Skoči na vsebino

Ducati Sportclassic


Noise

Priporočene objave

Ducati je na tokijskem salonu predstavil družino konceptnih motociklov, ki so jih poimenovali DUCATI SPORTCLASSIC.

Študije modelov PAULSMART 1000, SPORT 1000 in GT 1000 se spogledujejo s klasičnimi Ducatiji iz začetka sedemdesetih let (prvi po Ducatiju 1974 Supersport 750, drugi po 1973 Sport 750 in tretji po 1971 GT 750).

post-20-1066829001.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PAULSMART 1000

20031021_duc_2_01_ps_500x375.jpg

20031021_duc_2_02_ps_500x375.jpg

20031021_duc_2_03_ps_500x375.jpg

Tehnične specifikacije

ENGINE

Type L-twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled

Displacement 992 cc

Bore x Stroke 94 x 71,5 mm

Compression Ratio '10:1

Gearbox 6-speed

*Power 62 kW - 84 CV @ 8000 giri/min

*Torque 84 Nm - 8,5 Kgm @ 6000 giri/min

Fuel injection Electronic fuel injection, 45 mm throttle body

Exhaust Black exhaust system with two steel mufflers r.h.

Emissions Euro 3

CHASSIS

Frame Tubular steel trellis frame

Wheelbase 56.1 in

Rake 24°

*Steering angle 30° right and left

Front wheel travel 4.7 in

Front wheel Spoke wheel, 3.50 x17

Front tyre 120/70 ZR 17

Rear suspension 1 monoshock l.h.

Rear wheel travel 5.1 in

Rear wheel Spoke wheel, 5.50 x 17

Rear tyre 180/55 ZR 17

Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, floating caliper 2-piston, 2-pad caliper

Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper

Weight * 425 lbs

Max Length 82.7 in

VERSIONS

Tank and fairing Colours metal flake silver

Frame and wheel colours Frame: blue wheels: aluminium

Versions one-seat

*Estimated values

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SPORT 1000

20031021_duc_3_01_sport_500x375.jpg

20031021_duc_3_02_sport_500x375.jpg

20031021_duc_3_03_sport_500x375.jpg

20031021_duc_3_04_sport_500x375.jpg

TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

ENGINE

Type L-twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled

Displacement 992 cc

BorexStroke 94 x 71,5 mm

Compression Ratio '10:1

Gearbox 6-speed

*Power 62 kW - 84 HP @ 8000 rpm

*Torque 84 Nm - 8.5 Kgm @ 6000 rpm

Fuel injection Electronic fuel injection, 45 mm throttle body

Exhaust Black exhaust system with two steel mufflers r.h.

Emissions Euro 3

CHASSIS

Frame Tubular steel trellis frame

Wheelbase 56.1 in

Rake 24°

*Steering angle 30° right and left

Front wheel travel 4.7 in

Front wheel Spoke wheel, 3.50 x17

Front tyre 120/70 ZR 17

Rear suspension 1 monoshock l.h.

Rear wheel travel 5.1 in

Rear wheel Spoke wheel, 5.50 x 17

Rear tyre 180/55 ZR 17

Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, floating caliper 2-piston, 2-pad caliper

Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper

Weight * 423 lbs

Max Length 82.7 in

VERSIONS

Tank and fairing Colours Burnt yellow

Frame and wheel colours Frame: black/ wheels: aluminium

Versions one-seat

*Estimated values

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT 1000

20031021_duc_1_01_gt_500x375.jpg

20031021_duc_1_02_gt_500x375.jpg

20031021_duc_1_03_gt_500x375.jpg

TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

ENGINE

Type L-twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled

Displacement 992 cc

BorexStroke 94 x 71,5 mm

Compression Ratio '10:1

Gearbox 6-speed

*Power 62 kW - 84 HP @ 8000 rpm

*Torque 84 Nm - 8.5Kgm @ 6000 rpm

Fuel injection Electronic fuel injection, 45 mm throttle body

Exhaust Chromed exhaust system

Emissions Euro 3

CHASSIS

Frame Tubular steel trellis frame

Wheelbase 56.1 in

Rake 24°

*Steering angle 32° right and left

Front wheel travel 4.7 in

Front wheel Spoke wheel, 3.50 x17

Front tyre 120/70 ZR 17

Rear suspension 2 side shocks

Rear wheel travel 5.1 in

Rear wheel Spoke wheel, 5.50 x 17

Rear tyre 180/55 ZR 17

Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, floating caliper 2-piston, 2-pad caliper

Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper

Weight * 423 lbs

Max Length 82.7 in

VERSIONS

Tank and fairing Colours GT grey

Frame and wheel colours Frame: black/ wheels: aluminium

Versions two-seat

*Estimated values

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko vidim tak motor, si mislim

mar so res prišli časi, ko je motor le še sredstvo izključno za postavljat se

ja, in to že dolgo

zanimivo, grmeči V-twin (če s pravim avspuhom) ujet v obliko kitajskih mopedov in up to date opremo

niso mi všeč, razen ta prvi, ki je pa res stara šola tekmovalnih oblik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so pa vsi trije lepi,mogoče gt1000 mal cenen deluje ampak drugač pa bi imel vse :D

samo cena bo pa po moje ducatiju primerna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem v cem je fora teh motorjev... :hmm:

to je pomoje namenjen precej starejsim motoristom ki se radi spominajo starih casov. ne vem jes ga ne bi nikol imel

ma kr neki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo za stare motoriste.... retro... klasika... obline starih motororjev...

prekrasne lepote... imajo pa nove zmogljive motorje v starem stilu.

to je nekaj čudovitega

evo še en primer, ki se meni zelooo dopade!!

post-4-1066859458.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..samo kupoval jih ne bo nobeden..

..ne, ceco, nobeden jih ne bo kupil.. prav imaš... samo hondini čoperji bodo šli v promet <_<

sicer je pa sport 1000 prav srtčkana zadevca.. tisti špegli malce motijo (pa kardana ni :naughty: ), drugače pa je prav hudi.. je pa res, da vsaj prva dva verjetna tangirata predvsem na kao nastopaško publiko, ki je pa niti ni malo, zato bo po moje zadeva šla kar fajn v prodajo..

kljub temu pa o amerih delim podobno mnenje (da se ne bo zdaj bojišče odprlo :yea2: )

Popravljeno . Popravil spilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... samo kupoval jih ne bo nobeden. Razen Američanov, ki so fliknjeni na starine (ker svoje zgodovine nimajo).

se najde tudi kak drugi ki se bo zaljubil v tako zadevo....američani so pa posebneži ni kaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni grdi vsi trije. :cry: Kar se tiče take eksotike(beri italjanov) ga ni čez MG V11 Scura .Vsaj kar se nakedov tiče:notworthy: Tisto je pa res lepota

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena študija...........kako za velke dnarje prodat stara jajca (beri zastarelo tehniko)!! :D :P :o :hmm: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je pa predvsem prvi blazno všeč, edino malo "švoh" je mašina, lahko bi dali od 999 mašino pa da je pol pravi racer.

glede pozerstva pa,............... a drugi novi motorji pa zgledajo blazno ne-pozersko (vsi cestaki, po možnosti še replica barve, da o čoperjih sploh ne začnem)?

no lepo da ducati malo iz zgodovine črpa navdih, meni so itak stari motorji oblikovno bol všeč, nekaj jih je bilo fenomenalnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so itak stari motorji oblikovno bol všeč, nekaj jih je bilo fenomenalnih.

meni je tudi lepo pogledat kak tak motor...recimo Yamaha Fjr 1100/1200 letnik 82....ta oblika mi je tako všeč da če bi naredili čisto kopijo motorja bi ga takoj vzel....sej so neki moderni stroji podobni ma to ni to....sicer pa je to relativno mlada oblika ki se kaže v modernih motorjih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ostanimo pri teh ta novih Ducatijih... Drugače pa, kot je Ceco napisal nekje drugje, se je na veliko začelo "testiranje" kupcev s "študijami". Mimogrede, na linku, ki je na prvi strani (na Ducatijevi strani) lahko sami oddate mnenje kaj točno vas na motociklih moti/vam je všeč/koliko bi plačali za njih itd... (Če bi kdo blazno rad sodeloval pri razvoju Ducatija) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men zgleda kot eno skopodralo -> ni ne star ne nov rahlo smesen motor z najnovejsimi vilcami in diski :( :)

Posrecen na nek nacin tudi ponesrecen :hmm: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!