Jump to content
  • Sign Up

Arhiv

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.

2373 topics in this forum

    • 15 replies
    • 79965 views
  1. Pomoč pri nakupu motorja 1 2 3 4 51

    • 1257 replies
    • 120912 views
  2. ,,PRILAGODITE,, se razmeram na cesti 1 2 3 4 9

    • 210 replies
    • 11233 views
  3. ...

    • 5 replies
    • 1048 views
  4. 'Chopper' 250cc

    • 8 replies
    • 4258 views
  5. 'reeds' pri 2-taktnih motorjih

    • 3 replies
    • 1547 views
  6. 'Vrtenje v obrate!!' 1 2 3 4

    • 84 replies
    • 6239 views
  7. "flešanje" centralne enote=računalnika=ECU

    • 11 replies
    • 1271 views
  8. "Forgazar!

    • 3 replies
    • 1010 views
  9. "Grunt" bikes

    • 5 replies
    • 1580 views
  10. "mravljinci na roki" 1 2 3

    • 52 replies
    • 25336 views
  11. "ROLA (Dynamometer) ...kje,koliko $$$

    • 4 replies
    • 1852 views
    • 32 replies
    • 3750 views
  12. (NE)Pomagati??? 1 2 3

    • 56 replies
    • 5282 views
  13. (Re)akcija motorista na policista! :) 1 2 3 4 5

    • 113 replies
    • 7499 views
  14. [Cross] Prvi motor za začetnika

    • 13 replies
    • 12303 views
  15. [Honda] Opraskana maska

    • 7 replies
    • 675 views
  16. [Moto Sršeni] Anketa za paintball 1 2

    • 32 replies
    • 2955 views
  17. [vedež] Zgodovina znamke Ducati

    • 10 replies
    • 2488 views
  18. [vedež] Zgodovina znamke TOMOS

    • 18 replies
    • 10259 views
  19. *YAMAHA TZR 125*

    • 2 replies
    • 1596 views
  20. 0-100km/h

    • 7 replies
    • 1802 views
  21. 0.5% za MAKSI

    • 16 replies
    • 3026 views
  22. 01.01.2005 - NOVI PROMETNI ZAKON 1 2 3 4

    • 83 replies
    • 7058 views
  23. 07 CBR600 VS 07 Gsx-r 600

    • 10 replies
    • 2200 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!