Jump to content

Showing content with the highest reputation since 06/26/21 in all areas

1. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2021

1300fotk pa nobene objave...grozna sem🙈 Prečkala mejo dveh sosednjih držav, brez problemov. V Italijo čez Predil nobene kontrole, v Avstrijo so samo vprašali če imam papirje, preveril ni noben. Za nazaj ni bilo nobene kontrole. Od Loga pod Mangrtom gor je zdej nov asfalt - noro! Čista uzivancija🤪 Nova asfalt tudi mimo Lago del Predil - sexy. Do Sella Nevee še vedno dizaster🙈😅 Jedla do zdej najboljši burger ever v Arnoldstein-u. Wallner - priporočam! Poskusila divjačinsko varianto...#stilldrooling🤤 P.s. Slap je Fontana di Goriuda Pa srečno!✌
    31 points
  2. 3nity

30 points

Mašun Sviščaki Snežnik Žabiče 😄
    29 points
  4. Akito

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Čez Lubelj in skozi Dovžanovo sotesko do Stegovniškega slapu( redki kotički, kjer si lahko res sam😇) ...v Kranjstrdamu na kofe in preko Jezerskega domov ...
    29 points
  5. Qay

Nad Bohinjem
  6. ftp

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Smo se odpravili malo v hladovino, pa smo dobili dober marz in dež. Bil je napovedan za popoldan in res se je zlil nekih 10 km od hotela. Odločimo se da ne oblačimo dežnih oblek za teh 10 km, pa smo bili nagrajeni še s tremi rdečimi semaforji (popravilo ceste). Dež in veter kar konkretni, temperatura nekih 10 stopinj. Vsaj vročine ni 😁
  7. Tex

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pomurski vikend vtis .. ahh ..
  8. skalar36

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Sine pravi, da je lep razgled. Jaz tudi.
  9. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Danes je bla ena šolska vožnja. Pa ne moja, da ne bo kdo napačno razumel. Sodelavec si je umislil nekaj, kar je vozno z "B", izkušenj pa ne prav v izobilju. Pa smo šli bolj po stranskih, da ne bomo prometa oviral. No za ogrevanje najprej nekaj malega AC, potem dol z AC v Lescah in natočit benz na OMV, pa naprej po stari magistralki do Medvod. Od tam pa preko hribčkov in dolinc do Cerkniškega jezera, kjer je bil na programu "makadam" trail do Rakovega škocjana. Nazaj preko Logatca, Zaplane in Rovt na Polhograjske griče in v Poljansko dolino v Gorenjo vas natočit štirikolo in še kratek obisk pri bratrancu, nato pa preko Javorij v Lušo in preko Čepulj v Kranj. Ker je bilo miljavžnt ovinkov za nami smo jo od Kranja proti domu obrali kar po AC. prvi postanek na Sv. Katarini ob iskanju prave poti do Cerkniškega jezera smo v vasi Dolenje jezero naleteli na štorklje. Muzej ob drevesu je bil zaprt. Vode v jezeru samo za vzorec, ribe pa v prostorski stiski
  10. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Raziskovanje gričkov tam od Kamnika preko Podvolovljeka v Luče, ogled velikanke v Ljubnem, pa gradu Žovnek nad Braslovčami, preko Vranjskega v Thinsko dolino, zgornji Tuhinj. V Šmartnem zavijeva prozi Zlatemu polju in čez Palovče nazaj v Kamnik. Pozno kosilo sva si privoščila v Lahovčah, potem pa s polnim želodcem domov pogledat posnetek GPja. Tam nekje pri Soteski se mi je za trenutek pokvaril števec kilometrov in pokazal same osmice.😵
  11. ftp

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Po 23 dneh, 12 prehodov meje, 5210 km, cca. 7500 slikah in 3 pridobljenih kilogramih, ponovno doma
  12. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Ker se je ponudila priložnost (moje ni doma) sem njeno CB-jko peljal na kratek sprehod, seveda dokler je temperatura še znosna... Čez MR proti Tbovljam... Prometej Rudar zre v daljavo... Sem našel "dvojčka" Poziranje pred gradom Bogenšperk... Pred krajem Sobrače pa zapora ceste, karanbol. Sem obrnil in po stranskih cestah naprej... Kratej postanek v Šentjanžu. Končno malo sence, se je že razgrelo... Iz Laškega po levem bregu Savije proti Celju... Lep razgled na Tremerje. Sem že skoraj doma... oko, "sebek". U2 na črpalki pa ŠOK! je to možno? poraba le 2,9l/100km. Po preračunu doma sem ugotovil, da ne laže. ŠPAROVČEK!
  13. ALEŠ M

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pa sva šla en krogc k je bil glih praznik Na Ljubelju uporabiva čarobno besedo, ki odpira vse meje '' TRANZIT'' in že šibava po slovenski avstriji skozi Sele v Železno kaplo in naprej na Pavličevo sedlo. Nadaljujeva po Solčavski panoramski cesti kjer srečava @Quest do Črne na Koroškem, kjer preveriva mehanizacijo rudarskega muzeja na prostem. Nadaljujeva ob Dravi vse do Maribora, kjer obrneva in se v Slovenski Bistrici ohladiva s sladoledom . Obrneva za smer Rogaška pa pol mal prot Celju pa tam nek levo in se znajdeva v Melanijini Sevnici sledijo Zidani most, Hrastnik, Trbovle in Litija. Pa mimo Lublane pa Mengša nazaj na gorensko. Zaključiva na znani lokaciji ob prijatnih temperaturi na hidraciji Lepih, vročih, na makadamu prašnih ovinkov se je nabralo za 440km na naslednih 30
  14. bajkr88

Vtisi z dnevnih voženj 2021

cel dan na mopedu nov turing vizir sprobavu, bruhnu do logarske doline ,top vreme
    25 points
  15. ligenjček

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Evo mene, lign is Back 😅 Če lahko stopiš na nogo brez da zatuliš je poškodba dovolj okrevana da se lahko vozim z motorjem 😁😁pa je padla ena rahla popoškodbena, malo na mariborski otok, pa malo po slivniških jezerih, v Slovenske Konjice, na Roglo, do koče pesek, pa nazaj, skoz Vojnik pa domov. Je šlo pa že na nož, ker je bila že huda abstinenčna kriza 😂😂
  16. Luka66

Čez Francoske Alpe v Espano in Portugal

Antibes je prijetno mestece..... Sam kaj k imajo hudica tudi tukaj polno trgovinic z zanimivo robo...🙄 V soboto proti domu....iz Nice direkt domov....ne vem kam sva vse spravila, kufri nabito polni, se na njih robe.....kakor koli kovcki zgledajo bogo, so mi dosedaj zdrzali vse hude temperature, slabe ceste, precejsnje preobtezbe in velike prekoracitve hitrosti 😁....mi jih bo tezko prodat z motorjem, k je na njih toliko lepih spominov s prevozenih poti😎.....obcutek sem imel da peljem sleper😦 Na mejah nikjer zive duse, da bi lahko pokazal EU potrdilo o cepljenju ali vsaj OI 🙄 Na AC kar gost promet....pri Benetkah se je kot obicajno vse ustavilo, zraven pa se rahel dez, soprano pri 27 st.C, sam sem oblekel dezjaka, zasvical....zena se je skrila za mano 😎 kot obicajno. Ob 8 iz Nice ob 16 sva bila v NG, kjer je cakalo "resevalno vozilo", sin prisel po utrujeno mamico 😉 in drugi del tovora 😁 Po tem "raztovoru" sem imel obcutek, da sem se s sleperja presedel na vojasko letalo 😀 V glavnem lepa dva tedna dopusta z motorjem. Lepih obcutkov......in videogradiva dovolj....za lepe spomine. Rezime se pride. SRECNO
  17. 3nity

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Po vrstnem redu slik - Chianzutan, Pura, Rioda, Razzo in Redona. V okolici Longaroneja je toliko radarjev, da jih ni moč prešteti. So tudi policisti na civilnih motorjih, patrulje, sploh na pisti pri Vajontu. V jezeru Redona je potopljeno mesto Movada, luštno za videti, ČE je seveda voda dovolj nizka. Na zgornji ruti pot vodi iz Selle Chianzutan desno ob reki Arzino, ker so tam čudoviti slapovi (Cascate d'Arzino), če ne priporočam pot po glavni cesti. Slapov je več, to je npr.eden izmed njih:
  18. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Še zadnji dan najinega 3 dnevnega potepanja. Zjutraj je nalo rosilo, zato sva malo zavlačevala z odhodom. Ko se je zvedrilo sva odpeketala proti morju... Ob Kolpi do Petrine nato pa preko Delnic, tu je spet nekaj rosilo, do zaliva... Črišnjeva, kjer sva se imela namen nalo namočit, vendar vreme ni ravno sodelovalo... Sva se pa malo podprla za vračanje domov. Tole tako poznate... Obvezen postanek v Radečah, kjer širijo cesto... Skupaj sva v treh dneh prevozila 1022km, Na črpalki pa ŠOK. CB-jka z 15 litri naredila 502km. Sem že napisal "šparovček".
  19. mladench

Tiho jutro nad Makarsko 😌 VID_26811228_143806_675.mp4
  20. ftp

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Jutro je deževno, vendar napoved pravi da bo prenehalo in zdržalo do večera. Res preneha in takoj naokoli. Vreme je oblačno delno megleno in hladno, samo ne toliko kot včeraj, nekje med 9 in 18 stopinj. In malo po vrnitvi v hotel spet dež, točno tako kot so napovedovali.
  21. FrenkH

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Današnje enduriranje po okoliških hostah in hribih kjer so temperature znosnejše...
  22. linoldi

Spet sem jo teral po slovenskih stezicah in sicer kar 900km😄 XT pleza kot gams😅
  23. dolenc100

Malo v hribe se ohladit. Koča Prevala na štruklje😅 , pol pa naprej...🤪
  24. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Danes sem pa v okolici Celja vtisnil cca 45km z Chappy-jem... Ob Savinji pa v objektiv "ujel" tegale ptiča, ki se je ravnokar mastil z ribo.
  25. Luka66

Čez Francoske Alpe v Espano in Portugal

Vreme je aprilsko, vsake tolk casa rahel dez......ce bi bilo lepo vreme, neb blo casa za tole pisat 😎 Ostaneva se dan v Brianconu, raziskujeva star del mesta, trgovinice in utrdbe, ter se predajava kulinaricnim uzitkom 😋 Dobre solatke Zvecer je ze problem napolniti vso potrebno zalogo energije 🤔 Bajk pod streho Jutri bo lepo vreme in cez prelaze proti obali 😀

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pa gremo delat dobra dela😇
  27. Akito

Vtisi z dnevnih voženj 2021

...v četrtek me pregnal dež od tu...zato je bilo treba "usput" do doma še enkrat ovinkce na Soboth in Radeljski prelaz prevozit 😊...

Morje na levi
  29. mladench

Ena kratka popoldanska
    21 points
  30. Luka66

Čez Francoske Alpe v Espano in Portugal

Jutro v Tignesu je bilo sveze in delno jasno, ce nebi bila napoved slaba bi imel se upanje. V bliznji pekariji si privosciva kavo in francoske rogljicke se tople in prekleto dobre 😀 Imeli so jih X vrst, tezko izbrati, se meni sladkosnedu, vajenemu vsega sladkega 😁 najdu enega, ki je bil polnjen s "peceno" smetano 😋 APP imava prakticno v centru zato sva se sprehodila 2km ob jezeru do cilja etape. Spotoma si ogledam se zanimivega veterana. Ze precej ljudi, tudi kontrole, vendar nevsiljiva, v ciljni prostor so dovolili le z masko, vljudno pa so pregledovali nahrbtnike.....razturavali so le tiste bolj zapecene....v glavnem varnostne sluzbe, policaji in specialci prijazni, radi spregovorili kako besedo. Na sploh presenecen nad vljudnostjo in prijaznostjo, na ulici te na plocniku pozdravi tip, ki ga prvic vidis v lajfu. Slovenev nas je veliko, nase zastave plapolajo povsod, fajn obcutek. Francozi kujejo oba nasa sampiona v zvezde, Pogacarja imajo za mladega Mesija kolesarstva. Na cilju se vidi tudi blisc kolesarstva. Organizacija izgleda vrhunska, vse tece po ustaljenih, splaniranih postopkih, komerciala, intervjuji, snemanja, komentianje, analize in studii postavljeni v mestu med gledalci, VIP gosti....vse nastudurano v piko, profesionalno. Po medijih non stop Le tour de France, komentarji, kolesarji so pravi junaki....kar dejansko so....ko sem 2km pred ciljem ob koncu klanca gledal te 50kg fantice s kaksnimi grimasami na obrazu so premagali zadnjo klanec so se mi zasmili, garaski sport, se najbolj poker face je imel Pogacar....Quintana pa k da bi mu pravkar en ja.. odtrgu. To mesto z okolico je prava smucarska meka, tudi poleti pa imajo veliko turistov, kot je povedal hotelir so imeli lani v krizi +10%, letos pa jim kaze se bolje.....znajo ocitno....Vreme se je pricelo slabsat dez in hladren veter, zato sva v APP spremljala dirko do 40km pred ciljem, nato pa odsla v center na konec klanca. Gledalci so se zbirali, bilo veselo in mrzlo, skoraj se mi je zanohtalo v roke. Se nikoli nisem hodil okrog v moto deznem kombinezonu spodaj pa imel obleceno skoraj vse kar sem imel s sabo 😦 Glasno navijanje od spodaj je najavljalo vsakega junaka, ki je prikolesaril na vrh, nekateri res v mukah. Tisti zadnji res v mukah.......gledalci so pocakali vse, tudi zadnje in jih nagradili z glasnim vzpodbujanjem. Res edinstven sportni dogodek....najvecja kolesarska dirka na svetu brez dvomav vseh pogledih in taksen pristop imajo tudi Francozi. Gledalci pa iz vseh koncev sveta, nobenih izgredov kljub temu, da so nekateri predvsem mladi unicili precej alkota. Skoda le, da je bilo tako slabo vreme in, da je nad Roglic zakljucil. Vseeno pa imamo Slovenci kolesarja s stevilko 1 od lani tudi letos v rumeni majici 👍👍👍👍
    21 points
  31. ftp

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Od včeraj. Ker smo bili prejšnji teden na mrazu in dežju, za kompenzirat smo sedaj šli na toplo in suho. Najprej morje na desni, nato pod nami, sedaj vse naokoli 😁
  32. ftp

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Danes so bili Dolomiti v dežju, kar pa nas ni odvrnilo da bi prevozili kar nekaj prelazov, pri temperaturi ki se je vrtela od 5 stopinj na prelazih do 12 v dolini. Čudno, da ni bilo kaj dosti motoristov 😁
  33. FrenkH

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Po včerajšnji vožnji do obale kjer sem ženo peljal z XRjem na sladoled sem naletel na modre inkasante, ti so mi z vso vnemo in veseljem izdelali placilni nalog za 850€ (ce seveda placam v osmih dneh), temu primerno jih danes nikakor nisem hotel še enkrat srečat dokler se mi jeza ne poleže... 🤬 Lahko potrdim da vožnja po kolovozih ter raziskovanje zaraščenih, zapuščenih poti s pomočjo Osmanda pripomore povrnitvi zen-a porušenega s strani državnih organov za neprostovoljne prispevke... 😐 Mlatenje šavja in vejevja po čeladi, nogah, rokah in šusplati med iskanjem primerne linije skozi zarasle poti in steze ima torej kurativen učinek za dušo in telo, očisti čakre in zamaže motor...

Vtisi z dnevnih voženj 2021

No po dolgem času tudi jaz in moja draga na morje, savne, učit se plavat😁 Jaz z motorjem, ona z avtom, da imava vsa prevozna sredstva s supi vred💪 V petek sva prišla na morje in do srede nisva videla ne plaže ne morja😇 Ja še zmerom se liže med😈 Končno sem spal 8ur, sicer sem potreboval 5 dni, samo to so že podrobnosti... Ko končno pridem do vode takoj srečam zlato ribico😍 Ko sem ji povedal svoje tri želje, je rekla naj jo rajši pojem😳 Savne so obvezne, tudi poleti. Nisem po JUS😁 Za obiske nisva imela časa! V zadnjih letih sem zreduciral ljudi okrog sebe na peščico, tistih pravih, brez mask in fb profilov na katerih se predstavljajo, kot srčni, pošteni, pravični.... 🤮 Samo stran od takih zlob s katerimi sem imel opravka v preteklem obdobju. Zato me večkrat sprašujejo zakaj me več nikjer ni... Pravim jim, da zaradi bolečin v hrbtenici. Ne razumejo. Jah, težko se pripognem, da bi lezel v rit😏 Veliko se dogaja zato niti ne vem kam grem, vem pa da sem na poti😂 Tako me vsake toliko časa zagrabi napad norost. Zdaj je cool, napadi so postali redni😂 Še praktični nasveti😈 - Ko vas kdo okrega, da ne nosite maske in vpraša, če se ne bojite virusa COVID? Povejte jim, da bodo vas pozdravili, saj še niste odplačali kredita😁 -V javni hiši: Baba smotana picajzle sem dobil od tebe.! Ja kaj bi pa ti hotel za 50€? PIKA POLONICE😂 Ne bodite Gorenc v kurbariji😉 Za še več nasvetov mi sledite😂 LpKmet

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Po gričkih in belih cesticah

Morje na desni 😄
  37. ftp

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Jutro spet oblačno, vrhovi v megli temperatura okoli 8 stopinj. Pred Tolmezzom (Tolmeč) začne naliv, zato skrajšamo, gremo na AC in direkt domov. 😃
  38. Satao

🐘+🐺= 🐟
  39. Luka66

Čez Francoske Alpe v Espano in Portugal

S Col de la Bonetta sva srecno prispela v Nico in bi bila ob 17 ze v hotelu blizu sredisca, ce nebi fulal odcep in potem moral zaradi enosmernih ulic okrog in porabil za to v gostem prometu slabo uro....tri dni sva raziskovala Nico, se predajala odlicni kulinariki....prehodila po 10km na dan, zraven se javni prevoz in tur bus....res zanimivo svetovno mesto....dogajalo se je in se še.... Kaj napisat o kralju La Bonettu, sedaj, ko sem ga prevozil v lepem vremenu bi mi bilo zal, ce ga nebi....lepo speljana cesta, krasni razgledi, dober asfalt kar ni konc vzpenjanja in na vrhu veseli ljudje, fajn vzdusje, kar je najpomembnejse 👍 V Nici pa polno turistov, plaze polne, prevladujejo Ang, Rus in NL...tudi It in Am je precej. Polne ulice ljudi in miz, kjer se streze hrana....kulinarika res odlicna, kosilo ali vecerja za dva se vrti med 50-60€, brez sladice, pijaca za dva Cene so v primerjavi z nasimo kar visoke....kepca sladoleda 3€, malo pivo 5-8€, veliko od 9€ naprej....private plaza, dva lezalnika z sencnikom 66€, dodatno se blazina za vsak lezalnik +8€ 😨 Na korzu in po ulicah razlicni ulicni umetniki popestrijo dogajanje.....veliko muzike, harmonika prevladuje, prijetno in zanimivo. Danes prevozila Col de Turini in zakljucil Route les grandes Alpes 👍 .....hudooo....podobni obcutki kot za La Bonett, zal bi mi bilo, da ga nebi prevozil. Srecala le nekaj bajkerjev, na vrhu pa prazno. Po eni cesti gor po drugi bolj direkt za Nici dol. Obe bomba.... v info, uredili so prakticno vse poskodbe cestisca zaradi lanskih plazov, se zadnji odsek ravno urejajo in bo koncan konec tega tedna.......Francozi👍 Peljala se tudi po Monte Carlu, del tudi po trasi proge F1, gost promet z zastoji.....gradijo na veliko, povsod sami zerjavi in kup zdolgocasenih bogatasev v marini, pa tudi kup hudih avtov, prvic videl taxi MB AMG 🙄 Glede na dobro pocutje v Nici, sva se odlocila, da bivanje tukaj podaljsava se za nekaj dni in si privosciva nekaj "pravega" dopustovanja s kopanjem, vmes pa kaksen enodnevni moto izlet v okolico. Dva A bajkerja sta mi dala nekaj dobrih tock za ogled in voznjo, ena izmed njih je tudi tovarna parfumov v blizini, z utemeljitvijo Happy wife, happy life 😁 Prijazna fanta pohvalila Lj in nas Slovence...... nasmejali smo se Slo in A stereotipu, da F ne marajo Ang in ne zelijo govoriti ang....v vecini so vsi jedelni listi poleg F v Ang in Rus....k malo preberes zgodovino Nice ugotovis zakaj tako in zakaj je toliko Rus turistov.... Danes v parfumarno in malo po Cannu in Antibesu....se pametno drzat starega Ang pregovora.....mi pase happy life 😉😎
  40. raza

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Midva sva Roglo napadla v sredo, ko je bilo menda najbolj vroče. Sicer na Rogli je bilo solidnih 27, nazaj grede v Celju celih 36°C in na Vranjskem še pol stopinje več(vsaj tako je kazal merilnik na armaturki) Spotoma sva se malo ohladila v Vitanjah v tisti nagnjeni betonski stvaritvi, ki je bila prijetno klimatizirana in brez vsake gužve. Pohvalim naj prijazno dekle na blagajni, ki mama je dovolila parkirati v senco ob stavbi in postiti opremo v njihovi pisarni.
  41. Luka66

42. Mavti

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Danes pridem domov in prižgem tv in ravno kolesarska dirka,bom malo pogledal, pol sem pa orng gledal Tadej je raztural vsaka čast, seveda pa mi je to pobralo čas za moj skuter pa pravjo doma si ja rekel, da boš šel v špar po špecerijo ja seveda takoj že grem. Ampak naš špar je čis preblizu doma bom kar v Koper skočil tam je tako super založen pa še kakšno ladjo bom videl uzput In res nekaj velikih tovornih ladij se prazni-nalaga,špecerija je nabavljena in tristoenainšezdeset kilometrov je več na števcu, moram čimprej spet v štacuno
  43. Luka66

Čez Francoske Alpe v Espano in Portugal

Prvi dan tranzit nekaj cez 800km, do Tignesa. Odhod od doma 6:30, pred APP 17:25. V glavnem AC, potem pa po dolini Aoste, preko p.s.Bernarda do Tignesa. Po AC postnek na cca. 200km, kava, pijaca, tankanje na 400km. Bencin v It 1,6-2,1€, cestnine tud dobro lupijo. Do Aoste nama je bilo vreme naklonjeno, visoka oblacnost in do 31st.C. potem pa se je skisalo, cez P.S. Bernard rahel dez, ki se je stopnjeval do Tignesa. Tko, da je blo treba v dezjake. Cesta v zacetku drsalnica, ko jo je spralo pa OK. Malo sprasujem, da najdeva APP, Francozi res zelo prijazni, z dobrim znanjem ang. Prenehalo je dezevati, je pa napoved za jutri slaba. VSEENO BOMO NAVIJALI ZA NASE KOLESARSKE SAMPIONE. Na vsakem drugem avtodomu je SLO zastava, po ograjah, stebrih, ljudje imajo piknike ob cesti....Italjani, Nizozemci, Belgijci, Francozi,....sport zdruzuje. Tukaj je vec SLO zastav kot pri nas za drzavni praznik. Imam obcutek, da bo jutri nepozabno dozivetje na klancu pred ciljem. DAJMO SLOVENCI 👍👍👍👍👍
  44. MiNa

Mmmm...Kratek potep.
  45. Luka66

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pelu študentu bajk na servis in naredu še en orenk krog testne vožnje Vsakič, ko se peljem z njim me impresionira z agresivnostjo zavor in brutalniostjo agregata, lahek je in leti......jah ni namenjen nam s sivimi glavami Me je en skrben stari ata na Trojanah, na P opomnil, da je zadnja guma čist znucana, da sem že tolk star, da bi moral vedet,da je za menjat, naj ne šparam in se ne igram z varnostjo........je pa še kar dobro nad indikatorjem
  46. ftp

Relax drugič. Malo kilometrov, dosti ležanja in namakanja. 😁
  47. Tedybear

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Mal avtoceste, mal moto magistralke mimo rid, mal Krasa, Soške doline, Trente, total razje...ga Vršiča, pa skozi Radovno domov.
  48. ftp

Danes relax. 😁
  49. MiNa

Jadranska magistrala

Že v startu naju je čakalo prebijanje mimo kolone na meji (pričakovana čakalna doba 2h) Mi2 sva potrebovala nekaj več kot 10 minut. ime pove vse... najin dnevni cilj bolj natančno Seline in kopanje... Po čofotanju pa morje na levi... Kamera preko ramena... na pravi poti... Študentski motor in "šparovček"... Lepo po omejitvah... Medtem ko večerjava lepo čakata na nadaljevanje "nerajcat" al nekaj takega. Prelepih 500 km sva vtisnila. Jutri je nov dan....
  50. Mavti

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Pozno popoldne pa na skuter in gasa, sem uklopil on vozni program ,ki nabira tudi pike in tik-tak že sem bil v Lendavi, potem pa bolj počasi nazaj , v Mariboru sem še Alfi Nipiča poslušal vmes,odlično je bilo pa na srečo on program za pike danes ni delal Ko bi jaz imel takle silos za koruzo, to bi imel farmo kokoši Tovarna avtodomov Res lepa cerkev Za od blizunia za slikat je preveč umazan Aja dobrih 350 kilometrov je bilo
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

Sign Up

Motosvet Chat

You don't have permission to chat.
    • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!