Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ob 10. 1. 2018 ob 15:11, Bostjan L pravi:

Res se me drži smola.

Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70.

Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in  zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko poko.:headbang:

Spet sem kupil prek neta :headbang:

 

DSCN4133.thumb.JPG.602f7f7f74484aaa88fe5de8813f71c8.JPG

 

Enkrat sem slišal, baba čula, baba rekla, pa mogoče drži.

Da v tovarnah pri ugotavljanju kvalitete gume, razporedijo na prvoklasne, drugo klasne, pogojno klasne in škart. Prvo klaso dobijo renomirani trgovci, ostalo pa drugi dilerji. Pa menda se vse proda, razen totaln škart. In preko interneta se da marsikaj ugodno kupiti, ki pa zagotovo ni prvoklasna roba, če je precej ugodno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Enkrat sem slišal, baba čula, baba rekla, pa mogoče drži.

Da v tovarnah pri ugotavljanju kvalitete gume, razporedijo na prvoklasne, drugo klasne, pogojno klasne in škart. Prvo klaso dobijo renomirani trgovci, ostalo pa drugi dilerji. Pa menda se vse proda, razen totaln škart. In preko interneta se da marsikaj ugodno kupiti, ki pa zagotovo ni prvoklasna roba, če je precej ugodno.

 

 

V to izjavo zelo dvomim. Vsak izdelek gre preko dolocenih kontrolnih tock. Obstaja pa se zmeraj majhen promil moznosti da je z izdelkom nekaj narobe.

Ta promil lahko ponavadi zelo varira(tudi do procenta), tukaj se pa potem odraza na kvaliteti/ceni proizvodnje. 

Nekje je meja kjer je bolje sprejeti doloceno stevilo reklamacij na serijo, kot pa vloziti veliko casa/znanja/denarja da bos to preventivno odstranil. Ta logika da imajo ‘Nemci, Avstrijci..’ prvo razredno robo je mimo.. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, ukica pravi:

V to izjavo zelo dvomim. Vsak izdelek gre preko dolocenih kontrolnih tock. Obstaja pa se zmeraj majhen promil moznosti da je z izdelkom nekaj narobe.

Ta promil lahko ponavadi zelo varira(tudi do procenta), tukaj se pa potem odraza na kvaliteti/ceni proizvodnje. 

Nekje je meja kjer je bolje sprejeti doloceno stevilo reklamacij na serijo, kot pa vloziti veliko casa/znanja/denarja da bos to preventivno odstranil. Ta logika da imajo ‘Nemci, Avstrijci..’ prvo razredno robo je mimo.. :) 

Kar se tiče kontrole, sem delal na dveh firmah v kontroli in ne morem potrditi tvoje teze.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil sem v štirih proizvodnjah gum, na Češkem, Poljskem, Turčiji in Sloveniji, pa je vedno tako, da 1. klasa gre v prvovgradnjo, 2. klasa v države centralne Europe in 3. vsem ostalim,kar pa je slabše pa v odpad. Nikjer pa mi niso hoteli povedati, katere države so za 2. in katere za 3. klaso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, MitcH' pravi:

Bil sem v štirih proizvodnjah gum, na Češkem, Poljskem, Turčiji in Sloveniji, pa je vedno tako, da 1. klasa gre v prvovgradnjo, 2. klasa v države centralne Europe in 3. vsem ostalim,kar pa je slabše pa v odpad. Nikjer pa mi niso hoteli povedati, katere države so za 2. in katere za 3. klaso.

Zelo podobno modelu, ki sem ga opisal. 

Samo zamisli, da se lahko najde slaba roba med prvo klaso - kaj se šele najde med 3. klaso. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi:

Zelo podobno modelu, ki sem ga opisal. 

Samo zamisli, da se lahko najde slaba roba med prvo klaso - kaj se šele najde med 3. klaso. 

podobno kot pralni prašek ali čokolada milka :P

men še nobena conti ni razpadla sama od sebe .. sem ji zmeri morau pomagat vsaj 7000 km :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zivjo, izbiram pnevmatike za mojo hondo hornet 600, sem tko receno zacetnik lani sem naredu izpit in prve pnevmatike so bile mitas, z njimi sem zelo zadovoljen dobr se drzijo ceste kar pa je najbol pomembno se zlo hitr segrejejo. Nisem dirkac ali nek norec vozim se normalno, z njimi sem naredu 6000 km pa jih bom imel se za ene 2000km. Najbol me je zmotilo pa to da jih po sredini zlo hitro pobira ker se velik vozim po avtocesti. Iscem pnevmatike ki bi bile po sredini trse ampak vseeno bi se zlo hitro segrele. Zdaj gledal sem qualifier II... Vase mnenje ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi menjal, če si z temi zadovoljen? Saj je to lepa kilometrina za moto gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler Z8, če pa bi rad malo bol športno pa M7RR ampak mislim, da bi mogla bit Z8 več kot dovol dobra v vseh pogojih in tudi pri bolj "divji" vožnji.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, Nightmare said:

Metzeler Z8, če pa bi rad malo bol športno pa M7RR ampak mislim, da bi mogla bit Z8 več kot dovol dobra v vseh pogojih in tudi pri bolj "divji" vožnji.

Lp, Samo

Z8 je top, tudi v mokrem. S tršo sredico sta še Dunlop RoadSmartII in novejša RoadSmartIII.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RoadSmart je sport touring guma ne pa sport guma, kot je Mitas. Pa vsaj zadnja RS2 mi je na ER6 drsela v mokrem pri bolj agresivnem prestavljanju navzdol. Ni primerljivo sploh. Že Qualifier2 so precej boljše v hladnem in mokrem kot RS2, kamoli kak Conti.

@Dejstrum  Če ti Mitaske prenesejo 8k in si z njimi zadovoljen... se pravi zguliš komplet na povprečno sezono - nimaš kaj menjavati. Voziš, zguliš, menjaš, ponoviš. Sčasoma boš pogruntal da sta Hornetka in AC itak čisto zgrešena kombinacija... pa bojo sredine manj trpele in jih boš tud po bokih kvalitetno ribal. Prvo si naberi nekaj izkušenj, naredi kako šolo varne vožnje, dobi nekaj občutka za motor in gume, pol pa spreminjaj 'setup'. Nima smisla preveč na hitro in na silo nekaj spreminjati, sploh pa ne stvari, ki ti (vsaj zaenkrat) ustrezajo. Govorim iz izkušenj - začetniku se ne splača preveč stvari spreminjati dokler si ne razčistiš osnovnih pojmov in občutkov okoli vožnje in motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jskrablin:

Išče se guma, ki bolje drži po sredini.

Čemu natikat sport gumo na motor, ki se sicer precej vozi po avtocesti in ima gor voznika začetnika?

Jaz sem kot začetnik štartal na zjebanmu Conti Roadatack in takoj zamenjal za RoadSmart1. Pa potem še 2xRS2 in zdaj po enih 50k+ pristal na Z8. Kot so po vrstnem redu, tako jih lahko tudi pohvalim. S tem, da so tudi RS1 pri normalni vožnji držale super. Vse zdržijo 12k km+. Ne rabim sport gume sploh.

S kilometri se je moja dinamika vožnje sicer malce spremenila. Še vedno je povečini sporttouring ampak je vmes kdaj tudi lightsport mode vklopljen :). In vsaka od naštetih gum oddela to z odliko.

ER6 je pa sicer res agresivc z dvema cilindroma. Že če samo gas spustiš te kuj nalima na šipo. Aja ups, sej je sploh nima  :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce si zadovoljen z mitas, vozi mitas. 

Res je da dolocene gume drzijo 10-15k km, ampak obcutek ko vsako sezono nataknes nove.. neprecenljivo.

ce ti bo en komplet zdrzal eno sezono, jaz nebi menjal znamke/modela. 

Drugace ti pa priporocam pireli angel gt.. zelooo zeloooo dobra all around guma..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze prevec komentarju nevem ce se mi da vse prebrat... caki grem kokice narest :D

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

a to je vožen 2x na let  ko ga gres v mirno peč zegnat in pa  registrirat :D za tok mal km pa pocas vozt so dobre tud  10 let stare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 x na let v službo, pa 5 x na kavo... par let posvetil ves prosti čas obnovi hiše...

Popravljeno . Popravil JaneZ750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, JaneZ750 said:

Koliko stare pnevmatike bi še vozili? Motor ves čas garažiran, vsako leto narejenih 100-200km?

Na mojem avtu so pnevmatike stare 6 let in so  za 50% bolj trde (za zamenjat).

Predvidevam da bi pnevmatike za motor zamenju po petih letih ali po 20000 kilometrih (sam sem naredu z Metzeler Tourance toliko km... je bila na koncu kar trda).

Probaj na otip. Če je mehka vozi, če na otip dvomiš gre v guma v kanto ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi jo po treh letih menjala.

Ampak menjam najmanj 2 kompleta na leto, tako da teh težav nimam.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, JaneZ750 said:

Koliko stare pnevmatike bi še vozili? Motor ves čas garažiran, vsako leto narejenih 100-200km?

5 let maksimalno. Na motorju sem dobil 5 let stare, skoraj poln profil. V dvomu, da bo sploh še kaj držalo, sem počasi stopnjeval tempo in jih do konca obrabil brez kakšnega nepričakovanega obnašanja. 5 let staro športno pnevmatiko se upam zvoziti do konca (dokler govorimo o dinamični vožnji po cesti, brez kakšnega pretiravanja), pri sport touring gumah pa imam slabo izkušnjo. Morda je bila že v osnovi kriva slaba guma, ker so letele pripombe tudi za nove,.. ne vem. Razlika med staro ST in novo SS je bila očitna (opaženo pri zaviranju na poligonu). Menjaj prvo, zadnjo pa zvozi v tej sezoni (moje mnenje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!