo tako zelo. Meni je na 2006 letniku računal 170€ za velik ležaj in 2 semeringa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jast imam to že razkopano , ležaj že imam 25 eurov, cakam še original semeringe ki so 50 eurov ker vem da držijo , lahko bi dal noter ponaredke za 10 eurov ampak mislm met tole zverco se kar nekaj časa, zamenjal sem pa še ležaje v nihajni vilici in v nosilcu diferencijala, je pa seveda meni lažje ker to lahko naredim vse sam.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Kawl pravi:

Sam verjetno malokdo ker rabiš en kup orodja. Priporočam da raje daš komu oziroma kakemu BMW maherju da ti to naredi. Tudi ne računajo tako zelo. Meni je na 2006 letniku računal 170€ za velik ležaj in 2 semeringa.

se strinjam s tabo, če nisi vešč takih del naj se nekdo ki je poigra s tem.

Sam razstavim in popravim in sestavim marsi kateri menjalnik, tako da bi se tega lotil sam.

Problem pa so varke in cake, katere pozna le bmw mkenik......kot jih jaz poznam za "moje" znamke pri avtomobilih, tam pa lahko cepneš in pol si pršparu:twak:

:lol1:

Popravljeno . Popravil Wakasaki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, dejcpob said:

Jast imam to že razkopano , ležaj že imam 25 eurov, cakam še original semeringe ki so 50 eurov ker vem da držijo , lahko bi dal noter ponaredke za 10 eurov ampak mislm met tole zverco se kar nekaj časa, zamenjal sem pa še ležaje v nihajni vilici in v nosilcu diferencijala, je pa seveda meni lažje ker to lahko naredim vse sam.

No če maš že razkopano, bi jaz menjal tud zunanji ležaj, original je okrog 30 evrov, ker kolkr mam jaz izkušenj  tud ta dobi mal lufta.

Drgač pa ni to tak bau bau, sploh če maš njihov orodje, k je pa kr nekaj kosov, samo dela se pa lepo.

je pa odvisno ker prenos maš, uni brez odzračevanja, so mal slabš, novejši po ML 2010 z odrzračevanjem so pa mal boljš.5a4f76b64e5c1_IMG_10481.thumb.JPG.9376ba96bd43ee5f4b4a9d5cec94023f.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 12. 2017 ob 10:37, Scarabeo 500 pravi:

Pred desetletjem sem delal v SLO firmi, ki je delala vzglavnike za Mercedes. Moja naloga je bila preveriti puše, če vzglavnik lepo drsi brez zatikanja. Tretjina komadov je bila slabih, zatikajočih ali pa sploh ni šlo skozi. 

Po opravljenem delu je prišel nadrejeni in prekontroliral, se odločil, da tretjina pač ne more biti zanič. Na koncu je bilo samo še morda 10 % izmeta.

Sem kar videl jezo lastnika, ki je dal recimo 60 jurjev za avto, pa se mu je zatikal vzglavnik. Malo mimo teme, pa vseeno ne čisto, glede na to, da je večina izdelkov izdelana nekje zunaj, konkurenca pa huda.

Scarabeo

Žal so tole "slovenska"posla v marsikaterem podjetju pri nas. Delavce dobesedno bičajo, da naredijo čimveč komadom in neglede na to, da je 60-70% potem škarta in dobijo zavrnjeno...posredno je delavec kriv in krog se zavrti. Sem bil prisoten, ko je prišel nadzornik direkt iz nemške firme ( znana in omenjena) pogledat zakaj tolk škart robe pošiljajo njim v dobavo. In pravi "bolje da naredite 60% manj izdelkov pa tistih brez napake več bo denaraj firmi ostalo, ampak se nobenga ni prijelo.....blah SLO

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/27/2017 at 10:12 AM, Wakasaki said:

Govorim o gsa2007

se meni prav dozdeva, da je oem olje za kotni prenosnik viskoznosti 75W-90  klik

kataloško sem vpisal v splet in kante ki imajo to kataloško je te viskoze  klik

po debatah pa sem sklepal, da je to castrol-75w140-syntrax-limited-slip-gear-box-and-differential-oil.jpg

 

čeprav vsi oil konfiguratorji itd ponudijo 75w-90.

sem kaj spregledal?

Jah, jas sem dal tega, čeprav imam 2005 letnik, pa pravijo da gre not isti kot v menjalnik, kot si napisal 75w-90.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, KyoKon pravi:

Jah, jas sem dal tega, čeprav imam 2005 letnik, pa pravijo da gre not isti kot v menjalnik, kot si napisal 75w-90.

Jst če mene prašaš je kvečjem bolje...pomoje sam da ma olje pa je ok:smoke: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, KyoKon pravi:

Jah, jas sem dal tega, čeprav imam 2005 letnik, pa pravijo da gre not isti kot v menjalnik, kot si napisal 75w-90.

za kotni prenost vedno 75-140 full sintetika. nikakor ne 75-90

To mi je svetoval star maček za BMW-je.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest dam noter motul 75w -140 sicer je malce dražje je pa zihr dobro za diferencijal in menjalnik pa še 1L ga je ginav dost 1.8deci v dif, ostalo v menjalnik

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, damjandugi pravi:

menjali ploščice?

A zavorne? :P

Normalno je da se v primeru odstopanja od predpisane zračnosti ventila menja "ploščica" pri tem motorju (letniki 10-13) je to bolj polkrogla.

11347721166_2_N.jpg.febbde034decd83c18759baeeea19a39.jpg

B0006149.jpg.e783efa888083940f6cd52bff85156a2.jpg

Vsaka naslednja polkrogla je "debelejša" za 0,05mm do debeline 5,70mm

06  11 34 7 721 166  SEMI-SPHERE - 4,60    8   $9.07
         
Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem 1200GS letnik 2011, bi rad zamenjal originalne tačke za znižane.

Našel sem TELE

Ali obstaja še kakšna (morda cenejša) alternativa? 

Je kdo že zamenjal in ima kakšen nasvet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sem dobil "meglenke". Čakal nanje mesec in pol. Aliexpress pa pol še naša carina. No sedaj pa rabim še rele in konektor. Kje to lahko nabavim? Konektor verjetno pri BMW servisu, kaj pa rele?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, tomash pravi:

Končno sem dobil "meglenke". Čakal nanje mesec in pol. Aliexpress pa pol še naša carina. No sedaj pa rabim še rele in konektor. Kje to lahko nabavim? Konektor verjetno pri BMW servisu, kaj pa rele?

 

conrad hala D btc oz. vsaka trgovina z avtodeli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne pozabi še kakšen meter kabla za povezavo stikala z meglenkami,pa kabel čevlje,pa skrčke,pa še kakšna malenkost.

Vse to vem ker sem ravnokar končal s podobnimi deli,samo v večjem obsegu.

Rumeni kabel 3 iz konektorja je + priklop na 86,   1 je - ki jo priklopiš na 85

+ iz napajanja(aku) gre na 30 ,in dalje na 87 (luči)

- iz stikala in luči lahko zvežeš skupaj na 85 ali  pa dalje na aku 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!