Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Ob 1. 5. 2016 at 12:02, DinDiin pravi:

Ok, pa to se mi je dogajal ze od zacetka,odkar mam motor....vrjetn bi sla k vragu ce bi bil to vzrok?

RS se je po gladkem in vročem asvaltu rada zavrtela v prazno.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!
 
Ali bi mi lahko kdo izmeril centralno stojalo za tdmko? Imam namen doma skupaj zašvasat (v trgovini pride 200€, kar je malo huda cena za kos železja) Rabil bi dolžino nogic, razdaljo med nogicami zgoraj pri vpetju in razdaljo spodaj (stik na podlago) in pod kakšnim kotom je treba naredit nogico za vzvod - dvig.
 
Hvala za pomoč
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
pred 14 urami, DinDiin pravi:

Izpuhi Mass? Al pa na ebayu vzames....?

Pa ti mu prodaj Igorje .....a nisi ti to že nekaj razbil pa zaribal al kaj je blo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdrav vsem, sem čisto frišen lastnik TDM 900 2005 letnik, in imam par vprašanj.

Malo sem že preletel temo, ampak ima le 62 strani, ne mi zamerit če je bilo že kje napisano.

Motor je bil servisiran pri Primcu, tudi sam ga mislim tja vozit, na motorju pa bo treba zamenjat v glavnem potrošni material:

- gume obvezno - katere gume priporočate kot best p/p za touring vožnjo, brez makadamov. Videl sem ogromno enih različnih variant od vsake znamke, se sploh ne znajdem.

- zavorne ploščice bi bile še za kakšno sezono, ampak bo tudi počasi treba menjat. Pri nas se dobi Goldfren in Carbon Lorraine, na ebayu se najde še Brembo, EBC, Armstrong, SBS,.... Katere ploščice dajete gor, da ne obrablja preveč diska? Katere montira Primc?

- veriga + zobniški set enako kot ploščice, niso na koncu bo pa kmalu za menjat. Kakšno verigo dajete gor, katere vgrajuje in priporoča Primec. Našel sem tale set http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/yamaha/900/tdm-900-abs/2005/#good_detail=verizni-set-z-qx-ring-verigo-ek-veriga-srx-model-16-42t-ek-chain-99f0c4132de46fe241d7ebce872746b5m

Zanima me tudi, če kdo pozna kakšno cenejšo varianto za zgornje crash bare, spodnje motor že ima od Givija, dodal pa bi še zgornje http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-TDM-900-RD-Moto-Crash-Bars-Protectors-CF35KD-/391337112846?var=&hash=item5b1d82750e:m:m4_qDbv9f5eYOcF7iJv5BmA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošel med nami :)

Trenutno imam slabih 78kkm, pa sem menjal že oboje disk ploščic, ene prej druge kasnej, sm ti tud ne znam rečt kire so mi dal gor, ker nisem jaz plačeval računa in ga zato nimam :D.

Ketna prvovgradnja mi je original zdržala dobrih 35kkm, pol smo dal gor EK mnde neko boljšo, je bla pa iz zunajje strani malo rumene al take barve, ta je zdržala sicer 40kkm, ampak bi jo blo treba že kar prej menjat.

Pri gumah je pa tako, da so ble prvogradnja neki dunlop najbolj zaendrek ter tud najmanj zdržale, pol sem probal tudi dunlop rs 2, je bla takopj za njimi. Sem pa sprobal že kar nekej gum, za continental ra 2 bi reku 2. mesto, michelin pilot road 4 2., do sedaj najboljše pa so mi ble Bridgestone T30 evo, najboljši filing na motorju, sploh v ovinkih, pa kot kaže, bo tudi kilometrina dobra, morda celo najblojša do zdej, bomo vidl spomladi. Drugače so mi pa mišelinke do zdej držale najdlje. Tako 1. kot druge so dobre gume, je pa res da so najdražje. Naslednje pa testiram Pirelli  Angle GT :D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi Primcu vozim,montira DID original verigo,okol 200 flik je,ploscice nevem katere,ampak ni drago. Gume pa,najboljs bos sam videl kaj ti sede, montiramo pa Conti Roadattack 2,zdej je ze 3? te so sle kar hitro...okol 6500km zadnja,Dunlop RS2, RS 3,odlicna,zadnja 10k,sprednja je se kar gor,ima 13.500km,ene 15k bo zdrzala pomoje....Metzeler z8,zdej je ze novejsa,te tudi 10k zdrzijo...za Michelinne vem,bojda ok. Pirellli angel GT, zdrzala manj kot 10k. 

To je to. glede zascite pa...jaz sem na ebayu vzel od enga poljaka se mi zdi,saj so slike nekje v temi....Da loh na bok brez skrbi vrzes :)

Aja,zdej sem link odprl,to kar si nalepil,to mam....

Aja,pa se zgleda ok!

Aja spet :) Ketna zdrzi okol 35k DID,po montazi scottoilerja sem jo zamenjal pr 45 k se mi zdi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 10. 2016 at 14:23, marko1212 pravi:

Prosim predlog kam se je najbolje obrnit za nove izpuhe TDM 900 .

Original zvok je malo dolgocajtn :(

Evo Akrapoviči :) problem samo, da ne boš mogel homologirat. Sem sam imel nekašno idejo po Akrapovičih, pa sem potem preveril direkt pri Akrapovič, ki so povedali, da so izdelali 4 različne modele za TDM 900, vendar pa noben model ni certificiran s CE kar pomeni, da ni mogoče homologirat pri nas.

http://www.njuskalo.hr/dodatna-moto-oprema/tdm-yamaha-900-akrapovic-auspuhe-prodajem-oglas-19993371

http://www.njuskalo.hr/moto-auspuh/akrapovic-auspusi-yamaha-tdm-900-oglas-20865867

Lahko probaš kaki G.P.R. ali pa MIVV.

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, čeprav ti folk pošlje certifikate s TDM 900 na njih napisanimi :D (ko greš pa preverjat pa ugotoviš, da so certifikati od suzuki gsxr 600 in 750 pa samo cifre spremenjene)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DaniloD in DinDinn hvala za odgovore, za gume bom potem spomladi izbiral med Bridgestone T30 EVO, Dunlop RS 3 in pa Metzeler Z8.

Ploščice potem najbolje da vzamem kar od Primca, sej verjetno ne daje original Yamahe gor po zlatarski ceni.

Ketna pa po vajinih besedah zgleda zdrži približno enako km, ali EK gold ali pa DID gold.

Scottoiler, hmm malo sem poguglal, je OK zadeva? S tem čisto odpade dodatno mazanje verige s ketenspreji? Sem čisto nov v cestnem motorizmu, dosedaj samo po hosti, tako da mi je to vse neznano.

DinDiin, katero barvo zgornjih crash barov imaš? Ne najdem druge slike kot črne, ponujajo pa jih v 4ih barvah. Še to, je potrebno crashbare in povišano sprednjo šipo od Givija homologirat, ali za to ne težijo?

Glede Akrapoviča lahko potrdim, da se ga ne da homologirat, v originalu je tudi brez dušilcev, niti se jih ne da dobit. Sem gledal eno TDM z Akrapoviči gor, res neuporabno za na cesto - čeprav se je motor vozil 9 let z njimi brez vsakršnih težav, ne na tehničnih ne z policijo.

konkretno ta:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11313883

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam montirano zaščito motorja, pa ni na tehničnem sploh pogledal. Imam pa sive barve :)

Evo še fotka. Gume pa trenutno Michelin Pilot Road 3, zaenkrat tudi po mrzlem (verjetno najmanj do zdaj 5°C) držijo brez problem. Seveda vožnja po pameti :D

Servisiram drugače sam doma, verižni set pa so mi menjali pri Motorjet (Maribor). Ne vem točno katera veriga.

WP_20160416_12_26_24_Pro.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottoiler sam maze z oljem,imas tudi temo in lahko preberes....meni je vrhunsko,pozabis,da je treba mazat :)

Js mam kar crno,ker je crn motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, yamafrik pravi:

Sam imam montirano zaščito motorja, pa ni na tehničnem sploh pogledal. Imam pa sive barve :)

Evo še fotka. Gume pa trenutno Michelin Pilot Road 3, zaenkrat tudi po mrzlem (verjetno najmanj do zdaj 5°C) držijo brez problem. Seveda vožnja po pameti :D

Servisiram drugače sam doma, verižni set pa so mi menjali pri Motorjet (Maribor). Ne vem točno katera veriga.

WP_20160416_12_26_24_Pro.jpg

 

 

 

Moja ima popolnoma enako zaščito že gor, sam bi dodal le še zgornje crashbare, tko kot na sliki spodaj, da zaščiti še motor ob morebitnem prevračanju na mestu na bok. Ko že servisiraš doma, katere zavorne ploščice uporabljaš?

Crashbar_TDM 900_CF35KD.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce imas namen motor vozit k Primcu, ne kompliciraj, vse ti tam zrihta, za kulturno ceno. Letos menjal zadnje ploscice in ni blo ne vem kak denar. Tudi gume sem uzel pri njemu, so me prisle z montazo tok, kot pri najboljsem ponudniku samo gume. Gor imam Dunlop Roadsmart II, prevozenih imajo 12000 in bodo se za dobrih 3000 km. Pac odvisno od voznje. Sem letos pekruzal Korziko z njimi, 3100 km, brez enega zdrsa, ali kakega drugega problema. Za rore, je pa stvar okusa, jaz sem gor dal Mass titan, trikrat lazje od originala. Se zapeljal do Igorja, mi zmontiral, naredil homologacijo in mi cez teden dni poslal po posti skupaj s starimi rori....postnina 8 eu. Na tehnicnem, tut pogledal ni homologacije, ker mu je jasno, da imajo Massi homologacijo....vso ostalo kramo, pa preko ebaya...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole glede cene gum ravno ne drži, razen če da še kak ekstra popust na objavljeno ceno. Dobiš na ceneje.si po enaki ceni novejši model RS III, RS II je pa še cenejši.

Malo sem tudi auspuhe gledal, med drugim tudi Mass, pa nimajo nikjer cene objavljene. Koliko prideta oba lonca, in kje si jih vzel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume sem menjal lansko leto aprila in sem preveril vse cene. Ko sem se pri njemu pozanimal o ceni, je bil najbolj ugoden, tko, kot sem napisal. Lahko, pa da je navil cene...osebno se je treba poment z njim...

Rore sem menjal tri leta nazaj, mi je poslal ponudbo za vse modele. Izbral sem titan verzijo, katero mi je tudi svetoval. Z homologacijo so me prisli okoli 630 eu....kaksne so sedaj cene, ti ne znam povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!