Jump to content

Showing content with the highest reputation since 09/18/21 in all areas

1. FrenkH

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Kot pravi Dami - v hosti manj piha a kljub temu motor bolj zanaša, mene je to prepričalo in sem šel danes raje po šodru kot po asvaltu, k sreči sem vzel debelejše hlače, rokavice, podkapo in windstoper pod jakno, v nasprotnem primeru bi bilo trpljenje bolj kot ne... Vozil sem po logaških, cerkniških in postonjskih kolovozih in poteh, kot vedno lepot in izzivov ni manjkalo... Prvi škljoc postanek Rakov Škocjan Naslednji sestop iz kobilice presihajoče Petelinjsko jezero pri Pivki Od tu naprej me je premamilo vojaško območje Počka kjer kolovoze krasijo manjši "ribniki", po širini in zdelanosti bi rekel da se tu vozi z vojaškimi kamijoni, kdor si želi vodne zabave z motorjem ala Camel Trophy - priporočam Večino luž sem obvozil čez plitvine, pri eni sem v letu sklenil da grem zaradi ostrih skal in grmovja ob robovih po sredini... big mistejk.. sprednji konec sem potopil v vsaj 40cm blata pod vodo, ko sem sestopil pa še škornje, vodo sem imel do kolen, motor štendra niti ni potreboval... Na "obali" sem odložil opremo, slikovno pribeležil situacijo in se vrnil v ribnik po motor, prijel sem ga za geštel in ga po nekaj minutni borbi izvlekel v rikverc na kopno... Ker sreča spremlja hrabre je uberstroj kresnil brez problema, voda ni prišla do elektronike, blato pa se zaradi višine vode tudi ni prijelo... 20211009_133714.mp4 Ko sem ožel zokne sem ribnik prečkal po skrajnem robu (obračat ne gre ker drugače izpade da sem se posral in odnehal ) namenil sem se do koče Mladike pri Pečni Rebri da se malo očedim... Medtem ko sem sušil parklje sem si čas krajšal s njihovo ponudbo, prijazno osebje mi je odstopilo krpo in dve PVC vrečki namesto nogavic Razmočene štunfe sem ovil okoli zajl na balanci in jih tako sušil do doma Od danes naprej nikamor več brez rezervnih štunfov in pvc vrečk tudi na "lokalnih" enduro vožnjah, tud kak štrik bi prav prišel lahko...
    32 points
  2. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Ena rahla furca do Baške vode. Iz Celja v rahli megli, potem pa vse bolj oblačno... V Plitvicah pa taka megla, da se še sedaj luknja vidi kje smo se peljal. Potem se je pa zjasnilo...
    29 points
  3. hitrii

KUKES --- BAJRAM CURRI SH 23
    28 points

Kras je krasen
    28 points
  5. motom

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Mal po velebitu, nazaj pa po prazni jadranki. Vinetuja ni bilo doma.
  6. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Danes nadaljevanje v precej lepšem vremenu...

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Kolega @skalar36čisto slučajno uletu. Pa sva šla, na spoznavanje vipavskih in kraških vinskih cest
  8. GregorM

TET - TRANS EURO TRAIL

V četrtek se na hitro odločim, da bi šel pogledat bosanski TET. Korona prepustnica mi velja samo še do nedelje, Honda ima novo zadnjo gumo in tudi vremenska napoved je za Bosno dobra. Po službi se odpeljem do Knina, da bi lahko v petek takoj zjutraj začel vozit. Po prečkanju meje še zadnjič tankam v Bosanskem Grahovem in gasa po lepem makadamu proti Šatorskemu jezeru. Gor sem čisto sam in tudi naslednjo uro ne srečam nobenega, potem pa končno naletim na gozdarje. S tovornjakom so mi zaprli pot, ampak meni se ne mudi in malo poklepetamo. Gozdna pot se spusti v dolino in vzpne na naslednji hrib. Tukaj so pa očitno gozdarji vlačili les tik po dežju in pot spremenili v konkretno blatno brozgo. Z motorjem malce plavava, ampak na srečo speljem. En lep peskovnik ob poti: Žalostni ostanki polpretekle bosanske zgodovine: V Kupresu ponovno tankam in se odpeljem do vasice Zahum pod hribom Ilovac. Navigacija me pošilja po strmi planinski poti čez pašnik, zato pastirja v bližini vprašam, če se sme tukaj it. Dobim odgovor: "Može, svi idu ovdje sa motorom". Ja v redu, potem grem pa še jaz. Na vrhu se svet položi in uspešno osvojim vrh Idovac. Edina žrtev je plastičen okvir tablice, na srečo sem pravočasno opazil, da tablica komaj še visi na enem vijaku. Pospravim tablico in sedaj se počutim kot domorodec. Tudi oni se s svojimi Golfi vozijo po podeželju brez tablic. Na drugi strani planote se spustim proti Ramskemu jezeru. Ko spet pridem v civilizacjo vprašam prvega mimoidočega, če ve za kakšnega mehanika. Ura je sicer že pozna, ampak me takoj pelje do svojega prijatelja, ki mi takoj pritrdi tablice. Denarja noče vzet pod nobenim pogojem. Naslednje jutri se odpravim mimo Bridnjega jezera na goro Pločno (2228 vm). Spet ni nikogar daleč naokoli in malce sem zaskrbljen, ko rinem po šodrastih ovinkih proti vrhu. Ampak uspe in razgledi poplačajo trud. Sledi hiter spust proti Mostarju in še en zahteven šodrast hrib. V Nevesinju grem tankat in ob poti zagledam zanimiv prizor. Tale volk ne bo več kradel ovc. Na platoju Morine sledi olajšanje. Kamnito podlago so zamenjali prostrani travniki. Nekaj časa se peljem med travnatimi kuclji, ko potka pripelje do črede konj, ki jih pazita dva ogromna pastirska psa. Svojo službo očitno jemljeta zelo resno in se renče zapodita proti meni. Na srečo se da povsod peljat in jima pobegnem. Bi bil pa bolj vesel, če tukaj ne bi bil sam. Pot me pelje nad globoko sotesko do mesteca Kalinovik, kjer mi zmanjka dneva in se moram obrnit proti domu.
    26 points
  9. ftp

Zgodnjejesenska Istra
    26 points
  10. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2021

@Endlich malenkost, sem vesela da si imel lepo😁 Nov asfalt iz Loga do Strmeca je pa wow!😍 Srečno na cesti vsem✌
  11. Mavti

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Danes pozno popldne pa spet na skuter le kam na pot,Ljubno nato smer Celje ,Laško, Krško, Novo mesto, Trebnje ,Ljubljana, Trojane in nazaj domov, prekrasnih dvestoštirinosemdeset kilometrov V Laškem se dela ,rdeča luč Krožišće Brestanica , rdeča spet Krško sonce že zahaja Madonca elektrike pa majo kolikor srček poželi Medvdjek Btc Ljubljana brez corone poka po šivih Turisti se ravno pakirajo Spet žejen Tudi luna se bliža plonemu krogu Preventivno ceplenje z domačim šnopsom po prihodu domov( s kolegom večkrat ponovila)
  12. hitrii

pozdrav iz ..
  13. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Dokler je vreme, ga je potrebno izkoristit. Kam? V smeri svoje sence, da ne gledaš v tisto bleščečo reč na nebu. Sled mojega navigatorja, dva udeleženca sta imela bistveno več poti, saj je bil štart v prestolnici. Ptičja perspektiva sodelujočih. Če se tako fotkajo kolesarji, zakaj se nebi še mi. Le motociklov nismo mogli držati v naročjih... Prideš na mejo se pa vsi poskrijejo.....Plockenpass Ob povratku je bilo potrebno nadeti še kakšno plast oblačil. In še zaključek, predno se razkropimo vsak na svoj topel zapeček.
  14. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Je bilo za izkoristit sonce Fura za kestl bencina...
  15. tomash

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Petek zjutraj od doma, na Kozje in potem preko Kumrovca do mejnega prehoda Hrvatska Kostajnica, Sanski Most, Ključ, Mrkonjič grad, Livno, Trilj, Bato na Cetini v Omiš. Vse super in fajn. V glavnem brez prometa, brez zapletov in relativno hitro. Šel sem na moto zbor, ki ga seveda ni bilo. To sem sicer vedel, ampak vseeno sem šel malo pogledat in spit pivo ali dve. Tako je bilo. V soboto pa Iz Omiša na Split, Šibenik, Drniš do Paklenice in do Karlobaga. Vse ok. V Karlobagu sedimo in malicamo, ko sporočijo, da je malo nazaj počilo. Možakarji pri sosednji mizi prebledijo. Njihov kolega se je ponesrečil. Tragično. Uf, se odpeljem in malo pred Senjem še bel Triumph na tleh, poleg motorist in reševalci. Kasneje izvem, da se ni izšlo. Z slabimi občutki dalje proti domu, čez Jelenje na Strmo Reber in do doma. Vmes me je še presenetil pesek ali olje in sem skoraj končal v grmih. Sobota je za pozabit.
  16. ftp

300km lokalnih cest po neznani Istri 😁
  17. MiNa

Jadranska magistrala

Sva šla pogledat, če bo kje kak gusar... Start v Paklenici. Kanjon Zrmanje. Pogled na Velebit. Jesenske barve se že kažejo. Ni Jadranka je pa zanimivo. Skradinska marina. Most na Cetini - Blato. Je kje kak gusar? Nisva jih našla zato sva obrnila proti "domu". Proti Splitu... Pogled na Split iz prelaza Malačka po 439 kilometrih nazaj "doma" v Paklenici.
  18. Frenk 67

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Tamal je spomladi dopolnil 18 let in takoj prodal Duka 125 in nabavil Duka 390. Šele potem je izvedel, da lahko izpit za A2 po skrajšanem postopku dela šele 2 leti po tem, ko je opravil izpit za A1. Lahko bi ga šel delat takoj a iz nule, teorijo, 20+ ur vožnje. Včeraj je naredil izpit in registriral motor. Danes sva imela prvo skupno vožnjo z njegovim "novim" motorjem.
  19. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Skupinska sobotna, da proslavimo 100tko na kolegovi Hondi... Nabralo se je prijetnih 370km.
  20. Lipstick

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pa sva hotla do Grobnika........in je začel pred Kočevjem pršet....pa nisva šla.... dimnik sva zamenala...rokavice bo pa tud treba...
  21. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Bil, bil... Danes pa proti domu.
  22. ligenjček

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Malo jadranja za vikend. Radlje, Celje, Mokronog, delnice, malo lutanja po Velebitu, pa po jadranki do Paklenice, pa malo lutanja po Vranskem jezeru (mogoče bi moral prešaltati na adv. 🤔 ) Pa do Šibenika, naravni park Krka, pa nazaj po jadranki, pa spet čez delnice, pa Žužemberk, Bogenšperk, Marija Reka, pa domov... Luškano 😁 IMG_20210924_192622_972.webp
  23. MiNa

Jadranska magistrala

Takle je in bo. Do nedelje . Iz Pakle na Ugljan in Pašman ter nazaj.
  24. SAR-Solo Adventure rider

Vse za dobro fotko 🤪🤪🤪

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Mal na šoderčka, mal na ride in dan je okrog.
  26. Tedybear

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Ob 9:00 ne v Ratečah, ne na Trbižu ni bilo prav toplo. Čez 6 stopinj ni šlo. V Logu pod Mangrtom pa že 13. Prazne ceste do Kanala. Tam med pavzo opazim smerokaz za Kal nad Kanalom. Priznam, tam še nisem bil. Bodrež, Avče ,Levpa, Kal, Banjšice. Pa dol čez Grgar in Ravnico v Kromberk. Pa na Predmejo, Col in "Hadovč", na Vrhniki pa levo na Horjul in Vrzdenec, čez rally Lučine v Poljansko, pa domov. Še zmerej se sprašujem...kako da se tam okoli Banjšic še nisem vozil. Meni super. Razgledi, ceste. Same podrtije 😀 Kompleten južni del Alp Nabito s praznino

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Čelota delata plan, kako položit ovinek, kje s kolenom dol..v glavnem vse vključno s telemetrijo Pit stop Pa občudovanje hišnih ljubljenčkov
  28. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Dva dni nazaj Lepena nad Železno kapljo Klajne tojfel, sicer ene 3 m velik....

V gozdu ni burje 😉
    21 points
  30. Endlich

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Super cesta proti Mostu na Soći, Bovec, Log pod margantom in do Predela, krasen asfalt. Hvala @Ella za idejo, sicer že pred časom objavljeno tu gor, pa sem si vseeno zapomnil. Bo še za ponovit. Odlično je iti med tednom, ni.prometa. skoraj nič avtodomov... sem že vmes razmišljal ali sem na motorju, ali pa samo sanjam 😀
    21 points
  31. Satao

matr vola..5 stopinj..🥶😆🥶
    20 points
  32. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Z lubga dolgcajta smo se mal do Malte zapelal. Vreme kot v pravljici. A kje vidite kakšen oblaček?
    20 points
  33. Dark

Vtisi z dnevnih voženj 2021

To pot v dvoje na Golici… Včeraj gneča, danes samo nekaj motoristov.
  34. Dark

Golica je kraljica…

36. motom

Jelovica... polna presenečenj...
  37. SAR-Solo Adventure rider

Kak se pride iz Velebita? Morje levo, morje desno, morja ni!!! 😳😳😳
  38. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pripravljam se za Jadranko laganih 75km, prvič v Avstriji v 62ih letih https://www.openstreetmap.org/#map=19/46.72068/15.81780
  39. MiNa

Jadranska magistrala

Pred dobro uro in pol...
  40. Lipstick

Jadranska magistrala

jz pršu domou.... trening je bil dobr....v petek je žal odpadu, smo mel red flg, rajdrs incident v Kmetovem ovinku ....., moral po obvozu čez hrib.....sm pa dons nadoknadu... nekje na obvozu ...
  41. MiNa

Jadranska magistrala

Ja, bil črn dan na Jadranki. Sicer sva tudi midva spremenila načrte zaradi zapore. Jutro, začelo se je kot si lahko le želiš... križac... znana točka za postanek... pogled na Zavratnico od zgoraj... Ostanki potopljenega nemškega "šlepa"... Kavica v Sv Jurju Žal sprememba najine rute, zaradi tragičnega dogodka cca 5km južno od Karlobaga... Kar precej motorristov je moralo po tej poti... Most na Pag... Pozdrav motoristom... Most na Maslenici

Po Pašmanu in Ugljanu

Smešne slike

47. MiNa

Kreta 2021 oziroma greva mi2 po najino

Kreto sva prvič obiska leta 2019. Sva se že takrat spraševala zakaj tako pozno? Ostalo je še nekaj prostih dni, zato sva se odločila, da letos ponoviva. Izlet poteka (kot vedno) v organizaciji @SuNa tours . Predelala bova še vzhodni del prelepega otoka, ki nama je ostal od prejšnjič. Tole je sled od prejšnjič. Vzhodnega dela sva se le dotaknila. Spoznala sva, da Kreta ni tako mala in da se bo potrebno še kdaj vrniti. Pozno jeseni je najboljša opcija letalo in najem motorjev. Dobri 2 uri in jekleni ptič te ponese iz Dunaja na otok sredi sredozemskega morja. Glej, glej tule spodaj sva bila pred dobrim mesecem in pol... Pristanek. Zgleda, da je ravnokar deževalo. Upam, da bo od sedaj naprej suho. Tako sem naročil pri svoji potovalni agenciji , Ooooo madonca, doma se sesalca na daleč izogibam, tule me pa kar dva pričakata . Izgleda, da sem zadel "LoW Budget" potovanje . Pritožba že vložena... V sili hudič še muhe žre, smo paž vzeli kar so dali.... Je pa tale zadeva kar priročna, z prtljago ni problemov... Tudi tu se že pozna kratek dan. Sence so že zelo dolge. V veselem pričakovanju jutrišnjega dne... ps, halo agencija, a dobimo taprave motorje?
  48. IF7

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Po redko voženih gozdnih potkah Krima in Menišije do Laz pri Planini... pa tudi Pegaso mora kdaj počivat...
    17 points

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

...danes popoldne na Trojanah na parkplacu. ... zavijem proti krofom, me zaustavi usmerjevalec prometa - varnostnik, da se je malo spraznilo po parkplacu, da so šli najprej ven z avtomobili... da se je lahko sploh parkiralo. Čakam, medtem pride ene pet motoristov, se zguzijo mimo mene... ajde, si rečem, ni problem, nej grejo, tudi jaz bi šel mimo.... nakar en z avtom pride čez parkplac... pač, je hotel iti ven, res počasi in previdno... se ustavi, ker so šli mimo ti motoristi..in en od teh motoristov bi moral odviti za ene pol metra, ker mu je ta avtomobilist "prekrižal " začrtano pot. Ta motorist se ustavi pred avtom... mu žuga, kja se gre... da tu se pa on pelje, pa kaj mu je, da se mu mora umakniti.... se razburja ....pa to je trajalo kako minuto.... ...ej.. pa da sem bil jaz v tistem avtu.... jebemumast, da bi šel punim gasom čez tistega motorista..... Če ne bi bila moja žena zraven (se jo bojim, da bi me napizdila, kaj se grem) bi mu spulu ključe od mopeda in mu jig fuknu dol čez teraso v koprive....pa naj si jih gre iskat, če bi hotu it domov... Dec je kupu motor... zdej pa misli, da ko je motorist, da se mu morajo vsi umikat..... pa zgleda da je še MadMaxa gledal v matineji.... mogu sem napisat... ker mi gredo taki kreteni res na Q.
  50. Dark

Njam njam

Še nismo pri obedu🙂
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

Sign Up
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!