Jump to content
    461

Entries in this blog

Moja zabava

Od dogodivščin, lokacij, posnetkov, koristnih informacij do "globokih" misli, ki ujamejo trenutek.   Blog bom sprotno objavljal in dopolnjeval po dnevih/mesecih/letih, kakor se bo dogajalo. Za začetek pa, ker se s kolegom Pikom čelosom ne ujameva v dopustu (običajno sem jaz "dopustiral" sredi avgusta, letos sem prisiljen prej), se bom na trip odpravil sam. Čeprav obstaja dobra možnost, da še družbo ulovim, je vse odvisno od pogajanj kolega s kolegom. Če kolega s kolegom ne doseže konse

DAMI34 in Potopisi

Korona varen potep 2020 (Avstrija, Češka, Poljska)

Leto 2020. Stalno nas nekam zapirajo in omejujejo, prvomajski izlet je izpadel, poletje je bilo "oranžno" obarvano, ostal mi je še avgustovski trenutek, ko s prijateljem @pik1 narediva druženje dveh čelosov, ter skupen izlet. Zakaj: da mal predebatirava, kako sva se postarala, al pa ne, da pogledava kvaliteto frizur, nenazadnje pa, da se malo peljeva. Gor ali dol, levo ali desno...nekam, s kako razgledno točko, na koncu dneva pa obvezno s fino papico, čvekom, ter degustacijo lokalnih razkuž

DAMI34 in Potopisi

Preko vode do svobode (2019 Bosna - Srbija - Hrvaška)

"Vrednosti vode ne poznamo, dokler se vodnjak ne posuši." Takole je izgledalo: 1. dan do Bihača in biseri Une (Štrbački buk) 2. dan Prokoško jezero (must do..1670nmv) 3. dan Zlatarsko jezero 4. dan Sjeničko jezero/Uvac, Niš, Niška banja, 5. dan reka Nišava, Zavojsko jezero 6. dan preko Vukovarja do Osijeka 7. dan domov če ostane čas, pa še malo v Bolgarijo. Zna pa biti, da že v Bosni zaglaviva  Dami in Pik

DAMI34 in Potopisi

7 jezer 2018 (potep by Dami in moja moja)

Pisalo se je 2018, ko še ni bilo pretirane obsedenosti z raznimi virusi, prav tako nas še niso ribali na mejah. Pa dosežem konsenz, da bo poletni dopust v dveh delih. 7 dni moj izbor in 7 dni kamp prikola, ter čiliranje (njen izbor). Na hitro zmečem ruto. 1. dan Wajdušna-Senj-pa čez hrib in za Velebitom (jebeš poletno gnečo na jadranki-takrat je še bila) do Sinja, tam prespat pri Jankoviču (Zablače), plac ma vedno, sobice so ok, popoldan pa v kratkih cotah malo okrog Peručkog jeze

DAMI34 in Potopisi

Do Zadra (Albanija-Grčija by Kmet2 in Dami)

Letošnji prvomajski trip, ki se je vedno na vprašanje: "Kam pa greste? Kje boste spali, pa jedli, pa kakali, pa kaj boste pogledali?" Končal z globokoumnim stavkom: "plan je do Zadra, pol bomo pa vidli"  (no Zadra nismo letos vidli) Realno pa smo si želeli ponoviti turo izpred par let, ko je deževje (in poškodbe) dobesedno ustavilo ves promet in smo z avtodomom harali okrog. Naj že na začetku poudarim. Potopis je @Kmet2 sprogramiral (zato škoda dobre robe), jaz samo fejs

DAMI34 in Potopisi

Trips for Dummies ali priročnik za začetnike aka ZASE SE BRIGI (2013)

Ker se marsikdo boji potovanj, ali pa se "hudo" pripravlja nanje, bo tale priročnik verjetno kar zanimiv pa uporaben. V njem bodo zbrani "globoki" nasveti alternative, ter "neverjeten" zaključek: POTOVANJE JE STVAR ČASA IN DENARJA predvsem pa ZABAVE. A smo ali nismo obdelali vse zadane cilje, pogledali in preslikali vse možne zanimivosti, je čisto irelavantno v primerjavi s tem da smo se: NORO ZABAVALI in prišli ŽIVI IN CELI DOMOV.  Trips for Dummies ali priročnik za začetnike

Motosvet Chat

You don't have permission to chat.
    • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!