Skoči na vsebino

MOTO kombinezon - primerjave, izkušnje, barvanje, nakup, vzdrževanje..


PILY

Priporočene objave

Google me ne pozna in tako je prav. Facebuk ne maram tako da se lahko vidiva v živo. Pridi na kafe na obalo pa kako rečeva dolker je še fajn toplo nebi smel bit problem. Kot informatik imam rad ta low tech način druženja ki izgublja privžence dnevno. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Facebook? :lol1::lol1:saj bi natresel kaj primerno starinskega izrazoslovja, amapak tista zadeva je res samo še namesto telefonskega imenika (sedaj ko so vsi na mobitelih). Poskusi Instagram :)

Ni problema z low-tech :)))  

Mtech, Clover, itd. so na višku slave in prodaje imeli kombinezone, ki so se odpirali na šivih (videl v živo na Grobniku); dvomim da sedaj, ko se je prodaja usnja tako zmanjšala (malo športnih motorjev v obtoku) njihova kvaliteta izboljšala. Revit pa je bil dobesedno scooter varianta,... 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da ženin mtech ostane za vedno cel ter moj spyke tudi. Clover ima veliko CE certificiranih oblačil, več pa nevem. Družabna omrežja pa niso zame. Še MS je včasih preveč pa na trenutke niti ni družaben. :P

Za na pisto rekretivno bi se verjetno odločil za gimoto po meri saj z dvodelcem ki je mimogrede italjanski "modni" izum te nebi praviloma smeli sploh spustiti na pisto (pa vemo da se to dogaja).

http://www.gimoto.com/search.aspx?lang=IT&c=1

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motosvet je sedaj celo zelo družaben; leta nazaj je bilo tukaj precej divje. Sam sem se bil takrat opremil  s puško za merjasce (na Notranjskem je bilo še posebej par tolstih primerkov). 

Nisem pristaš Spyke oblikovanja in njihovih barvnih kombinacij; res pa Spyke kombinezona nisem videl že 10 let :)))) Gimoto kombinezona v živo še nisem zasledil; kako je narejen in ostalo?  

Ne, dvodelec ni za na pisto; ampak gredo celo tekmovalci med treningi. Dvodelni so se že razdvojili v pasu, asfalt je preribal trebušne mišice in na progo so izpadla čreva, dobesedno. 

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem spremljal vajino debato in šel pofirbcat kako je z kombinezoni :) Ne vem kako bi jaz spravil kakšnega gor kolikor se gledal mere. Ali bi bili rokavi predolgi, al premalo pasu al bi pa hlačnice opletale............. To moraš res met srečo da dobiš takega ki ti paše. Glede kvalitete moraš imeti faks, da veš kaj je dobro zašito in kaj ne.To naredijo kilometri, katerih pa jaz nimam. Zame so vsi isti in samo podatek kako debelo usnje je mi pove nekaj o kombinezonu :D Si pa tezko predstavljam nekoga z grbo na hrbtu in na potovalnem motorju ( po defoltu mi je to racing varianta) :) 

No spet se bom nekaj naučil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gimoto? Iskreno nevem, veliko dobrega sem slišal, zagotovljena je kakovost izdelave in ogromno jih je ki hvalijo in jih imajo celo več (če nebi bili dobri kdo bi jih mel 2 ali več). Spyka vidiš če greš na črni kal in uleti mimo Sanjin Mačkon err.. pardon Mixon. Eventuelno mene ko se spravim vanj. Sicer pa so popularni. Tu pa tam ziher vidiš kakega. Jaz držim pesti. :D

Glede spiljeni trebušnih in črevesja po pisti pa eeeeeew...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, roxsas said:

Malo sem spremljal vajino debato in šel pofirbcat kako je z kombinezoni :) Ne vem kako bi jaz spravil kakšnega gor kolikor se gledal mere. Ali bi bili rokavi predolgi, al premalo pasu al bi pa hlačnice opletale............. To moraš res met srečo da dobiš takega ki ti paše. Glede kvalitete moraš imeti faks, da veš kaj je dobro zašito in kaj ne.To naredijo kilometri, katerih pa jaz nimam. Zame so vsi isti in samo podatek kako debelo usnje je mi pove nekaj o kombinezonu :D Si pa tezko predstavljam nekoga z grbo na hrbtu in na potovalnem motorju ( po defoltu mi je to racing varianta) :) 

No spet se bom nekaj naučil :D

Trik je da ne padeš pa je vse ok. :D

http://www.randomnude.com/wp-content/uploads/sites/39/2008/08/nude-on-bike-1.jpg

No oslarije na stran, ena zaščita na nivoju pač mora bit. Ohlapen kombinezon je res komot a ima precej pasti v katere se nebi spuščal. Vseeno imam raje malo ohlapen kombinezon kot neke vetrovke z napisi in najcenejšimi ščitniki ki se jih da kupit in gredo čez CE testiranje le v španiji (za čelade je zanimivo da krš roba pridobi certifikat CE le v Španiji, v italiji pa nemčiji pa ne duha ne sluha čeprav je proizvod npr. italjanski).

Če hočemo dodatno komplicirat imam rad rokavice ki imajo palm sliderje...

http://www.motorcyclegear.com/image/path/52797/SGS_Gloves-4.jpg

Trik je najti solidno premo in ne pogrnit. Ne velja se vozit v prvi krami ki jo najdeš ker te Murphy vidi... ČE pa se strosiš ali pa te strosijo pa le glej da bo oprema na nivoju in veliko sreče zraven.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, roxsas said:

 Ne vem kako bi jaz spravil kakšnega gor kolikor se gledal mere. Ali bi bili rokavi predolgi, al premalo pasu al bi pa hlačnice opletale............. To moraš res met srečo da dobiš takega ki ti paše.

Glede kvalitete moraš imeti faks, da veš kaj je dobro zašito in kaj ne.

Doplačaš 10% in ti ga Dainese prilagodi na postavo; pa še modno boš izgledal :))) 

Kvaliteto se vidi po raznih dirkališčih, kjer kdo zdrsne. Ampak, s tem se v tujini res nihče ne ukvarja; kdor si zamisli usnjen kombinezon gre na znamke; poglej si instagram; vsi po vrsti se slikajo kot na modni pisti. Časi se spreminjajo;  biti kamikaza na cesti je moderno kje na Balkanu. Ljudje se opremijo da uživajo, gredo ven, se dobijo, se zabavajo, likajo drug drugega in kaj pokomentirajo. Tukaj na Motosvetu je bilo obratno, kdo bolj "kolenčka"; drug drugega so terorizirali kdo je "bolj" in pri vrhu piramide; par tipov se je razbilo, nato so jim modrovali o rehabilitaciji. 

________

Črni Kal niti ni tako popularen odkar so Tržačani dogradili svojo avtocesto od meje Krasa do meje s Koprom :))) se vsi peljejo mimo :))) 

___

Spyke; ta tema me spominja na Berik, ki so ga tukaj v Sloveniji porivali kot odkritje :) ne rečem, da je slab, ampak a je res tako poceni, da g aje treba opevati? 

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, antares said:

________

Črni Kal niti ni tako popularen odkar so Tržačani dogradili svojo avtocesto od meje Krasa do meje s Koprom :))) se vsi peljejo mimo :))) 

 

z mano vred. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, StaraFeltna said:

z mano vred. :)

Celotna Obala, ki pride gor na Kras reče "ma se kdo sploh še pelje po slovenski avtocesti?"  Več KP avtomobilov na Tržaški obvoznici kot v Kopru :)))) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne ne, ni men do šminke in norenja, enostavno srkam informacije, ker nebi rad kupoval pa potem stran metal, ker ne bo vredno 1/2 ku*** - Rad bi samo solidno zaščito oziroma zaščito, ki je meni dosegljiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, roxsas said:

Ne ne ne, ni men do šminke in norenja, enostavno srkam informacije, ker nebi rad kupoval pa potem stran metal, ker ne bo vredno 1/2 ku*** - Rad bi samo solidno zaščito oziroma zaščito, ki je meni dosegljiva.

Poglej, če imaš probleme s konfekcijo, ali ti ne stoji res dobro, si usnjen kombinezon naročiš po meri. Za Dainese vem da naredijo res kot ulito, sem videl na drugih in bom verjetno tudi sam naročil zase. 

Plačaš enkrat in imaš mir. Lahko pa se greš malo turizma in probaš znamke po trgovinah in vidiš kaj ti odgovarja. 

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se ulegel, sem se ulegel v najcenejšem Probikerju (160€ v akciji), kateri je imel za sabo od oka nekje 80kkm, nobenih problemov z zadrgami, pokanjem šivov itd. Kombi je pri padcu ostal popolnoma cel, s tem da je obdržal razbito roko lepo zaprto v usnju. Hrbet je tudi prestregel 10m polet in pristanek, v njem je bila nameščena zaščita level2....tut cel. Kombi mi je bil po dimenzijah kot ulit, celo tišal me je malo.

hmm...sreča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, roxsas said:

Ne ne ne, ni men do šminke in norenja, enostavno srkam informacije, ker nebi rad kupoval pa potem stran metal, ker ne bo vredno 1/2 ku*** - Rad bi samo solidno zaščito oziroma zaščito, ki je meni dosegljiva.

Kot je Dami ze nspisal, slabe opreme skor ni vec. Top znamke so predvsem bol udobne in verjetno bol dolgotrajne. Ce prevec zagrmi, tud top oprema ne pomaga 1/2 kurca. 

Jez sm tvegal par stotakov in kupil (ze pokojni) MBR kombinezon. Ker sm debel kakega daineseja v outletu ne morem kupit.  Za svoj sold sem dobil zelo dost, ceprav zadeva zgleda mal robustno in okorno. Mislim da je za njih sival Tschul al nek podobnega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Cartman said:

Kot je Dami ze nspisal, slabe opreme skor ni vec.  

Kle se lih nebi strinjal s tabo.

Veliko imas kao kvalitetne robe zvenecih znamk k zgledajo oh in sploh, vendar Je tok zanic narejeno ( zadeve, sivi), da jo po slabih dveh sezonah lahko stran zabrises. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tile so šele zlatarji, roba pa najbrž dobra. Sicer sem videl kar nekaj pritožb čez rokavice ki naj bi bile njihov paradni konj... 100 ljudi sto čudi. Al je bilo res kaj narobe ali so pričakovali preveč ne vem.

Med dobro in slabo opremo je že usnje svoj faktor. razlika v fizičnih lastnostih je lahko komot že 50% zaradi usnja samega. Potem je s čim šivajo... nenazadnje 5let "smrdeči" kombinezon kateri ni bil negovan in v eni sezoni ni bil deležen kakega conditionerja tudi nima enakih lastnosti kot se pričakuje. Usnje je treba negovat. Čiščenje in nega sta ključnega pomena. Če se v njem ful švica pa še odstranjevalec soli ki ga dolgoročno daleč najbolj pokoduje (kot tudi šive). Dobro vzdrževana usnejna oprema menda gre v penzijo ko šivi popustijo, zgnijejo itd... Nisem še dotrajal ničesar usnjenega.

Drugače pa mi je všeč tole:

http://drdetailforless.com/assets/Uploads/_resampled/contentimage-Lexol-L2-1-Liter-lexolcond1llarge.JPG

Olja brez voskov ipd neumnosti... lepo vzdržuje usnje. Za čiščenje pa voda in blago milo brez prafumov, kemikalij in gobica.

16 hours ago, roxsas said:

Ja to bo prva oprema, kasneje pa imam v mislih tudi kombinezon.

Kak motor si si omislil? Ker izrazito touring oprema in izrazito sport kombinezon ponavadi ne pašeta ravno na istega konja (maš sicer tdio izjeme dandanes).

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Nearrain said:

Kle se lih nebi strinjal s tabo.

Veliko imas kao kvalitetne robe zvenecih znamk k zgledajo oh in sploh, vendar Je tok zanic narejeno ( zadeve, sivi), da jo po slabih dveh sezonah lahko stran zabrises. 

 

Narobe sva se zastopla. Govoril sem o cenenih izdelkih ki svojo zascitno nalogo opravijo z odliko. Damijev Probiker je bil pac luisova ta pocen blagovna znamka, usnej na otip ni lih ne vem kaj, zgledali so dokaj arhaicno...al za se enkat dvakat zavalit po tleh, svoje delo opravijo dobro.  Ce pocis v skarpo ali telegrafstango, ni pomembno al si mel Dainese al bermude. 

Ce si on a budget, in ti kroj sede, ne zgresis dosti. To sm tel rect. 

15 minutes ago, StaraFeltna said:

Tile so šele zlatarji, roba pa najbrž dobra. Sicer sem videl kar nekaj pritožb čez rokavice ki naj bi bile njihov paradni konj... 100 ljudi sto čudi. Al je bilo res kaj narobe ali so pričakovali preveč ne vem.

Med dobro in slabo opremo je že usnje svoj faktor. razlika v fizičnih lastnostih je lahko komot že 50% zaradi usnja samega. Potem je s čim šivajo... nenazadnje 5let "smrdeči" kombinezon kateri ni bil negovan in v eni sezoni ni bil deležen kakega conditionerja tudi nima enakih lastnosti kot se pričakuje. Usnje je treba negovat. Čiščenje in nega sta ključnega pomena. Če se v njem ful švica pa še odstranjevalec soli ki ga dolgoročno daleč najbolj pokoduje (kot tudi šive). Dobro vzdrževana usnejna oprema menda gre v penzijo ko šivi popustijo, zgnijejo itd... Nisem še dotrajal ničesar usnjenega.

Olja brez voskov ipd neumnosti... lepo vzdržuje usnje. Za čiščenje pa voda in blago milo brez prafumov, kemikalij in gobica.

Kak motor si si omislil? Ker izrazito touring oprema in izrazito sport kombinezon ponavadi ne pašeta ravno na istega konja (maš sicer tdio izjeme dandanes).

Tole o pretiranitrajnosti...nism si prsu na cisto. Prvo jakno mam se zmer celo, Dainese za miljon lir, letnik 1993. Lepo namazana visi ze par let, in caka da bo oldtimer spet na cesti. Za resno uporabo pa je ne bom vec nosu, tud ce je cist cela. Pac nove zadeve so bolse za se vozit, tud ce je biu cel kombi manj kot 300 €. Zd3j je odpelu cetrto sezono. Pocas bom su u dokup kake bol civil zadeve. 

Kar se kushitanija tice...je japonska manufaktura, vsak bi rad njihov kos, pa so kupovali edino dostopno zadevo, rokavice. To ni resn igralec na trgu. In kar sem jaz vidu izdelkov, so...jah...Dainese je bol doteran. 

 

Opazam pa (spet) zmer vec malih firm na velikih dirkah. Rewin, Psi hubik, Prexport, Vircos....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi samo tko rekla, vsa ta teorija o materialij, ščitnikih je super, ampak najpomembneše je, da ti je obleka prav. To pa vidis samo ce poizkusis. Bolje slabsa oprema pa pase v nulo, kot draga, kjer se bo scitnik zasukal, te bojo hlace tiscale al lezle dol itd. 

skornje mamo pa pr nas iz lorice al kar je tista rec, pa jim nc ne fali. ampak mi smo itak kofetkarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, antares pravi:

Motosvet je sedaj celo zelo družaben; leta nazaj je bilo tukaj precej divje. Sam sem se bil takrat opremil  s puško za merjasce (na Notranjskem je bilo še posebej par tolstih primerkov). 

 

Merjasci na Notranjskem še vedno dobro uspevajo in še vedno ne marajo lovcev, ki pretiravajo z "lovačkimi pričami" :D

LP, Jure (DeX)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, cikadina said:

Jaz bi samo tko rekla, vsa ta teorija o materialij, ščitnikih je super, ampak najpomembneše je, da ti je obleka prav. To pa vidis samo ce poizkusis. Bolje slabsa oprema pa pase v nulo, kot draga, kjer se bo scitnik zasukal, te bojo hlace tiscale al lezle dol itd. 

skornje mamo pa pr nas iz lorice al kar je tista rec, pa jim nc ne fali. ampak mi smo itak kofetkarji.

 

Tudi moji dainese škornji so kul, moti me da napram normalnem usju so te stvari toksične, ne dihajo in splo niso primerljive s pravim usnjem ki za ta denar bi tudi lahko dobili. Povrhu je tertirano s hudimi kemikaljami. Ker se noge poitjo in so tako ali drugače v stiku z...

http://bodyecology.com/articles/top_6_fabrics_you_should_avoid_wearing.php

Nevem ali vam je useno ali ne zase vem da nočem sintetike na sebi, če se da kvalitetno usnje, biobombaž, volna, svila.

Podobleka v kombinezonu je menda iz ogljikovih vlaken (SIXS). Tu pač kompromis, nekoč bom probal še kako merino podobleko.

Nisem treehugger ampak na zaprte oči in 2L pira vem kdaj sem v naravnih materialih in kdaj ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, StaraFeltna said:

Tudi moji dainese škornji so kul, moti me da napram normalnem usju so te stvari toksične,...

Podobleka v kombinezonu je menda iz ogljikovih vlaken (SIXS). Tu pač kompromis, nekoč bom probal še kako merino podobleko.

Najbolj toksično pri Dainese obutvi (in rokavicah) so cene, ki jih prakticirajo. Pri njihovi obutvi je usnje hec, nekdo bi zmotno pomislil, da so jim škornji res iz ročno pletenih ogljikovih vlaken. 

Podobleka v volni??? jao, mislim, da bo serijska oprema po novem štela še grebljico za kamin :)) :lol1: :lol1:

Bombaž je zelo prijeten, ampak izredno vpija telesno vlago in jo zadržuje, zato ni primeren za nogavice. Volnene nogavice vlago oddajajo, tako da v mrzlih predelih najprej obujejo tanke sintetične nogavice nato pa čez volnene, da je topl in suho

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!