Skoči na vsebino

Triumph Sprint ST


Noise

Priporočene objave

pred 5 urami, dlicen pravi:

Stikalo na rocici sklopke? 

 

Ne, to je okej...

  

pred 14 urami, thumper pravi:

ja..eno so kontakti na konektorjih.. drugo je pa standard finta , ki se zgodi na skoraj vseh motorjih - stikalo stranske tačke.. 

pa še en senzor je poleg senzorja glavne/ročične  gredi - senzor odmične gredi :

Parts - T1290291 - CRANKSHAFT POSITION SENSOR

Tudi to stikalo je "nažalost" okej... Nevem, oba z mehanikom sva brez idej hehe. Verjetno bom moral poiskat kak ECU po internetu pa nabavit da vidimo ali je v tem finta... To je nekako še zadnja ideja ki jo ima.... ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Bg pravi:

 

Ne, to je okej...

  

Tudi to stikalo je "nažalost" okej... Nevem, oba z mehanikom sva brez idej hehe. Verjetno bom moral poiskat kak ECU po internetu pa nabavit da vidimo ali je v tem finta... To je nekako še zadnja ideja ki jo ima.... ? 

Saj verjetno si že, ampak res dobro preišči internet za podobne simptome, ker to z nabavljanjem delov je lahko zelo draga in dolgotrajna stvar... Vprašaj Jermana (če še nisi). 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, dlicen pravi:

Saj verjetno si že, ampak res dobro preišči internet za podobne simptome, ker to z nabavljanjem delov je lahko zelo draga in dolgotrajna stvar... Vprašaj Jermana (če še nisi). 

 

Sva s serviserjem na vezi z Jermanom ja, je bil najin prvi zasilni izhod hehe.... Tudi dele sva preko njega naročila. Sej sem na vezi tud z nekimi angleži oz. britanci preko Facebooka, ki vozijo iste zadeve pa so mogoče malo bolj vešči vzdrževanja in rokovanja z njimi... :) 

 

pred 14 urami, raza pravi:

Sta preverila delovanje rdečega stikala na desni ročki?  Mnogi pozabijo nanj.

 

Hehe ja, saj ni problem tukaj - motor namreč "vergla", samo do dejanskega vžiga ne pride. :P  

 

pred 15 urami, thumper pravi:

 

Sem kar nekaj že preguglal na to temo, pa nisem nič kaj kvalitetnega našel, zato sem pač mislil če ima kdo od vas kakšno idejo. Bom pa vseeno še malo prebrskal tudi hehe - hvala :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

jaz sem imel isti problem, da je motor verglal ampak vžgal pa ni. Rešitev je bila, da sem samo nafilal akumulator, ker je motor nekaj časa stal in je očitno napetost ravno toliko padla. Upam, da uspešno rešiš. 

Lp

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Tomaz321 pravi:

Rešitev je bila, da sem samo nafilal akumulator,

 

Ma nasploh se mi zdi, da je zelo pogosto kriv akumulator, ki sicer še ni prav za v kanto, ampak očitno ni več dovolj zmogljiv, da ustreza vsem kriterijem vgrajene elektronike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam npr., ampak to pri avtu, je bil slab stik na kleme pri akumulatorju...nobene napake, sem imel srečo, da sem našel pravega avtoelektričarja, avtomehaniki niso imeli pojma, kaj je narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, vandrovec pravi:

Sam npr., ampak to pri avtu, je bil slab stik na kleme pri akumulatorju...nobene napake, sem imel srečo, da sem našel pravega avtoelektričarja, avtomehaniki niso imeli pojma, kaj je narobe.

Ja sej to haha. Ker isto moj mehanik, že na koncu z živci... Mi je svetoval da najdem kakega "štromarja" za to, bo prej rešeno :P   Ej fantje, če je samo v akumulatorju problem vam vsem častim korone :alko: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, raza pravi:

Motor ima verjetno možnost priklopa na tester. Ste ga priklopili in kaj pravi spisek napak? 

Saj v tem je problem hehe. Spiska napak ni. Niti ene same težavice ne javi. Vse tip-top. Če odmisliš pač to da ne vžge :huh:   Šalo na stran, diagnostika je bila nareta ja, in vse štima. Ravno zato več nima pojma niti serviser, niti jaz kaj bi še lahko poskusila.... :P  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tester je bil original od Triumpha ali nek splošni OBD tester?

Ker ni rečeno, da vsak tester pokaže napako.

 

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, še ena ideja izmed zakladnice banalnih neumnosti: si siguren, da dobi bencin? Da niso zamašene kakšne cevi ali npr. oddušnik tanka...?

 

//offtopic: Ravno pred kratkim sem na YT kanalu 44teeth gledal kalvarijo, ko so iskali napako pri gsxr, zamenjali malodane vse, na koncu, po par mesecih, pa skoraj slučajno ugotovili, da se je veriga krmiljenja ventilov sčasoma malček pretegnila za delček milimetra in zato motor ni šel...

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, raza pravi:

In tester je bil original od Triumpha ali nek splošni OBD tester?

Ker ni rečeno, da vsak tester pokaže napako.

 

Nisem prepričan da je Triumph proizvajalec testerja, je pa zagotovo tester namenjen Triumph motorjem ja... :)  Tako da bi pomojem to moralo biti ok. 

 

pred 2 minutami, dlicen pravi:

OK, še ena ideja izmed zakladnice banalnih neumnosti: si siguren, da dobi bencin? Da niso zamašene kakšne cevi ali npr. oddušnik tanka...?

 

Dejansko ni neumno vprašanje hehe. Preverim pa javim. :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, dlicen pravi:

OK, še ena ideja izmed zakladnice banalnih neumnosti: si siguren, da dobi bencin? Da niso zamašene kakšne cevi ali npr. oddušnik tanka...?

Res je.

Rado se zgodi, da se ob snemanju tanka oz. bolje rečeno ob nameščanju le tega priščipne cev odduška. Ne boš prvi...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Sam npr., ampak to pri avtu, je bil slab stik na kleme pri akumulatorju...nobene napake, sem imel srečo, da sem našel pravega avtoelektričarja, avtomehaniki niso imeli pojma, kaj je narobe.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da popravim, ker sem malomarno napisal. Sicer se akumulator lahko izmeri, koliko ga alt. polni in vse, sam sem ga tudi zamenjal, problem je bil kjer pride kabel v kleme, tam so bile žičke prekurjene in ni bilo dovolj prevodnosti, na zunaj je izgledalo vse OK. Lahko pride tudi slab stik na kje na masi... Take banalne napake povzročajo kup sitnosti, tudi sam sem kupoval senzor položaja odmične vredi in še enega, vse brez potrebe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 3. 2020 ob 19:28, Bg pravi:

Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam?

Lp,

Bg

Sicer s Sprintom nimam izkušenj, imam pa s Triplom. Dostikrat je težava, da ne - ali slabo vžge, v hitrih priključkih za gorivo na tanku. Preveri, ali pride pin dovolj globoko v spojko, da sprosti gorivo. Druga težava povezana z vžigom je lahko črpalka za gorivo. Po cca. 60kkm+ ali 8let+ lahko pričakuješ že kakšne težave. Če se ne motim, paše od Ford Fieste II (cca. 30€ vs. 150€ za original).

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam vsem za feedback, danes pa jutri malo stestiram zadeve, še poskusim kaj novega, pa javim. 

 

pred eno uro, Sam dePihlja pravi:

Sicer s Sprintom nimam izkušenj, imam pa s Triplom. Dostikrat je težava, da ne - ali slabo vžge, v hitrih priključkih za gorivo na tanku. Preveri, ali pride pin dovolj globoko v spojko, da sprosti gorivo. Druga težava povezana z vžigom je lahko črpalka za gorivo. Po cca. 60kkm+ ali 8let+ lahko pričakuješ že kakšne težave. Če se ne motim, paše od Ford Fieste II (cca. 30€ vs. 150€ za original).

 

Super Sam, hvala. Sicer sem bencinsko črpalko že menjal, tako da to ne bi smelo biti problematično (menjal sem jo zdaj v sklopu tega servisa) :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Bg pravi:

(menjal sem jo zdaj v sklopu tega servisa) :) 

in si nakopal težave. Ima predpisan tlak? Postane vprašanje okrog cevi in spojk precej bolj v pravi smeri.

Iskra in gorivo, to rabiš, da motor vžge. Če oboje je pa še ob "pravem času", iščeš okvaro drugje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Bg pravi:

 

Sva s serviserjem na vezi z Jermanom ja, je bil najin prvi zasilni izhod hehe.... Tudi dele sva preko njega naročila. Sej sem na vezi tud z nekimi angleži oz. britanci preko Facebooka, ki vozijo iste zadeve pa so mogoče malo bolj vešči vzdrževanja in rokovanja z njimi... :) 

Hehe ja, saj ni problem tukaj - motor namreč "vergla", samo do dejanskega vžiga ne pride. :P  

Sem kar nekaj že preguglal na to temo, pa nisem nič kaj kvalitetnega našel, zato sem pač mislil če ima kdo od vas kakšno idejo. Bom pa vseeno še malo prebrskal tudi hehe - hvala :) 

khmmm. ena pripomba - ima kodni ključ? če koda na gre skozi ali se je zbrisala je potrebno to povezavo vzpostaviti nazaj..

pred 5 urami, raza pravi:

Motor ima verjetno možnost priklopa na tester. Ste ga priklopili in kaj pravi spisek napak? 

 

Ob 5. 3. 2020 ob 6:25, thumper pravi:

a napako si zbrisal?

jp. navadni EOBDII ne pokažejo vseh napak.. in če jih ne pokaže jih tudi ne moreš zbrisati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da vas malo updejtam - akumulator ni problematičen; so ga priklopili na booster pa še vedno ista situacija. Tudi oddušnik tanka ni, ker so menda probali direkt špricnit bencin not, pa tudi ne pomaga.... Še vedno je prepričanje v smeri elektronika - kabli, konektorji... Se spozna kdo na te stvari? Pozna kdo koga ki se spozna na te stvari? Mi ni problem storitve plačat po zadovoljivi ceni za obe strani, samo da spravimo zverinico spet v pogon ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno sem mnenja, da če je karkoli od elektrike ali senzorjev, kontaktov narobe mora taprav (tovarniški !)tester 100% pokazat napako. 

Lahko pa se greš slepe miši in tipaš v temi, menjaš senzorje (če jih imaš) ter meriš prevodnost kablov od izvora do računalnika in nazaj pa še ni rečeno, da boš odkril napako. Če je slučajno kriv računalnik, je tudi tega treba imeti in brez njega in testerja ne bo šlo.

Pooblaščeni serviser ima sigurno orodje, znanje in dostop do tovarniške podpore, če je potrebna. Tudi kaj od rezervnih delov se valja po predalih in če je potreba se da za probo tudi z delujočega motorja kaj snet. Tako, da kaj dosti izbire okoli strokovnjakov nimaš, se mi zdi. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

@Bg,  je kresnlo? 

Ne še. Sem pa bil na vezi z Jermanom, in ga drug teden peljem tja, pa bodo oni pogledali. :)   Oni bodo verjetno še najbolj znali ocenit situacijo, in uredit zadevo. Sem dobil sicer tudi kontakt enega štromarja (ki se sicer bavi z elektroniko pri avtih, ampak je menda zadeva dost podobna) v bližini Celja, ki je baje top v Sloveniji. Menda večina firm, ko jim zmanjka idej, peljejo avte k njemu pa on porihta tako kot treba. Tako da sem v splošnem zelo pozitiven glede vsega, edino pač nekaj časa bo "stran vrženega".

 

Sicer pa itak zaradi tega koronavirusa ni najbolj pametno da bi čisto preveč okoli skakal. Tako da mogoče sploh ni tako slabo. Hvala vam vsem za pomoč kakorkoli, super ste. :D Je pa čas da Vicky prepustim pravim strokovnjakom, ker se lepo vreme naglo približuje in je nočem preveč matrat z mojim neznanjem ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!