Jump to content

Showing content with the highest reputation since 08/30/20 in all areas

1. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2020

No ajde otroci, ker ste tako želeli še nekaj ostalih utrinkov iz preteklih dni... 😁 Spodaj znamenita soteska Viamala. Kdor ima priliko, obvezno mimo..... slike žal ne zmorejo pričarati impozantnosti dela narave! Okoli tega hotela se je pa še Janez 007 Blond podil... izgleda bilo po tistem bolj malo gostov 🤔 Ta dva pa čakata na asistenco.... baje že kar dolgo 🤣🤣🤣
    39 points
  2. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Že od petka se neki okoli klatim, še sam ne vem kje... še dobro da vmes kako fotko naredim 😁 Kam grem jutri? Če bi vedel, nebi bilo zanimivo....😜 To je pa rezultat, če arhitekt nore gobe papa....🤣🤣🤣
    36 points
  3. Loba

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Glede na to, da lahko spet pričakujemo zapiranje mej, še nekaj iz letošnjega avgustovskega potepanja po poteh kjer je zdaj @skalaprava Fotke dolomitov bom izpustil ker jih je itak že milijon, malo bolj zahodno pa tukaj:
    32 points
  4. menih

Sestriere Gorske ceste Francija Italija

Col de Izoard 2360m Francoski prelaz Col de Assietta 2538m in strada della Assietta gorska cesta nad Sestrierom Col de Finestre prelaz in cesta iz doline Sestriere v suzo Col de Sommeiller 2993m prelaz razgledna točka 3003 mFrancosko Italijanski meji Col l de I Iserán 2764m Francoski prelaz v dolini pa Val D'isere
    31 points
  5. Ella

Petek, sobota, nedelja: mini furce...Kras, Bela, Banjška planota... 💜🖤
    30 points
  6. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Kr mal sem vam fouš - moto dopustnikom, privoščim vam pa fuul🤗 Jst se tolažim z vikend izletki🤷‍♀️ Botanični vrt v Sežani je lep kraj za nogice raztegnit...na Planini pa se najde se kak zanimiv kraj, ne samo ride😋 Mal prahu dvignila.. ✌
  7. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Še nekaj Albule z mojega lončka, posneto 6.8.2020 ob 10,35.
  8. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Čez kras do obale... Meditirati na jadrnico... Z Miškom na kosilo...fotko ima @maus😁 Še mal afnanja in škljocanja pa domov✌
  9. kaizer

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Današnja "panoramika" Djekše (Diex). Jezersko: na Avstrijski strani policaj pogleda tablico in vpraša Kam?Einsenkapel. Ste bili na Hrvaškem? noh nein, Danke, gute fare! pa navzdol in najprej na Reberca/Rechberg Z Rosental strasse desno skozi Galicijo (Gallizien) desno skozi PIrk, do Mostiča pogledat če Marička še plava 46.619508, 14.547744 Na drugi starni Drave ob mostu, obeležje v spomin na Koroško 1918-20. Nadaljujem proti Gosposvetskemu polju, a zavijem proti St.Donat pa je cesta desno proti Ostrovici prekopana in polna delavcev, in peljem
    25 points
  10. Luka66

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Danes ena moto turca s sodelavci; LJ-Sella Nevea-Mt. Zoncolan-Passo di monte Croce Carnico-Nassfeldpass-LJ......dobrih 400km, vreme idealno, meje in ceste prazne......uživancija. Iz It strani na Plockenpass nov asfalt Nassfeldpass, v nasprotju z info na AMZS, prevozen brez zapor. SREČNO
    24 points
  11. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Ni lepšega kot jutranja telovadba skozi Kočevske gozdove, zavite v rahlo meglico, ki jo razkrajajo sončni žarki....
    24 points
  12. Luka66

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Ja lep je Albula in tudi drugi Švicarski prelazi Pa ajzenponarji zelo visoko vozijo, kar normalno čez 2km nm SREČNO
    23 points
  13. Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Uspešen vikend oddih v dolomitih. Prevozili 978km, prelazi so bili Grockner joch, Sella joch, Karrer pass, Niger pass, Manghen, Brocon, passo Rolle, Valles, Pellegrino, Pordoi, Campolongo, Falzerago, Valparola in še kakšen. Spali smo pri Gabrieli. Napoved je bila za soboto lepo vreme danes v nedeljo pa slabo ampak nas ni zadela niti ena kapljica. Lepo sončno prijetno za vozit.
    23 points
  14. MiNa

Dolomiti

Danes iz najinega "baznega tabora2 proti Stelviu... Malo sva jo ubrala še v Švico do vasice Santa Maria... Potem na Gavio... Potem Passo Tonale.... in nazadnje še Passo Mendola... Skupaj 402km v lepem in toplem vremenu.
  15. MiNa

Dolomiti

Danes sva jo ubrala takole... Danes sva naredila en krog preko Jaufenpassa nato Timelsjoh v Avstrijo in potem nazaj "domov" preko Brenerja. Skupaj lepih 291kilometrov. ja huda zima bo... Sadovnjaki, jabolk za prodajat...
  16. skofk

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Ko pride barva motorja končno do izraza 😁
  17. Tex

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Crazy stuff.. Ceste prazne, prav strah te grata..... Sardinia.. Kjer koli se zgubiš, zadaneš jackpot kar se ceste tiče...
  18. MiNa

Dolomiti

AC do Jesenic, potem pa.... Po 444 kilometrih končala za danes v San Benedetto, najino izhodišče za naslednje štiri dni.
    21 points
  19. Luka66

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Družinski moto izlet na toti Bolfenk....luštna cesta iz Hoč....na vrhu pa Pohorski lonec Na poti nazaj smo se ustavili v Sp. Hočah v slaščičarni Hiša Sladic....odlične tortice in sladoledi, to lahko trdim kot nadpovprečni jedec sladkega vedno in povsod......vse delajo sami res mmmm........prvič videl okus sladoleda .... naslednjič me ne bo presenetil okus "laški rizling, šipon" ja to je naša Štajerska......lepo Slovenijo imamo in krasne ljudi.....premalo se zavedamo tega. SREČNO
    21 points
  20. thumper

21. Quest

Remont na Otoku. Barva nova še štenderje porihtajo. Sem šel bucke popucat. Škoda, da je bilo mokro. Črnomelj, Vinica, Sinji vrh, Kočevje pa domu. 200 km po eni najlepših cest.
  22. C eagle

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Sem se pridružu prijateljem pri izletu na Maltatal in Nockalmstrasse... Vreme super, ceste super, družba pa najboljša! Je pa cesta spet vzela mero enemu Avstrijcu... Živ je, mal si bo rane lizal... Upam da brez posledic... Poraba na furi 3,7l/100km, prevoženih pa se je nabralo 648 km. Od ponedeljka do nedelje vse skupaj 2437 km... Bo treba kmalu na servi
  23. MiNa

Korzika

Pa še celotna prevožena pot po Korziki. Skupaj na obeh destinacijah s transferjem sva prevozila 4670km
  24. Loba

Vtisi z dnevnih voženj 2020

O, si se zapeljal tudi na Albula Pass ! Ful lepo! Srečno dalje. Jaz sem bil po švicarskih prelazih letos avgusta, evo ene fotke, ti pa nam še kako prilimaj gor.
  25. ligenjček

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Muslimani romajo vsako leto v meko, motoristi pa na faakersee 😁 ampak ker so vozili v obe smeri sploh ni bilo pravega vzdušja, zato smo hitro zmazali ene rebrce, pa hitro mimogrede na maltatal, pogledat če jez slučajno ne kje pušča... Po temeljitem pregledu vam z veseljem sporočam da ste lahko brez skrbi, vse ustreza JUS-u 😂😂
  26. mladench

🥰 idila. Brez drena.
  27. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Od lanske jeseni nama je ostala zaradi zapore ne prevožena Panoramica delle Vette. Pa sva jo napadla danes. Tokrat malo bolje pripravljena .... Torej po vrsti: Trbiž, Ponteba, Tolmetzo, pa proti Plockenpassu. Pri odcepu za Sutrio zavijeva levo. Na odcepu za Panoramico naju pričaka ista tabla kot kot lani. Zapora ceste zaradi vzdrževalnih del. Plan "B" je veleval poizkus z druge strani, če sva že tu. Torej v smeri urinega kazalca dokler bo šlo. Malo bo ne ugodno, ker se pretežni del razgledne makadamske poti voziš po robu, v zelo strmo pobočje vrezane ceste, ki je široka za le za dober av

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Po dolgem času mal domačih rovt čez Most na soči na Soriško, pa v Dražgoše in nazaj na Cerkno Idrija ride.. In zdej se bom mal počastil:)
  29. Snečer

brezveze
  30. J.a.m.e.s

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Ena vikend fura do naše obale... Na cesti ogromno motoristov. Hvala @maus da si mi mahu za radar. Tvojo zelnato glavo res težko spregledaš.
  31. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Danes spet en mal k severnim sosedom. Cilj Solkpass. V planu je bilo nekako tako: Pa se je sfižilo že v štartu. Zjutraj en kup enih opravil in štart se je zamaknil za uro. Ob neznanski furji je Canon ostal v garaži in ne v kovčku. Še dobro, da so telefoni opremljeni z foto tehniko. Tudi Garmin je bil prisiljen, da zažene krajšo različico navodil za pot. Na najbolj severni točki smo se na vrtu idilične brunarice podprli in pot obrnili nazaj proti domu. Na vrhu še spominska slika pri tabli

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Stran od burje, do tolminskih korit, čez Livek v Kobarid in po dolini Idrijce domol
  33. Spasku

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Zaradi močne burje v sunkih po vasi Cesta me je skoraj skipalo na cesto polkrožno obračanje v Wajdovšni,v potočah zavijem za Branik in dohitim enga nunca pijanga kot krava z veliko mero previdnosti ga nekako prehitim. Grad Rihemberk Pedrovo - Cerkvica Svetega Duha - lep razgled proti Vipavski dolini, Nanosu,Čavnu in okolici. V Presarjah pri Komnu privabim na balkon eno starejše dekle maha ko zmešana predvidevm da ne meni ampak mojemu Leotu Vinci ker se mi je poslušalo zvok kako bobni.U Ivanjen Gradu srečam enga modela ki je po vsej sili hotu ugrizni
  34. Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Včerajšnji izlet. Do Plocken passa do Sella nevea pass, bovec, kobarid, idrija in domov. Nekaj čez 400km. Aja četrti del dolomitov is online.
  35. ftp

Pri sosedih
  36. mladench

Dolomiti

Doma. Noro dobro, brez ujete kaplje dežja. Edino kar je, da se mi računica z zadnjo gumo ni izšla, pa sm k poscan vozu dam 😄 Še par fotkić... Prelazi pa; Sappada, Tre Croci, Giau, Pordoi, Sella, Gardena, Carezza, Mendola, Tonale, Gavia, Stelvio, Aprica, Crocedomini, Manghen, Falzarego in Mauria. Stelvio za kljukco, meni najlepši pa Gavia, Manghen in Giau. 🇮🇹✅
  37. skalaprava

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)

Evo da še jaz zapišem svojo primerjavo. Res si trenutno lastim RT letnik 2007 in XR letnik 2015. @Loba je že zelo dobro povzel primerjavo, bi pa pristavil še svoj pogled. Z RT sem naredil preko 250.000 km in če se nebi letos pretežno vozil z XR-om (jebiga, je le nova igračka ), bi že letos prebil številko 300.000 km na števcu (trenutno je pri 290k km). Res da RT ni namenjen dinamičnemu premikanju, pa vendar sem ga sam premikal veliko tudi v takem režimu vožnje (kakor je bilo tukaj tudi večkrat zabeleženo ) Ampak ker sam voziš RT, ti ne bom govoril kakšen je RT, ker to veš sam...no,
  38. skofk

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Par vtisov po moto gp tekmi 😁
  39. MiNa

Dolomiti

Za zaključek najinega potepanja po dolomitskih prelazih sva danes naredila še en krog, malo se že pozna, da je sezona mimo. Prometa malo, motoristov še nekaj, pravi užitek... Dobrih 200m od najinega "doma" sva našla bunker iz WW1, Kot da so ga zidali pred 10 leti tako dobro je ohranjen. Vreme, kič. Temperature poletne, kaj še dodat? Nič, še se bova vrnila...
  40. Lateen

Yamaha Tenere 700 (2019)

Nimam izkušenj (nič kaj preveč na asfaltu in še manj po terenu), samo če bo komu zanimivo? Malo sem vozil 800 in 850 gs-a, malega in srednjega versys-a in 790adv s. Ravno sem nazaj, narejenih je 7k (od tega 1,5k po terenu). Mogoče sem na motor preveč navezan ker sem ga (za moje razmere) dobro plačal, samo menjal ga ne bi. Pa po pravici, sem ga namesto 790 adv s, vzel 90% zaradi izgleda in 10% zaradi cene. Meni je lep Še fotke. Motor je lepši, samo jaz ne znam fotkat in mu delam krivico!
  41. Spasku

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Še današnja popldanska turca po krasu
  42. Grut

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Sobotni ftis ... iz garaže na petrol v mengš,tam s frendom rukneva kufe pa rogličk k mi ni biu namenjen,mij padu na tla,pa ok...bruhneva na AC do logatca pa veselo naprej,ride prazne,OMV postojna kufe,kr neki motoristev,pičva dalje proti Strunjanu,VIKI tud neki motoristou,prhropeva v Strunjan pa gužva za znort,parkerava,najdeva pou drevesa,slečeva in pošprintam v vodo,tud 2 metra nism prehodu v vod k se sputaknem pa zarijem v kamne ku tele v pomfri,popraskan trebuh,pa Rudi je fasou čelno....hitr je minil...ob 17.55 pa gasa dam,VIKI pouhn,OMV pouhn,ride pouhne....duma pa ubkladke s travarco na
  43. C eagle

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Danes pa čez Vršič... prvo na kavo OMV Postojna Dotočit, da ne bo kobilca žejna... Kobarid... Na vršiču sem se ustrašu, da sem zalutal na Tour the France... Mali miljon biciklistov... Pa čez Pokljuko v Bohinjsko Bistrico k Viliju na pizzo... Pa prjatla sem srečal tam... Pol pa čez Soriško planino proti Idriji, pa postanek na ridah, da pozdravim dežurnega policaja... Tam sem srečal še enga znanca... Za zaključek pa še h Kaminu na cedevito... Hv
  44. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Včeraj ena vožnjica proti zahodu... Ne samo pri nas tudi Na Žlebeh gradbišče na cesti. V tretjem poizkusu in po menjavi črpalke za gorivo je "švaba" tele ride z malo goriva v tanku premagal brez problemov.
  45. Roger G. Jagger

46. truckdriver

Danes do slovenske obale, predvsem v Izoli sem se največ zadrževal in nazaj domov. 500km.
  47. Kaldu

Domači ljubljenčki (živali) :)

Kaj bi rad? Samo eno dobro sliko! No, nej to bo😀
  48. motom

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Zadnjič je Leteča ptica omenila cesto Via Delle Malga... se mi je kar zdelo, da to zna bit dobra fura. Začne se iz centra vasi Sauris di Sopra, konča pa v vasi Luint. Google ne pozna zadnjega dela poti, ki se konča v Luintu. Ne moreš falit, če se držiš pravila, da na vsakem križišču izbereš cesto navzgor. Ne priporočam pa jemati sopotnice s sabo. Cesta je na začetku pa večkrat tudi vmes in na koncu strma k svina (ampak na teh mestih vedno asfaltirana ali betonska), ostre serpentine, dostikrat razdrapana, nekaj hudega in nekaj lepega makadama, narava in razgledi pa fenomenalni. Gužve
  49. LunaticFringe

Sign Up
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!