Skoči na vsebino

Yamaha WR 450 (2004)


alshark

Priporočene objave

Rabljeno, l.2004 cena 1.4 mioSit. Zelo lepo ohranjena.

LP Bobo B)

A si jo pripeljaj iz Nemčije? Pa če si jo, a si jo kupil preko interneta (ebay ipd.) in kako si uredil prevoz?

Avtoplusa Koper in DMV.

- kaj je to :hmm:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si jo pripeljaj iz Nemčije? Pa če si jo, a si jo kupil preko interneta (ebay ipd.) in kako si uredil prevoz?

- kaj je to  :hmm:

Ne kupil sem jo pri nas, je bla testni motor od Delta teama, prevoženih pa ima 1600km.

Če bi jo kupil v nemčiji bi jo moral peljati na "homologacijo" oz. preverjanje usklajenosti v Avtoplus Koper. Velja za vse motocikle iz uvoza. "DMV" pa je davek na motorna vozila, ki ga plačaš na davčnem uradu.

LP bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"DMV" (davek na motorna vozila) je pa najbrž odvisen od cena motorja, ane? Nekje sem slišal, da je 10% vrednosti motorja! :BUA: To je pa ja ogromno, če kupiš motor okrog miljona. Se potem skor ne splača kupovat v tujini.

Za tistih 10% pa nisem povsem prepričan. A to pomeni, da plačaš 10% cene novega al rabljenega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitam za fajn moped... Pa ti bi že kar odpiral? Si že probal furat kej?

prvi vtisi?

Po moje unih slabih 50 konjev kr fajn brcne, v tretji pa tudi v četrti bi moralo iti samo z gasom na zadnje kolo...

z menjavo diz pa avspuha si boš bistveno povečal porabo, kar pri 10 litrskem rezervoarju niti ni zanemarljivo..

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Auspuh bom definitivno menjal saj sem slišal odprto verzijo-tisto z Higashijem pa je noro dober glas(celo malo preglasen) :whistle:

Glede diz pa, ..... no ja še bomo videli mogoče imaš prav, če res toliko več pije. :xx:

Zanimajo pa me tudi stroški vzdrževanja in ali obstajajo cenejši potrošni materijali ala Louis verižni set, filtri.....Yamaha deli so svinjsko dragi, O.K olje kupiš original kaj pa ostalo, se filter lahko očisti z izpihanjem-izpiranjem???? In pa seveda realni intervali menjavanja, na koliko km oz. ur in seveda glede na vožnjo(sem začetnik).

Lp bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po knjigi je treba olje menjat ali vsako tekmo, ali max na 1.000 km, kar nekateri raztegnejo na 1.500, če imajo dosti vožnje po cesti

papirnat filter ki je v 450 zamenjaš s kovinskim, ki se uporablja v WR 400 in 426 modelih in ti ga potem ne bo treba menjavat ampak samo čistit

ostali posegi so enaki kot pri ostalih off road motorjih...amortizacija, potrošna roba..velja pa za yamaho da zdrži najdlje časa brez da bi bilo potrebno štelati ventile, je pa fino jih vsaj kontrolirat...če vzameš motor imaš vse podatke v knjigi poleg

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskrbi raje najprej za svojo pa zaščito mopeda:

moped:

ščitniki ročk, višanje krmila, če si visok, ščitniki za hladilnike (vsak hladilnik košta menda 90 jurčkov), ščitnik dna motorja, blablabla..

ti: škornji, ščitniki za ccelo truplo, rokavice, blablabla..čelada, očala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskrbi raje najprej za svojo pa zaščito mopeda:

moped:

ščitniki ročk, višanje krmila, če si visok, ščitniki za hladilnike (vsak hladilnik košta menda 90 jurčkov), ščitnik dna motorja, blablabla..

ti: škornji, ščitniki za ccelo truplo, rokavice, blablabla..čelada, očala..

In na kakšno nezgodno zavarovanje ne pozabi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskrbi raje najprej za svojo pa zaščito mopeda:

moped:

ščitniki ročk, višanje krmila, če si visok, ščitniki za hladilnike (vsak hladilnik košta menda 90 jurčkov)

Ne razumem to "višanje krmila" če si visok??? In pa ščotniki za hladilnike, to misliš tisti pleh z tremi rebri, ki je v katalogu opreme???

Sem pa včeraj prejel po pošti "enciklopedijo" oz navodila za vzdrževanje, ki so res zajetna in spominjajo na kakšen leksikon. BTW, za mojo FJR-ko sem dobil samo žepno knjižico na ene 40 straneh tukaj pa...... :whistle: :whistle:

Pa še nekaj, moja varijanta je WR 450F "street" in sem zraven motorja še dobil en paket v katerem se nahaja komplet maska z prednjo lučjo, števec(če temu lahko rečeš tako :slap: :slap: ), nekaj ključev in eno cevko ne vem za kaj??? Na krmilo motorja je tudi nameščena mini klučavnica za belanco in so verjetno zato morali menjati maske, ker ima obstoječa maska izrez za to ključavnico, na katero se ne bi zanašal :slap: . Ne vem pa zakaj so mi zraven poslali še eno luč??

Drugače pa....... malo sem probal motor in :naughty: :naughty: :naughty: !!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enduro se velik % vozi v stoje in fino je,da stojiš čimbolj sproščeno,pokonci.nekam dej postružit 2 puši,daljše šraufe pa se balanca dvigne za ene 2-3cm,odvisno kolk ti fali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto bukvo si kar malček prčitaj. una maska zraven ima halogenko notri, vendar dela samo kratka luč... jest sem si namontiral šteuc od bicikla, sigmo, je dosti bolj uporabna reč. V glavnem je una luč bolj za dirke. tako se mi zdi. Pa napere na kolesih preglej, če niso popuščene..

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupil sem jo pri nas, je bla testni motor od Delta teama, prevoženih pa ima 1600km.

A se splača kupit testni motor? Po moje tak motor testni vozniki ne šparajo niti od samega začetka. Sm že od ene parih slišal, da je nakup testnega motorja zelo vprašljiv.. :hmm: No, ampak enduro je bolj težko zgont v 1600 km, po moje se je bolj za sekirat pri nakupu cestnega testnega motorja z 5 al pa 10k km.

Je pa vrjetno cena tud kr ugodna... Kolk je pa stal nov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestitke ob nakupu WR-ke. Jaz sem ga kupu 2 meseca nazaj, pa ti lahko povem, da je motor prava zverina! Sam je pa res, da sem zamenal gume (serijske so za makadam in suho vreme, kar se tice pa blata al pa mokre podlage, bos rabu kaj drugega, drgac bos motor precej pogosto pobiral s tal - skupej s tabo!

Dal sem tudi scitnik motorja in rocke (glej da bos dal aluminjaste, ker bos v nasprotnem primeru lahko zvil rocko (al od sklopke al od zavore). Mislim pa si dat tud se scitnik hladilnika. Ja jebiga pr tem biku je treba dolocene zadeve zavarovat, dolocene pa menas precej pogosto - ampak se splaca.

Kar pa se tice moci motorja, mislim da (ce si zacetnik v enduru) vsaj se kar nekaj casa ne bos taga bika pelal na maksimumu (je namrec izrecno mocna masina, ki te lahko v momentih zelo preseneti - glede moci)!

Pozdrav in srecno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno ga ne mislim od začetka peljati na max., rad bi ga prej dodobra spoznal, najprej malo na cesti pol makadam........pol šele hosta. Želim pa imeti odprto verzijo, zato me zanima kje in kako menjati dize oz. mašini omogočiti da zadiha z "polnimi pljuči". V prometni piše 30KW, v testih pa za odprto 40KW, zakaj torej nebi vozil z vsemi kavali :yea1: ., pa makar jih ne izkoristim.

LP bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisto v prometni kar piše.. mislim, da ni to- to. pa nevem, če je kaj ta reč zaprta. ok, ok. vsak dela z mopedom kar mu paše. jaz naprimer na moji wrki.. zadnja stvar, ki jo jo bom menjal je avspuh.. sem nekoč to naredu na drugem motorju, pa sem predvsem izgubil, poleg tega, da je tista reč postala grozno glasna za po gozdu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa glede na to, da mamo homologirane motorje, bodo zacel poleg vsega tud kmal izvajat kontrole (tko ko je to v tujini) homologiranosti posameznih delov na motorjih (recimo "auspuhov"). Kazni niso male, lahko pa ti celo odvzamejo motor. Poleg taga pa je pri glasnih "rorjih" tudi "nestrpnost" lovcev, pescev,... veliko vecja in posledicno bodo vsi veliko prej zaceli "rompompom" glede endurasev in voznje po gozdovih!

Glede moci pa je moje mnenje da, za "neprofesionalnega" endurasa ma ta motor cist zadost konjev, ce ga peljes tako in tam, kot ga je treba - cesta pa gas do konca, pa je druga pesem, sam za tam pa ta motor ni narejen.

Pozdrav! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bk

ta motor je že odprt, ni treba menjat diz

če menjaš avspuh, pa obstaja verjetnost da se menja glavno dizo (to priporoči proizvajalec), ni pa nujno

z drugim rorom pridobiš moč in pa precej hrupa

če se začetnik v enduru mislim da ni potrebe, da ti motor še bolj polno diha in ker je pri teh kilometrihmotor že več kot ulaufan, ga pojdi malo nešparovno pritisnit na teren in poročaj če rabiš več moči

zaprto verzijo WR-ke se prodaja na drugih kontinentih (dize, 1/2 zapora gasa)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta motor ima dovolj moči. tudi preveč. lahko tudi dosti preveč.

kdor trdi drugače je profi dirkač ali bedak.

ali pa je zgrešu namen tega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta motor ima dovolj moči. tudi preveč. lahko tudi dosti preveč.

kdor trdi drugače je profi dirkač ali bedak.

ali pa je zgrešu namen tega motorja.

ja, v eni taljanski reviji so imeli en test wrke pa so ji zmerli ene 50,68 kojnev na zadnjem kolesu pri 8200obratih, pa brez auspuha..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem pregledoval proizvajalčeva navodila za uporabo sem postal skeptičen glede servisisiranja WR-ke pri lokalnem serviserju. Dvomim da ima vsa znanja potrebna za ta motor. Kje pa kaj vi servisirate??

Drugače pa bom "doma" po navodilih prilagodil vzmetenje mojim kg, se mi zdi premehko pa tudi po knjigi spadam v 3 razred(nad 80kg), kar pomeni "hard" nastavitev. Če sem pravilno razumel je treba zadni feder malo našpanat pa ostali dve varijanti-vijak na(amortizerju in plinsko jeklenka).

Glede tiste dize pa....na Delta teamu so mi rekli da dobiš pri nakupu WR-ke zraven kita še dizo, ki se menja, tako da ne vem...

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zraven se dobijo dize pa ne za tuning ampak za različne letne čase in pa višinsko razliko, pa še to se zna pokazat kot nepotrebno, ker smo v zmernem pasu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP@

Malo pomoči za laika v enduru :oops:

V čem je razlika pri nastavljanju amortizerjev med "high compression" in "low compression" oz. za povratni hod " high rebound damping" in "low rebound damping"??? So to mišljene nastavitve za dolge in kratke hode ali kaj??? Sprašujem namreč ker lahko štelaš oboje.

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!