Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Priporočene objave

Vozil sem R1200ST in bil zelo pozitivno presenečen... Oblikovno mi ni simpatičen je pa zelo izboljšan boxer.... ni več stranskega sunka in zelo rad in hitro se zavrti do rdečega polja... Moja boljša polovica pa je bila najbolj navdušena nad zadnjim sedežem.... Zdi se mi še bolj stabilen kot R1100S

To je en takih motorjev, ki ti postane všeč šele takrat, ko ga voziž... dalj časa ga voziš, bolj ti je všeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jas sem vceraj vozil novega R1200ST in sem kar razocaran nad njim , to ni več BMW ampak japi z malo prevec kilami .

Prvic za sporturinga zelo neudoben , krmilo cisto naprej kot na cestaku , celo na K1200S se sedi bolj udobno (Ducati ST4s je po ergonomiji in udobnosti Mercedes proti temu). Sipica spredaj je se vecja parodija kot na R1150 RS in ti veter bolj piha kot na R1150R. Motor kot VW Golf 1.3 , ves cas sem gledal ce je to res boxer ali pa vrstni avto motor , zvok ce se temu sploh lahko rece , se najbolj spominja na 3 cilinder avto , za kozlat . Spodaj sploh nima vec tiste boxer moci in sunka in luknje v visokem obmocju , ampak vlece zelo linearno oz. pri niskih vrtljajih je skoraj presfoh za 1200 , kot kaki japi 4cilinder kar je verjetno tehnicno OK , ima tudi vec konjev , ampak ni vec tistega BMW filinga . Tudi ozivnost plina je nekam pocasna . Lega in vodljivost je zelo dobra , teze sploh ni cutiti , je za moj ukus prevec sporten in posledicno neudoben kar te sili v hitro voznjo (Ker ce kupis BMW ga verjetno kupis zaradi udobnosti in filinga ne pa sportnosti , ker so za to druge boljse firme.) Ne vem v cem je fora tega modela ker imajo vse ostale firme dosti bolj udobne sport turinge , da se o sportnosti ne menimo , pa tudi motor je zgubil boxer filing.

PS. Vsa cast Avto Aktivu ker so meli zelo dobro poriktan dan odprtih vrat in testne voznje , vsa cast.

Samo malo me je motilo ( verjetno tudi ker sem bil verjetno eden od najmlajsih ) da je vedno vec teh arogantnih S.P.(obrtnikov) pozerjev ki se samo kurcijo s svojimi bemfami in jih sploh ne zanimajo motorji ampak se samo kurcijo med drugimi privatniki kolko sa dali za motor in kako laufa biznis.

Se sreca da je blo nekaj strarih turerjev.

No najbolj hecno pa je blo ko sta dva S.P. tipa s tesnimi motorji vsipala na prvem kriziscu 20 metrov stran od firme , mislim da je RT povozil endurco in potem sta se malo vlegla na cesto z motorjema in kupcki plastike.

Zgleda da bom se kar obdrzal mojega R1100RS in Kawo ZXR750 - dve legendi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zanima me kakšne so kaj izkušnje s tem motorjem, lastniki kako ste zadovoljni. Malo si ga ogledujem, da bi ga kupil za naslednji motor. Sedaj imam R 1150 GS, 02', ali je velika razlika med GS in RT...GS je višji, lahko se pelješ po makadamih in kakšnih večjih brezpotjih ampak do sedaj mi to ni prišlo v poštev ker se vozim 99% po cesti, 1% pa čez kakšen makadam ki je prevozen.

Kako je z okretnostjo, je RT bolj "kravas" ali je lepo vodljiv?? Vetrna zaščita je najbrž pri pri RT odlična??

Koliko so veliki stranski kovčki, zdi se mi da imajo kar velik volumen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so mojega popravljali, sem se dva dni vozil z RT-jem. Veterna zaščita je boljša, če je prednja šipa povsem gor, kar pa zmanjša vidljivost, ker se "slika" lomi. Morda se tega navadiš, ne vem. Ko je dež moraš šipo spustit da kaj vidiš takrat pa ni razlike.

Z okretnostjo ni težav.

Ker je nižni je treba pazit na večje grbine na cesti, ker z dvema tudi "zagrabi".

Pazit je treba za preko bankin, trajektov,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

mah, en moj prjatu ima gs-a sej ne da je zahteven člouk, ampak vedno mi pravi da se touče po glavi odkar je kupu ta jajca. 35kkm pa en kup problemov. od katalizatorja, elektronike, zdej mu baje ole žre. servisi pa obupno dragi.

sej se fajn pelje, ampak preveč košta tale šlamparija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah, en moj prjatu ima gs-a sej ne da je zahteven člouk, ampak vedno mi pravi da se touče po glavi odkar je kupu ta jajca. 35kkm pa en kup problemov. od katalizatorja, elektronike, zdej mu baje ole žre. servisi pa obupno dragi.

sej se fajn pelje, ampak preveč košta tale šlamparija.

Mas prov, BMW ni za vsakga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ali ima kdo kaksen originalni rabljen zadnji kovček za bmw rt 1200

ali kje jeih imajo najceneje tujina ali pri nas :?

Poglej na: www.motech.de (imaš v nemščini in v angleščini).Ko izbereš stvar si zapiši številko artikla in naročiš pri nas na naslovu; jan.kebelj@gmail.com dobiš v ca 14 dni OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Zanima me kakšne so kaj izkušnje s tem motorjem, lastniki kako ste zadovoljni. Malo si ga ogledujem, da bi ga kupil za naslednji motor. Sedaj imam R 1150 GS, 02', ali je velika razlika med GS in RT...GS je višji, lahko se pelješ po makadamih in kakšnih večjih brezpotjih ampak do sedaj mi to ni prišlo v poštev ker se vozim 99% po cesti, 1% pa čez kakšen makadam ki je prevozen.

Kako je z okretnostjo, je RT bolj "kravas" ali je lepo vodljiv?? Vetrna zaščita je najbrž pri pri RT odlična??

Koliko so veliki stranski kovčki, zdi se mi da imajo kar velik volumen?

Živijo,

od takrat ko si pisal tole, si verjetno že nabavil motor. Čudi me, da ni bilo več odgovorov, mogoče je vzrok, da jih še ni veliko in da se lastnikom, ki so po pravilu v zrelih letih, ne ljubi pisariti.

Jaz sem novopečeni lastnik RT-ja. Zanj sem se navdušil po testni vožnji. Zanimajo me udobni motorji za potovanja, predvsem po asfaltu, zato se mi je zdel RT idealen. Do sedaj sem vozil V-Strom 1000, ki tudi ni neudoben, a se z RT ne more primerjati.

Z RT-jem sem v parih dneh, odkar ga imam naredil 700 km utekanja. Opravil sem že prvi servis in sedaj je pripravljen na prvo potovanje. Zato lahko povem le nekaj osnovnih opažanj. Čeprav RT izgleda nekoliko okoren in je na mestu težak, postane takoj, ko spelješ, povsem lahkoten. V ovinke gre z lahkoto in ne zahteva posebnega naprezanja. V vožnji naravnost je izredno miren, tudi pri hitrosti nad 180 km/h (to so izkušnje iz testnega motorja). V višino merim 190+, a je vetrna zaščita zelo dobra. Udobje na zadnjem sedežu je super, to mi pravi žena, ki je na štromu hitro začela čutiti bolečine v raznih delih telesa. Prebiral sem tudi pripombe na to, da ga potegne v desno, ko priviješ plin. To se občuti le na mestu in moram priznati, da me je v začetku nekoliko motilo, a sem se hitro privadil na to posebnost.

Primerjave z GS ti ne morem podati, ker motorja nisem vozil.

Upam, da bo tale tema oživela, saj na cesti srečujem kar nekaj RT-jev. Želim si izmenjave mnenj in izkušenj, predvsem v obnašanju motorja in dodelav. Nameravam ga opremiti z GPS, komunikacijo in morda z radijem. Vem, da vse to obstaja originalno (drago), vendar se sprašujem, ali je vredno za nižjo ceno tvegati improvizacijo, ki lahko na koncu stane več kot original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
zanima me kake gume bi bile najboljše za BMW R 1100 RT-prednja in zadnja.-izkušnje,nasvet...

Zivjo

Predpostavljam da ciljas na "Sport Touring"

Metzler Roadtec Z6

http://www.metzelermoto.com/web/catalog/mo...g/sport_touring

Bridgestone BT-021

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...0005101a10aRCRD

Sam bi ti priporocil eno od teh dveh drugace pa uporabi iskalnik je o gumah precej napisanega...

--

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Še malo o gumah za RT: revija Motorrad je takole razvrstila gume:

1. Metzeler Z6

1. Continental road attack

3. Pirelli diablo strada

4. Dunlop D 220

5. Michelim Pilot road

6. Bridgestone BT020

7. Avon Azzaro

Imam Dunlop SportMax D220 in me nekako ne navdajajo z občutkom varnosti, že pri razmeroma turistični vožnji odnaša zadek. Prevoženih cca 5K, profila še kakšne 3 mm, razmišljam o zamenjavi pred pomladjo.

Veliko sem že prebiral forum na temo gum, konkretno za RT je malo mnenj, praviloma vsak hvali svoje, a vendar, zbiram priporočila. Največ voženj delam po regionalnih, asfaltnih cestah, v suhem vremenu.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje se ti splača poskusit z Z6 . Jaz sem jih vozil cca 10.600 km, kar nekaj hitre avtoceste vmes in se obnesejo krasno. Hvalijo jih tudi na drugih motorjih, tako da skoraj ne moreš falit. Jaz trenutno preiskušam Pilot road II, ki bi naj zdržale malo več km. Bom poročal, ko jih izrabim, trenutno tudi dobro kažejo, držijo tudi na mrzlem asfaltu. Seveda vozil LT stil ne SS :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Po moje se ti splača poskusit z Z6 . Jaz sem jih vozil cca 10.600 km, kar nekaj hitre avtoceste vmes in se obnesejo krasno. Hvalijo jih tudi na drugih motorjih, tako da skoraj ne moreš falit. Jaz trenutno preiskušam Pilot road II, ki bi naj zdržale malo več km. Bom poročal, ko jih izrabim, trenutno tudi dobro kažejo, držijo tudi na mrzlem asfaltu. Seveda vozil LT stil ne SS :whistle:

Kaj pa Dunlop Roadsmart?

http://www.1000ps.at/testbericht-2260682-Dunlop_Roadsmart

Ali je že kaj znanega v zvezi s ceno in prihodom v trgovine? Po različnih testih izgleda, da gre za vrhunsko turing sport gumo.

Popravljeno . Popravil nemo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno imam na RT-ju Z6, ki so za mene zelo dobra izbira. Probal sem tudi že Conti (road attack), Dunlop (220), Michelin (pilot road). Vse na RT-ju!!!

Moje izkušnje so takšne:

Metzeler Z6: Najboljši kompromis med oprijemom in obrabo. Dober občutek v vožnji! Z njimi naredim cca 9000km.

Continental road attack: Zelo dober oprijem, nekoliko večja in neenakomerna obraba. Držale približno 8000 km.

Dunlop D 220: Dober oprijem, zelo velika in neenakomerna obraba. Nič več kot 6000 km.

Michelin Pilot road: Soliden oprijem, nesiguren občutek v vožnji. Držale brez težav 14000km!

Novih modelov gum za turerje še nisem prizkusil (pilot road 2,... ) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej na: www.motech.de (imaš v nemščini in v angleščini).Ko izbereš stvar si zapiši številko artikla in naročiš pri nas na naslovu; jan.krebelj@gmail.com dobiš v ca 14 dni OK.

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno imam na RT-ju Z6, ki so za mene zelo dobra izbira. Probal sem tudi že Conti (road attack), Dunlop (220), Michelin (pilot road). Vse na RT-ju!!!

Moje izkušnje so takšne:

Metzeler Z6: Najboljši kompromis med oprijemom in obrabo. Dober občutek v vožnji! Z njimi naredim cca 9000km.

Continental road attack: Zelo dober oprijem, nekoliko večja in neenakomerna obraba. Držale približno 8000 km.

Dunlop D 220: Dober oprijem, zelo velika in neenakomerna obraba. Nič več kot 6000 km.

Michelin Pilot road: Soliden oprijem, nesiguren občutek v vožnji. Držale brez težav 14000km!

Novih modelov gum za turerje še nisem prizkusil (pilot road 2,... ) .

Na RT imam D 220, prevozil sem cca 5000 km, ne navdajajo me z dobrim občutkom. Motor popleše na vsaki asfaltni zalivki, da ne govorim o črtah. Morda so stare, bom pogledal DOT. Spomladi jih bom gotovo zamenjal z eno od naštetih ali pa z novo Dunlop RoadSmart, testi so obetajoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemo, jaz ostajam na Z6, ker sem ful zadovoljen z njimi. Sploh za velike in težje turerje priporočajo vsi po vrsti Z6. Res pa je, da je med najdražjimi. Meni zdrži 10k-12k km brez problema pri skoraj 300kg težkemu (s polnimi kovčki) težkemu motorju, pa tud roka zna bit težka.

Hvale sem slišal tudi za novo Pilot Road 2, zdržijo dolgo, pa še dvokomponentna je.

Bridgestone turerska guma 020 je zadnje čase precej spljuvana za težje turer motorje, slišal sem da je nova 021 mnogo boljša (kaj več pa ne vem).

Dunlop ne hvali nihče, razen kdor obuja spomine na staro športno 207RR.

lp v beograd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@brumer

Poglej na: www.motech.de (imaš v nemščini in v angleščini).Ko izbereš stvar si zapiši številko artikla in naročiš pri nas na naslovu; jan.kebelj@gmail.com dobiš v ca 14 dni OK.

ne razumem linka :unsure:

Brez rdečega (r) ne bi pošta prišla na pravo mesto.... :yes:

Popravljeno . Popravil motoristek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemo, jaz ostajam na Z6, ker sem ful zadovoljen z njimi. Sploh za velike in težje turerje priporočajo vsi po vrsti Z6. Res pa je, da je med najdražjimi. Meni zdrži 10k-12k km brez problema pri skoraj 300kg težkemu (s polnimi kovčki) težkemu motorju, pa tud roka zna bit težka.

Podoben motor po teži. Spomlad bom dal gor že 6 komplet Z6. Po km mi zdržijo podobno, cena pa tud ni pretirana - okol 260 € za obe, mislim pa da imava iste dimenzije ( 120 70/17 in 180 55/17 ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben motor po teži. Spomlad bom dal gor že 6 komplet Z6. Po km mi zdržijo podobno, cena pa tud ni pretirana - okol 260 € za obe, mislim pa da imava iste dimenzije ( 120 70/17 in 180 55/17 ).

Kot je dejal Marja in ostali, ki vozijo na Z6. Zelo vzdržljiva in hvaležna guma. Menjavam nekje na dobrih 10000 km. Všeč mi je to, da se med drugim dobro obnese na mokri cesti. :OK: Upal bi si trditi, da v segmentu Touring ni boljše gume, glede na celoten potencijal, ki ga Z6 nudi.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na podobnem motorju imam boljši občutek od Metzeler Z 6, ki jih imam sedaj originalne montirane le z Michelin Pilot Road 2. Zanimivo bo poiskusiti Bridgeston B 021 ali pa nove Dunlop Roadsmart.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!