Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Aha... se pravi loscice niso vec to kar so bile... bo treba menjat tazadnje... :blush:

ja seveda... motor sem kupila konec februarja in so ene ploščice že menjali (14 dni nazaj), sedaj jih bo potrebno spet.

katastrofa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so zavorne ploščice nove, je možno da se še niso uležale. Meni so nove tudi cvilile, kar je pa izginilo po cca 500 km.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: .

Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja.

Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: )

LP

Kupi Ducatije pa cviljenja zavor sploh opazil ne boš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj šele vibriranja zaradi diskov ;) zato pa majo neplavajoče gor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom jst šla k strokovnjakom za zavore, pa bomo videli, kaj bo rekel.

ko so mi 1. menjali zavorne pločice je blo to nekje pi 400 km, zdej pa jih imam še 340 zraven, pa sicer je malo bolje, ampak še zdaleč ne uredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proti cviljenju je zelo učinkovit "Kupfer Spray" :grim , če se ne motim, se ga da dobit tudi v Luis-u, pred montažo se ga naspreja na hrbtni (kovinski) del ploščic in cviljenje :grrr :yea1: (razen, če niso diski že čisto plavi in zajedeni :krneki: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdruzil.

ce nove cvilijo/skripajo je to vecinoma posledica, da hrbta stran polscic ni bila namazana (npr. bakrena pasta). razdri, namazi hrbtno stran, sestavi. pazi, da prednje strani ne namazes s pasto. verjemi, da tega noces. :grrr

druga moznost, kot ze receno, pregretje ploscic pri vtekavanju (yep, tudi nove zavorne ploscice se morajo "vlezti" na disk; vecinoma ca. 50-100 km zacetno rahlega zaviranja), s tem postekli (kristalizira ?!) zavorna zmes in ne prime vec. edina resitev v tem primeruje ponovna menjava ploscic.

ce nic od tega ne drzi potem samo serviser tvojega zapanja pozna resitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tkole je blo. Je bla lubica dans pri dohtarju (beri serviserju) in pravi, da je treba ploščice menjat, da so čisto zanič, tko da me je zgleda prodajalc "nategnu" ("ja, motor je oh in sploh, pa zavorne ploščice so praktično nove, rabljene mogoče par sto km..."). :BUA:

Jebi ga, kva pa vsakmu verjamem. Saj me ne moti menjava ploščic, to je pač potrošni material, na to itak računaš, sam lagat pa tud ni treba za vsako stvar, a ne! :BUA: :BUA: :angry: :wacko:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To tudi meni malo zanima...

Imam vse zavore OK. Sprednje ne cvilijo ko pritisnem na zavoro. Ko pa pritisnem na zadnjo pa malo zacvili, a ne vedno.

Kaj je to?

To pomeni, da je vse OK .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat sem že pisal o zavornih ploščicah,takrat sem napisal kupujte vedno original.Večina od vas se ni strinjala ,češ da so ponaredki cenejši in celo boljši. S tem se jaz nikakor nestrinjam .Kajti če kupite ponaredke ,če so ploščice mehkejše so zavore celo boljše samo obrabijo se hitreje (diskov ne poškodujejo),če so trše od original ponavadi cvilijo ali celo poškodujejo diske.Vsakič ko zamenjate ploščice jih z hrbtne strani malo namažite z :bakreno pasto (mastjo),ali z aluminijasto mastjo ali z bronzasto mastjo,važno je da ta mast nenajeda gume,postoji tudi poseben sprej(rudeč malo lepljiv z dodatkom bakra).Vsakič ko ploščice demontirate jih malo egalizirajte (izravnajte po zavorni površini) in sicer na kos stekla ali na ravno železo(brusilna plošča) dajte brusilni papir srednje grob in ploščice lepo malo pobrusite.Dobro proti cvilenju je tudi, da malo zgornji in spodnji rob pobrusite pod kotom 45 stopinj ca 2mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni iz lojza ploščice rahlo cvilijo ampak res čist pri 5 na uro ko pribremzam, so pa prejšne zdržale 40.000km, tko da po ene 5 ali 10.000km bodo tud te nehale...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat sem že pisal o zavornih ploščicah,takrat sem napisal kupujte vedno original.Večina od vas se ni strinjala ,češ da so ponaredki cenejši in celo boljši. S tem se jaz nikakor nestrinjam .Kajti če kupite ponaredke ,če so ploščice mehkejše so zavore celo boljše samo obrabijo se hitreje (diskov ne poškodujejo),če so trše od original ponavadi cvilijo ali celo poškodujejo diske.

in kako ti ves, kaj dolocena oseba zahteva od zavornih ploscic ?

nekaterim pac vec pomeni maksimalna zaviralna moc, nekaterim vzdrljivost, tretjim kombinacija itd. itn.

se enkrat, ti multiplikator (ali multipraktikator ali kar ze si), razlicne zavorne ploscice obstajajo z namenom in ker jih ljudje zahtevajo. ali si tudi pametnejsi kot celotna industrija, ki se ukvarja z razvojem zavornih ploscic ?

da pa lahko vsakega zacetnika nategnes je razvidno iz betijinih prispevkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaterim pac vec pomeni maksimalna zaviralna moc, nekaterim vzdrljivost, tretjim kombinacija itd. itn.

se enkrat, ti multiplikator (ali multipraktikator ali kar ze si), razlicne zavorne ploscice obstajajo z namenom in ker jih ljudje zahtevajo. ali si tudi pametnejsi kot celotna industrija, ki se ukvarja z razvojem zavornih ploscic ?

Da sploh ne omenjamo, da proizvajalci motornih koles ne proizvajajo zavornih ploščic sami, ampak jih kupujejo od enega izmed proizvajalcev 'ponaredkov', ki te 'ponaredke' zapakira v embalažo z 'originalnimi' logotipi... :lol1:

D.

PS: 'Multiplikator' v izobraževalnem oz. šolskem sistemu menda pomeni osebo, ki izobražuje učitelje (se pravi 'master učitelj'). :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: 'Multiplikator' v izobraževalnem oz. šolskem sistemu menda pomeni osebo, ki izobražuje učitelje (se pravi 'master učitelj'). :hmm:

sedaj me je pa zacelo skrbeti.......... :xx:

:huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, rad bi sam vedel v kateri rang spadajo ploščice AP Racing. Mam jih zdej, tko da nevem kako so boljše(bolj držijo oz. dlje trajajo) od original... Kaj lahko pričakujem pri recimo Lucasovih? Kolk različnih varjant je?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AP Racing - baje sehr gut. :grim

Seveda je modro tudi navesti, da tako kot pri drugih firmah, tudi pri AP obstaja več variant ploščic za različne namene.

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo glej, da ne boš pretrdih kupil oziroma takih z veliko pleha. diski so "majčkeno" dražji od ploščic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: 'Multiplikator' v izobraževalnem oz. šolskem sistemu menda pomeni osebo, ki izobražuje učitelje (se pravi 'master učitelj'). :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khmm.....jst mam pa sledeč problem

spredn disk mi mal čudn pobera.......se mi zdi da ploščice primejo nižje kot bi mogle....na zunanjem robu diska se mi zdi da sploh ne prijema ampak bolj na notranji strani, tam k se mi zdi da tam sploh nebi smel :?

a je možn da so ploščice narobe not....oz. niso prave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slikca.... .)

IPB Slika¸

kot se vid na slikci...pač pas kjer prime ploščica je prenizko.....k tm po unm zlatm drgne :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce si tak ekstremist tudi kot mehanik........... :doze: :wacko:

brumer, ce bi ti bil strokovnjak za kakrsnega se imas bi povedal celotno zgodbo in ne samo tvoj omejen izsek. namrec "originalne" (kaj je ze to ?!) ploscice so vecinoma samo najboljsi KOMPROMIS nekih zahtevanih parametrov s strani tovarne za doloceno vozilo. imas pa prav, da vecinoma zdrzijo najdlje.

after market ploscice pa so v dolocenih kriterijih boljse in v dolocenih slabse kot originalne. v nekaterih, redkih, primerih so lahko tudi v vseh panogah boljse od originala.

BTW bi se rad spet malo hladil? ali samo mislis, da si duhovit ?! ->

Mogoče sem se res napačno izrazil mislil sem namreč na prvo vgradnjo ,kajti proizvajalci in konstruktorji ali (fabrike) sodelujejo z proizvajalci npr:gum ,filtrov, zavor,sklopk,alternatorjev,zaganjačev,svetil,raznih elektronskih elementov,akumulatorjev itd.Ne pozabi,da prva vgradnja to so zame (oroginal deli) kajti samo pri uporabi teh delov je homologacija in garancija veljavna. Pa še to jaz se nimam za strokovnjaka imajo me drugi ,prepričas se lahko tudi sam ,oglasi se enkrat pri meni pa ti lahko pokažam par dilom in izpitov.

Naslov dobiš po telefonu 07/3323024. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!