Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

pred 5 urami, smasher pravi:

je, tudi 13.5 je sprejemljivo, jaz imama na starem avtu naštiman voltmeter, in takoj po zagonu je tam nakje 14.2.. in potem dalša kot je vožnja začne zniževat, ne vem po kakšni logiki, ali morda po tem da potem ko akumulator ne vleče več toliko toka tudi alternator zniža napetost, ampak je po določenem času včasih napetost tudi tam okoli 13.6V

regulator napetosti... :) opravlja delo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Spet imam problem z akumulatorjem na moji CBF1000A. Vrgel sem vem litijev aku, in tik pred sezono vgradil ustrezno yuaso. Celo leto ni bilo problema s štartanjem ... do prejšnje sobote, ko je namesto štartanja samo malo zaprdelo v štarterju in gotovo. Sem napolnil in motor je vžgal s prve kot običajno. Danes - isto.

Ko sem napolnil aku je imel 12,75V, zalaufal ok, med tekom je imel na sponkah 14,4V kar je tudi ok, ko pa sem ga čez 15 minut ugasnil, je imel aku 12,45V.

Alarm ima svojo baterijo 9V (za rezervo) in gretje ročic nima elektronike, da bi kaj rabilo. Je imel še kdo na CBF1000 tak problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sumljivo, po voltaži kaže kot da je aku nekje na 50 do 60%. Kako kaj kaže rele od štarterja?  Na eni ninđi smo se 1x lovili in merili vse živo je rele neki slabo prevajal.

Ne vem kako ima ta motor narejeno in koliko ima elektronike, če je selenoid na štarterju ali pod sedežem. V glavnem na lastno odgovornost ga premostiči da vidiš če pol štarter obrne (zna kar močno pošvasat ker gre kakšnih 150A skozi). ČE na ta niačin vžge je kriv pol rele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zaradi alarma že uspel uničiti akumulator..  :D 

...pa sploh ni težko. Nič ti ni treba narediti...in to je to...  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, a-lex pravi:

Spet imam problem z akumulatorjem na moji CBF1000A

Sicer je v trenutku meritve napetost polnjenja 14,4V OK. Vprašanje pa je kaj se dogaja, ko ne meriš. CBF-ke so imele težave z alternatorjem nalo pobrskaj po "spletu".

Na ubermašini sem zaradi podobnih problemov imel V-meter na katerem sem spremljal stanje polnjenja med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
On 3/27/2023 at 5:09 AM, Darko3g said:

Čez noč sem aku napolnil, ga dva dni pustil v kleti (napetost mu je malenkostno padla (na 12,53), ga vgradil, je lepo kresnil, dvakrat ugasnil in znova prižgal, tretjič pa po kratkem svetenju z dolgo lučjo ne več. https://www.shopsy.si/Blog/davcno-potrjevanje-racunov/

Poklical Bartog, kjer so imeli enakega EXIDE, mi je rekel, da moram najprej plačat, potem pa ga aktivirajo (pred leti sem to počel sam, sedaj pa ni več dovoljeno), prišel zvečer plačat, ko ga je prinesel, pa je ugotovil, da je AGM ready, in sem ga kar odpeljal. Starega sem pusti tam in s popustom me je stal enako kot pred 9 leti.

Sedaj le še vreme porihtam. https://www.bodygain.si/izdelki/napitki/funkcionalni-napitki

To je odlična novica, da si rešil težavo z akumulatorjem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lani zmontiran Intact Gel za 50€ je prvič letos vžgal mojo kobilo brez kakršnega koli problema. Celo zimo parkiran dobesedno pod kozolcem, brez vzdrževalca. 

Kar se tiče mene lahko samo priporočim. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Nightmare pravi:

Lani zmontiran Intact Gel za 50€ je prvič letos vžgal mojo kobilo brez kakršnega koli problema. Celo zimo parkiran dobesedno pod kozolcem, brez vzdrževalca. 

Kar se tiče mene lahko samo priporočim. 

 

Lp, Samo

Včeraj sem zaverglal, s prve kresnilo, enak Intact Gel se pozimi praktično ni nič spraznil, sem ga dal na polnilec, polnilo minuto...

Zaenkrat solidna izkušnja pa tudi višji zagonski tok ima napram AGM Yuasi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 3. 2024 ob 10:15, Nightmare pravi:

Lani zmontiran Intact Gel za 50€ je prvič letos vžgal mojo kobilo brez kakršnega koli problema. Celo zimo parkiran dobesedno pod kozolcem, brez vzdrževalca. 

Kar se tiče mene lahko samo priporočim. 

 

Lp, Samo

 

pred 7 urami, Snečer pravi:

Včeraj sem zaverglal, s prve kresnilo, enak Intact Gel se pozimi praktično ni nič spraznil, sem ga dal na polnilec, polnilo minuto...

Zaenkrat solidna izkušnja pa tudi višji zagonski tok ima napram AGM Yuasi.

Jaz sem ga imel, kar veselo vžigal, po 2 letih prišli v Kobarid na črpalko, napolnili rezevoar in .....  ne duha ne sluha. Še dobro da je AMZS...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je že @Zivnorcb tej temi zapisal, da lipol oz vsi ti hightech accu imajo veliko boljši zagonski tok, kar je dobrodošlo in dokler dela dela 100% napram svinčenim. Ko pa crkne, pač crkne, brez opozorila. Pri klasičnih se pa lepo vidi, da začno pešat in kdaj...običajno je padec napetosti pri verglanju, pa maljon lučk, ker ne uspe izvest pc samokontrole. 

Vsak ve sam zase, za vžiganje bp je vsekakor boljši novejši accu (poleg teže), pa vendar mam raje in zato nisem prešaltal na boljšo tehnologijo, opozorila kdaj umira.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ta gel akumulator načeloma ni nek Hi-tech Li-xx akumulator, to je prav zaprav navaden Pb akumulator, le da je elektrolit v obliki gela in ne v tekočem stanju (žveplova kislina). Pb akumulator lahko crkne na dva načina. ... prvi je na "obroke", ko se pojavlja sulfatizacija, ko svinec kemično reagira z elektrolitom svinčev sulfat v obliki kristalov in se  nabira na Pb ploščah v akumulatorju in zmanjšuje električno prevodnost ..itd, itd...

...ali pa crkne kar naenkrat, ko rečemo, da ga je "zadela kap", kot je prejle napisal  @ftp... kar se dogaja v poletni vročini, ko kemični procesi tečejo precej hitreje, kot pri optimalni temperaturi.

Pri LiFePo4 oz. Li-ion je pa največji problem, ker so po navadi ti akuji z manjšo kapaciteto, pa je lahko usodno (enako velja tudi za Pb akuje) pregloboko praznjenje, če kaj pozabiš odklopit....in se celice preprosto napihnejo...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, DAMI34 said:

Ko pa crkne, pač crkne, brez opozorila.

To se vsem zgodi. Meni je AGM delal odlicno do zadnje sekunde. V Postojni normalno vzgal, v Pivki normalno vzgal, na crpalki v Ilirski pa nit kontakta ni blo videt. Sposodil kable, kresnil, odpeljal domow. Med zaviranjem so (zarad stop luci) cagri padli na nulo. 
 

Da mi jutri ne bo treba na furo, mi je trgovec podtaknil napacno baterijo. S sabo sem imel staro, za reciklazo in vzorec. Tako, enako, prosim.  Ni šlo. Namesto ytx sem domow prinesel ctx. Razlika je v visini roba, in fiksator ne gre cez. Preveril s pred-prejsnjo, ki na polici ze 4 leta caka odvoz na deponijo. Ocitno je treba vsem gledat pod prste, tud prodajalcem v specialisticni stacuni z baterijami. Matr vola sm besn. 

 

IMG_9438.jpeg

  • Šokiran 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok se opravičujem, sem mislil, da je govora o LI XXx akumulatorjih. Sicer pa vsak ve zase...iz mojih iskušenj...običajno dajo navadni (svinčeni ne glede na formo elektrolita) še kaj od sebe, pa mal kašljajo, jočejo in stočejo, lučke blenkajo, kresneš na kable in veš kok je ura.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
25 minutes ago, Snečer said:

ytx = yuasa

ctx = ctek.. itd

Dejansko je res najbols kupovat po spletu. Sam bi dal pravo v kosarico   

ADEF83B8-08EC-46C7-B324-6E05E727C2C2.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

To se vsem zgodi. Meni je AGM delal odlicno do zadnje sekunde. V Postojni normalno vzgal, v Pivki normalno vzgal, na crpalki v Ilirski pa nit kontakta ni blo videt. Sposodil kable, kresnil, odpeljal domow. Med zaviranjem so (zarad stop luci) cagri padli na nulo. 
 

Da mi jutri ne bo treba na furo, mi je trgovec podtaknil napacno baterijo. S sabo sem imel staro, za reciklazo in vzorec. Tako, enako, prosim.  Ni šlo. Namesto ytx sem domow prinesel ctx. Razlika je v visini roba, in fiksator ne gre cez. Preveril s pred-prejsnjo, ki na polici ze 4 leta caka odvoz na deponijo. Ocitno je treba vsem gledat pod prste, tud prodajalcem v specialisticni stacuni z baterijami. Matr vola sm besn. 

 

IMG_9438.jpeg

Ko si vzel starega ven iz motorja je bila spodaj pena, ki je debela približen 4mm in če jo vzameš ven se nekak izide.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Rdeči said:

Ko si vzel starega ven iz motorja je bila spodaj pena, ki je debela približen 4mm in če jo vzameš ven se nekak izide.

Hvala, nisem nit pomislil. To bi res slo. Ce bo kdaj sila, bom vedel.  
 

Placal sem pravo, pa se mi zdi prav da pravo dobim. Da bi se jutri vozil, in jo v ponedeljek vrnil, ni fer.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!