Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

25 minutes ago, Ciko86 said:

jap sej sem imel mitasko ponavadi cel cas na 2.9 dokler mi ni zacela drset pa sem postopoma zacel spuscat tlak,ni se poznalo dosti na obrabi..gp racer so mi tako svetovali in res cim sem napumpal nad 2.7 ni bilo to to,sedaj imam supercorso sc in je napumpana na 2.5-2.6 in je super edino ko ke mrzla je obcutek kot da bi vozu karjolo z prazno gumo :) kje si ti mene videl vozit?

 

Enkat sm bli na vikiju, okrog maja se mi zdi, pa enkat lani konc sezone si mi pelal nasprot, šel sem Belvedurja domov, ti pa prot kubedu. Ajd, nism 100% de si biu ti, je bil pa dokaj glasen moder zx6 z dimnikom pod ritko in šlo je fajn fajn. Če vgas tam trenira več, z enakim motorjem, pol mord nisi bil :D  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

 

Enkat sm bli na vikiju, okrog maja se mi zdi, pa enkat lani konc sezone si mi pelal nasprot, šel sem Belvedurja domov, ti pa prot kubedu. Ajd, nism 100% de si biu ti, je bil pa dokaj glasen moder zx6 z dimnikom pod ritko in šlo je fajn fajn. Če vgas tam trenira več, z enakim motorjem, pol mord nisi bil :D  

ne mislim da je bila kr edina modra zx6r na obali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Cartman pravi:

 

Absolutno nisem bil med počasnimi...hehe...fajn je blo...za nesrečo pa žal nisem bil nič kriv.Ena teta je prehitevala čelno naproti in ali čelno ali pa se ji umaknem na s ceste na njivo...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

To pomeni da se je skliceval na točno konkreten zapis, kjer sem napisal da pri prvi ko postane večja obraba pnevmatike z 2,5 spustim na 2,3. Ne delaj Jureta norega.

če guma ni pravilno nafilana, se deformira:klicaj:

zdej sm ti še jaz:P

ko bom pa napisal, da si zajebu, ker si gumo spustil na 2,3, pol se pa lahko vžigate:P, zato sem napisal, da Borutt ni nikjer omenjal, da si zajebu in koliko je treba filat gume, reku je samo, da se deformira, če ni prav:lol1:, lahko rečem, da se je mogoče dvoumno izrazu, pol je pa nastalo to, kar je:lol1:

tako sem jaz videl to debato, ti mogoče drugače:blush:, Jureta ne poznam osebno, Borutta pač, zato je Borutt zmagu:ras:

ko bo Jure plaču kdaj kavo, se mogoče kdaj zmaga obrne na drugo stran:lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že toliko debate o tlaku v gumah se kdo v praša, če te ure za zrak res kažejo prav ??

Ravno menjal gume na avtu. Šel prekontrolirati pritisk malo dodal. Po nekaj km. se mi je zdelo, da je nekam trdo. Zapeljem na črpalko kontrola - glej namesto 2.7 bilo 3.0. Čudno popravim na 2.7 se namenoma zapeljem drugam kontrola 2,8. In kaj je  sedaj ??

Ta debata mlatenje prazne slame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Rdeči pravi:

Če že toliko debate o tlaku v gumah se kdo v praša, če te ure za zrak res kažejo prav ??

Ravno menjal gume na avtu. Šel prekontrolirati pritisk malo dodal. Po nekaj km. se mi je zdelo, da je nekam trdo. Zapeljem na črpalko kontrola - glej namesto 2.7 bilo 3.0. Čudno popravim na 2.7 se namenoma zapeljem drugam kontrola 2,8. In kaj je  sedaj ??

Ta debata mlatenje prazne slame.

zrak v gumi se ti je segrel

saj veš, da se čekirajo ko so hladne...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo kako vsi slepo verjamete temu kar napiše proizvajalec-seveda potem še pametujete o tem...sam sem pač sprobal vse tlake od 1.6 do 2.5 in videl kaj in koliko mi ustreza na določenem motorju..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, builder pravi:

če guma ni pravilno nafilana, se deformira:klicaj:

zdej sm ti še jaz:P

ko bom pa napisal, da si zajebu, ker si gumo spustil na 2,3, pol se pa lahko vžigate:P, zato sem napisal, da Borutt ni nikjer omenjal, da si zajebu in koliko je treba filat gume, reku je samo, da se deformira, če ni prav:lol1:, lahko rečem, da se je mogoče dvoumno izrazu, pol je pa nastalo to, kar je:lol1:

tako sem jaz videl to debato, ti mogoče drugače:blush:, Jureta ne poznam osebno, Borutta pač, zato je Borutt zmagu:ras:

ko bo Jure plaču kdaj kavo, se mogoče kdaj zmaga obrne na drugo stran:lol1:

 

pozabil si napisat, da je še dodal da je nevarna, in predvsem slabši oprijem.....pa pustmo. Je bilo že preveč napisanega.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Borutt pravi:

Nisi še ugotovil, da jaz že ves čas pišem o nižjem tlaku od predpisanega ? Ampak je lažje omenjati stezo in njeno specifiko in potem vse to preslikati na cesto. Prav tako nisem nikjer pisal o tlaku v številkah, ampak sem vedno napisal nižji tlak od predpisanega. Tudi o splošno sprejetem pravilu glede tlaka v gumi nisem pisal, ampak o predpisanem tlaku s strani proizvajalca. Bo sedaj lažje ?

 

 

Tvoje nabijanje bi morali uzakoniti. Le tako bi lahko imelo težo po uradni dolžnosti. 

Sploh pa ti moram že milijontič napisati, da je zakonodaja sprejeta in veljavna. Načelo zakonitosti pa itak poznaš. 

ko je govora o vrednotih in se navajajo številke se je tako tudi potrebno pogovarjati .. policisti tudi ne rečejo "prehitro ste peljali" in potem določijo kazen glede te ugotovitve temveč napišejo številke po katerih se potem določi kazen ..

zaradi različnih konstrukcij gum so določene vrednosti tlaka ki se meri pri hladni gumi .. zakaj? ker je to posplošeno..

to kar sem počrnil - posplošuješ ..  ker ne določiš vseh parametrov debate .. 

- predpisan tlak proizvajalca .. česa ??? motorja ali gum ??? sereš , nakladaš , nabijaš in posplošuješ potem se pa želiš na svoji površnosti ven vlečt.. 

pred 22 urami, DAMI34 pravi:

po kmečko za cesto, da ti bo jasno.

Načeloma, pa je celo za zimske mesece in nizke temperature bolje imeti malce nizji tlak (a še vedno v mejah normale)

 

kdor ne išče skrajnih meja oprijema na cesti si bo svoj tlak v gumah že tako prilagodil , da se bo lepo peljal .. in menim , da bo v pogovoru s soborci navajal vrednosti v številkah .. z g.policistom je zgleda težko operirat v debati ko je za številko bar ali psi .. sekunde ,metri , ure , kilometri ,miligrami litri in kri so enote , ki so se jim zavlekle pod debelo kožo skozi katero ne more vstopiti nič drugega..

pred 22 urami, Jure pravi:

@siks

Se povsem strinjam s tabo, se javljam na tvoj poziv in se posipam s pepelom. Zrela reakcija bi bila, da poveš svoje mnenje enkrat, utemeljeno in obrazloženo (v nasprotju z nekaterimi) in pustiš zadevo stat.

Sam sem član tega foruma od leta 2002 dalje. Kot mulo sem se večkrat zapletel v kakšen internetni konflikt, ampak to k sreči hitro prerasel in ugotovil, da to ni ravno hvale vredno početje.

Sicer forum redno spremljam, se izogibam temam namenjenim spamanju, se izogibam (vsaj večino časa) postanju brezveznih objav. Večino časa sem se zadrževal v tehničnih sekcijah foruma kjer je govora o motociklih, opremi, itd. in nekako upam, da je vsaj del moji 10.000 in še nekaj objav komu kaj pomagal, tako kot so objave nekaterih drugih forumašev mnogokrat pomagale meni.

V 14 letnem stažu na forumu sem prebral veliko neumnosti ampak sem se največkrat zadržal in šel mimo.

Smo pa vsi samo ljudje in kdaj pa kdaj pride situacija, pospremljena s spletom okoliščin, ko je človek mogoče malce bolj razdražljiv kot sicer in ravno pri volji se malo spričkat. In takrat ne ravna najbolj zrelo. Tako je bilo tudi tokrat, žal :)

Mi pa to ni težko priznat. Jebiga.

tudi jaz se lahko javim..siksu bom pa dol odgovoril..

pred 21 urami, Borutt pravi:

Vidim, da moj zapis o nižjem tlaku od predpisanega marsikdo razume po svoje. Hkrati pa vsega tega, kar mi očitate oziroma na kar se opirate ne morete prebrati v mojih zapisih. 

 

seveda se ne more prebrati...ker nabijaš brezveze.. iz istega razloga se ne želiš pogovarjati v številkah kar je navadno posploševanje ..

zdaj pa ti poizkusi izpodbijat tole mojo trditev :

gume so črne in vse so enake in je vseeno katero natakneš na tvoj motor - samo da bo napumpana po enem od predpisanih tlakov - od proizvajalca motorja ali gum saj je itak vseeno - pa se boš povsod in zmeraj pri vseh temperaturah okolice peljal varno ,če boš imel prilagojeno hitrost.. 

pred 19 urami, siks pravi:

...evo spet počneta točno to...kot bi želela imeti čimveč objav...iz postov z vsebino se da kaj spoznati, naučiti...kar za veliko večino vajinih postov v zadnjih dneh, še posebej v tej temi, ne morem trditi...mogoče je vama zabavno, ampak tako ravnanje forum spreminja v ....saj ne samo vidva tega počneta, verjetno sem tudi sam kdaj kaj podobnega naredil, samo to kar vidva, pa še marsikdo drug počneta, je pa pretiravanje...vsak ima svoj pogled, js sem predstavil svojega...nisem se pa vžgal :-)

siks-a zakaj bi pustili , da ima nekdo - pa to bil kdorkoli - prav s posploševanjem , če v konkretnem primeru to ni res? bi se ti strinjal s tem , da nekdo od tvojih bližnjih vozi tlake v gumah , za katere se je dokazalo , da je tiskarska napaka v navodilih proizvajalca motorj ali gume ? buhnedej obojih?tisto iz drobnega texta "za morebitne napake v tisku ne odgovarjamo"  ???? pa čeprav je tako predpisano?? verjetno nebi ..

evo tretjo granitno kocko sem dal danes kuhat .. druga se je razkuhala včeraj medtem ko sem se vozil.. gre kdo na ražnjiče v crikvenico?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

34 minutes ago, thumper said:

zaradi različnih konstrukcij gum so določene vrednosti tlaka ki se meri pri hladni gumi .. zakaj? ker je to posplošeno..

posplošuješ ..  ker ne določiš vseh parametrov debate .. 

- predpisan tlak proizvajalca .. česa ??? motorja ali gum ??? sereš , nakladaš , nabijaš in posplošuješ potem se pa želiš na svoji površnosti ven vlečt.. 

potem se pa želiš na svoji površnosti ven vlečt.. 

povzet celoten njegov pisen prispevek razvlečen na 3 straneh foruma. :lol1:

Popravljeno . Popravil antares
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Je popustila ? 

men je držala ..  :fyou:

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje:

Julija sem kupila nov motor, z gumami Bridgestone T30. Do danes sem odvozila 12000 km. 

Obe še imata profil, vendar ne držita več tako dobro, kar občutim v ovinkih in pri zaviranju.

Danes sem malo spustila tlak in sicer na 2,4 in2,8. Bistvene razlike nisem opazila.

Ali naj kar zamenjam (glede na to, sa se itak vozim vso zimo)?

Prosim za odgovore z Da ali Ne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

pozabil si napisat, da je še dodal da je nevarna, in predvsem slabši oprijem.....pa pustmo. Je bilo že preveč napisanega.

Nevarna ? Ne spomnim se tega. 

pred 18 minutami, thumper pravi:

men je držala ..  :fyou:

Mislim, da piševa o različnih stvareh. :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, KARMEN1 pravi:

Imam vprašanje:

Julija sem kupila nov motor, z gumami Bridgestone T30. Do danes sem odvozila 12000 km. 

Obe še imata profil, vendar ne držita več tako dobro, kar občutim v ovinkih in pri zaviranju.

Danes sem malo spustila tlak in sicer na 2,4 in2,8. Bistvene razlike nisem opazila.

Ali naj kar zamenjam (glede na to, sa se itak vozim vso zimo)?

Prosim za odgovore z Da ali Ne.

 

da

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Mislim, da piševa o različnih stvareh. :jezik: 

pol si pa en navaden pokvarjenc.. ker jaz sem pisal o gumi na motorju .. drugač verjetno nebi pisal..:ras:

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, KARMEN1 said:

Julija sem kupila nov motor, z gumami Bridgestone T30. Do danes sem odvozila 12000 km. Obe še imata profil, vendar ne držita več tako dobro, kar občutim v ovinkih in pri zaviranju. Danes sem malo spustila tlak in sicer na 2,4 in2,8. Bistvene razlike nisem opazila. Ali naj kar zamenjam (glede na to, sa se itak vozim vso zimo)?

V kolikor se voziš pozimi, (nizke zunanje temperature, spolzek asphalt zaradi kombinacije slabe kakovosti in vlažnosti, itd.) zamenjaj OBVEZNO in nabavi gumo z zimsko mešanico.

Ceneje guma kot poškodovan motor in še kaj hujšega na tebi!

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ima najnižjo temperaturo 10stC .. to pa vse allround gume normalno držijo.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, KARMEN1 pravi:

Imam vprašanje:

Julija sem kupila nov motor, z gumami Bridgestone T30. Do danes sem odvozila 12000 km. 

Obe še imata profil, vendar ne držita več tako dobro, kar občutim v ovinkih in pri zaviranju.

Danes sem malo spustila tlak in sicer na 2,4 in2,8. Bistvene razlike nisem opazila.

Ali naj kar zamenjam (glede na to, sa se itak vozim vso zimo)?

Prosim za odgovore z Da ali Ne.

 

menjaj...to ni vprašanje...sam ko sem imel čudn filing sem kr skuril gumo(seveda zelo uzival)ko preobul pa ko da nov mopi....in 2.8 je prevec za zdaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Ciko86 pravi:

ko skuris gumo je veselje kratkotrajno :) ker pol opazis koliko gume imas za spucat z motorja hahah

sploh ni res...čez zadek potegneš vrečko za smetje...edino na R1 2004 sem tam za izpuhe luknjo naredu in se ni obneslo...seveda pa bilo bolje kot bi blo brez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, KARMEN1 said:

Imam vprašanje:

Julija sem kupila nov motor, z gumami Bridgestone T30. Do danes sem odvozila 12000 km. 

Obe še imata profil, vendar ne držita več tako dobro, kar občutim v ovinkih in pri zaviranju.

Danes sem malo spustila tlak in sicer na 2,4 in2,8. Bistvene razlike nisem opazila.

Ali naj kar zamenjam (glede na to, sa se itak vozim vso zimo)?

Prosim za odgovore z Da ali Ne.

 

Da...menjaj. Mam sam T30 na svojem motorju in mi nasplosno niso nekak vsec, proti koncu njihove zivljenske dobe so pa se slabse.

Popravljeno . Popravil vuk76
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, KARMEN1 pravi:

Imam vprašanje:

Julija sem kupila nov motor, z gumami Bridgestone T30. Do danes sem odvozila 12000 km. 

Obe še imata profil, vendar ne držita več tako dobro, kar občutim v ovinkih in pri zaviranju.

Danes sem malo spustila tlak in sicer na 2,4 in2,8. Bistvene razlike nisem opazila.

Ali naj kar zamenjam (glede na to, sa se itak vozim vso zimo)?

Prosim za odgovore z Da ali Ne.

 

12000? samo menjaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem in nisem nikoli razumel v čem point imeti svoj merilec.Sam že ko sem jih imel 16 sem na svoj kompresor spustil obe gumi na 1.6 in se šel peljat...vrnil domov napumpal na 1.7 in spet in tako vse do 2.5 prednja in zadnja do 2.9...in dobil svoje vtise in občutke...nato ugotovil koliko po mojem merilcu mi najbolj paše in tako delal 16 let kuk sem se vozil...lastim si ga še vedno...težko se je odpovedat ljubezni....je pa res,da skoraj isto z amortizacijo....Pač men važno kaj men sede in da jaz uživam in se mi sladko J...kaj nekdo pravi

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

... prjatu ful pohval mitaske za kakšnga sportaka ... :eek:

... baje orng limajo ... :kva2:

 

20161030_110525.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, pik1 pravi:

.

... prjatu ful pohval mitaske za kakšnga sportaka ... :eek:

... baje orng limajo ... :kva2:

 

20161030_110525.jpg

14563458_1237565746265915_67190351650408

na sprehodu po plaži, sm naletel na tipa, ki se je zakopal, ker ni imel na nemški trpežnosti gum, ki naj bi limale:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!