Jump to content

Showing content with the highest reputation since 09/18/20 in all areas

1. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2020

No ajde otroci, ker ste tako želeli še nekaj ostalih utrinkov iz preteklih dni... 😁 Spodaj znamenita soteska Viamala. Kdor ima priliko, obvezno mimo..... slike žal ne zmorejo pričarati impozantnosti dela narave! Okoli tega hotela se je pa še Janez 007 Blond podil... izgleda bilo po tistem bolj malo gostov 🤔 Ta dva pa čakata na asistenco.... baje že kar dolgo 🤣🤣🤣
    42 points
  2. Ella

Običina tour(pa n'pikič čez) vol.2 V eno smer... Pa še v drugo smer... ✌
    41 points
  3. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Sva hotela danes v Albanijo pa ni šlo... To veste kje je... Glej, glej nekdo je gajbico pozabil. Sama. Prelaz Stegvaš Kostanj in moja Najlepši motor. Da se malo odpočijem. Je lahko še lepše? Osvežitev v senci. Samo črte še manjkajo... Cesta samo za naju... SH 20 se že vidi, juhuuu... Albanije danes ne bova videla, Bodoči mejni prehod Grabom. Mogoče bo odprt čez kak mesec, pravi policaj na meji. Reka Cevna Jelenu poravnava roge, Potem pa na večerjo...
    39 points
  4. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Že od petka se neki okoli klatim, še sam ne vem kje... še dobro da vmes kako fotko naredim 😁 Kam grem jutri? Če bi vedel, nebi bilo zanimivo....😜 To je pa rezultat, če arhitekt nore gobe papa....🤣🤣🤣
    39 points
  5. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Ta vikend sem se na veliko izogibala obali, Postojni in vsem ostalim obleganim krajem. Začuda so bila goriška brda prazna, na krasu pa tudi nobene gneče. Popolna zapora v Dutovljah spelje vse turiste kmalu za Štanjelom na obvoz, kar pomeni zelo luštno ovinkanje do zapore in nazaj😋 Obvoz iz Dutovelj do Sežane je tudi prav fleten, do Divače sem šla pofirbcat nato pa obrnila proti Štorjam in čez kraški Stelvijo do Podnanosa in Vipave h Marjanci na sladoled to-go. Od tam še malo ovinkanja čez Col, Črni vrh, Godovič in skozi Idrijo domov. Fotka pa iz ene meni najljubših lokacij, kjer mi običajno delajo družbo le metuljčki🦋 ✌
    38 points
  6. 3nity

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Malo bom zasmetila s fotkami od vikenda V četrtek pozno popoldne je padla ideja, zato sva šla v petek zjutraj po poznanih cestah. Prometa izredno malo (v pustriški dolini še nikdar tako malo, sploh ni bilo potrebe po prehitevanju), na tistih nekaj prometnih odsekih pa je bilo “da gorje svinji”. Če ne bi bili okuženi z motorizmom, bi najverjetneje kar izpit vrnili. Težko razumem nekoga, ki gre na vse ali nič prehitevati, čeprav bi se lahko ustavil na čudovitem kraju, počakal nekaj minut, da gre kolona mimo in kasneje užival v blaženem miru… Top cvetka je pa bila deklica v Bmwju, ki je sledila svojemu fantu na motorju in prehitevala motoriste v slepe ovinke in to na Rombu (na eni strani stena, na drugi prepad, ograje pa tako ali tako ni). Ne vem, če sem že kdaj zmolila toliko molitvic na motorju, bolno. kreten top.mp4 kolesarji video.mp4 Priporočam, da se ceste skozi Sappado v velikem loku ognete zaradi številnih del (ogromno semaforjev, ki so sami sebi namen, radarjev tudi ne manjka, tako da pri 36km/h se že lahko pričakuje pozdravčke z izleta). Italija je že v prvi karanteni nadgradila bazo fiksnih radarjev, Avstrija in Nemčija sta ji kot zgleda sledili v drugem valu. Katastrofa, radar pri radarju!! Cestnih kontrol je bilo tudi kar nekaj, sploh v Avstriji, v Italiji samo na Falzaregu. Kontrole meja so izvajali samo Avstrijci in še to le na najbolj prometnih mejnih prehodih. Zanimivo, gostišče je ostalo nedotaknjeno Gledajo moj najljubši program Nobenega, ki bi preverjal dB, ni bilo na vidiku. Je pa bilo slišati kršitelje V Oberammergavu Italijan vztraja s ceno 1,20€ za kepico, brez doplačila korneta. A moram napisati, da stane v Kopru kepica slabše pistacije točno 2× toliko in to z doplačilom za kornet?! VID_20210619_142329.mp4
    37 points
  7. Ella

Jesenska idila🍁🍂 ✌✌✌
    37 points
  8. gasperX

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Servus! Jeben dopust vse se zapira povso strasijo z lockdownom, moja motoristicna sezona je bla brezvezna... KTM adventure rally 2x prestavljen.... Moto Tunizijo sm sam skenslal... Vceraj vseno pa km odpelal potem motor se spucal.... eve 5000km leto, to je najmn do sedajneki nimam vec luste za letos tako da bom vrjetno jutri ali naslednji teden odjavil in pospravil za cez zimo..... Naslednje leto pa ce se najo se naprej norca delal jih bom 30 jurjov naklepu 🤣😂 Se zmer sm zalublen u ta motor se zmer mam najbolesji motor med motorj zakaj??? ker je moj tuki sm se pelu: https://goo.gl/maps/t96MSQNNKx2sFeDC6
    36 points
  9. hitrii

malo po DURMITORJU
  10. Ovbl

Indija 2017

Sem se odločil, da objavim nekaj slik iz mojega potovanja po Indiji. V Indijo sem šel prvotno vozit turiste z raftom in kajakom za eno sezono. Tri mesece sem živel v Rishikeshu na severu Indije, mesec in pol pa potoval okoli z motorjem. Road trip sprva sploh ni bil v planu, je bil bolj na vrat na nos. Rafting sezona na Gangesu je bila zanimiva, sploh zato, ker Indijci po večini ne znajo plavati in je bilo kar pestro ko je šlo kaj narobe na reki... Driska je bila vključena v potovanje, sploh na začetku ko se telo privaja na druge higienske standarde. Kasneje jo fašeš sem pa tja kdaj, odvisno kje ješ... No, pa začnimo... Šef firme v kateri sem delal je imel Royal Enfield Bulleta, 350 kubičnega, luštna prdulja s karakterjem. Včasih sem si ga sposodil za kam skočit na hitro. Pa sem ga enkrat vprašal, če bi mi ga posodil, da bi šel malo po Indiji. Mi je računal 300eur in vozi miško. Pa so se začele priprave na potovanje, kupil sem nekaj poceni orodja (v Indiji je itak vse poceni) in naredil servis. Hm, od motoristične opreme nisem imel prav nič, šel sem kar v navadnih oblekah in s kajakaško čelado (ne me preveč sekirat zaradi tega:)). Kovčkov tudi ni bilo, sem zvezal dva ruzaka in armaflex z gurtno pa je bilo v redu. Recimo en mesec sem spal kar ob cestah ali pa sem kje ob cesti kaj pojedel v postojanki, vprašal, če lahko tam prespim in so mi ponavadi dovolili. Treba je bilo edino počakati, da so zaprli. Nekje dva tedna sem pa spal po hostlih ali hotelih. V Indiji se ti kuhati ne splača, je tako poceni hrana. Prva noč je bila še najbolj strašljiva, ker nisem vedel kaj pričakovati pa tudi nekaj opitih, radovednih Indijcev je bilo okoli. Vsi bi se radi slikali s tabo, samo zato, ker si bel. Varanasi: Zanimivo je, da kobre ne migajo z glavo zaradi glasbe ampak gledajo konico piščali s katero možakar maha levo desno. Pouk na prostem, sem imel priložnost iti v šolo pogledat kako se učijo tam. Vsakdanji higienski standard v Indiji, jug je sicer bolj urejen kot sever. Guma mi je počila trikrat, enkrat mi jo je poflikal tale pobič, izkušenih šest let je imel, svaka mu čast... Orodja za flikanje gum nisem imel s sabo, ne vem, nisem ga kupil. Vulkanizerjev je pa itak dosti okoli. Tam dol je malo več prahu ko se voziš, no ja, tudi s tuširanjem nisem ravno pretiraval. Sem srečal dva francoza, ki sta potovala s kolesi. Vauuu, jest bi tut meu takega. Spustil semering na amortizerju. Zanimiv oljni filter, nisem še videl takega, kovinski tulec z luknjami in filc. Jaaa, sej vem, nimam opreme... Se popolnoma strinjam z znakom. Nasadi čaja Mi je dal prijazen domačin šop banan pa so jih itak opice pokradle večino ko sem šel odtočit v grmovje. Tale norc je pa s kolesom iz Nemčije v Indijo pršu, sem že pozabu kako mu je ime. Naredil sem okoli 7000km v mesecu in pol. Tam dol ne vozijo po levi strani ampak po levi, desni, naprej, nazaj, skratka ni pravil na cesti. Če hočeš vse srečno zvozit moraš imeti ogromno sreče, izkušnje pa itak. Jaz jih nisem imel kaj dosti takrat na začetku potovanja. To je zaenkrat to, večinoma je motor na slikah, mogoče se bo komu preveč dolgočasno zdelo... Mam še veliko slik ampak nočem predolgo narest. Če bo pa interes pa še kakšno objavim. Uživajte:)
  11. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Konec hibernacije😎 Lep štart sezone vam želim!!!💕✌
  12. mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Čez več občin, ker sem izjema 🥳 hvala JJ. Vseeno sem rogljiček raje v gozdu pojedel. Kaco.press Ko sem se pa ustavil na počivališču, me je pa takoj ena napadla ☺️ malo romantike pa vsak v svojo smer.
  13. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Po večeji in par pirih se dobil nek sev, se mi ni dalo nič... Pa bom danes objavil par slik od včeraj. Mahnila sva jo proti Durmitorju... Kavica v Virpazarju Čakajoč na turiste... Kitajčki so ga končal Kanjon Morače. Manastir Morača To poznate To tudi--- Najbolši motor delajo... Nič pozeblo Evo pa smo "doma".

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Športni dan, če že prvomajski izlet odpade. Ptuj, Maribor, Pohorje, mal po okoliških hribih, Žiče, Marija reka, Kum in ride. Ene 580 jih bo 😉
  15. BIF

KORONA virus

Ne nima...do takšnih kvazi izpovedih gotovo ne. Ti bom pa razložil kako je z mojo empatijo. Ko sem po šolanju prinesel domov svojo prvo pripravniško plačo me je foter posedel za mizo in mi razložil, da me je spravil do kruha in da stari in mladi pač ne grejo skupaj in, da je zdaj čas, da grem na svoje. "Sporazumela" sva se, da sem do konca pripravništva lahko še doma, odslužim vojaški rok in se odselim po povratku. In tako je bilo. V roku meseca dni sem s tistimi par gatami, zokni in ostalimi cotami odselil v podnajemniško stanovanje. Moja takratna punca (danes žena) je bila pridna in je še študirala...ampak sva z mojo plačo shajala in sproti poravnavala vse obveznosti...ob dejstvu, da sem pač kolikor je bilo možno delal nočne, vikende in praznike (delal sem v bolnici), da nama ni bilo hudega. Ko se je zaposlila še ona je bilo pač lažje, ampak sva za razliko od mnogih mojih vrstnikov varčevala, ker sva se zavedala, da kot nastajajoča mlada družina v 47m2 "velikem" najemniškem stanovanju ne moremo živeti. In je prišel en otrok in drugi in ko sva ocenila, da sva privarčevala dovolj sva kupila parcelo in pričela graditi. Pa ne tako kot to delajo danes....pokličeš kup izvajalcev in vsake toliko pogledaš kako napredujejo. Lopata, šajtrga, rabljen mešalec, pa po nočni lepo delat. Foter mi je rekel, da on denarja nima (med tem mi je umrla mama in foter je ostal sam), ampak, da mi bo z rokami pomagal kolikor lahko...in tudi je...pa brat tudi. In smo delali...žena pa je vmes skrbela za mala otroka. Pa še na morje je šla z njima poleti za kak teden, kar je "častil" tast...meni pa je bilo škoda časa...dopust sem raje prebil na gradbišču. In smo po nekaj letih pobrali cunje, vrnili ključe najemniškega stanovanja in se odselili v novo 96m2 veliko hišo...ja 96m2. Vsega dovolj, nič nam ne manjka...zdaj, ko otroka zapuščata gnezdo je še to preveč. Vmes sem pustil lepo državno službo, ker mi je bilo dovolj prostituiranja za tisto "plačo", ki sem jo dobil za neprespane noči ob bolnikih (takrat sva se z empatijo prvič razšla)...od moralnega pogona se pač ne da živet. In bajto sva z ženo zgradila z prihranki brez kredita. Lahko bi si vzela kredit in zgradila 170 in več m2 veliko hauzulo in danes lepo jamrala, kako nama je težko, ko je olje drago, pa elektrika itd. Ampak takih ni prav veliko kot sva midva...običajno ljudje uberejo bližnjice ali pa se precenijo in potem jamrajo. To je na kratko moja zgodba...samo za predstavo od kod meni kot praviš "da imam dovolj"...ja imam...a sem za to delal večji del svojega življenja. In do julija letos ko je počilo v hrbtenici nisem imel dneva bolniške. In še tokrat sem s hernio diska vrnil v službo po dveh mesecih, čeprav mi je zdravnica dala jasno vedeti, da se s tem ne strinja in, da bi moral zadevo sanirat vsaj pol leta...pa pač nisem...pa ne zato ker sem dober po srcu, ampak zato ker sem si na lastne stroške plačal fizioterapevta, vsak dan pridno telovadil in se postavil nazaj na noge.... in se čim prej vrnil v službo, ker sem vedel, da me ni nihče nadomestil in da kolega, ki delata z menoj pač morata opravljat še moje delo. Lahko pa bi mirno zizal ZZZS še dolgooo, dolgooo... Veliko je pač odvisno od človeka. Ampak sem takšen kot sem in ne premorem nobene empatija do folka, ki jamra, kar je danes šport No1 na socialnin omrežjih. In iz izkušenj vem, da tisti, ki jim je res težko tega nikoli ne objavljajo ali javno jamrajo. In iz izkušenj vem, da je do ljudi, ki jim je res težko zelo težko prit, da bi jim pomagal, ker svojo muko zelo skrivajo. 2x sem doživel izkušnjo z ljudmi, ki sem jim želel pomagat...prvič, ko smo ob neki priložnosti, zbrali kupček denarja in se odločili, da ga namenimo družini, ki res potrebuje pomoč. In smo šli na CSD , povedali kaj želimo z pogojem, da bomo denar donirali osebno, ker res želimo, da pride v prave roke....ne nekim ciganom, ki se koritijo po socialnih transferjih....in...na CSD ju nam pod nobenim pogojem niso želeli dat podatka o takšni družini, češ da varujejo osebne podatke...bla, bla...da pa lahko nakažemo denar na njihov trr in ga bodo oni razporedili "pomoči potrebnim"...rezultat...jebite se CSD. Naslednja izkušnja ob poplavah pred leti. En dan vik in krik kako je ubogi čistilki iz nadstropja višje "vse" poplavilo doma...ok...akcija...denar na kup...lep kupček se je nabral. Rezultat...izkazalo se je, da jim je res zalilo garažo v sicer ogromni hauzuli...ker manj imaš, večjo bajto moraš zazidat, da sosedi vidijo. Zalilo jim je usranega cliota, ki je bil itak za odpad. Garažo so spucali, cliota prodali ciganom, stene poštrihali z jupolom, pobrali zavarovalnino in naš denar....in kupili novega Megana...marš u p.m.! In z Meganom zdaj njen leni nezposleni mož babo vsak dan prifura v službo in pride po njo, ker baba ne bo šla na bus....ko ji je zalilo garažo pa je tulila, kot, da jim je bajto odneslo do Varaždina... jaz pa furam 13 let staro rajnglo. Sem jim fouš?...ne....nimam pa več nobene empatije do takih. Sem letos poleti klical na zavod za zaposlovanje in povpraševal za brezposelno osebo, ki bi mi požagala nekaj vej in manjših dreves v sadovnjaku, porezala živo mejo, pokosila parcelo in preštihala vrt, ker sem imel pač razfukano hrbtenico. Plačam prevoz, dam malico in 5eur na uro....tolko, da baba na drugi strani ni rekla, da me bo prijavila kaj vem komu. Da oni niso študentski servis in da imajo resne iskalce zaposlitve ne pa delavce za priložnostna dela...sploh ji nisem uspel razložit, da bi pač rad samo nekomu pomagal in da nočem nič zastonj...za crknit. Pa tudi ne verjamem, da bi sploh kdo prišel...so brezposelna gospoda bolj vajena jamranja in jokcanja po socialnih omrežjih kot dela. Nimam empatije do takih. In na koncu še tiste zgodbe iz oddaje tipa "Preverjeno", ko napletejo zgodbo otem kako gospa težko živi in ne zmore plačevat položnic...pol pa pride snemalna ekipa in gledaš prispevek. Kuhinja...vse lepo zglancano...baba z novo frizuro na rdeče pofarbana in modrimi prameni...nohti novi umetni na frišno poblajhani...na mizi škatla čikov in mobitel (moj je recimo star 5 let, ampak mi služi), iz zadnjega naročniškega paketa 24x po 22eur+naročniški paket. In med tem ko baba kuha kavo, ki jo vzame iz krcato polne gredence,kaže kup položnic, ki jih kao ne more plačat in je v strašni stiski...v ozadju kadra pa v sosednjem prostoru flat lcd televizija in hišni kino, na mizici pa odprt laptop. Narod pa doma gleda ta šov program, eni pa si že pišejo številko kam lahko nakažejo denar....in jaz nimam empatije..ne nimam...do teh zgodb in objav po socialnih omrežjih ne...ne več. Pa da ne boš rekel, da samo gobec otresam...imam doma laptop viška (ASUS)...ni najnovejši, vendar normalno delujoč, pa torbo za laptop in brezžično miško...če poznaš koga, ki ga res potrebuje za otroka zdaj, ko se pač šolajo na daljavo povej...mu ga podarim z največjim veseljem, pa še 100eur dam gor, samo eno kamerco naj kdo prispeva, ker sem svoje tri že potalal. Ampak ga predam samo lastnoročno. Bi ga dal na fb pa ne bom, ker me bodo prvi poklicali "ubožčki" z jokajočimi zgodbami, naslednji teden pa ga bodo na bolhi prodajali, da bo za čike in obrok mobitela. Toliko o moji empatiji in o tem kako imam jaz dovolj...imam ja...ampak ne od jokcanja...
  16. maxiscooter

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Je pasalo, ....lepe jesenske barve.....
  17. Loba

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Glede na to, da lahko spet pričakujemo zapiranje mej, še nekaj iz letošnjega avgustovskega potepanja po poteh kjer je zdaj @skalaprava Fotke dolomitov bom izpustil ker jih je itak že milijon, malo bolj zahodno pa tukaj:
    33 points
  18. FrenkH

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Kot pravi Dami - v hosti manj piha a kljub temu motor bolj zanaša, mene je to prepričalo in sem šel danes raje po šodru kot po asvaltu, k sreči sem vzel debelejše hlače, rokavice, podkapo in windstoper pod jakno, v nasprotnem primeru bi bilo trpljenje bolj kot ne... Vozil sem po logaških, cerkniških in postonjskih kolovozih in poteh, kot vedno lepot in izzivov ni manjkalo... Prvi škljoc postanek Rakov Škocjan Naslednji sestop iz kobilice presihajoče Petelinjsko jezero pri Pivki Od tu naprej me je premamilo vojaško območje Počka kjer kolovoze krasijo manjši "ribniki", po širini in zdelanosti bi rekel da se tu vozi z vojaškimi kamijoni, kdor si želi vodne zabave z motorjem ala Camel Trophy - priporočam Večino luž sem obvozil čez plitvine, pri eni sem v letu sklenil da grem zaradi ostrih skal in grmovja ob robovih po sredini... big mistejk.. sprednji konec sem potopil v vsaj 40cm blata pod vodo, ko sem sestopil pa še škornje, vodo sem imel do kolen, motor štendra niti ni potreboval... Na "obali" sem odložil opremo, slikovno pribeležil situacijo in se vrnil v ribnik po motor, prijel sem ga za geštel in ga po nekaj minutni borbi izvlekel v rikverc na kopno... Ker sreča spremlja hrabre je uberstroj kresnil brez problema, voda ni prišla do elektronike, blato pa se zaradi višine vode tudi ni prijelo... 20211009_133714.mp4 Ko sem ožel zokne sem ribnik prečkal po skrajnem robu (obračat ne gre ker drugače izpade da sem se posral in odnehal ) namenil sem se do koče Mladike pri Pečni Rebri da se malo očedim... Medtem ko sem sušil parklje sem si čas krajšal s njihovo ponudbo, prijazno osebje mi je odstopilo krpo in dve PVC vrečki namesto nogavic Razmočene štunfe sem ovil okoli zajl na balanci in jih tako sušil do doma Od danes naprej nikamor več brez rezervnih štunfov in pvc vrečk tudi na "lokalnih" enduro vožnjah, tud kak štrik bi prav prišel lahko...
  19. Qay

Vtisi z dnevnih voženj 2021

🛵Po Toskani🛵 Sva se vozila po takšnih vukoj..., da sem bil vesel, da nisem s Tenerejko😀

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Mal umazan in mal opran. Neprecenljivo
  21. skalar36

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Je rekel, žal že pokojni, član motosveta: Ko odkriješ enduro, se ti odpre nov svet. no jaz ga furam že celo življenje, pa se ne naveličam.

Občina trip
  23. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Vsi smo hoteli izkoristili čudovito, sončno soboto!😎😁 Malo po Brdih, Krasu, do Vikija, na grad Socerb in v Tolmin🙂 Lp, Ela✌
  24. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Kr mal sem vam fouš - moto dopustnikom, privoščim vam pa fuul🤗 Jst se tolažim z vikend izletki🤷‍♀️ Botanični vrt v Sežani je lep kraj za nogice raztegnit...na Planini pa se najde se kak zanimiv kraj, ne samo ride😋 Mal prahu dvignila.. ✌
  25. hitrii

malo po REKI CRNOJEVIĆ
  26. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2021

1300fotk pa nobene objave...grozna sem🙈 Prečkala mejo dveh sosednjih držav, brez problemov. V Italijo čez Predil nobene kontrole, v Avstrijo so samo vprašali če imam papirje, preveril ni noben. Za nazaj ni bilo nobene kontrole. Od Loga pod Mangrtom gor je zdej nov asfalt - noro! Čista uzivancija🤪 Nova asfalt tudi mimo Lago del Predil - sexy. Do Sella Nevee še vedno dizaster🙈😅 Jedla do zdej najboljši burger ever v Arnoldstein-u. Wallner - priporočam! Poskusila divjačinsko varianto...#stilldrooling🤤 P.s. Slap je Fontana di Goriuda Pa srečno!✌
  27. Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Končno en lep pomladni izlet😊 Rebrnice končane (z izjemo 20m zožanja na vrhu). OMW Postojna je izgledalo kot mravljišče, zato hiter obrat in gas proti Cerknici. Od tam pa skoraj prazne ceste do Kočevja. Kavica v Ljubljani in nazaj skozi Idrijo. Ovinki od Kalc do Hotedršice so poetični. Del poti me je spremljal@maus , hvala za družbo, frajer🤗 Dve črni Ninji z mikro SW Motech tank torbicama in HJC rpha 11 čeladama - totalno nenamerno usklajena😆😎 ✌
  28. MiNa

En vtis od včeraj...
  29. skalaprava

Albanija, Grčija

Malo sva se potepala....dva motorja, 12 dni, vamo tamo po Montenegro, Shqipëria, Macedonia.....okoli 3.500km naklepala....v glavnem, tudi vročina in dehidracija ni mogla pokvariti odličnega vtisa Okvirno pa je pot potekala nekako takole: 1. dan: Vinica - Jezerane - Senj - Maslenica - po AC do Ploč - trajekt na Trpanj - Orebić 2. dan: Orebič - Slano - Trebinje - Nikšič -Žabljak 3. dan: Žabljak - Durđević Tara - Mojkovac - Kolašin - Šavnik - Plužine - Trsa - Durmitor - Žabljak 4. dan: Žabljak -Kolašin - Andrijevica - Plav 5. dan: Plav - Skadar - Fierzë - Bujan 6. dan: Bujan - Bajram Curri - dolina Valbone - Fierzë - Komani - Kukes 7. dan: Kukes - Skuraj - Ulez - Burrel 8. dan: Burrel - Debar - Ohrid 9. dan: Ohrid - Elbasan - Tirana - Sukobin - Ulcinj 10. dan: Ulcinj - Vladimir - Virpazar - Rijeka Crnojevića - Cetinje - Lovčen - Cetinje 11. dan: Cetinje - Kotor - Herceg Novi - Neum - Ploče - Staševica 12. dan: Staševica - Makarska - Sestanovac - Maslenica - Starigrad - Senj - Žuta lokva - Bosiljevo - SLO Temperature so bile vseskozi konkretno preko 30°, na trenutke je kazalo tudi 39°. tudi v hribih ni bilo nič hladnejše! Pred Plužinami sva plačala tudi radar. Imajo take najnovejše, ki ti izmeri hitrost, čeprav radarja sploh ne nameri v tebe! (lopovska posla po domače ). Iz začetnih 50€ je na koncu bila polovička 25€......en tank goriva mi je spulil, lopov plavi! Kar precej požarov je bilo videti okoli na poti, skozi enega sva se celo zapeljala....nič kaj prijetno ni zapeljati v gost dim in ne vedeti, kaj je zadaj! Cesta SH20 je sedaj asfaltirana do konca, pa precej razširjena povsod....škoda, meni je bila prej veliko bolj pristna, tako pa je postala v bistvu le bližnjica med Podgorico in Plav-om. Veliko bolj navduši SH5 in SH22. Kdor hoče ovinkov brez konca in kraja - evo, tole bo prava pot. Navduši tudi trajekt od Fierzë do Komani. Malo manj navduši potem cesta ven iz Komani. Za dobrih 30km rabiš sigurno eno uro....ampak vseeno ne rabiš GS-a Kar se korone tiče....Bosanci sprašujejo po potrdilih za cepljenje ali test, medtem ko Črnogorce, Albance in Makedonce zanimajo samo osebna in dokumenti od vozila. Kolikor sem razbral iz plakatov obešenih na Albanskih carinarnicah, je pri njih bolj borba proti korupciji kot proti koroni.....morda bi se tudi mi morali po tem zgledovati Kakor koli, nekaj utrinkov v sliki spodaj..... Evo, to je to od naju dveh
  30. 3nity

31. Vito23

Več dnevni vftisi. Standard junijski trip. 7 motorjev, 7 tičev. Kam? Albanija, sh20 in okolica. Start 3.6 ob 12 do Rtine blizu Paga. Potem pa lepo po jadranki dol do Kupari tam je bilo 2 spanje. Tretji dam čez Črno goro, Lovčen, gor na Njegos in potem spanje v Skadarju. Pred skadarjem smo šli na sh20 ampak neuspešno. Eden od 7 je padel na pesku pri rondoju. Popraskana plastika in skrivljen saltnkebl. Odpeljal 5 ovinkov in obrnili nazaj na bencisko kjer so tam prijazni domačini pomagali zrihtati motor. Vmes se je ulilo in to je bilo to od sh20. 😢 Naslednji dan smo startali proti Tirani, tam spili coca colo in obrnili proti naslednjemu spanju in sicer v Draču. Tisti dan js bil bolj na izi. Dnevni izkupiček je bil samo 150km cca. Kopanje, pitje in hrana. Vrnili smo se po obalni strani Črne gore in Hrvaške. Vmes smo šli še v Željavo in muzej v Karlovacu. Nabrali smo 2 padca, 2400km, spil nekaj litrov pira, pojedl tono hrane, zdrajsal par cm gum. To je to 😎 odlično je bilo in aja v Kotorju me je ustavil policajac, ker sem prehitel čez polno. Tudi podkupnine jim ne dišijo več. No uglavnem kazni nisem dobil ne za polno črto ne za podkupnino 😎 Bi še naložil več slik ampak me telefon ne spusti. 😢 V Željavi bo kmalu muzej...
  32. MiNa

Jadranska magistrala

Za jutri (nedelja) slaba napoved. Zato se na hitro odločiva, da po štirinajstih dneh zadnji dan ne bova vozila po dežju in jo ubereva "na sever", proti domu. Morje na levi Kratek postanek, nato pa ponovitev... Na gumi se pozna... Kič Eden lepši od drugega ne vidi se luč na koncu tunela... morja ni, ne na levi, ne na desni. Nekaj sledov nevihte v Celju se še vidi, vendar naju ni zmočilo. Nasmeh po 4218 kilometrih pove vse. Zadnja etapa štirinajstdnevnega potepanja Paklenica Celje.
  33. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Za začetek v Lovište na kopanje Sama daleč naokoli.... Ni glih neke vročine. Potem pa na trajekt za Korčulo. Krog po otoku, Vela Špilja na Velo Luko... Vstop v špiljo že nekaj časa onemogoča ograja. Nazaj v Velo Luko in nato proti mestu Korčula... Pred mestom Korčula potem pa še v Lumbardo na kavo. Kdaj že imava trajekt za nazaj? aha že prihaja... na koncu sva odpujsala "domov". Prelepih umirjenih 170km.

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Petelinjsko jezero in Sv. Trojica pri Pivki.
  35. MiNa

Jadranska magistrala

Vi imate probleme s testi za kovid, midva jo pa tule spodaj degneva...Jadranko mislim Start v Sutomoru obvezni postanek za sliko Kotor, hlajenje v senci. Okolo je bliže še posebej, ker ni prometa... oho, sva že na meji? Še ena obvezna. potem pa, OPEN OFFICE, je treba rezervirat spanje... Urejeno greva naprej preko mosta... "Ničesar se nisem dotikala" Rdeča je pa vseeno. Pole position Napis med hitrostjo in razdaljo do cilja pove vse "JADRANSKA MAGISTRALA" Neobvezen postanek. samo tole novogradnjo še slikam... aha, evo ga, še malo pa bo... Cilj je že blizu... evo ga... Pa sva tu... 246km se jih je nabralo. Jutri pa... Stay Tuned...
  36. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Spet nazaj proti morju.... Napolnila sva, sedaj pa gassssaaaaa... Hm, kam že? Preko meje... ... kjer so še ostanki nekih drugih časov. Opuščena železniška trasa proti Elbasanu U planine (Stara cesta med Elbasanom in Tirano) Pustita me pri miru! Samo preko ceste sva ji pomagala... Betonsko mravljišče. Lej, lej še malo, pa sva v Ljubljani. Cavallino Rampante Plaža za jutri (menda bo deževalo). 287km tri države RSM-AL-MNE.
  37. ftp

Drugi dan, drugi del ... skupaj nekaj čez 600km 😁
  38. Satao

Vtisi z dnevnih voženj 2020

eden ni nobeden---dan.😁 Cres-Mali Lošinj...(2 dni)...ceste tok prazne da je bilo kr dolgcajt nič za prehitet...no ja tam pa tam kaka ovca na cesti...🤣
  39. ligenjček

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Včerajšnja tura Štart iz Iga v Škofljico, kjer je @izibajker pokazal kje imajo najboljše ježke, potem pa smuk do kočevskega jezera, pa naprej do delnic, pa nazaj ob Kolpi, na medvedje ride, pa do Žužemberka, Novo mesto, Otočec, Šmarjeta, Mokronog, Sevnica, Zidani Most, Laško, Celje, Konjice, Zreče, slovenska Bistrica, Maribor, pa po Dravski dolini domov.
  40. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Ena rahla furca do Baške vode. Iz Celja v rahli megli, potem pa vse bolj oblačno... V Plitvicah pa taka megla, da se še sedaj luknja vidi kje smo se peljal. Potem se je pa zjasnilo...
  41. n_majk

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Dvodnevni vtis... mal gor...

Mašun Sviščaki Snežnik Žabiče 😄
  43. Akito

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Čez Lubelj in skozi Dovžanovo sotesko do Stegovniškega slapu( redki kotički, kjer si lahko res sam😇) ...v Kranjstrdamu na kofe in preko Jezerskega domov ...
  44. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Takole, malo informacijskega mrka sva in še bova imela . Sva v letalskem načinu. JBG podatki so dragi. Internet je pa le v "gostilnah". Trenutno sva na plaži (bifeju ima inernet), turistov za prste ene roke, infrastruktura pa še ne laufa.
  45. GregorM

Vtisi z dnevnih voženj 2021

Če sem že ravno moral dobit korono, sem šel sedaj izkoristit bonus čez mejo. Prva ideja je bil TET Hrvaška, pa je nad Kvarnerjem vztrajal dež in sem izbral bolj severno pot - preko Plitvic in čez Mali Alan proti morju. Na meji samo par avtov, vendar si je natančen hrvaški policaj za vsakega vzel čas in preveril dokumente. Ceste so bile čisto prazne, na kolovozih pa itak ni nikoli gužve. Zdaj pa k Dinkotu.
  46. Tex

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Vikend pa je bil, to pa res. Čeeeeprav sva bila hudo predrzna in šla drobiž čez občinsko mejo! Pssst ... Nore jesenske barve, listje odpada - ahh, prelepo .. škoda edino, da sledi zima!
  47. kaizer

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Sem šel pogledat severno pa zahodno mejo, skoz Preddvor pod goram: v Tržič tankat, pa na Ljubelj pogledat, gužva v free shopu, na meji pretočno, šest jodlarjev čez BP. spet pod gorami v Begunje pa Žirovnca, Đesenajs, pa pojdem na Vršič prometna samo gorenjska stran, proti jugu žive duše ni videti. srečal dva italijana na multištrudlih, pa če sem že tu, pa grem pogledat še Avstrijce Free shop oblegan z obeh strani, še sam sem šel not firbcat, na meji dva žandarja mahata mimovozečim. in če sem že tu še Italijane pogledat: Od boga pozabljena carina in prazna cesta do Trbiža. Grem še na Bled gužvo delat, pa nič posebnega, večino kolesarji Soriška malo "sprehajalcev" v gojzarjih se je pa pooblačilo in še Sorica je bolj žalostna videti V Železnikih ni veliko ljudi, imajo pa vsi maske. Zavijem v Dražgoše. in naprej proti Kropi Ujamem še Jamnik in del gorenjske. Skozi Kropo in v Lipnici levo v breg in čez Mišače v Zaloše v Podnart, pa domol. Pa se jih je nabralo mal čez 300 km. Če cesta ni bila na soncu je mokra, pa listje veter nosi in driča. Menda bo v sredo spet sonček...
  48. Satao

Dolenske varjante....🤣

Vtisi z dnevnih voženj 2020

No tistih 21C obljubljenih ni. Ampa je vseeno fajn. Oddunkal plominko, preden nas kaco zapre spet v klet.
  50. tomash

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Ko enkrat zopet začutiš malo svobode in se lahko zapelješ preko meje do morja. Štart v rahlem dežju, temperature od 10 do 22 stopinj, malo burje in skoraj prazna cesta. Dober občutek.
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

Sign Up
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!