-
Zadnje objave
-
-
Avtor DAMI34 · Objavljeno
najebo si...to so smrtno nevarne gume -
Avtor DAMI34 · Objavljeno
takoj bom, po 10ih minutah čakanja v prižganem avtu in telefonskem klicu: as že? je odgovor ...že letim kaj težiš. No čez 20 minut je pa že prva informacija..sem že na stopnicah -
Avtor MARE 65 · Objavljeno
To pa se globoko strinjam, na čakanju sem izgubil cca. ene 10 let -
Avtor DAMI34 · Objavljeno
ja, tako kot si napisal, verzij in opcij je veliko. tehtanje je med, kok bom dal, predvsem pa zakaj bom dal in kje se bom vozil. Moje mnenje, pa nikakor ni preveč relavantno ampak je moje: -stil vožnje, se bom šel hardcore offroad, palil in žgal povsod...ni druge, je vsaj po mojem mnenju kove 450 rally najboljša budget varianta rally motorja, z definitivno dobrimi komponentami, dobro in premišljeno sestavo, ter minimalno predelavo zlahka zmagovalec -sem "starejši guspot" ki se grem mal advenčr turizma, ja potem je 450MT zlo zanimiv. Ali sem mlad in prvič vstopam v ta segment...450MT -rabim en moped ki zmore vse, hkrati pa je tko brihten z elektronsko podporo, da bolje pelje od mojega znanja. 790/890 adventure. Absolutno. Se peljem 1000km, nato pa grem na makedam ali zajeban teren (če obvladam) spet ktm/husa..v segmentu 790/890/901 Kaj je bolje in kaj ne je prekleto subjektivna ocena, povezana s stilom vožnje, željo kje in kako se bom vozil ter zakaj...in pa seveda finančnim stanjem lastnika. Namreč velika razlika je med imeti en motor za vse ali imeti 2 motorja in vsak je bolj prilagojen nečemu kar počnem. blatnik je opcija, tako kot cevna zaščita.
-