Jump to content
  • Sign Up

Arhiv

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.

2375 topics in this forum

    • 15 replies
    • 79258 views
  1. Kako do kredita? 1 2 3 4

    • 88 replies
    • 19247 views
  2. smrtno nevarne odbojne ograje 1 2 3 4 6

    • 141 replies
    • 21587 views
  3. testi motorjev (motorevije, osebni testi, razno o testih) 1 2 3

    • 65 replies
    • 9015 views
    • 15 replies
    • 12673 views
  4. Cene servisa 1 2 3

    • 73 replies
    • 12315 views
    • 152 replies
    • 43793 views
  5. Prikolica za 3 motorje!!!! 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 8189 views
  6. Pa kaj mislijo, da smo vsi divjaki? 1 2 3 4 10

    • 239 replies
    • 18475 views
  7. Kazen za vožnjo brez izpita. 1 2 3

    • 52 replies
    • 18194 views
  8. Cross - pomoč

    • 7 replies
    • 9264 views
  9. Uporaba slušalk 1 2

    • 37 replies
    • 10054 views
  10. Predelava na elektro pogon

    • 5 replies
    • 8971 views
    • 18 replies
    • 9768 views
  11. Kdaj je nekdo pod vplivom alkohola 1 2 3 4 7

    • 161 replies
    • 25312 views
  12. CBF1000 ali Bandit 1250 1 2 3

    • 55 replies
    • 25896 views
  13. MotoTaxi

    • 8 replies
    • 5073 views
    • 64 replies
    • 19427 views
  14. Izgubljeni kljuci

    • 17 replies
    • 5488 views
  15. Honda CB 1300 vs. Yamaha XJR 1300 1 2 3

    • 57 replies
    • 23831 views
  16. Vpoklici motociklov po firmah 1 2

    • 29 replies
    • 11240 views
  17. Prevračanje čez krmilo 1 2 3

    • 61 replies
    • 8330 views
  18. Zasebna zbirka - g. Eberl Marjan

    • 8 replies
    • 7219 views
  19. 20kw namesto 11kw?

    • 21 replies
    • 3500 views
  20. Test SS tisočakov 2007

    • 12 replies
    • 3301 views


  • Zadnje objave

    • maus
      MIslim, da imaš dobre ideJE
    • Franci 55
      Eden izmed posnetkov. Vsekakor zelo primerna stezica za izboljševanje tehnike. Hitrosti niso tako velike, da bi bilo nevarno, je pa zelo zabavno. https://www.youtube.com/watch?v=Gf2NumOMWWc  
    • matjazy
      Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 
    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral. Oziroma, četudi uporabljaš sprej, lahko verigo po dežju ali vožnji po prahu kar mal nakapljaš z oljem, bo samo koristno.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!