Jump to content

ATV / Quad

Vse v zvezi s štirikolesnimi "vse-terenskimi-vozili" (All Terrain Vehicle ATV)...


Obvestilo

185 topics in this forum

  1. čisti začetnik

    • 16 replies
    • 3.9k views
  2. eno vprasanje in predlog

    • 10 replies
    • 2.4k views
    • 2 replies
    • 3.5k views
    • 10 replies
    • 3.9k views
  3. Slike ATVjev 1 2 3

    • 52 replies
    • 14.3k views
  4. cross motor

    • 1 reply
    • 1.3k views
  5. kateri ATV je najboljši za cross progo

    • 13 replies
    • 10.4k views
  6. Snežna freza za ATV-je

    • 19 replies
    • 20.4k views
  7. gokart parilla

    • 5 replies
    • 2.7k views
    • 14 replies
    • 6k views
  8. atv dirka v sloveniji

    • 16 replies
    • 7.7k views
  9. PP dirke 4kolescov v slo

    • 9 replies
    • 2k views
  10. NEW FORCE

    • 1 reply
    • 1.5k views
  11. DR Field

    • 2 replies
    • 1.5k views
  12. kvaliteta atv-ja (kopija suzuki)

    • 11 replies
    • 12.2k views
  13. CF Moto 500A

    • 2 replies
    • 6.8k views
  14. atv loncin elektrika

    • 0 replies
    • 1.7k views
  15. Zimska furca Pohorje

    • 16 replies
    • 4.6k views
  16. elektricna napeljava 8 ali 12V

    • 6 replies
    • 2.4k views
  17. Kategorija štirikolesnika 1 2

    • 27 replies
    • 43.5k views
  18. Tura Mariborsko Pohorje-Rogla 1 2 3

    • 68 replies
    • 14.6k views
  19. Koledar

    • 0 replies
    • 895 views
  20. Problemi z atv bemijem

    • 1 reply
    • 1.2k views
    • 6 replies
    • 2.4k views
  21. skakanje z atv

    • 14 replies
    • 9.6k views
  • Zadnje objave

    • Luka66
      Nastanitev super. Dopoldan ogled Hive in nakup spominkov, darilc....res čisto prijetno staro mestece z obilo možnosti zapravljanja....   Opoldan pa naprej proti Kaz meji,ki je se zelo daleč, bolj kot dve mislila.  
    • FrenkH
      Si že očitno vozil po zanjimivem terenu, skrilavec marbit? Torej, pridružujem se Damijus poudarkom na trojki in dvojki kot vzporednima odločitvama... Mitaske pač imajo to lastnost očitno, se same razgradijo in zreciklirajo Prilagam slikco kolegove E09, 700km od novega, po balkan TET-u, pa ga nisva pretirano srala z ožemanjem... 
    • FrenkH
      ne, nisem te dojel kot nastrojenega proti drugim znamkam, narobe si me razumel, mišljeno je bilo posplošeno za vse nas v smislu nima veze kaj kdo vozi, oz da to ni razlog da se ne bi skupaj vozili v sranja in avanture...  S pripadnostjo avto/moto izdelkom je podobno kot z religijo ali športnimi klubi, vsak ima svojega favorita za vse drugo na glas ali potiho mislimo da so nesmisli, šrot oziroma napačne odločitve, kar pa je vsekakor dobrodošlo če ne celo nujno za gostilniške debate, podjebavanja med prijatelji, sosedi, sodelavci   okoli prtljage - mene na trenenu že 10kg prtljage hitro zmoti pri drsenju skozi ovinke, ozke prehode in prelete čez udarne jame in kucle, veliko raje vozim brez prtljage na offoadu če imam izbiro, bolj zabavno, osvobajajoče...  Imel sem Enduristan Blizzard saddlebag-e na 690E, na 890R uporabljam Kriega OS24 adventure in 21brothers XL Rogal za večjo količino prtljage (kopija Giant Loop Coyote saddlebag-ov, z boljšim pritrjevanjem). Vse našteto je nepremočljivo, trpežno in nevsiljivo do voznika pri vožnji, če jih pritrdiš kot treba ne lezejo nikamor... Po moji izkušnji ima Kriega z modelu motorja namenjenim osnovnim sedlom za torbe najbolj "fiksirano" rešitev v spektru mehkih torb z enostavnim odstranjevanjem... Vse naštete torbe so tudi oblikovane tako da se teža prtljage pomakne proti sredini motorja torej med sprednjo in zadnjo os...  V Rogal XL pa sem npr. spravil boga in pol prtljage na zadnjem TET-u - šotor, spalka, napihljiva podloga, stolček, cerada, 14inch prenosnik, "rambo" nož, dilco za rezanje salame, zložljiva ročna žaga, 21inch heavy duty zračnica, cca 3kg orodja, oblek za 1 teden, superge in japanke št. 45, dežni komplet, tubeless set za flikanje, pa še cca 8 litrov volumna v elektroniki, rezervnih gurtnah, špagi, kablih, kozmetiki, prvi pomoči, plus nekaj hrane itd... Od lokalcev sem dobil celo dve steklenici domače žganice "za slovo", ki sem ju cca en teden vozil sabo okoli, kljub nekaj offroad zdrsom in padcu na asvaltu so tako steklenice kot torbe in vsebina prišle do doma brez sledov poškodb... Naslednjič vzamem 30l max, orodja ne rabim ker očitno se KTM ne kvari čeprav pravijo da moraš biti zanj R2R - ready to repair   Tako zaradi varnosti (poškodbe nog ob morebitnem padcu s trdo prtljago), trpežnosti in tesnem prilagajanju sem torej pristaš mehkih saddle bag torb za offroad (brez laguage rackov), njihovo velikost lahko s stiskanjem prilagajaš glede na volumen prtljage, ne štrlijo ven med slalomiranjem med vozili v kolonah pri transferjih in prehitevanju na offroadu, težko jih boš preluknjal na kamnih, v primeru ko jih kam zatakneš se dovolj premaknejo, upognejo da jih ne odtrgaš iz motorja..
    • Luka66
      Naslednjo dan zgodaj dopoldan hitri ogled bistvenih znamenitosti Samarkanda, ob pol 11 sonce že žge proti 40, tKo se odpeljeva proti Hivi... dolga pot naju je čakala.  V Hivi prideva kot običajno vsak dan pozno po 22 uri, H prijeten blizu vhoda v stari del mesta.
    • Luka66
      Naslednji dan je bila v planu "krajsa" relacija le nekaj sto km do Samarkanda, zato sva se odpocil od napornega preteklega dne in krenila nekoliko bolj pozno dopoldan. Plan je bil priti pop v Samarkand si ga ogledat in naslednji dan daljša razdalja proti Hivi. Glede na to, da praktično nič ne gre po planu, tudi tokrat ni šlo. Lepa cesta iz Dusanbeja čez prelaze je bila uzitek za vozit, se tunel smrti in v nižino  tam pa že temp blizi 40. Bilo treba tudi malo pocit na  črpalko na sefovem stolu... Na meji med Tadz in Uzb samo 8 avtov pred nama zato poskusim s preizkusno taktiko širokega nasmeha, predstavitev in stiska roke pri policistu, vendar tokrat ne obrodi sadov....pravi da ostaneva zadaj, ker je malo avtov....nabija pa sonce na 40 skrijeva se v senco tovornjakov in preden prideva na vrsto preteče 4 ure.... No pri čakanju spoznava tur vodiča Danija in Qazaqstana, ki je zgovoren v ang in kramljanje o vsem mogočem....in pove da ima ravno Slo par na vodenju...sta pa že čez mejo kot potnika in ga čakata. No procedura na meji potekala korektno, po temi cez in kontaktirava slo par iz Posavja in se dogovorimo za pijačo v njunem H. H je prijeten zato odpovema najin ze bokiran in prespiva v tem, ter se zadebatiramo pozno v noc. No izvema da sta bila noč prej tukaj najina kolega, ki ju "lovima" in sta pred nama, ter imata več časa za turizem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!