Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/29/20 in all areas

1. 47 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Malo hitimo, da pridemo pravočasno v Cartageno, od koder, bomo poslali motorje v Panamo, tokrat z ladjo,ker je cena ugodna in ni velike razdalje, 3-4dni,rabi ladja, odvisno od vremena. Drugače je Kolumbija zelo😊varna, moti me samo, vsa ta vojska, ki ima vsakih nekaj km. zapore cest, in preverjajo skoraj vse... Zgleda kot katrca Takšno je stanje, pred in po vsakem mestu Zjutraj smo uredili motorje, kar je bilo potrebno, pri meni, nove gume Se mi zdi, da ima profil, kot od kakšnega tovornjaka Lahko izbiraš smer, off road ali on road S kom sem te dni skupaj, prvič smo se srečali v Patagoniji na enem trajektu, nato bili za božič skupaj v Ushuai, ves čas bili v kontaktu, in ker je tako naneslo, smo se odločili, da skupaj naredimo ta premik motorjev, mogoče še kak dan ostanemo v Panami skupaj... Drugače sta iz Kanade
  2. 43 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Lepo, so nas danes s tem virusom prestrašili😣iz ure v uro, je bilo slabše, kamorkoli smo prišli, vsi gledali tv, nekateri v maskah, novice iz pristanišča so bile zaskrbljujoče, da bodo zaprli dostop in do nadaljnega, nič not in ven☹️cel dan, smo se vozili iz hotela do pristanišča, podpisali par papirjev, ter nazaj... Okrog pol petih, pride sms😳pridemo po vas,kontejner je veni😇mi pa vsi delali načrte, kako dalje, brez motorjev... Zanimivo, cena je bila takšna, za kakršno, smo se dogovorili, čeprav sem mislil, da sedaj, ko imajo moč, bodo nekaj pribili. VID_20200311_163103.mp4 VID-20200311-WA0022.mp4
  3. 42 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Nič ni prijetno,če imaš internet in spremljaš te novice o virusu, tako kot vsepovsod te dni☹️danes prečkali mejo med Panamo in Costa Rico. Zjutraj smo preverili, kakšno je stanje, in se odločili, da gremo na pot(fant in punca iz Francije) od Kolumbije dalje, smo skupaj.Smo malo preverili, kaj nas čaka, v nadaljevanju, pa je preveč vsega, in gremo lepo počasi, dokler bo šlo-Honduras, če na meji sumijo, da si mogoče okužen, greš v karanteno, in si jo sam plačaš🙄 Panama VID_20200312_172205.mp4 Sedaj smo v Costa Rici, prehod meje, je trajal 2 uri, in brez gužve, ampak, je potrebno kar nekaj, papirjev za urediti... Panomo zapustili v 15 minutah,na drugi strani, je bilo malo drugače ... Prvo dezinfekcija motorjev Nato štempl v potni list Potem do okenca, kjer dobiš papir,kjer navedeš vse podatke o sebi in motorju Naslednji korak, je zavarovanje motorja, minimalno je 90 dni, 39usd Greš čez cesto, in narediš fotokopijo prometne,zavarovanja ter potnega lista Se vrneš k okencu, kjer si dobil tisti papir... In traja, kakšnih 20 min, da teta vse to vnese v računalnik... Prideš do motorja, tam te že čaka carinik, pogleda papirje, malo moped in lahko greš...
  4. 42 points

Cartagena
  5. 41 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Kolumbija🤔saj ne vem, kaj je res, kaj ne... Eni pravijo, da so časi, ko je bilo malo nevarno,ponoči hoditi okrog, že zdavnaj mimo🙄hm, ne zgleda tako... Čez dan, sredi mesta... Poln kombi, nekih paketov🙃in kakšnih 20 vojakov okrog Sedim pred hotelom, in tel.v roki, pride receptor, in mi reče, naj grem raje not, ker so pred petimi dnevi enega oropali... Kako, preprosto, skuter, 2 na njem, eden z pištolo, kateri stopi do tebe, vzame tel, pregleda žepe, na koncu ti jih sprazni, v 15 sekundah je vsega konec... Takšno je stanje v Cartageni, večinoma se to dogaja ponoči in mi, bomo 3 dni tukaj 🤷‍♂️danes uredili papirje, jutri spučemo mopede, 6 jih zapeljemo v kontejner,7 gre ladja za Colon(panama) 9 imamo letalo, 10 jih lahko prevzamemo... Na poti v hotel, na srečo, samo moped😶kako mu je to uspelo, ne vem . Mogoče kdo misli, kaj ta bimbo bluzi😄pa naj pogleda, na iOverlander, kaj so vse doživeli nekateri v tem mestu - čez dan, najbolj najebejo😬kolesarji, to sem slišal od njih, ko sem jih srečal na poti, pa takrat se mi je zdelo, da ne more biti tako... Sedaj jim verjamem Drugače ni problema, imamo se fajn😊
  6. 40 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Prišel v Kolumbijo, na meji, se zamudil dobri dve uri. Ekvador 3/4 ure, zaradi gneče, pred okencem, kjer ti stisne štempl v pasoš, papirje za motor rešil v 5 minutah😊 Kolumbija, v bistvo, lahko bi kar vletel v državo, nobene rampe,kontrole, še dobro, da sta dva uradnika😉 stala ob strani ceste, in mi nato dala napotke... Prvo moraš urediti fotokopije potnega lista, vozniške in prometnega dovoljenja. Nato greš v stavbo, kjer se čaka🥱da dobiš štempl v pasoš, malo se je zataknilo, ker sem bil lani na Tajskem in Maleziji, in ti dve državi, sta med petimi, ki so na spisku, za nevarne, glede tega virusa, na koncu,ni bilo težav. Ko to urediš, greš v drugo stavbo, da urediš papirje za motor, tukaj sploh ni gužve, čakaš pa najdalje, postopek, kot bi šel na Mars🙃kaj vse ne vnese v računalnik, kak se mu sploh da, še dobro, da nisma šla preverit, če imam original oljni filter gor😁na koncu, bilo vse urejeno. Sedaj sledi še samo zavarovanje za motor, imaš 30,60 in 90 dni na razpolago, vzel 30 dni za 22USD in pol imaš vse. Gotovi so😄 Ni dneva, ki ne bi vsaj malo deževalo Cestnina za motor... Kot v Braziliji Imajo pa lepo ceste-to je prvi vtis, verjetno ne bo, skozi tako Zadnja Mitas E-07 po 14.000km in še bi šla, kakšne 3,4sprednja, ki je po 8 000 skoraj ni več Imam ponudbo, za te pnevmatike, me zanima, če jih je mogoče, že kdaj kdo probal? Heidenau nimajo moje dimenzije(140/80-18) ☹️ Tale Motoz GPS, bi znala biti dobra, je 50/50 eni jo primerjajo z Heidenau k60
  7. 39 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Tale Jetsurf zna biti zanimiv, imamo ga, pa v vodo ne☹️smemo 13kg 2 taktni motor 55km/h 500m od tukaj, je ena mala reka, ni nobene prepovedi, da se nebi smel kopat, razen te table🤔pol ti ne preostane drugega, kot počivat, in kokose lupit
  8. 39 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Danes prispela dva iz Kanade z avtodomom, sta bila na vzhodni obali, in pravita, da ni preveč varno, ker zapirajo trgovine,ni turistov in posledično domačini postajajo nestrpni do tujcev🙄češ, vi ste krivi😠rrrrrr, narod je pokvarjen, to sem izkusil v Panami, v mestu Colon, pa sem si mislil,v Costa Rici bo drugače, je ena izmed najbolj varnih držav v tej regiji, pa verjetno res je, dokler je vse OK. Tukaj je kar nekaj turistov, kateri ne moremo zaenkrat nikamor, in ni izjeme, ali slovenec, francoz, kanandčan vsi imamo iste nasvete, naših veljakov... NAJDITE SI VAREN LET, ČE NISTE 100%,RAJE POČAKAJTE. Danes sem ploščo vlil, jutri začnem zidati 😁 ko mi je dolgčas, pa poučujem surfanje🤷‍♂️ Razkužila
  9. 37 points
    alen90k

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Vsem sporočam, da je Dr. Speed že na poti v Evropo in sicer z evakuacijskim letom v organizaciji Nemškega ministrstva za zunanje zadeve! Številka leta je DE8607,če kdo želi spremljat… Pot je San José - Frankfurt in nato jutri takoj povezovalni let v Zagreb s Croatia Airlines (12:05h, št. leta OU413). Želimo mu srečno vrnitev v domovino in obenem se že veselimo nadaljevanja izjemne avanture, takoj ko bo krize konec in se bo življenje na zemlji vrnilo v stare tire. Do takrat pa - ostanite zdravi in stay home …več bo pa lahko kmalu povedal sam iz domačega naslonjača
  10. 34 points
    Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2020

I am back on the road! Vpregla sem ta staro legendo in sva šla na potep...pfff, je blo lepoooo😍 😎
  11. 34 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Hrane na pretek 😉 SL_MO_VID_20200227_142249.mp4 To sta ASA, kitajska 150ccm vespa, in gremo za KolumbijoNimata pripomb nad vremenom,vse preživita, spita v šotoru, čeprav je ponoči fajn mrzlo... Šibata lepo počasi, tam okrog 50km/h, dol po bregu, do 80,v breg😄 tam baje malo bolj počasi leti... Bližje sem Kolumbiji, lepše ceste so https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ciudad_Mitad_del_Mundo VID_20200228_135647.mp4 VID_20200228_135802.mp4
  12. 33 points

🥳😄😎😇USPELO🤷‍♂️
  13. 33 points

😎
  14. 30 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Kaj počnem v teh dneh 🙃dolg čas...😑 neeeee Malo praznujemo VID-20200322-WA0005~2.mp4 Občasno je treba po živila, ker hrana v restavraciji, je ful dobra, pravtako cene(12-18$)edino porcije🧐🥺 Je pa zanimivo, na plažo, ne smeš, je zaprta za vse, in imajo ves dan varnostnika, kateri te lepo pokljiče k sebi in razljoži, da so vsi nacionalni parki, plaže zaprti, zaradi tega virusa... OK, seveda😟saj sem pozabil, in si mislim, plaža 3km in največ 100ljudi naenkrat, v trgovini, pa brez omejitve 😠eh... Na plažo, lahko greš samo tako Imamo kar nekaj živali. .. Zaenkrat🤫 ... jedilnik že sestavljamo Dva petelina, ter 5 kur, to bo pojedina S tem, bodo večje težave🤔 Ob večerih... Internet zeza, zato enih posnetkov ni, ali so dvojni🤷‍♂️ Kako dolgo bom tukaj, nobeden ne ve, letov ni, iz države ne moreš-meje🔒
  15. 29 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Sem v fazi mirovanja, naprej ne morem, lahko grem samo nazaj. Imam rezervni načrt☹️ki mi ni najbolj všeč, pa se bom moral sprijazniti... V kratkem se odločim... Še sreča, da je lepo vreme in morje blizu😉 VID_20200316_084736.mp4
  16. 29 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Panama, po dolgem času, prišel v eno izmet lepših mest, na tem koncu 🌎 Plačilno sredstvo je USD, in cenovno, je primerljivo z cenami v Sloveniji, razen gorivo, je kar ugodno 1liter 0,65usd. panamski kanal, vstopnica 20usd,domorodci😉 5usd, prevoz tja in nazaj 2x5usd Pravkar prispel v mesto Colon, tukaj, je stanje drugačno... Jutri je prevzem motorja, ob 8.30 se začne postopek, in mogoooooče, bo v enem dnevu, vse rešeno... 4 slike iz taxia
  17. 28 points

Dan za fotkanje
  18. 26 points
    Ella

Dokler še dovolijo...
  19. 26 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

VID_20200309_102952.mp4 Panama😁sedaj pa premik v Colon, kamor prispe moped, čez kakšna 2 dni...
  20. 25 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Cel dan, da smo naložili 5 mopedov, in enega terenca... Dolga zgodba,bom na hitro... NORO in PESTRO😁 Prvo čelada, jopič in čevlji z kapici, kratke hlače niso dovoljene Prva točka, na hitro preverijo dokumentenato eden po eden na tehtnico Nato se začne, vse na svetlo, da se vidi, kaj švercaš Policija in kužek za trde in mehke substancevse pregledata, motor zalavfa, babija gas, da bi ga najraje ubil, budalo noro, res je tele😠 iz pnevmatik spusti malo zraka, in preveri... to traja 5 ur, pri 35 na soncu, brez vode, vc... tam moraš biti ves čas, pol gremo v kontejnernato pride mini avtobus, ter gremo iz pristanišča, to traja še eno ura, ker je potrebno še 5 papirjev, da lahko zapustimo... pol hitro na kosilo in nazaj na carino, da dobimo vse papirje. Ves postopek, se je začel ob 8 zjutraj, in zvečer ob 18 smo zaključili...
  21. 25 points
    Quest

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Eto sem doma. Sem moral psiho nacentrirat. Obnavljajo 135 km pa nekje 2,5 ure ovinkov. Uff ka je pasalo.
  22. 23 points

Izolacijski potopisi

Zdravo skupnost! Glede na to, da smo naslednjih nekaj dni, tednov obsojeni bolj ali manj na izolacijo, tudi ob večerih, sem razmišljal, da bi naredil (FB live) video potopis najine poti po Iranu septembra 2019. Verjetno jutri (četrtek) ali petek zvečer, tam okoli sedme ure. Link za FB live event bom delil tu gor, tako da boste lahko spremljali tudi motosvetovci. Mogoče, če bo interes, ponovim še potopis poti po Pamiru 2015. Še bolj bi bil vesel, če bi še kdo od popotnikov bil pripravljen naredit kak (live) video potopis, da si bomo lahko krajšali te dolgočasne večere v izolaciji... kar se tiče tehnikalij rade volje pomagam z nasveti in napotki. p.s.: Ne vem, če je prava kategorija v forumu... mod, premakni, če meniš, da sodi kam drugam.
  23. 22 points

Ni počitka... Prvo hiška🙃
  24. 22 points
    RobiRoberto

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Ker ta tema zaradi sedanjih razmer verjetno ne bo imela dosti novih prispevkov , bom danes objavil kar v njej. Prvakar, ne zato da bi bil glavni na vasi, ampak sem moral izkoristiti tako lepo in toplo vreme po kosilu. Srečal sem 5 kolesarjev in jutri imam namen preizkusti še, če se s kolesom sploh še lahko pripeljem do Idrijske Bele in nazaj domov, ker peš do rudniškega dimnika zelo verjetno ne bi več zmogel ...
  25. 22 points
    cisco

prvi letošnji km....
  26. 22 points
    ligenjček

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Vcerajsnja 😁 Vrbsko jezero velika pohvala avstrijskim cestarjem, na cesti niti kamencka, 15 minut po zaprtju delovisca je ze sel cistiln kamion, res so nam lahko za zgled... drugace pa na sploh idealen dan 😁😁
  27. 21 points

Izolacijski potopisi

Navali narode... p.s.: Za razliko od Irana je v teh koncih dovoljen alkohol, tak da pripravite kakšno pivo
  28. 21 points
    skalar36

Jadranska magistrala

Kdor se ni dobil pozdravov iz jadranke. Evo vam pozdravi...
  29. 20 points
    Zivnorc

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Halo prjatu. Sem se prijavil na forum, kljub moji odločitvi, da se ne bom nikdar več. Dal sem ti minus. ..ker nimaš prav. Lej . Približno isto smo stari, v "najmodrejših letih" in morali bi biti vsaj malo odgovorni, sploh v nastali svetovni situaciji. Tale "BMK" odnos ne vodi nikamor. Res ne. ...Ne ciljam zdej naprej nate, ampak vsi taki "BMk" " in nedotakljivi izigravajo živce ostalih, ki se zavedajo nastale situacije....in ko se potem takemu nedotakljivemu zgodi nekaj, so potem vsi ostali krivi...od sistema, zdravstva, policije, JJa in Serpentinška in so potem ti BMK nedotakljivi največje žrtve zarot proti njim samim itd. ... Da ne bom zdej samo modroval in pametoval, tudi jaz izigravam srečo... vsakič, ko grem na cesto.... če že ne grem z motorjem na cesto, me pa bager zbije , ko sem se peljal z biciklom....in to po prazni, neprometni cesti. Javno pozivajo, moledujejo, prosijo, da OSTANITE DOMA! ...ne vozite se naokoli po nepotrebnem, sploh ne z motorji. Samo nujne zadeve!! ....če imaš v življenju srečo in misliš, da se ti ne more nič zgoditi, bodite vsaj higienični do drugih, ki upoštevajo in spoštujejo, kar se trenutno dogaja. ...Ne razumem, kako nekatere v tej situaciji najbolj skrbi, kako se bo pa zdaj vozil z motorjem, pa a bi se dalo it na Jadranko ...itd?!? Ljudje bodo ob službe, mogoče bo kdo izgubil kakega bližnjega sorodnika, starega očeta...mamo.... nekatere pa skrbi to, da se ne morete voziti z motorjem. Jao ...ne vem...ali imate nekateri italijanske gene, ko so se delali norca....potem pa so se šele zavedli situacije, kako štalo so naredili...sebi in nam... ..a se ni bolje učiti na napakah drugih...a moramo sami narediti isto? Kaj tu ni jasno? Toliko. Over&out.
  30. 19 points

Jebena tale karantena
  31. 19 points

Jadranska magistrala

Ne, nic niso tezili. Ampak danes je bil pa res the best dan, super temperature. Se jutri, za naslednje tedne pa zagotovo obstaja dvom prostega vstopa. 🙁
  32. 19 points

33. 18 points
    LunaticFringe

Na Lokvah ni smučarjev-pametno
  34. 18 points
    Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Danes sem se kolesal... luštnih 130km!
  35. 18 points
    GHOST RIDER 46

Honda CBR 1000 RR-R 2020

Jst svojo že ogrevam
  36. 17 points

Izolacijski potopisi

Zdravo skupnost! Ta teden je kar malo gužva v službi, zato nisem uspel zbrati skupaj materiala za Severno Korejo Bo za to verjetno še nekaj časa v prihodnjih tednih . Če ste za in obljubite, da ne bom sam online, lahko jutri proti večeru naredim potopis "Do Kitajske in nazaj" oziroma svoj Pamir 2015. Pa še en mini utrinek 12436878_1670323579875770_1878012987_n.mp4
  37. 17 points
    Tex

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Iščem temo "vtisi z dnevnih ne-voženj", pa ne najdem .. ta je še najbližje, pa bom tu odložil .. ps: kupi kdo 2 motorja + 2x komplet opremo (žensko in moško)? #najgreuk**** #ostanidoma 😷 💪
  38. 17 points
    skofk

Končno lanski bencin skuru 🙈 do Bovca in nazaj 😁
  39. 17 points
    Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Eni moramo še zmeraj na siht hodit... Paše po službi en krog naredit. 😁
  40. 17 points

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Samoizolacija na gorjanskih ridah (Gora..Lokavec-Predmeja, kjer je plaz)..paše..
  41. 17 points
    mladench

Jadranska magistrala

Noro lep dan. Odvijugal skor do starigrada in nazaj... "Zen"
  42. 17 points

Jadranska magistrala

pa kje ste fantje, jaz sem ze naredil en krog in sem se ravno parkiral v Novalji
  43. 17 points

Vtis 😁
  44. 16 points
    ligenjček

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Karantena, iz daljave opazoval polne gostilne in gneco na popularnih lokacijah. Drzal razdaljo, nisem snemal podkape, niti odpiral vizirja zato si zasluzim kinderjajcko!
  45. 16 points
    marincspeedshop

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono

Moja raketa 😁
  46. 16 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Če se nebi pogovarjal z domačimi, sploh ne bi vedel,za ta virus😶, razen zadnjič na meji med Ekvadorjem in Kolumbijo je bilo eno opozorilo... Verjetno je problem, ker nič kaj dosti ne spremljam novic☹️spremljam občasno en forum, in kaj me najbolj skrbi, da države zapirajo meje, to zna biti problem... Zaeenkrat je stanje tukaj OK😊 Danes smo bili dogovorjeni, da ob 8.30 začnemo z papirji za predajo motorja, ura je 9.15 in tega tipa, še kar ni, težko bo danes, da dobim motor...
  47. 16 points

BMW S 1000 XR

Moje mnenje je, da so kupci v tem segmentu po večini moški z redno službo, z odraslimi ali že večjimi otroki, z lastno ali najeto nepremičnino, v glavnem taki, ki ne kupujejo racionalno, ampak po sugestiji, navdihu, čustivih. Bore malo je mladih, ki imajo XR-a, kaj šele GS-a. Ampak če tako pomislim, racionalno je nesmiselna investicija cca. 20 jurjev za XR-a (ali GS-a), ker za 12 do 14 jurjev dobimo vse kar potrebujemo. Če si pravi motorist po srcu, slediš tematiki v motociklizmu in vsebini, ki je s tem povezana. Te pa je danes več kot kadarkoli prej. Včasih si imel dve tri revije, ki so izhajale samo parkrat na leto (novinarji so bili profiči), danes nas bombardirajo z novostmi po netu 24 ur na dan Primer promocije novega XR-a v Španiji je tipična primer propagande, ki je v bistvu cenejša in bolj učinkovite kot kadarkoli prej. Firma BMW plača letalske karte in hotel v Španiji "novinarjem", oni posnamejo filmček, BMW pa tako pa tako dobi neverjetno veliko število ogledov, komentarjev, kritik, negativne so še najbolj udarne. Boljše propagande skarajda ni. Ko vsi ti YT vlogerji in samozvani novinarji pridejo v hotel, podpišejo pogodbo, v kateri so razna določila, ki jih reviever mora upoštevati. Ampak vsi ti entuziastični novodobni novinarji radi vozijo nove motorje, so v središču dogajanja, in slej ko prej se "prodajo", zato so vsi ti članki kar malce pristranski. Ampak to ne pomeni da jih mi ne bomo gledali, pa četudi jih bomo kdaj kritizirali, so nam signal ustvarjanja želje po novem produktu že "vsadili v možganske celice". Potrošništvo je zato v polnem razmahu, ker kupujemo stvari, ki jih ne potrebujemo, ampak tako kot tudi ostali pravite, to je v bistvu luksus. Jaz XRa nimam za "comuting" po mestu ampak za prosti čas, torej je nakup nesmiseln. Vendar, ko ga zajaham... (4je cilindri v vrsti to je to!😄) jaoo, se mi naježi koža vedno znova... in se počutim znova mladega, ima pa vse to tudi nek davek; ravno danes sem dobil po pošti pozdravček: 3 pike 😠.. jaooooo
  48. 15 points

Jeba tole delo od doma
  49. 15 points
    domina

Domači ljubljenčki (živali) :)

No one knows what it's like... behind blue eyes.
  50. 15 points
    CINDAPP

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Vtis na tem koncu še ni tapravi,pesek in spolska cesta..
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00

• Newsletter

Sign Up
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!